Daarom hebben personen alsnog wel voorkeuren, hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het kind naar een pleeggezin moet heb jij je plichten verzaakt en mag je blij zijn dat een ander het overneemt..
Jammer dan. Moet je je kinderen maar niet mishandelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daarom hebben personen alsnog wel voorkeuren, hoor.
Ja, vind ik ook. Ik ben ook ban mening dat zulke mensen nooit meer kinderen mogen opvoeden want hoe kan je een kleine baby nou mishandelen? Volgens mij ben je dan echt niet helemaal 100%. Neemt niet weg dat ook zulke mensen alsnog voorkeuren hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dan. Moet je je kinderen maar niet mishandelen.
Dat kutwijf van een moeder van Yunus mishandelde een 4 mnd oude baby.. Maar als je daarmee wil sympatiseren..
Ik kan er niet bij dat dit vergeten wordt terwijl Turkse parlementariers ons de maat nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kutwijf van een moeder van Yunus mishandelde een 4 mnd oude baby.. Maar als je daarmee wil sympatiseren..
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik ben ook ban mening dat zulke mensen nooit meer kinderen mogen opvoeden want hoe kan je een kleine baby nou mishandelen? Volgens mij ben je dan echt niet helemaal 100%. Neemt niet weg dat ook zulke mensen alsnog voorkeuren hebben.
Jaja, maar daarom kan zij nog wel voorkeuren hebben. Hoeft niets mee gedaan te worden maar de voorkeur voor iets blijft wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..
Kom op zeg, wie boeit dat?? Een vrouw die al haar 3 zoontjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja, maar daarom kan zij nog wel voorkeuren hebben. Hoeft niets mee gedaan te worden maar de voorkeur voor iets blijft wel.
Haarzelf dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg, wie boeit dat?? Een vrouw die al haar 3 zoontjes
Ja en? Ze is een loederquote:
Is dat bewezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leer de tyfus nou eens goed lezen. Ik zei dat het een Christelijk land WAS, en dat daarvan ook grotendeels de hedendaagse beschaafde cultuur is afgeleid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nederland is geen christelijke land. wat lul je
Je hebt wel een punt, dat geef ik toe. Maar om die lesbo's lastig te gaan vallen, alleen omdat ze wilden helpen? Wat is jouw mening daarover?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef amenth het volgende:
dat is toch logisch, stel je word geadopteert door 2 homos, dan heb je geen leven want iedereen lacht je uit en daarnaast is het geen natuurlijke weergave om dat te hebben...
Nieuwe-Nederlandersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat alle topics die over Nieuwe-Nederlanders gaan de +8 pagina's halen.
ha ha ja man. jij bent egt goed in grappen en spelling.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Nieuwe-Nederlanders![]()
Nog fout gespeld ook
Jij wilt dat Nederland in een internationaal isolement terechtkomt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 04:17 schreef Lion013 het volgende:
[..]
Is dat bewezen?Want dat maakt het allemaal nog ernstiger dat er mensen zijn die ook maar enige sympathie voor het Turkse standpunt of die vrouw voelen...
Het zegt dan wel heel erg veel over Erdogan dat ie liever zo'n kind bij een half psychotische vrouw heeft die het kind mogelijk in (levens)gevaar brengt, dan bij twee liefhebbende als ouders geschikte vrouwen (die toevallig ook elkaar liefhebben) in een veilige omgeving. Rutte moet eigenlijk het aankomende gesprek met Erdogan afzeggen tot ie inbindt of in elk geval tijdens het gesprek duidelijk maken dat dit niet eens iets is waarover Nederland in discussie gaat met Turkije. Mensenrechten-schenders zijn geen bondgenoten en potentiële partners om meer zaken mee te gaan doen.
Ga je nu huilenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ha ha ja man. jij bent egt goed in grappen en spelling.
Turkijë zit daar al in, afgezien van het geld dat er binnenkomtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Hierro het volgende:
[..]
Jij wilt dat Nederland in een internationaal isolement terechtkomt?
Nee, niet echt. Als zijn jequote:
Denk je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Turkije kan huilen wat het wil, maar Turkije heeft de Europese Unie harder nodig dan dat de Europese Unie Turkije nodig heeft. Dus Turkije heeft zich maar te schikken naar de wil van de Europese Unie of ze blijven er lekker buiten.
Dit inderdaad. Ze mag überhaupt blij zijn dat ze hem mag zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die voorkeuren hebben ze verspeeld. Als de moeder van Yunus hem en zijn twee broertjes niet had mishandeld/verwaarsloosd kon ze ze opvoeden zoals het haar goeddunkte. Ze koos een andere weg en verspeelde haar rechten om te kiezen in die zin..
Dankzij de EUquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
Turkse economie stijgt jaarlijks met 8%. Dus dacht het even niet vriend.
http://epp.eurostat.ec.eu(...)ge=en&pcode=tec00115quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
Waarom zijn zoveel Turken zo enorm chauvinistisch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
De internationale positie van Turkije is nog nooit zó goed geweest. Hoe je erbij komt dat Turkije zich in een internationale isolement bevindt, blijft mij een raadsel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Turkijë zit daar al in, afgezien van het geld dat er binnenkomt
Cultuurverschilquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:29 schreef Hierro het volgende:
[..]
De internationale positie van Turkije is nog nooit zó goed geweest. Hoe je erbij komt dat Turkije zich in een internationale isolement bevindt, blijft mij een raadsel.
Dat heb je mis, want de moeder is uit haar ouderlijk gezag in Nederland gezet, dus ze kan wel hoog of laag springen, dat kind komt gewoon terecht bij ouders die goed voor het kind zorgen. Het maakt niet uit of dat toevallig lesbiennes zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Wij Moslims discrimineren niemand.
Maar als wij zeggen dat onze kinderen niet bij een paar lesbies of homo's terecht gaan komen dan gaan ze daar niet komen.
Als jij zegt dat wij janken dan heb je het goed mis want wij protesteren.
Niet jaloers zijn dat zelfs onze voetbal clubs meer geld heeft dan nederland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)ge=en&pcode=tec00115
De jaarlijkse economische groei in Turkije is allang niet meer circa 8%, de groei is inmiddels gestagneerd naar gemiddeld 3/3,5%, dat is niet bijzonder. Daarnaast is 8% groei voor een relatief laag ontwikkelde economie niet eens zo heel veel, een relatief laag ontwikkelingsniveau betekent vanzelfsprekend een hogere relatieve groei dan in een relatief hoog ontwikkelde economie omdat er simpelweg nog veel meer te ontwikkelen valt.
Wat heeft die moeder gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heb je mis, want de moeder is uit haar ouderlijk gezag in Nederland gezet, dus ze kan wel hoog of laag springen, dat kind komt gewoon terecht bij ouders die goed voor het kind zorgen. Het maakt niet uit of dat toevallig lesbiennes zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.
Laat dan maar een overzicht zien van de begrotingen in de Süper Lig, anders geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:41 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn dat zelfs onze voetbal clubs meer geld heeft dan nederland.
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Christelijk onderwijs vind ik dan weer wel passen, want het Christendom is naar mijn mening de bakermat van onze cultuur. Kijk maar naar andere landen waar het Christendom overheerste, de meest welvarende landen van de wereld.
Er is niets multicultureels aan Nederland, hadden we hier maar 900.000 mensen vanuit diverse culturen ipv 900.000 moslims.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.
Was het ook maar een land waar allee geaardheden geaccepteerd worden door de 'minderheden'.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nederland is een multicultureel land maar aan de bevolking (haters) van dit land merk ik niet veel er van.
Ben je dom ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:50 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je raaskalt maar wat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef denizZ30 het volgende:
Wij Moslims discrimineren niemand.
Maar als wij zeggen dat onze kinderen niet bij een paar lesbies of homo's terecht gaan komen dan gaan ze daar niet komen.
Als jij zegt dat wij janken dan heb je het goed mis want wij protesteren.
Ik kan ook niet tegen die dagelijkse haat jegens de Chinezen, Vietnamezen, Cambodjanen, Indonesiërs enzovoorts. Je kan de krant niet open slaan of de wilde horde Aziaten heeft weer eens problemen veroorzaakt. Schering en inslag! Allemaal zijn ze hier, omdat ze hier alleen komen profiteren van het geld dat bij elkaar geschrapt moet worden door de laag-opgeleide Henk en Ingrid, die amper nog zelf wat verdienen, omdat ze de uitkering van de niet-werkenden Aziaten moeten betalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken.quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:
Turkije heeft een groter cultuurverschil met Europese landen dan Europese landen onderling. Zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Hierro het volgende:
[..]
Misschien moet je meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken.
[..]
Wat bedoel je hiermee?
En dat zorgt ervoor dat Turkije zich in een internationaal isolement bevindt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Turkije heeft een groter cultuurverschil met Europese landen dan Europese landen onderling. Zo moeilijk te begrijpen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Galatasaray_SK kon ff niet op Süper Lig zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat dan maar een overzicht zien van de begrotingen in de Süper Lig, anders geloof ik het niet.
Het zal een toetreding tot de EU er niet makkelijker op maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef Hierro het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat Turkije zich in een internationaal isolement bevindt?
Volgens mij kunnen we er beter niet in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Het zal een toetreding tot de EU er niet makkelijker op maken.
Maak je post eens duidelijker, ik snap er geen ruk van.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er beter niet in reden:
Griekenland heeft schulden en dat is niet goed voor onze economie.
Homo's en lesbies worden normaal gezien.
Waar zie je een land die nu nog multicultureel is?
dat vind ik neit terecht want zij kennen er ook niks aan doen dat ze mochten adopteren maar ik vind dat het wel verboden moet wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, dat geef ik toe. Maar om die lesbo's lastig te gaan vallen, alleen omdat ze wilden helpen? Wat is jouw mening daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |