abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124120851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat weten we wél.. En die vrouw is geen moeder maar een loeder..

Verdiep je er eens in..
Verdiep jij je er eens in.
Wat weet jij er van?

http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:05:04 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Verdiep jij je er eens in.
Wat weet jij er van?

http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/
Ik ben zeker geen fan van Jeugdzorg, en dat zal ik ook nooit worden.. Maar verdiep je eens in de zaal Yunus..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_124120867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Welzijn?
Men had het kind ook gewoon kunnen plaatsen in een nederlands gezin zonder geloof bv of hetero dit is vragen om moeilijkheden!
Ik vind het ongepast en onnodig!

Men is pro islam aangaande regering in dit land, maar in dit geval totaal niet.
Ik vind dit niet kloppen.
Dan hou je er nu zeker rekening mee.
En je kind kwijtraken is het ergste dat een ouder kan overkomen lijkt me.
Helaas weten we niet waarom dit is gebeurd.
Doe niet onschuldig, de ouders hebben niet voor niets de twee andere broers ONTVOERD naar Turkije.

In feite zeg je gewoon dat een kind beter af is bij bloedverwante ouders die naar willekeur mishandelen en om de haverklap tot de orde worden geroepen dan bij een gelijkslachtig stel met werkelijk constructieve intenties.
pi_124120876
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:

[..]

[..]

Doe niet onschuldig, de ouders hebben niet voor niets de twee andere broers ONTVOERD naar Turkije.

In feite zeg je gewoon dat een kind beter af is bij bloedverwante ouders die naar willekeur mishandelen en om de haverklap tot de orde worden geroepen dan bij een gelijkslachtig stel met werkelijk constructieve intenties.
Zeg ik dat? Zo ja waar?

Ik schrijf dat zij dit kind beter hadden kunnen plaatsen bij een passend gezin.
Een doorsnee hetero gezin!
Zonder geloof.

Lees je in, verdiep je in het misbruik, dat jeugdzorg is geworden.
http://jeugdzorg-darkhors(...)in.html#comment-form
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:09:55 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:

[..]

[..]

Twee broers die al 2 x eerder uit huis geplaatst waren.. En dan is er Yunus, die met 4 maanden met behoorlijke verwondingen uit huis moest... En nu al 9 jaar woont bij de enige pouders die hij als ouder kent: zijn pleegouders..
pi_124120887
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:13:10 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Zo ja waar?

Ik schrijf dat zij dit kind beter hadden kunnen plaatsen bij een passend gezin.
Een doorsnee hetero gezin!
Zonder geloof.

Lees je in, verdiep je in het misbruik, dat jeugdzorg is geworden.
http://jeugdzorg-darkhors(...)in.html#comment-form
1. Er zijn weinig moslimpleegouders
2, Er zijn weinig ouders
3. Jeugdzorg moet het doen met de op dat moment beschikbare pleegouders in de regio
4. De pleegouders van Yunuis hebben Turks geleerd en gaan met hem op vakantie naar Turkije.. Zijn achtergrond wordt NIET weggepoest. Er wordt juist aandacht aan geschonken
5. Zijn moeder is een loeder dat al haar kinderen mishandelde. De andere 2 zijn 3 x uit huis geplaatst en zouden met Yunus mee gaan naar het pleeggezin maar zijn ONTVOERD
pi_124120895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Twee broers die al 2 x eerder uit huis geplaatst waren.. En dan is er Yunus, die met 4 maanden met behoorlijke verwondingen uit huis moest... En nu al 9 jaar woont bij de enige pouders die hij als ouder kent: zijn pleegouders..
Lees je wel?
Niet bij lesbo's, niet bij katholieken, niet bij homo's, niet bij staphorsters!
Gewoon een gewoon gezin! Kan ook toch?
Kom op... straks plaatsen ze jouw kind of kleinkind ooit bij moslims wil je ook niet.
Dus ik kan me er iets bij voorstellen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:15:38 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lees je wel?
Niet bij lesbo's, niet bij katholieken, niet bij homo's, niet bij staphorsters!
Gewoon een gewoon gezin! Kan ook toch?
Kom op... straks plaatsen ze jouw kind of kleinkind ooit bij moslims wil je ook niet.
Dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Lees JIJ wel? Hoeveel pleegouders denk jij eigenlijk dat er beschikbaar zijn op een willekeurig moment in een bepaalde regio??

En er is NIETS mis met lesbische pleegouders.. Yunus zou waarschijnlijk de eerste zijn om je dat te vertellen..
pi_124120899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

1. Er zijn weinig moslimpleegouders
2, Er zijn weinig ouders
3. Jeugdzorg moet het doen met de op dat moment beschikbare pleegouders in de regio
4. De pleegouders van Yunuis hebben Turks geleerd en gaan met hem op vakantie naar Turkije.. Zijn achtergrond wordt NIET weggepoest. Er wordt juist aandacht aan geschonken
5. Zijn moeder is een loeder dat al haar kinderen mishandelde. De andere 2 zijn 3 x uit huis geplaatst en zouden met Yunus mee gaan naar het pleeggezin maar zijn ONTVOERD
Ok stel je voor jij gaat verhuizen naar India, hele andere normen en waarden, eigenlijk had je hier moeten blijven maar ... je ging.

Je hebt kids en zij vinden je aanpak niet in orde. Jij mishandeld hen in hun ogen. Jij weet van niets, dit is normaal in je thuisland.
Ze pakken een kind van je af, en willen je andere twee kinderen ook wegnemen wat doe jij dan?
Ik zou die kids zsm terugsturen naar familie in nl...en jij?
;) think about it aub...tis simpel ze denken anders dan wij nml.
pi_124120908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees JIJ wel? Hoeveel pleegouders denk jij eigenlijk dat er beschikbaar zijn op een willekeurig moment in een bepaalde regio??

En er is NIETS mis met lesbische pleegouders.. Yunus zou waarschijnlijk de eerste zijn om je dat te vertellen..
Het gaat niet om wat IK vind het gaat om een cultuur, die hier niet open voor staat.
Of het nu een Turks gezin is of een gezin uit Staphorst.

Ik snap dat er niet zomaar een pleeggezin beschikbaar is, ik snap dat het lesbische stel veel van dit joch houdt!
Ik begrijp dat allemaal wel maar begrijp jij de ouders en de Turken ook?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:17:36 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120909
En
1. Mijn kinderen zouden niet mishandeld en verwaarloosd worden'
]2. Wel of niet lesbisch of moslim of wat dan ook zou me niet uitmaken, want ik zou een pesthekel aan die kinderen hebben en ze mishandelen en verwaarlozen als ik net als dat Turkse loeder was
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:18:38 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]

Ok stel je voor jij gaat verhuizen naar India, hele andere normen en waarden, eigenlijk had je hier moeten blijven maar ... je ging.

Je hebt kids en zij vinden je aanpak niet in orde. Jij mishandeld hen in hun ogen. Jij weet van niets, dit is normaal in je thuisland.
Ze pakken een kind van je af, en willen je andere twee kinderen ook wegnemen wat doe jij dan?
Kinderen mishandelen is normaal in Turkije?? Zelfs als het een baby is van 4 mnd?? Ben je wel lekker??
pi_124120914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kinderen mishandelen is normaal in Turkije?? Zelfs als het een baby is van 4 mnd?? Ben je wel lekker??
Werkelijk je snapt er niets van dat is duidelijk.
Laat maar girl...
heel nl zit vol met types als jij.
:Z
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:19:36 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120916
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat IK vind het gaat om een cultuur, die hier niet open voor staat.

Ik snap dat er niet zomaar een pleeggezin beschikbaar is, ik snap dat het lesbische stel veel van dit joch houdt!
Nee, beiden begrijp ik NIET. Gelukkig maar..
En nee, ik heb niks tegen Turken..
pi_124120922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

quote:

[..]

Kunnen wij er het in eerste instantie over eens worden dat het welzijn van het kind boven alles gaat? (incl. cultuur etc.)

Ik loop een paar posts achter...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:21:22 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Werkelijk je snapt er niets van dat is duidelijk.
Laat maar girl...
heel nl zit vol met types als jij.
:Z
Tuurlijk wijffie, het was niet terecht dat een mishandelde baby uit huis geplaatst werd.. De veiligheid en geborgenheid van dat kind komt dan op plek 1. De mishandelende ouders hebben hun rechten verspeeld.

Slaap lekker
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:22:01 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120929
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:20 schreef Hark_Bladeren het volgende:

[..]

[..]

Kunnen wij er het in eerste instantie over eens worden dat het welzijn van het kind boven alles gaat? (incl. cultuur etc.)

Ik hoop het van ganser harte, maar het lijkt er niet op..
pi_124120934
quote:

[..]

De ouders begrijp ik niet. Het is krom: je eigen kinderen dusdanig mishandelen dat het zo bedreigend is dat de kinderen worden weggenomen, om vervolgens hysterisch te worden zodra jouw kind door een lesbisch stel wordt opgevoed. Nee, ik begrijp de Turken niet in deze en vind ook dat Turkije zichzelf voor schut zet. Echt heel erg. Sowieso als je kijkt naar de omstandigheden in dat land mbt kinderen, kijk naar kinderarbeid. En dan een drama om een lesbisch stel. Sowieso: als het zo'n drama is, zorg dan zelf voor pleeggezinnen in het eigen land door je eigen mensen.
pi_124120941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:20 schreef Hark_Bladeren het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik hoop het van ganser harte, maar het lijkt er niet op..
Ik krijg steeds het idee dat vooral trots het probleem is.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:27:18 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:26 schreef Hark_Bladeren het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg steeds het idee dat vooral trots het probleem is.
En ik dat homofobie onderdeel van het probleem is
pi_124120984
Hoewel: ik zou liever niet hebben dat zodra ik een kind heb en het kind moet naar een pleeggezin, het kind in een zeer religieus gezin terecht zou komen. :@ Geaardheid zou mij niet uitmaken want ik zie lesbisch/homoseksueel niet als 'anders'.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:36:50 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124120992
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:34 schreef Ziba het volgende:
Hoewel: ik zou liever niet hebben dat zodra ik een kind heb en het kind moet naar een pleeggezin, het kind in een zeer religieus gezin terecht zou komen. :@ Geaardheid zou mij niet uitmaken want ik zie lesbisch/homoseksueel niet als 'anders'.
Als het kind naar een pleeggezin moet heb jij je plichten verzaakt en mag je blij zijn dat een ander het overneemt..
pi_124121000
Uiteraard. Ondertussen reageert zhe-devilll niet meer, wat ik oprecht jammer vind.

Uiteindelijk zullen we de wereld samen moeten delen.

Bij voorkeur zou ik met hem en de zijnen in discussie blijven, en proberen uit te leggen dat vrijheid niet in strijd is met geloof.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:34 schreef Ziba het volgende:
Daarmee wordt dus ook rekening gehouden.
pi_124121004

[ Bericht 100% gewijzigd door Hark_Bladeren op 16-03-2013 03:39:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')