Wat een gefrustreerd antwoord, ik zou toch ook eens een stukje introspectie doen, misschien ontdek je dat die frustratie voortkomt uit onderdrukte gevoelens voor hetzelfde geslacht.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Dat is jou probleem als jij dat lastig vind moet jij dat maar zelf gaan op lossen.
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd antwoord, ik zou toch ook eens een stukje introspectie doen, misschien ontdek je dat die frustratie voortkomt uit onderdrukte gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Maar je weet het dus niet zeker, het geeft niets, praat er eens over met het COC.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?
Dacht het niet!
Daar waar mensen van elkaar houden daar ben ik een voorstander voor, en dan maakt het mij niet uit welk geslacht.quote:God plaatste 2 mensen op aarde een man en een vrouw zo dat ze kinderen konden maken en konden voortplanten.
Nu kom jij zeggen dat gevoelens voor zelfde soort goed is?
Een mechanisme om kinderen te krijgen is voor mij niet leidend in of iets goed of fouts is.quote:Nou dan was jij er nu niet niemand alleen de eerste 2 mensen 2 mannen of 2 vrouwen wie weet.
Dus voor alle zekerheid ik ben tegen homo en ik praat er niet over met COC of wat dat ook is want ik verander toch niet van mening geen eens 0.000001% voor alle duidelijk heid.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je weet het dus niet zeker, het geeft niets, praat er eens over met het COC.
[..]
Daar waar mensen van elkaar houden daar ben ik een voorstander voor, en dan maakt het mij niet uit welk geslacht.
[..]
Een mechanisme om kinderen te krijgen is voor mij niet leidend in of iets goed of fouts is.
Ik probeer je alleen maar te helpen, misschien word je er wel heel gelukkig van.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Dus voor alle zekerheid ik ben tegen homo en ik praat er niet over met COC of wat dat ook is want ik verander toch niet van mening geen eens 0.000001% voor alle duidelijk heid.
Mja, die god he, daar ben ik ook al niet zo'n fan van (maar daar zijn genoeg forumdraadjes over), dus dat is voor mij geen leidraad, mensen die van elkaar houden vind ik een veel belangrijker uitgangspunt.quote:En jou antwoord is onlogisch als 2 mannen elkaar mogen en verliefd worden dan kunnen ze trouwen en zo?
Denk even na waarom god 2 soorten geslachten heeft gemaakt een mannetje en een vrouwtje.
1 iemand geeft jou een leven in plaats van dat jij er van dankbaar van word word jij beter een vijand van hem.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen, misschien word je er wel heel gelukkig van.
[..]
Mja, die god he, daar ben ik ook al niet zo'n fan van (maar daar zijn genoeg forumdraadjes over), dus dat is voor mij geen leidraad, mensen die van elkaar houden vind ik een veel belangrijker uitgangspunt.
Respect!quote:
ik heb niet zoveel met trouwen maar het meest logische antwoord lijkt me dat ze van elkaar houden.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef denizZ30 het volgende:
Ik vraagde om een goeie reden waarom jou logisch leek dat 2 mannen gingen trouwen.
Ik heb nog steeds geen logische antwoord.
En dat ze daarna geen kinderen meer krijgen en daarna op Turkse kinderen af gaan en wie staat er dan achter de kinderbescherming.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met trouwen maar het meest logische antwoord lijkt me dat ze van elkaar houden.
Linkse_Boomknuffelaarquote:
Zeker. Nog bedankt voor je topic van februari ' waar is Linkse_Boomknuffelaar?'quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Linkse_Boomknuffelaarje bent terug
God heeft ook de homo's en lesbiennes gemaakt. Het is namelijk geen keuze, je wordt zo geboren.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Gevoelens voor het zelfde geslacht?!?
Dacht het niet!
God plaatste 2 mensen op aarde een man en een vrouw zo dat ze kinderen konden maken en konden voortplanten.
Nu kom jij zeggen dat gevoelens voor zelfde soort goed is?
Nou dan was jij er nu niet niemand alleen de eerste 2 mensen 2 mannen of 2 vrouwen wie weet.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
God heeft ook de homo's en lesbiennes gemaakt. Het is namelijk geen keuze, je wordt zo geboren.
Zou God dat doen als hij dat niet zou willen?
Gekkie!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Mannen worden homo door slechte ervaringen met vrouwen, bijvoorbeeld te bazige vrouwen. In het westen, waar feminisme hoogtij viert en het gebruikelijk is om mannen te vernederen, te benadelen en te discrimineren en waar vrouwen erg bazig zijn, komt homofilie en homoseksualiteit frequenter voor dan in gebieden waar vrouwen wel normaal gedrag vertonen.
De stelling dat God homoseksuelen geschapen heeft, is blasfemie of in elk geval onwetendheid. De samenleving schept door kunstmatige ingrepen, zoals het feminisme (zeer in strijd met Bijbelse Waarden), homoseksualiteit.
Ik ben overigens wel van mening dat ernstige discriminatie en geweld t.o.v. homoseksuelen, hetgeen in Oost-Europa gebruikelijk is, zeer verwerpelijk is.
En dan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Shalimar het volgende:
je zou maar opgevoed worden door een homo stel
* mootie hijst tuinbroek opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bazige lesbische feministische vrouw gespot!![]()
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Islamietenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Shalimar het volgende:
je zou maar opgevoed worden door een homo stel
grandioosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Ilamieten
Of door een incompetent heterostel wat me zou aanleren dat homo's vies zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik word liever opgevoed door een homostel dan een stel Islamieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |