quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je snapt weer geen ene moer van mijn post he? Je zegt dat ik doe of ik intelligent ben, maar mijn post is toch wel op het gemiddelde leesniveau in Nederland geschreven. Als jij er niks van snapt, moet je niet praten en opdonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Dit dus... kom opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Kesefkesef het volgende:
Neeeee, ga gewoon in op het inhoudelijke
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dank voor de inhoudelijke reactie. Erg aangenaam, een discussie met jou.Nee, deze post is inhoudelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr gr. de KLB Keizer
Ik vermoed sterk dat jouw capaciteiten ver onder de maat zijn en beëindig dan toch maar deze discussie. Bij sommige mensen zit het er blijkbaar gewoon niet in.quote:
Heb je enig idee hoe dom je overkomt nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja HCFeestbeest kom op, je kan het wel. Probeer het nog eens.
Je maakt me aan het lachen. Ik post iets dat een kind uit groep 8 nog kan snappen, maar jij gaat je concentreren op een deel ervan, en doet of ik dat alleen geschreven heb. Ik vermoed dat je weet dat je nooit iets zal bereiken, en dan maar doet of je mij de mond gesnoerd hebt, en dan snel je uit de voeten maken, voordat je nog harder afgaat. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat jouw capaciteiten ver onder de maat zijn en beëindig dan toch maar deze discussie. Bij sommige mensen zit het er blijkbaar gewoon niet in.
Dag dag
En tot zover je zorgvuldig uitgedachte verdediging. Accepteer het, je hebt officieel gefaald, en je durft het nog niet eens toe te geven.quote:
Precies dit. Valt niet mee te discussiëren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Deze discussie is net zo geëindigd als het hier begon; https://www.facebook.com/events/543261212363373/ best jammer, snap al die turken wel maar op de manier waarop ze het aanpakken zetten ze zichzelf totaal achterlijk neer waardoor het normale discussies onmogelijk maakt en er een soort vijandige sfeer wordt gecreëerd
Zorg voor zwakkere of ethiek of al dat soort dingen is niet gecreëerd door religie. Misschien is de boodschap die het christendom wil aandragen wel goed, maar in de praktijk wordt zoiets meer iets als zorg voor rijkere.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Het Christendom heeft achterstand gebracht" las ik ergens alhier...
Wat een bizarre uitspraak, zeker op dit forum. Lees even het aantal posts dat gaat over bejaarden, werklozen, zieken en armen ('paupers'), lees even vanuit welke oh zo verheven, rationalistische, niet-religieuze hoek deze posts vaak komen, en probeer me dan nog eens uit te leggen hoe het Christendom, met diens nadruk op zorg voor de zwakkeren, 'achterstand' brengt.
Walgelijk. Zowel die Turken als die Nederlanders. Walgelijk gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Deze discussie is net zo geëindigd als het hier begon; https://www.facebook.com/events/543261212363373/ best jammer, snap al die turken wel maar op de manier waarop ze het aanpakken zetten ze zichzelf totaal achterlijk neer waardoor het normale discussies onmogelijk maakt en er een soort vijandige sfeer wordt gecreëerd
Die Nederlandse houding is ook om te huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Walgelijk. Zowel die Turken als die Nederlanders. Walgelijk gewoon.
Iets met een pot en een ketelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
Arabische Marokkanen? De Marokkaanse bevolking bestaat voor 75% uit Berbers. Je zegt nu dat je een probleem hebt met 25 miljoen mensen? Zelfs die Arabische Marokkanen zijn vaak geen volbloed Arabisch. Als je volbloed Arabieren wilt ontmoeten, dan moet je bij het Arabische schiereiland zijn (SA, VAE, Koeweit, Bahrein en Oman). Die zijn in Marokko namelijk op een hand te tellen. Dat kun je niet. Je leeft in de veronderstelling dat je het kunt. Net zomin Nederlanders het verschil zien tussen een Koerd en een Turk. Je hebt zelfs veel onderscheid tussen Berbers, laat staan dat jij ze eruit kunt halen. Ik zal je niet lastigvallen met de verschillen tussen die Berbers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef gelezwembroek het volgende:
Turken vinden dat hun probleemkinderen niet bij homo's of in christelijke gezinnen mogen worden geplaatst. Als zij uit huis zijn gezet. Dus eerst probleemkinderen zijn en dan opeens allerlei eisen stellen aan het gezin wat je moet heropvoeden.
Klacht: Turken passen zich weer niet aan.
Turken die Nederland achterlijk noemen, maar er wel graag van profiterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Turken passen zich niet aan? Vriend, het gaat om de premier van Turkije, die hoeft zich verdomme niet aan te passen aan dit achterlijke cultuur wat nergens op slaat.
2 Vader hebben haha ik kan me het niet voorstellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. God heeft Adam en Eva geschapen en alleen een combinatie van Adam en Eva is geschikt om kindjes te maken. Adam en Stevan kunnen samen geen kindjes krijgen, net als Ada en Eva.
Zou jij het prettig vinden om twee vaders te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |