De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...quote:

Ik weet dat het waar is.. Ik ga genoeg met Marokkanen om, om te weten dat het zo is. Ik word genoeg lastig gevallen die die rifjes, om te weten dat het zo is. Ik houd hoop dat ze niet allemaal zo zijn, maar de mannen die mij lastigvallen zijn wel uit dat gebied.quote:

Liever niet, dan zijn in 5 minuten de cursusleider in elkaar geslagen, mijn telefoon en fiets gestolen, en worden mijn vooroordelen alleen maar bevestigd.quote:

Mweh. Ik sta wel altijd open voor anderen, ongeacht hun afkomst.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...

Door wie dan? Allochtonen fietsen niet, daarvoor moet je bij een blanke zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Liever niet, dan zijn in 5 minuten de cursusleider in elkaar geslagen, mijn telefoon en fiets gestolen, en worden mijn vooroordelen alleen maar bevestigd.

Dat is al beter en vooral genuanceerder... Wat denk je van een halve Belg/halve Italiaan... Mag die jouw kind adopteren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mweh. Ik sta wel altijd open voor anderen, ongeacht hun afkomst.

Je vraagt het aan de verkeerde Marie. Mij zal het een worst wezen wie een kind opvoedt, als dat kind maar voldoende lief en aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is al beter en vooral genuanceerder... Wat denk je van een halve Belg/halve Italiaan... Mag die jouw kind adopteren?

Dus die bergmarokkanen mogen jouw kind wel opvoeden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde Marie. Mij zal het een worst wezen wie een kind opvoedt, als dat kind maar voldoende lief en aandacht krijgt.

Als mijn kind genoeg liefde, aandacht krijgt wel. Graag ook normale normen en waarden. (Meisjes die uitgaan zijn geen hoeren, vrouwen die roken ook niet)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus die bergmarokkanen mogen jouw kind wel opvoeden?

Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als mijn kind genoeg liefde, aandacht krijgt wel. Graag ook normale normen en waarden. (Meisjes die uitgaan zijn geen hoeren, vrouwen die roken ook niet)

Wat was de vraag? Niet dat ik het antwoord ga wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij krijg ik geen antwoord

Ik vroeg HCFeestbeest of hij er dan ook geen problemen mee zou hebben als zijn kind bij islamitische ouders geplaatst zou wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Wat was de vraag? Niet dat ik het antwoord ga weten

Nogal zwart-wit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.

OMG. Een normaal antwoord..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef stephano1990 het volgende:
Ik denk dat Jeugdzorg best rekening kan houden met de achtergrond van een kind, maar ik heb begrepen dat er ook gewoon bijna geen Islamitische pleegouders te vinden zijn!
Als Turkije kan regelen dat Turkse kinderen door Turkse gastgezinnen opgevangen kunnen worden (gezinnen die uiteraard geschikt zijn hiervoor), dan ben ik voor! Maar zoiets heb ik nog niet gehoord!

En alweer lees je mijn post niet goed. Als het niet je niveau is, praat dan ook niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik zei dat het iemand goed recht is om problemen te hebben met wie zijn/haar kind op gaat voeden, maar dat diegene daar geen inspraak in behoort te hebben. Als ik een kind had, en dat zou bij me weggehaald worden, en bij een islamitisch stel geplaatst worden, zou ik daar zeker weten problemen mee hebben. Maar ik zou ook beseffen dat het m'n eigen schuld is. Ik zou het alleen niet op prijs stellen als ze mijn kind de Koran uit z'n hoofd laten leren. Ik weet wat je gaat zeggen: dat die vrouw ook niet op prijs stelt dat het Nederlandse stel dat kind de Nederlandse en niet de Turkse cultuur aanleert. Echter is het in deze situatie zo dat het kind in Nederland is, en daarom moet integreren in de Nederlandse maatschappij. Als ik in Turkije zou wonen, zou mijn kind zich in hun maatschappij moeten integreren. In zo'n geval zou ik er al helemaal niks over te zeggen hebben, en zou ik dat ook begrijpen. Komt vooral omdat ik niet hypocriet ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus als jouw kind bij je weggehaald zou worden zou je er geen problemen mee hebben als hij of zij bij een islamitisch gezin wordt geplaatst?

Dan zie ik 'm na een paar uurtjes terug op markplaatsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door wie dan? Allochtonen fietsen niet, daarvoor moet je bij een blanke zijn.

Er zitten ook normale mensen tussen, maar die staan in de schaduwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De echte leuke mensen die ertussen zitten, die gaan jullie wel missen met deze enge blik...

quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso kinder een beetje plegen
Vroeger gingen dat soort kinderen bij het circus of gewoon met de boot naar de nieuwe wereld!

Wat zit je nou te doen alsof je extreem intelligent bent? Een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En alweer lees je mijn post niet goed. Als het niet je niveau is, praat dan ook niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik zei dat het iemand goed recht is om problemen te hebben met wie zijn/haar kind op gaat voeden, maar dat diegene daar geen inspraak in behoort te hebben. Als ik een kind had, en dat zou bij me weggehaald worden, en bij een islamitisch stel geplaatst worden, zou ik daar zeker weten problemen mee hebben. Maar ik zou ook beseffen dat het m'n eigen schuld is. Ik zou het alleen niet op prijs stellen als ze mijn kind de Koran uit z'n hoofd laten leren. Ik weet wat je gaat zeggen: dat die vrouw ook niet op prijs stelt dat het Nederlandse stel dat kind de Nederlandse en niet de Turkse cultuur aanleert. Echter is het in deze situatie zo dat het kind in Nederland is, en daarom moet integreren in de Nederlandse maatschappij. Als ik in Turkije zou wonen, zou mijn kind zich in hun maatschappij moeten integreren. In zo'n geval zou ik er al helemaal niks over te zeggen hebben, en zou ik dat ook begrijpen. Komt vooral omdat ik niet hypocriet ben.
Ik hoop dat je mijn verhaal hebt kunnen volgen. Bij de volgende keer dat je mijn post niet goed leest, en weer domme opmerkingen gaat maken, ga ik je gewoon negeren.

Je snapt weer geen ene moer van mijn post he? Je zegt dat ik doe of ik intelligent ben, maar mijn post is toch wel op het gemiddelde leesniveau in Nederland geschreven. Als jij er niks van snapt, moet je niet praten en opdonderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat zit je nou te doen alsof je extreem intelligent bent? Een beetje uit de hoogte gaan lopen doen, alsjeblieft zeg
Hoe dan ook, je geeft aan dat je al weet wat ik ga zeggen, maar je had het fout. Kinderen die in Nederland opgroeien moeten allen ook de Nederlandse cultuur aanleren. Dat we maar moeten accepteren dat lesbische en homoseksuele koppels ook andermans kinderen opvoeden als pleegouders en dat daar absoluut niks mis mee is en dat die acceptatie deel uitmaakt van de Nederlandse cultuur vind ik echter geforceerd politiek correct gebrabbel. Ajuu.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |