Hoef je niet, maar verwacht niet dat ik jou serieus neem als jij loopt te zeiken over respect hebben, maar Marokkanen minder vindt dan jezelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kankeren?Ik neem jou niet zo serieus.
Is zijn mening, mag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op dat woord na was het thans een goede post
Dankquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op dat woord na was het thans een goede post
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Hoef je niet, maar verwacht niet dat ik jou serieus neem als jij loopt te zeiken over respect hebben, maar Marokkanen minder vindt dan jezelf.
Ik persoonlijk dan hé... ik vind dat generaliseren vrij racistisch. Het zijn personen die je niet mag. Er zijn vast ook Turken, Belgen, Nederlanders, Polen... etc die je niet mag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelVooral het deel dat uitgaat.
Tssssss Beetje generaliserend he, zeggen dat je problemen hebt met het deel van de mocro's dat uitgaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Marokkanen. Hoogstens een deelVooral het deel dat uitgaat.
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoedenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Marie30 het volgende:
Wie wil, mag mij uitleggen waarom je seksuele geaardheid jou tot een minder goede ouder zou maken?
Ik ken toevallig een homokoppel met kind. Nou, dat meisje wordt prachtig opgevoed. Tevens werk ik op een advocatenkantoor en heb ik van sommige hetero's wel eens minder fraaie dingen gezien. Iedereen is mens, indelen in hokjes vernauwt je blik.
Cultuur verandert en beweegt mee met de tijd, waarom zo strak vasthouden en niets nieuws accepteren in deze tijd..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad wat genuanceerder op moeten schrijven. Wat ik meer bedoel is dat het christendom heel lang in onze cultuur is geweest, zo lang dat het ook (gedeeltelijk) onze cultuur is geworden. En het 'toeval' dat landen met een van de twee aan elkaar verwante godsdiensten (Christendom en Islam) op economisch, wetenschappelijk en militair gebied erg voorliepen t.o.v. landen die niet een van die twee als overheersende godsdienst hadden.
Wederom, het is een deel. Vooral uit het Rif gebergte. Met Arabieren etc heb ik geen last.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk dan hé... ik vind dat generaliseren vrij racistisch. Het zijn personen die je niet mag. Er zijn vast ook Turken, Belgen, Nederlanders, Polen... etc die je niet mag.
Pot verwijt en zo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Tssssss Beetje generaliserend he, zeggen dat je problemen hebt met het deel van de mocro's dat uitgaat.
Dat eerste, klinkt erg logisch. Maar dat zou dan ook de enige reden zijn om er iets tegen te hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoeden
[..]
Cultuur verandert en beweegt mee met de tijd, waarom zo strak vasthouden en niets nieuws accepteren in deze tijd..
Genoeg alternatieven. Jij wil dat je kind zo goed mogelijk wordt opgevoed volgens de ideeen die jou het beste lijken, die mensen ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dat is iemand goed recht ja. Maar als iemand niet in staat is zijn/haar eigen kind op te voeden, moet diegene niet gaan kankeren als zijn/haar kind opgevoed wordt door mensen die hem/haar niet aanstaan.
Als bioloog weet je dan toch ook dat mensen met een homoseksuele geaardheid in de minderheid zijn en dat de wereld sowieso al overbevolkt is. De voortplanting is niet in gevaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het biologische rolpatroon, -als dat het juiste woord is- van vader-moeder zou verstoord worden en gevolgen kunnen hebben als twee mensen van hetzelfde geslacht een kind gaan opvoeden. Waarschijnlijk is dit achterhaalt, maar ik ben bioloog/wetenschapper/onderzoeker etc. Verder kan ik ook niet zoveel redenen bedenken waarom homo's geen kind kunnen opvoeden
Je doet het weer...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, het is een deel. Vooral uit het Rif gebergte. Met Arabieren etc heb ik geen last.
Ik oordeel niet over heel Marokko.
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.quote:
Ik was een geen vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als bioloog weet je dan toch ook dat mensen met een homoseksuele geaardheid in de minderheid zijn en dat de wereld sowieso al overbevolkt is. De voortplanting is niet in gevaar.
Racisme pur sang dit. En ik ben trouwens ook al in Marokko geweest hoor...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven. Jij wil dat je kind zo goed mogelijk wordt opgevoed volgens de ideeen die jou het beste lijken, die mensen ook
Goed, dan ben ik en de vele Marokkanen die dit onderschrijven lekker racistisch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Racisme pur sang dit. En ik ben trouwens ook al in Marokko geweest hoor...
Ahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik was een geen vergetenMaar het bovengenoemde staat hier los van
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marie, wil je ajb geen onzin praten. De meeste Rif apen, zijn slecht opgevoed. Ik heb dan ook geen issues met Arabische Marokkanen.
Het is voor jou makkelijker praten zo, maar ik zie ze, ik spreek ze en ben onderhand zo goed met Marokkanen, dat ik feilloos kan uithalen welke randaap de Rif is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.
Kunnen we samen op cursus dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dat gezegd hebbende, loop je wel te praten over respect. Misschien moet je eerst maar leren wat respect is.
Dus als jouw kind bij je weggehaald zou worden zou je er geen problemen mee hebben als hij of zij bij een islamitisch gezin wordt geplaatst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is iemand goed recht om een eigen mening te hebben over zulke dingen, maar als je kind bij je weg is gehaald, betekent sowieso al dat je niet in staat bent goede beslissingen te maken. Het is nogal falend als je kind bij je wordt weggehaald, maar dat je dan nog wel verwacht dat je mag beslissen of de pleegouders Nederlands, joods, homo (of weet ik veel tegen wie zij iets heeft) zijn.
Dit is wel gewoon waar...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |