SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 14-03-2013 18:16:19 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
2010 geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Wanneer was de laatste regenrace in Melbourne?
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.quote:
Waar zie jij Rosbergquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.
Rosberg?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig! En iedereen zit een beetje droog te kijken (Rosberg alsof hij bijna moet huilen), alleen Alonso ligt helemaal in een deuk.
quote:
dat is Vettel, jongedamequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Emotioneel ventje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Oh, ik moet echt aan een bril gaan denken! Sorry ik bedoel Vettel. Dat is natuurlijk ook de enige die er altijd uit ziet alsof hij gaat huilen.....
Toch hoop ik dat we hem dit seizoen eens echt zien janken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Waffle het volgende:
[..]
Emotioneel ventje.
Helaas komt het altijd als nep over
Idem. Hele weekend niet. Godzijdank kan ik nu wel races gewoon opnemen in FullHD en kan ik direct kijken als ik thuis kom. Ook als bv om 14:00 de race begint en ik kom na een ochtenddienst om 15:30 thuis dan hoef ik niet meer te wachten tot de race klaar is en vervolgens door iemand op internet gezet is, maar kan ik gewoon meteen vanaf het begin kijken.quote:
op extra 2 is geen Van Damquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef RingBewoner het volgende:
Van Dam: "hier de Drs zones. Waar de coureurs extra pk's kunnen genereren om mogelijk een voorligger in te halen." En "hopelijk gaat massa beter als vorig jaar." En dat binnen 3 minuten........
Is dat F1 op je tablet?quote:
Is t niks?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:41 schreef Waffle het volgende:
Wat een kut kwaliteit had ik het nou maar eerder aangevraagd dan had ik mooi hd
Van Dam is weer even wennen.quote:
Hier is het puntgaaf, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef Waffle het volgende:
Hoe krijg je dit op android?
EDIT: kwaliteit van de stream vind ik niet echt super. Valt me persoonlijk erg tegen.
Op een laptop full screen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het puntgaaf, eerlijk gezegd.
Hij zal wel het motorblok bedoelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Hoort ook te kunnen.
Via welk device kijk jij dan Waffle?
Volgens van Dam is STR het zusterteam van ferrari???
Die tijd is zojuist verbrokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:24 schreef JohnB52 het volgende:
Vorig jaar was Button het snelste met 1.27:560
Ah oké ik zag die pit screen en kon niet zien dat het een herhaling was.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:35 schreef JohnB52 het volgende:
Hoop dat de Marussia en Caterham wat sneller gaan, gat is nu 5 seconden.
Kennelijk was olav niet zo ergquote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Webber's debuut in 2012?
Van Dam is nog niet helemaal wakker
En toch snap ik wel dat 'ie bij heeft getekend bij Red Bull; bij een team van die status zal hij niet snel meer terecht komen.quote:
Prost heeft in '96 wel nog getest voor McLaren, als mijn herinnering mij niet in de steek laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:51 schreef JohnB52 het volgende:
Jawellllll
alain prost in 1996 nog in de formule 1?
Ik heb wat gemist!
(Of hij bedoelt natuurlijk olivier panis in de prost ;-))
Edit: toen was t nog Ligier
Half 7quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:06 schreef JohnB52 het volgende:
Nou die str had ik wat vlotter verwacht eigenlijk...
Williams gaat voorlopig ook niet echt als de brandweer.
Voor de rest zit t allemaal lekker dicht bij elkaar,
Ik zie jullie allemaal wel weer om 06:00?
Hij heeft een jaartje aan z'n ren techniek kunnen werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:33 schreef JohnB52 het volgende:
Sutil zit er lekker bij, na n jaartje bierglazen schoonmaken zeg!
ja beetje jammer. Dan maar de live timing van de PCquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:37 schreef franklop het volgende:
Bij de basic live timing app moet je nu de sessies kopen
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:08 schreef Tarahumara het volgende:
Caterham zegt tegen SKY, dat er geen technisch probleem was. Einde training voor vdg in ieder geval.
Ik heb alleen geslapen tussen half 6 en 7quote:
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:09 schreef WEST het volgende:
[..]
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.
nee maar dat moment was waarschijnlijk al eerderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...
in het gewone kanaal van sport1?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Geen enkel commentaar in "soundtrack origineel", wel te hopen dat dit met quali en race anders is
HD Recorders zijn coolquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Idem. Hele weekend niet. Godzijdank kan ik nu wel races gewoon opnemen in FullHD en kan ik direct kijken als ik thuis kom. Ook als bv om 14:00 de race begint en ik kom na een ochtenddienst om 15:30 thuis dan hoef ik niet meer te wachten tot de race klaar is en vervolgens door iemand op internet gezet is, maar kan ik gewoon meteen vanaf het begin kijken.
Dat had ik veel eerder moeten hebben man! Waarom heeft nooit iemand in deze topics me verteld dat die dingen bestonden!
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?quote:
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?
ow tja dat hoopte ik ook. Maar orgineel is gewoon geluiden vanaf het circuit zonder commentaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"
hij herhaald wel veel. Maar hij moet ook 1,5 uur vol lullen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Althans, dat heb ik van Dam nu al minimaal 5x horen zeggen.
Dan inderdaad liever geen commentaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
ik hoop dat er tijdens de race ook wat meer inbreng van Olav komt. met interviews tijdens de race ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:25 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?
Heb ik ookquote:
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...
het is pas vrijdag. Maar het ziet er niet goed uit nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
Vt's kijk ik wel op sport1 zonder commentaar, race en kwalificatie op Duitse RTL.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hij lijkt zo aan te staan. Maar ze mogen het maar op 2 punten van het circuit doen steeds.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
Ze gaan voor de hoogste topsnelheid, VT1 was Pérez 2 en Button 3!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.
Lampje op tv lijkt me niet te werken, viel me bij VT1 ook al op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
ach die paar minuten nog.quote:
Klopt, goede pace op de primes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
tijd is op de super soft gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
Ja maar die laatste rondes van Rosberg voor hij kapot ging zagen er erg goed uit. Ik zeg op de softdrugs is red bull de snelste, maar op de harde band zitten red bull, mercedes, ferrari en lotus erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
tijd is op de super soft gezet.
VdG enige op de mediumband zijn tijd. maarja als je na een half uur al in de grindbak staat.
LG? Rolex ging de tijden toch verzorgen, of is dat pas vanaf 2014?quote:
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef JohnB52 het volgende:
Kuttttttttttt
Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
En zo ga je geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
Je bent toch niet serieus over t commentaar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
graag gedaan
Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
Halve liters. Met blik en al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de Francequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:39 schreef King_Merc het volgende:
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
Al het begin is moeilijk. Sowieso zijn vt's al lastig te becommentariëren. Na een paar races zal het heus wel wat soepeler gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de France
http://www.bbc.co.uk/5live/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm![]()
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
Op je afstandsbediening zal ergens wel een knop "dual" of "I/II" zitten, die moet je hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ?
Hangt een beetje van de dienstverlener af, ik heb UPC: je drukt op info en dan kan je bij soundtrack nl of origineel kiezenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm![]()
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.quote:Australian GP: Button admits points all McLaren can hope for
[..]
Button admitted that he knew the MP4-28 was off the pace in testing, but he thinks the gap in Australia has been exaggerated by the team not getting the most out of the car yet.
"After the last test we knew we didn't have the pace," he said. "We couldn't have got anywhere near the laptimes the other guys were doing in testing.
"We were over a second off, and it's even more here. And that's not right.
[..]
Is vergelijkbaar met Ferrari vorig jaar toen die overstapten naar pull rodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.
Heet het nog niet officieel Carlos Slim Racing?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.
Daarom kan je je afvragen of het wel zo'n handige beslissing is geweest om nu nog naar pull-rod over te schakelen. Of ze moeten het idee hebben dat het voor 2014 nog handig kan zijn, wie weet. Buiten dat kan ik ook moeilijk geloven dat dat het enige is waardoor ze zo'n achterstand hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vergelijkbaar met Ferrari vorig jaar toen die overstapten naar pull rod
Een beetje gebrek aan feedback zal er ook mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom kan je je afvragen of het wel zo'n handige beslissing is geweest om nu nog naar pull-rod over te schakelen. Of ze moeten het idee hebben dat het voor 2014 nog handig kan zijn, wie weet. Buiten dat kan ik ook moeilijk geloven dat dat het enige is waardoor ze zo'n achterstand hebben.
Ferrari vind ik nog wel meevallen, podium zit er wel in voor Alonso, grootste tegenvaller is wel McLarenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef vosss het volgende:
Ow en verder Ferrari tegenvallend, Red Bull goed, Lotus ook goed, Mercedes ook maar onbetrouwbaar en McLaren drie keer niks.
Ik heb al zin in morgen in elk geval
Kun je met een abo van Ziggo en een gewoon Sport1 abbo ook op je tablet kijken via die live.sport1 stream of wat was de link?
Heb er niet op gelet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het vreemde gele vlag gebruik opgevallen is?
Zo'n vrije training is sowieso moeilijk om te verslaan en dan alleen wordt het snel een monotone aangelegenheid, ik heb voor "geen commentaar" gekozen, ik hoop toch echt dat bij de kwalificatie en race er toch wel SKY commentaar is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat van Dam een hele goede is,
Schrijver welteverstaan :-)
Bij Guido pas heel laat geel, mensen die vol naast de baan gingen maar door konden geen geel, bij Lewis pas na de herhaling een keer geel, toen de auto van Lewis en Rosberg weg was ging het geel weg, Webber staat dwars seconden lang midden op de baan, geen geel etc etc.quote:
Ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het vreemde gele vlag gebruik opgevallen is?
Beetje voorbarig he om dat te baseren op twee vrije trainingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
alsof of dat voor de rest van je carriere bepaald 2 vrije trainingen achteraan.... Herriner me nog wel Button tijdens z,n eerste weekend , continu 1 na laatse in de trainingen, alleen mazzacane was nog langzamer , en Button reed voor Williams....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
quote:
Sommige liefhebbers moeten werken in het weekendquote:Echte liefhebbers kijken live, in HD (of zoals ik, in SD, terwijl ik HD heb)
Daarom, gewoon zijn race uitrijden is het belangrijkste en dan zien waar hij eindigtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vosss het volgende:
@Funzel: had je meer verwacht van vd Garde? Hij staat tegenover een teamgenoot die meer ervaring heeft in de F1 en hij is nieuw.
Dat ie een paar tienden langzamer is maakt niks uit. Zeker de eerste trainingen niet.
En zo een foutje kan altijd gebeuren. Dat gebeurt de kopstukken in de F1 ook meer dan eens.
Naja ik verwachtte geen wonderen, maar twee keer laatste is ook weer wat..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vosss het volgende:
@Funzel: had je meer verwacht van vd Garde? Hij staat tegenover een teamgenoot die meer ervaring heeft in de F1 en hij is nieuw.
Dat ie een paar tienden langzamer is maakt niks uit. Zeker de eerste trainingen niet.
En zo een foutje kan altijd gebeuren. Dat gebeurt de kopstukken in de F1 ook meer dan eens.
Je zou maar zo'n race in het bijprogramma hebben. Damn wat gaafquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef Nober het volgende:
Op dat kanaal ook de eerste race van Melbourne 2013...
Er zijn dit jaar geen rode T-cams, ze zijn vervangen door zwarte. De gele zijn nog wel geel. Dat vertelden ze op het Sky1 commentaar van FP1 waarvan ik vanochtend een stukje gedownload en gekeken heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef vosss het volgende:
Nou VT2 ook gekeken.
Volgens mij moeten zowel Charlie Whiting als het hele circus als van Dam nog ontwaken uit hun winterslaap.
Kijk dat ze 2 VT's zonder rode T-cams rijden bij alle coureurs dat kan altijd gebeuren dat de rode stickertjes een vliegtuig gemist hebben of gewoon op zijn.
Wat ik echter zeer vreemd en opvallend vond waren de gele vlaggen.
Meerdere malen mensen vol van de baan en helemaal geen gele vlag. Vorig jaar was dat automatisch als een auto met 4 wielen langs de baan schoot.
Is dat veranderd? Dus dat bv een auto 5 of 10 seconden naast de baan moet staan voordat automatisch geel gegenereerd wordt? Iemand die dat weet?
Tevens waarom gaat het geel van Lewis en Nico weg op het moment dat Webber vlak na een bocht compleet dwars over de baan gaat en daar stil staat????????
Dikke blunder van Whiting lijkt me. Zoiets hoort per direct geel te zijn! Hij stond daar seconden lang zowat midden op de baan, maar geel ho maar. WTF was dat dan?
En verder van Dam. Die moet nog leren dat ie zn bek dicht moet houden als er een radio in beeld komt. En die moet leren dat Rosberg aan de gele helm te herkennen is en Lewis aan de gele helm
Ik vond Olav beter. Maargoed ik geef hem nog wel een kans
Duitse RTLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef maniack28 het volgende:
Hmmzzz.. eens kijken hoe ik dit live ga zien. Is het ergens nog gratis of kan ik dat vergeten?
Ik zit in een soort van veredeld studentenhuisding, volgens mij heb ik geen RTLquote:
Dan moet je even wachten dan zie je de GP van China in april op de BBC.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zit in een soort van veredeld studentenhuisding, volgens mij heb ik geen RTLAlleen maar analoge zenders, stuk of 23.
Das natuurlijk gevaarlijk. Halverwege het seizoen erin gegooid worden zonder enige recente ervaring in die wagen, en dan ook nog eens langs Hulk. Ik hoop het natuurlijk ook dat ie een kans krijgt, binnen nu en aanzienlijk korte tijd, maar imo is het beter om een jaartje te wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef Nober het volgende:
Ik hoop vooral dat Gutiérrez na 10 GP's eruit gegooid word bij Sauber ten faveure van Frijns.
Tony verveelt zich snel en heeft nu QPR om zijn knaken in kwijt te rakenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef MoriniStylr het volgende:
Die Caterham lijkt wel echt een knakenbak. Die Tony Fernandes die moet er wat meer Maleisische ringgits tegenaan gooien want het verschil t.o.v. het middenveld loopt op i.p.v. dat het kleiner word. Al lijkt hij mij het type Richard Branson die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, veel roepen en weinig waarmaken. Dat de kleur mooier is geworden is ook zo'n beetje het enige positieve.
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Kickstart het volgende:
Het werkt![]()
Gisteravond aangevraagd en sinds vanmiddag is Sport1 beschikbaar![]()
zit nu de herhaling van vt2 te kijken, aah het leven is weer mooi
ffe testen of alles goed opgenomen wordt op de HD recorder voor het nageslacht
foto genomen met een aardappel
[ afbeelding ]
Goed dat je erover begint, moet de HDDR nog instellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)
Heb je daar een bron van de FIA van toevallig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar geen rode T-cams, ze zijn vervangen door zwarte. De gele zijn nog wel geel. Dat vertelden ze op het Sky1 commentaar van FP1 waarvan ik vanochtend een stukje gedownload en gekeken heb.
Dat bericht is van 25 februari en doorgaans is racexpress wel goed ingelicht.quote:Geel of rood? Welke F1-coureur rijdt met welke kleur camera?
De FIA doet er alles aan om de Formule 1-coureurs zo herkenbaar mogelijk te maken. Bij diverse teams is op basis van het helmdesign nauwelijks te onderscheiden welke coureur achter het stuur van de betreffende F1-bolide zit. Mede daardoor zijn de onboard-camera's op de auto's gekleurd in geel of rood. Dat moet niet enkel schitterende plaatjes opleveren, maar ook duidelijkheid voor de Formule 1-fans.
De internationale autosportfederatie heeft de lijst bekendgemaakt welke rijder met welke kleur camera in actie komt. Titelverdediger Sebastian Vettel rijdt met de rode versie, evenals Fernando Alonso, Jenson Button, Kimi Räikkönen, Nico Rosberg, Nico Hülkenberg, Paul di Resta, Pastor Maldonado, Jean-Eric Vergne, Charles Pic en Luiz Razia. Hun teamgenoten moeten logischerwijs gebruik maken van de gele camera.
Dit is de club die dat online gebeuren voor Sport1 ontwikkeld heeft:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tarahumara het volgende:
godver klote UPC. woensdagavond Sport 1 aangevraagd, nog steeds niet actief... Nu gaan ze 'm met spoed activeren. Zie nog niks.![]()
De link nogmaals: http://pitlane.sport1.nl/quote:Sport1 Pitlane is a HTML5 based website (http://pitlane.sport1.nl) which is freely accessible for all Formula 1 fans and can be used on all tablets, laptops and desktops. The goal of Pitlane is to offer an enriched experience for Formula 1 fans watching a live Formula 1 race, but the information is also suited for Formula 1 fans who are unable to follow the race on television.
Nog een keer gebeld met UPC. En maar goed ook, stond weer niet goed ingesteld... Nu werkt hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tarahumara het volgende:
godver klote UPC. woensdagavond Sport 1 aangevraagd, nog steeds niet actief... Nu gaan ze 'm met spoed activeren. Zie nog niks.![]()
Aha. Dus ze hadden 5 dagen geleden toch gelijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Ze verwachten regen met VT3 en de kwali, kan dus interessant worden.
Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Ze verwachten regen met VT3 en de kwali, kan dus interessant worden.
Nee dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van de FIA van toevallig?
Op RaceXpress staat onderstaand bericht:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=47726
[..]
Dat bericht is van 25 februari en doorgaans is racexpress wel goed ingelicht.
Wel een vreemd besluit vind ik. Ik bedoel die paar rode stickertjes zijn de kosten niet als je kijkt wat een kapitaal heel dat circus er doorheen jaagt op een jaar tijdquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)
Ik, want ik moet daarna gelijk door naar Emmeloord om mijn jongens en meisjes in actie te zien (ben voetbaltrainer van E6quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
wie staat er op zaterdag hondsvroeg op, om de kwali te zien?
Zeg dat wel man! ben ook zeer blij dat ze weer rijden,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef vosss het volgende:
Godverdomme jongens, EINDELIJK begint het weer!!![]()
Dat het een mooi jaar mag worden zou ik zeggen en iedereen alvast veel plezier gewenst morgen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |