Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Althans, dat heb ik van Dam nu al minimaal 5x horen zeggen.
ik hoop dat er tijdens de race ook wat meer inbreng van Olav komt. met interviews tijdens de race ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:25 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?
Heb ik ookquote:
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...
het is pas vrijdag. Maar het ziet er niet goed uit nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
Vt's kijk ik wel op sport1 zonder commentaar, race en kwalificatie op Duitse RTL.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
Hij lijkt zo aan te staan. Maar ze mogen het maar op 2 punten van het circuit doen steeds.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
Ze gaan voor de hoogste topsnelheid, VT1 was Pérez 2 en Button 3!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.
Lampje op tv lijkt me niet te werken, viel me bij VT1 ook al op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
ach die paar minuten nog.quote:
Klopt, goede pace op de primes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
tijd is op de super soft gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
Ja maar die laatste rondes van Rosberg voor hij kapot ging zagen er erg goed uit. Ik zeg op de softdrugs is red bull de snelste, maar op de harde band zitten red bull, mercedes, ferrari en lotus erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
tijd is op de super soft gezet.
VdG enige op de mediumband zijn tijd. maarja als je na een half uur al in de grindbak staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |