En toch snap ik wel dat 'ie bij heeft getekend bij Red Bull; bij een team van die status zal hij niet snel meer terecht komen.quote:
Prost heeft in '96 wel nog getest voor McLaren, als mijn herinnering mij niet in de steek laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:51 schreef JohnB52 het volgende:
Jawellllll
alain prost in 1996 nog in de formule 1?
Ik heb wat gemist!
(Of hij bedoelt natuurlijk olivier panis in de prost ;-))
Edit: toen was t nog Ligier
Half 7quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:06 schreef JohnB52 het volgende:
Nou die str had ik wat vlotter verwacht eigenlijk...
Williams gaat voorlopig ook niet echt als de brandweer.
Voor de rest zit t allemaal lekker dicht bij elkaar,
Ik zie jullie allemaal wel weer om 06:00?
Hij heeft een jaartje aan z'n ren techniek kunnen werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:33 schreef JohnB52 het volgende:
Sutil zit er lekker bij, na n jaartje bierglazen schoonmaken zeg!
ja beetje jammer. Dan maar de live timing van de PCquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:37 schreef franklop het volgende:
Bij de basic live timing app moet je nu de sessies kopen
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:08 schreef Tarahumara het volgende:
Caterham zegt tegen SKY, dat er geen technisch probleem was. Einde training voor vdg in ieder geval.
Ik heb alleen geslapen tussen half 6 en 7quote:
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:09 schreef WEST het volgende:
[..]
zag er ook uit als gevalletje rempunt missen.
nee maar dat moment was waarschijnlijk al eerderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ok, ik zag geen lockup of wat dan ook...
in het gewone kanaal van sport1?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:16 schreef Tarado het volgende:
Geen enkel commentaar in "soundtrack origineel", wel te hopen dat dit met quali en race anders is
HD Recorders zijn coolquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Idem. Hele weekend niet. Godzijdank kan ik nu wel races gewoon opnemen in FullHD en kan ik direct kijken als ik thuis kom. Ook als bv om 14:00 de race begint en ik kom na een ochtenddienst om 15:30 thuis dan hoef ik niet meer te wachten tot de race klaar is en vervolgens door iemand op internet gezet is, maar kan ik gewoon meteen vanaf het begin kijken.
Dat had ik veel eerder moeten hebben man! Waarom heeft nooit iemand in deze topics me verteld dat die dingen bestonden!
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?quote:
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb wel commentaar, misschien dat je instelling op dutch moet zetten?
ow tja dat hoopte ik ook. Maar orgineel is gewoon geluiden vanaf het circuit zonder commentaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt dan heb ik wel commentaar maar ik had SKY verwacht op "origineel"
hij herhaald wel veel. Maar hij moet ook 1,5 uur vol lullen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Althans, dat heb ik van Dam nu al minimaal 5x horen zeggen.
Dan inderdaad liever geen commentaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wisten jullie al dat Webber in 2010 kans had op de titel, maar Vettel ermee vandoor ging?
Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:24 schreef JohnB52 het volgende:
ik hoop dat er tijdens de race ook wat meer inbreng van Olav komt. met interviews tijdens de race ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:25 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met alonso en de derde die er mee van door ging?
Heb ik ookquote:
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of dat button vorig jaar won bijvoorbeeld...
het is pas vrijdag. Maar het ziet er niet goed uit nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
Vt's kijk ik wel op sport1 zonder commentaar, race en kwalificatie op Duitse RTL.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb n nou totaal geen nieuwtjes naar buiten horen brengen, alleen maar feiten op horen lezen...
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hij lijkt zo aan te staan. Maar ze mogen het maar op 2 punten van het circuit doen steeds.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
Ze gaan voor de hoogste topsnelheid, VT1 was Pérez 2 en Button 3!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Slecht rijdersduo hebben ze ook bij McLaren, 2 coureurs die niet snel genoeg zijn over 1 lap.
Lampje op tv lijkt me niet te werken, viel me bij VT1 ook al op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Waffle het volgende:
Hoe zit dat met drs dat altijd aan lijkt te staan of staat het juist steeds uit?
ach die paar minuten nog.quote:
Klopt, goede pace op de primes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
tijd is op de super soft gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
Ja maar die laatste rondes van Rosberg voor hij kapot ging zagen er erg goed uit. Ik zeg op de softdrugs is red bull de snelste, maar op de harde band zitten red bull, mercedes, ferrari en lotus erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
tijd is op de super soft gezet.
VdG enige op de mediumband zijn tijd. maarja als je na een half uur al in de grindbak staat.
LG? Rolex ging de tijden toch verzorgen, of is dat pas vanaf 2014?quote:
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef JohnB52 het volgende:
Kuttttttttttt
Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
En zo ga je geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
Je bent toch niet serieus over t commentaar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
graag gedaan
Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
Halve liters. Met blik en al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de Francequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:39 schreef King_Merc het volgende:
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |