Klopt, goede pace op de primes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
tijd is op de super soft gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef Waffle het volgende:
Haha maar hij ging wel erg lekker. Volgens mij staat hij op de harde band en was daar een van de snelsten op.
Ja maar die laatste rondes van Rosberg voor hij kapot ging zagen er erg goed uit. Ik zeg op de softdrugs is red bull de snelste, maar op de harde band zitten red bull, mercedes, ferrari en lotus erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
tijd is op de super soft gezet.
VdG enige op de mediumband zijn tijd. maarja als je na een half uur al in de grindbak staat.
LG? Rolex ging de tijden toch verzorgen, of is dat pas vanaf 2014?quote:
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
graag gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef JohnB52 het volgende:
Kuttttttttttt
Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
En zo ga je geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
Je bent toch niet serieus over t commentaar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
graag gedaan
Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
Halve liters. Met blik en al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de Francequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:39 schreef King_Merc het volgende:
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |