Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.quote:Australian GP: Button admits points all McLaren can hope for
[..]
Button admitted that he knew the MP4-28 was off the pace in testing, but he thinks the gap in Australia has been exaggerated by the team not getting the most out of the car yet.
"After the last test we knew we didn't have the pace," he said. "We couldn't have got anywhere near the laptimes the other guys were doing in testing.
"We were over a second off, and it's even more here. And that's not right.
[..]
Is vergelijkbaar met Ferrari vorig jaar toen die overstapten naar pull rodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.
Heet het nog niet officieel Carlos Slim Racing?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen bij McLaren.
Daarom kan je je afvragen of het wel zo'n handige beslissing is geweest om nu nog naar pull-rod over te schakelen. Of ze moeten het idee hebben dat het voor 2014 nog handig kan zijn, wie weet. Buiten dat kan ik ook moeilijk geloven dat dat het enige is waardoor ze zo'n achterstand hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vergelijkbaar met Ferrari vorig jaar toen die overstapten naar pull rod
Een beetje gebrek aan feedback zal er ook mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom kan je je afvragen of het wel zo'n handige beslissing is geweest om nu nog naar pull-rod over te schakelen. Of ze moeten het idee hebben dat het voor 2014 nog handig kan zijn, wie weet. Buiten dat kan ik ook moeilijk geloven dat dat het enige is waardoor ze zo'n achterstand hebben.
Ferrari vind ik nog wel meevallen, podium zit er wel in voor Alonso, grootste tegenvaller is wel McLarenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef vosss het volgende:
Ow en verder Ferrari tegenvallend, Red Bull goed, Lotus ook goed, Mercedes ook maar onbetrouwbaar en McLaren drie keer niks.
Ik heb al zin in morgen in elk geval
Kun je met een abo van Ziggo en een gewoon Sport1 abbo ook op je tablet kijken via die live.sport1 stream of wat was de link?
Heb er niet op gelet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het vreemde gele vlag gebruik opgevallen is?
Zo'n vrije training is sowieso moeilijk om te verslaan en dan alleen wordt het snel een monotone aangelegenheid, ik heb voor "geen commentaar" gekozen, ik hoop toch echt dat bij de kwalificatie en race er toch wel SKY commentaar is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat van Dam een hele goede is,
Schrijver welteverstaan :-)
Bij Guido pas heel laat geel, mensen die vol naast de baan gingen maar door konden geen geel, bij Lewis pas na de herhaling een keer geel, toen de auto van Lewis en Rosberg weg was ging het geel weg, Webber staat dwars seconden lang midden op de baan, geen geel etc etc.quote:
Ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het vreemde gele vlag gebruik opgevallen is?
Beetje voorbarig he om dat te baseren op twee vrije trainingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
alsof of dat voor de rest van je carriere bepaald 2 vrije trainingen achteraan.... Herriner me nog wel Button tijdens z,n eerste weekend , continu 1 na laatse in de trainingen, alleen mazzacane was nog langzamer , en Button reed voor Williams....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat de uitdaging voor dit jaar voor Van de Garde zal zijn om een keer niet als laatste te finishen.
quote:
Sommige liefhebbers moeten werken in het weekendquote:Echte liefhebbers kijken live, in HD (of zoals ik, in SD, terwijl ik HD heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |