LG? Rolex ging de tijden toch verzorgen, of is dat pas vanaf 2014?quote:
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
graag gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef JohnB52 het volgende:
Kuttttttttttt
Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
En zo ga je geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
Je bent toch niet serieus over t commentaar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
graag gedaan
Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
Halve liters. Met blik en al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de Francequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:39 schreef King_Merc het volgende:
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
Al het begin is moeilijk. Sowieso zijn vt's al lastig te becommentariëren. Na een paar races zal het heus wel wat soepeler gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de France
http://www.bbc.co.uk/5live/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm![]()
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
Op je afstandsbediening zal ergens wel een knop "dual" of "I/II" zitten, die moet je hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ?
Hangt een beetje van de dienstverlener af, ik heb UPC: je drukt op info en dan kan je bij soundtrack nl of origineel kiezenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm![]()
Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |