abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124080586
Kuttttttttttt

Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
pi_124080639

Wat een verschillen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:19:04 #183
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_124080652
zo morgen weer een dag.

Nu eerst maar eens gaan schoonmaken :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_124080931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:18 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een verschillen.
LG? Rolex ging de tijden toch verzorgen, of is dat pas vanaf 2014?

Edit:
Het zou inderdaad vanaf dit seizoen zijn.

Rolex verzorgt tijdwaarneming in Formule 1

[ Bericht 17% gewijzigd door Scheringa op 15-03-2013 08:46:09 ]
pi_124081239
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 07:39 schreef Waffle het volgende:

[..]

Geloof mij maar dat wordt hem dit jaar niet
McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:03:11 #186
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_124081247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef JohnB52 het volgende:
Kuttttttttttt

Kom je er dankzij bovenstaand screenshotje achter dat ik dus het SD kanaal aan t kijken was, gelukkig bij delta ook een zeer logische indeling...
graag gedaan ;)

Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:07:08 #187
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124081324
Moet ik terug kijken?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_124081462
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

McLaren was vorig jaar de auto met zo ongeveer de meeste ontwikkeling. Zal dit jaar met de nieuwe wielophanging alleen maar meer zijn (doordat ze nu meer ruimte hebben voor ontwikkeling), dus ik verwacht dat ze er halverwege het jaar alweer dichter bij zitten en in de tweede helft (zo niet eerder) voor een overwinning gaan.
En zo ga je geen kampioen worden.

Enige die nu hard lacht om McLaren: Hamilton.
pi_124081563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

graag gedaan ;)

Heb maar een half uurtje gekeken... omdat het midden in de f*cking nacht was.
Commentaar was prima.... leuke weetjes en gelukkig niet alsof je er niks vanaf wist (want leken kijken toch geen vrije trainingen lijkt mij)
Je bent toch niet serieus over t commentaar?

Ik heb wel wat nieuwe dingen geleerd, zoals Alain Prost die in 1996 zijn laatste GP won, wist ik echt niet...

Leuke weetjes heb ik dan niet gehoord. Moest er zelf achterkomen wie de vriendin van Bottas was...

Als er n teammember in beeld was die geen Brawn, Domenicali of Kaltenborn was, bleef t stil.

Van Dam weet er veel vanaf. Net zo veel als wij hier, maar feitjes oplezen van n coureur is wel erg makkelijk.

Maar k geef m nog n kans! Zoals Olav ook op twitter meldde
pi_124081602
Zijn er nu geen mensen die terug komen op hun mening ? Dat er niets slechters bestaat dan Olav Mol ?

God wat heb ik mij zitten irriteren aan die Van Dam zeg :')
Daar staat Rosberg, herkenbaar aan zijn gele helm... Nog geen minuut later. Oh nee, het is Hamilton, herkenbaar aan zijn gele helm :|W 8)7 |:(

Al was sport1 gratis geweest, dit zou ik geen jaar volhouden met die man ! Hoe kan ik die soundtrack naar Sky - commentaar zetten in de race ?

Zit Van Dam straks een jaar lang in de bezemkast terwijl niemand naar hem luistert _O-
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:24:07 #191
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124081630
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Sporten voor Sophia
pi_124081661
Nog n fout na de vt2.

Hamilton komt eerst binnengelopen...

Hij zegt Hamilton.

Dan komt Rosberg.

Hij is ff stil, en zegt dan: Maldonado... 16e geworden........

En. Dat. Was. Rosberg.
pi_124081662
Ik had ook niet verwacht dat het iets zou zijn met Van Dam. Maar dat wil niet zeggen dat Mol nu ineens beter wordt. Kiezen uit twee kwaden noemen ze dat.
pi_124081674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
Dat half uur dat ik gezien had was meneer erg sloom. Daar moet echt een bull of 3 in
Halve liters. Met blik en al.
pi_124081733
@meike26

Weet niet of dat kan.

Je kan wel het commentaar uitzetten. Want je kan zelf meer info krijgen via online timingapp van f1.com

Ik heb van Dam er niet op kunnen betrappen dat ie de coureurs in de gaten hield die niet op beeld waren. Of er coureurs sneller onderweg waren...
pi_124081830
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm :|W

Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:38:09 #197
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124081883
Extra 2 had alleen racegeluiden vannacht
Sporten voor Sophia
pi_124081909
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
pi_124081918
Ja maar dat zijn ook andere beelden, in de pits. Hopelijk is dat bij de race ook anders :)
pi_124081948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:39 schreef King_Merc het volgende:
ach die van Dam moet er ook weer inkommen .. zat dornbos er ook bij of alleen bij de race ?
Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de France }:|
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:45:51 #201
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124082029
Geen tour de france? Gelukkig niet....nog 19 weekenden xtra met Herbert en Maarten :+
Sporten voor Sophia
pi_124082163
Serieus, dat lijkt me nog toffer dan Van Dam. 2 oude mannen die niets met F1 hebben en races aan elkaar kletsen, dat is humor :D
pi_124082193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:41 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Alleen bij de race. Mag hopen dat Van Dam vaker zijn mond houd dan... Komt alleen maar onzin uit en wat al gezegd is... hij noemt alleen maar dingen op die hij ziet. Het is geen Tour de France }:|
Al het begin is moeilijk. Sowieso zijn vt's al lastig te becommentariëren. Na een paar races zal het heus wel wat soepeler gaan :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:01:36 #204
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124082401
Ja maar beer dan scheld je nog hamilton niet uit voor rosberg of andersom.
En zeker geen 51* zeggen dat JB de race 3* won.
Sporten voor Sophia
pi_124082569
Die samenvattings filmpjes op sport1 zijn wel van lage kwaliteit zeg, wat slomo's, weinig info en veel shots van coureurs/teambazen/etc, je kan er vrij weinig mee. Maar goed, alle begin is moeilijk, hoop wel dat het niveau nog wat omhoog gaat en dat het bij de kwalificatie/race beter is want als je hiervoor moet betalen wordt je wel flink afgezet.
pi_124083149
Topic niet gelezen vanaf gisteravond toen ik naar bed ging. :@

HD Recorder heeft het prima gedaan. Zowel VT1 als VT2 opgenomen met perfect beeld & geluid, dus daar ben ik alvast heel blij mee :Y

Zojuist VT1 gekeken en er vielen me een paar dingen direct op.

Ik zie alleen maar gele T-cams. Geen enkel team heeft een rode T-cam?! Weet iemand daar de exacte reden van? De FIA heeft wel gewoon bekend gemaakt wie met gele en wie met rode T-cams zou rijden, dus dat vind ik een beetje vreemd.

Verder viel me op dat ik tijdens VT1 geen enkele keer een gele vlag heb gezien op de overlay in het midden van het beeld bovenin. Vorig jaar was dat bij elk klein uitstapje wel het geval, hoe klein ook.

Zelfs op het einde waar di Resta er flink af ging zag ik geen geel?! 8)7

Iemand verklaringen voor deze opvallende zaken toevallig? :)

Zo. Nu VT2 kijken. Tot straks :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_124083334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Bij Guitarez zag hij hem ook al aan voor Maldonado... wat duidelijk een Sauber was. En gewoon tot 3 keer toe zeggen dat Hamilton herkenbaar is aan zijn gele helm, terwijl het moment dat Hamilton hem naast de kant zet, hij eerst nog dacht dat het Rosberg was...want gele helm :|W

Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ? Mocht dat allemaal niet werken, dan word het opzoeken van BBC5 radio.
http://www.bbc.co.uk/5live/
pi_124083485
en hier nog mooie beelden van vd Garde:

http://video.sport1.nl/ma(...)e-training-op-muziek
pi_124083537
quote:

Hoe kan ik hem commentaar dan uitzetten en racegeluiden blijven horen ? Of Engels commentaar tijdens de race ?
Op je afstandsbediening zal ergens wel een knop "dual" of "I/II" zitten, die moet je hebben
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:22:44 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124084782
quote:

Hangt een beetje van de dienstverlener af, ik heb UPC: je drukt op info en dan kan je bij soundtrack nl of origineel kiezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')