quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:00 schreef bukgeit het volgende:
En deze?
LN
A
D
JMEWVD
ZG
DIJD
GD
WJOB
AON
AJMW
TVM
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef robdriessen het volgende:
Oh God... Het is toch niet Linda, Roos en Jessica, he?
A=Ademnood
D=Druppels
AON=Alles of Niets
LN = Lange Nacht...
Dit keer wil ik eens dat ik het fout heb
Shitquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef Mark het volgende:
We have a winner! Ik zie dat ik mijn titel ook nog goed had, zowaar
lijkt me wel nu je het zegt, daarin zingen ze ook manhattan island serenade. t kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Oude Maasweg van de Amazing Stroopwafels?
MadMaster +1quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Oude Maasweg van de Amazing Stroopwafels?
Die had ik moeten weten...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef Mark het volgende:
We have a winner! Ik zie dat ik mijn titel ook nog goed had, zowaar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef pipster het volgende:
Beetje surf achtige band of zo, The Delltones
Welke band =quote:is an American punk rock band originally from Los Angeles, currently based in Fort Collins, Colorado, formed by members Bill Stevenson, Karl Alvarez, and Stephen Egerton.
Princequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Welke 2 artiesten noemt Raymond van het Groenewoud in zijn nummer Liefde voor muziek?
Verdikkie, dan heb ik dat gemist. Desalniettemin, een inkoppertje voor....quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Kort geleden ook al gevraagd...
Eros Ramazotti
Rod Stewart
David Bowie
Robert Cray
Bryan Adams
Wat van wie?quote:Je verlaat in de ochtend met alles wat je bezit
In een kleine zwarte behuizing
Alleen op een platform, de wind en de regen
Op een verdrietig en eenzaam gezicht
BluChicagoMoon +1quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Smalltown Boy van Bronski Beat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat van wie is dit dan?
Excuus. Journey - Don't stop believingquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wat van wie, dus ook titel graag.
Moody +1quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Excuus. Journey - Don't stop believing
Jouw vraag, jouw feestje...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben hier niet zo vaak. Is het al tijd voor een hint?
Bijnaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef ranja het volgende:
Billy Joel - East Wester Alexa?
of hoe die precies heet
Doen we tegenwoordig aan meerdere antwoorden per post?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef Moody het volgende:
Even 3 guesses: Lady Gaga? Christina Aguilera? Taylor Swift?
Weet ik niet. Als het niet zo is, excuus. Zag het niet staan bij de regels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Doen we tegenwoordig aan meerdere antwoorden per post?
Bij welke quiz mag je drie antwoorden tegelijk geven?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als het niet zo is, excuus. Zag het niet staan bij de regels.
Kon het wel opsplitsen in 3 posts, maar dat is ook zo lame
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij welke quiz mag je drie antwoorden tegelijk geven?
Je moet zelfs wachten totdat de vragensteller je antwoord afgekeurd hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorIk edit wel.
Nu moet ik dus wachten totdat iemand anders een post doen, voordat ik weer iets kan posten?
Dan is het duidelijk. Geen snelle quiz dus
Laat ik het zo zeggen: het is wel eens sneller geweest, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorIk edit wel.
Nu moet ik dus wachten totdat iemand anders een post doen, voordat ik weer iets kan posten?
Dan is het duidelijk. Geen snelle quiz dus
Ok, doen we. Thnxquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zelfs wachten totdat de vragensteller je antwoord afgekeurd hebt.
Soms gaat dat snel, soms kan het even duren...
Minder animo de laatste tijd? Dus wel blij dat Moody er is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is wel eens sneller geweest, ja.
quote:
In Zuid-Afrika wel, Amerika weet ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Komt door dat 'tot voor kort zwaar ondergewaardeerde'. Ik ken hem ook pas sinds kort doordat ie in de bekendheid is gekomen door een documentaire. Treedt ook weer op (of nog steeds?).
Je kent 'm wel?quote:
Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
Weet dat het een Nederlandse is. Naam kan ik alleen weten na opzoeken, dus ik pas ff
Anders had ik hem ook geweten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?
Meer hardop denken. Luchtigheid troef toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?
Nee, het is ook weer niet heel erg hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Meer hardop denken. Luchtigheid troef toch?
Dat bennen ze ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
Bingo Players pas geleden, maar de foto lijkt ouder.
Ferry & Garnefski AKA Doop, of Waxxattack of Boobytraxx, of...quote:
Wat van wie?quote:Open window presents
wondering clouds, sky fluttering
Wind blows, my nose freezes
and a pair of exhaust pipes rattle
Ah, then the sun goes down
Red, with gold, as it must be
I see on the street below
a friend befalls me
quote:Open window presents
wondering clouds, sky fluttering
Wind blows, my nose freezes
and a pair of exhaust pipes rattle
Ah, then the sun goes down
Red, with gold, as it must be
I see on the street below
a friend befalls me
Promptly, my heart will become heavy now
I only need to see a bird's flit
and my gaze flies towards the sky, then
Hurts even the soul, how beautiful
Nature in the evening, silent city
twisted soul, tears run
Everything makes a powerful one dull
and I do simply cry on
Aaahhh....
Ik denk niet dat ik het nummer ken en dan herken je er helemaal niets in, idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij zitten er genoeg kernwoorden in die eenvoudig vanuit het Engels naar het Duits omgezet kunnen worden, waardoor het origineel onthuld kan worden. Maar ja, dat denk ik dan...
Ja, in het laatste couplet met name...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Nina Hagen dus
Song titel weet ik echt niet. Zit het verscholen in de tekst?
Duitse titel, bestaand uit 2 gecombineerde woorden uit het laatste couplet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Duitse titel? Dan wordt het lastigIs het een letterlijk vertaald woord uit het laatste couplet?
Ken ik uiteraard wel, maar had het niet herkend.quote:
Nein. Hier zijn ze nog een keer, maar dan ten tijde van hun enige internationale hit.quote:
Al ruim 20 jaar een begrip in Hip-Hop Duitsland. Vorig jaar een tweede MTV Unplugged album uit mogen brengen, vullen met gemak complete voetbalstadia, maar buiten de grenzen slechts een one-day-fly. Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef pipster het volgende:
Jawhol, Die da, die am eingang steht.
Die Fantastischen Vier
Toto!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Van welke band is de zang van dat nummer gesampled?
Lonaa + 1quote:
quote:
quote:
Nope. Bobby McFerrin's versie zit ergens in de 800, net als Trijntje's hoogste. Zij staat 4x in de lijst, maar niet met Knocked Out.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Johnny Camaro - Don't Worry, Be Happy
Ja. Dit is een grove omissie in de lijst, geef ik ook direct toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef ranja het volgende:
Swing Soul Machine - Spooky's Day Off?
of denk ik nu te positief over de lijst
Achja, tuurlijk.quote:
Mevrouw van der Leeuw vinden we op #114quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Anouk stond niet in de keuzelijst, Caro Emerald weet ik eigenlijk niet..A Night Like This zwart genoeg?
Excuses is nergens voor nodig. Juist!quote:
da's Vandaag is blauw. Die staat dan weer hoger bij radio5 Nostalgia.quote:
Groeten vanaf het hoofdkantoor van Boskalis, 's wereld's grootste baggerbedrijfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Blegh is nog zacht uitgedrukt, wat een bagger is dat zeg.
ik zei toch sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Blegh is nog zacht uitgedrukt, wat een bagger is dat zeg.
sorry, geen vervolgvraagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast gokje op It's too late to apologize.
edit: ow, dan niet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I have to say Iove you in a song?
Ik kom niet verder dan Bad Leroy Brown.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van Jim Croce wordt gebruikt in Django Unchained?
Na een testosteronkuurtje?quote:
Ja, ik zie het net..quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef methodmich het volgende:
Turin Brakes misschien?
Al weet ik niet welke hitjes die hebben gehad.
De Lisa Loeb van de jaren 70.quote:
Kijk goed naar de video, dan is het een weggever.quote:
Volgens mij klopt dit. Briljante voorstelling trouwens, Blue Man Group. Als je ooit de kans krijgt: gaan!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef bartrid het volgende:
Venus Hum? LIjkt me wel een leuke band naam.
bartrid +1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef bartrid het volgende:
Venus Hum? LIjkt me wel een leuke band naam.
Helaas dan zonder Venus Hum, die samenwerking is al wat jaren niet meer actief...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit. Briljante voorstelling trouwens, Blue Man Group. Als je ooit de kans krijgt: gaan!
quote:Silly stories about the world that it's all ending soon
Don't you think that it's a waste believing this at noon?
Sunday morning inderdaad. Ik heb een sterke voorkeur voor een van de drie.quote:
Wat een grappige combinatie.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..maar gelijk weer vergeten omdat ik dit moest opzoeken
Yup, maarja, de Whigs coverden natuurlijk in de 90s al nrs van soulartiesten als the Supremes, Barry White, Tyrone Davis en James Carr. En ook altijd veel invloeden gehad.quote:
Wu Tang Clan?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het antwoord van deze Q al bij iemand op de tip van zijn tong?
A Tribe Called Quest?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het antwoord van deze Q al bij iemand op de tip van zijn tong?
AAArgh.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Het was de laatste track die 't hem deed.
Party For Your Right To Fight....
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Down Back
iggyinthehouse +1quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
b real, busta rhymes, ll cool j, method man en coolio
Ik trap af:quote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
heb hem zelf op single
Coolio had 6 hits in Nederland, inclusief Hit 'm High
Wat zijn de 5 andere? De laatst goede krijgt het punt.
robdriessen +1quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Het was de laatste track die 't hem deed.
Party For Your Right To Fight....
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Down Back
Ik kom er niet opquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
Tel eens je goeie antwoorden op en er moet nog wat nieuws bij
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]![]()
![]()
1, 2, 3, 4 (Sumthing New)
Bedankt voor de hint
Mocht het goede antwoord er om 14 uur nog niet zijn, krijg jij het puntquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef bartrid het volgende:
Die maken allemaal kutmuziek, maar die link zoek je niet
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nouja zeg. Dr. Dre heeft qua albums al twee megaklassiekers gemaakt, nog los van wat ie verder heeft geproduceerd. Voor jullie allebei een minpunt!
Gebruik ik die clown smiley, wordt mijn humor nog niet begrepenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh wacht. Hebben ze allemaal samengewerkt met Snoop Dogg? Alleen van Coolio weet ik het niet.
Gokje: alle drie stiekem het werk van DJ Rollo van Faithless?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wat is de connectie tussen Don't You Want Me van Felix, Feel What You Want va Kristine W en Hold That Sucker Down van O.T. Quartet?
robdriessen +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gokje: alle drie stiekem het werk van DJ Rollo van Faithless?
Oh wauw, ik wist het alleen van die eerste. Leuk om te weten.quote:
quote:On 4 December 1971 they had set up camp to record an album using a mobile recording studio rented from the Rolling Stones at an entertainment complex. On the eve of the recording session another band held a concert in the nearby theatre. In the middle of a synthesizer solo, the place suddenly caught fire when somebody in the audience fired a flare gun into the rattan covered ceiling. The resulting fire destroyed the entire complex, along with all the performing bands' equipment.
BlueChicagoMoon +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Smoke on the Water van Deep Purple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:During live performances the band would repeat a single chord from the song for as long as they felt bearable, the song descending into cacophony.[2] This is sometimes referred to as the "holocaust section", and usually lasted about 15 minutes, although there are reports of shows where it went on for well over half an hour.brought each show to an ear-splitting conclusion, reaching up to 130 dB
WeezerButler +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
My Bloody Valentine --You made me realise
quote:has told Entertainment Weekly that he rejected a request from the producers of Glee to use
music in an episode of the series. His reasoning was pretty simple: He thinks the hit show is horrible.
"Glee is worse than Grease and Grease is bad enough," he told EW. "I look at Grease now and think, 'Between High School Musical and Glee, Grease was a work of art.'" Sois definitely not a fan of squeaky-clean singing teens.
Tikkie terug maar weer. pipster+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |