Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
Weet dat het een Nederlandse is. Naam kan ik alleen weten na opzoeken, dus ik pas ff
Anders had ik hem ook geweten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?
Meer hardop denken. Luchtigheid troef toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Je denkt: laat ik de rest eens een hint geven?
Nee, het is ook weer niet heel erg hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Meer hardop denken. Luchtigheid troef toch?
Dat bennen ze ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
Bingo Players pas geleden, maar de foto lijkt ouder.
Ferry & Garnefski AKA Doop, of Waxxattack of Boobytraxx, of...quote:
Wat van wie?quote:Open window presents
wondering clouds, sky fluttering
Wind blows, my nose freezes
and a pair of exhaust pipes rattle
Ah, then the sun goes down
Red, with gold, as it must be
I see on the street below
a friend befalls me
quote:Open window presents
wondering clouds, sky fluttering
Wind blows, my nose freezes
and a pair of exhaust pipes rattle
Ah, then the sun goes down
Red, with gold, as it must be
I see on the street below
a friend befalls me
Promptly, my heart will become heavy now
I only need to see a bird's flit
and my gaze flies towards the sky, then
Hurts even the soul, how beautiful
Nature in the evening, silent city
twisted soul, tears run
Everything makes a powerful one dull
and I do simply cry on
Aaahhh....
Ik denk niet dat ik het nummer ken en dan herken je er helemaal niets in, idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij zitten er genoeg kernwoorden in die eenvoudig vanuit het Engels naar het Duits omgezet kunnen worden, waardoor het origineel onthuld kan worden. Maar ja, dat denk ik dan...
Ja, in het laatste couplet met name...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Nina Hagen dus
Song titel weet ik echt niet. Zit het verscholen in de tekst?
Duitse titel, bestaand uit 2 gecombineerde woorden uit het laatste couplet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Duitse titel? Dan wordt het lastigIs het een letterlijk vertaald woord uit het laatste couplet?
Ken ik uiteraard wel, maar had het niet herkend.quote:
Nein. Hier zijn ze nog een keer, maar dan ten tijde van hun enige internationale hit.quote:
Al ruim 20 jaar een begrip in Hip-Hop Duitsland. Vorig jaar een tweede MTV Unplugged album uit mogen brengen, vullen met gemak complete voetbalstadia, maar buiten de grenzen slechts een one-day-fly. Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef pipster het volgende:
Jawhol, Die da, die am eingang steht.
Die Fantastischen Vier
Toto!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Van welke band is de zang van dat nummer gesampled?
Lonaa + 1quote:
quote:
quote:
Nope. Bobby McFerrin's versie zit ergens in de 800, net als Trijntje's hoogste. Zij staat 4x in de lijst, maar niet met Knocked Out.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Johnny Camaro - Don't Worry, Be Happy
Ja. Dit is een grove omissie in de lijst, geef ik ook direct toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef ranja het volgende:
Swing Soul Machine - Spooky's Day Off?
of denk ik nu te positief over de lijst
Achja, tuurlijk.quote:
Mevrouw van der Leeuw vinden we op #114quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Anouk stond niet in de keuzelijst, Caro Emerald weet ik eigenlijk niet..A Night Like This zwart genoeg?
Excuses is nergens voor nodig. Juist!quote:
da's Vandaag is blauw. Die staat dan weer hoger bij radio5 Nostalgia.quote:
Groeten vanaf het hoofdkantoor van Boskalis, 's wereld's grootste baggerbedrijfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Blegh is nog zacht uitgedrukt, wat een bagger is dat zeg.
ik zei toch sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Blegh is nog zacht uitgedrukt, wat een bagger is dat zeg.
sorry, geen vervolgvraagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast gokje op It's too late to apologize.
edit: ow, dan niet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I have to say Iove you in a song?
Ik kom niet verder dan Bad Leroy Brown.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van Jim Croce wordt gebruikt in Django Unchained?
Na een testosteronkuurtje?quote:
Ja, ik zie het net..quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef methodmich het volgende:
Turin Brakes misschien?
Al weet ik niet welke hitjes die hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |