Jouw vraag, jouw feestje...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben hier niet zo vaak. Is het al tijd voor een hint?
Bijnaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef ranja het volgende:
Billy Joel - East Wester Alexa?
of hoe die precies heet
Doen we tegenwoordig aan meerdere antwoorden per post?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef Moody het volgende:
Even 3 guesses: Lady Gaga? Christina Aguilera? Taylor Swift?
Weet ik niet. Als het niet zo is, excuus. Zag het niet staan bij de regels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Doen we tegenwoordig aan meerdere antwoorden per post?
Bij welke quiz mag je drie antwoorden tegelijk geven?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als het niet zo is, excuus. Zag het niet staan bij de regels.
Kon het wel opsplitsen in 3 posts, maar dat is ook zo lame
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij welke quiz mag je drie antwoorden tegelijk geven?
Je moet zelfs wachten totdat de vragensteller je antwoord afgekeurd hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorIk edit wel.
Nu moet ik dus wachten totdat iemand anders een post doen, voordat ik weer iets kan posten?
Dan is het duidelijk. Geen snelle quiz dus
Laat ik het zo zeggen: het is wel eens sneller geweest, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag dus niet. Kun je in 1 regeltje zeggen hoorIk edit wel.
Nu moet ik dus wachten totdat iemand anders een post doen, voordat ik weer iets kan posten?
Dan is het duidelijk. Geen snelle quiz dus
Ok, doen we. Thnxquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zelfs wachten totdat de vragensteller je antwoord afgekeurd hebt.
Soms gaat dat snel, soms kan het even duren...
Minder animo de laatste tijd? Dus wel blij dat Moody er is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is wel eens sneller geweest, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |