De Lisa Loeb van de jaren 70.quote:
Kijk goed naar de video, dan is het een weggever.quote:
Volgens mij klopt dit. Briljante voorstelling trouwens, Blue Man Group. Als je ooit de kans krijgt: gaan!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef bartrid het volgende:
Venus Hum? LIjkt me wel een leuke band naam.
bartrid +1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef bartrid het volgende:
Venus Hum? LIjkt me wel een leuke band naam.
Helaas dan zonder Venus Hum, die samenwerking is al wat jaren niet meer actief...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit. Briljante voorstelling trouwens, Blue Man Group. Als je ooit de kans krijgt: gaan!
quote:Silly stories about the world that it's all ending soon
Don't you think that it's a waste believing this at noon?
Sunday morning inderdaad. Ik heb een sterke voorkeur voor een van de drie.quote:
Wat een grappige combinatie.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..maar gelijk weer vergeten omdat ik dit moest opzoeken
Yup, maarja, de Whigs coverden natuurlijk in de 90s al nrs van soulartiesten als the Supremes, Barry White, Tyrone Davis en James Carr. En ook altijd veel invloeden gehad.quote:
Wu Tang Clan?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het antwoord van deze Q al bij iemand op de tip van zijn tong?
A Tribe Called Quest?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het antwoord van deze Q al bij iemand op de tip van zijn tong?
AAArgh.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Het was de laatste track die 't hem deed.
Party For Your Right To Fight....
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Down Back
iggyinthehouse +1quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
b real, busta rhymes, ll cool j, method man en coolio
Ik trap af:quote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
heb hem zelf op single
Coolio had 6 hits in Nederland, inclusief Hit 'm High
Wat zijn de 5 andere? De laatst goede krijgt het punt.
robdriessen +1quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Het was de laatste track die 't hem deed.
Party For Your Right To Fight....
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Down Back
Ik kom er niet opquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
Tel eens je goeie antwoorden op en er moet nog wat nieuws bij
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]![]()
![]()
1, 2, 3, 4 (Sumthing New)
Bedankt voor de hint
Mocht het goede antwoord er om 14 uur nog niet zijn, krijg jij het puntquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef bartrid het volgende:
Die maken allemaal kutmuziek, maar die link zoek je niet
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nouja zeg. Dr. Dre heeft qua albums al twee megaklassiekers gemaakt, nog los van wat ie verder heeft geproduceerd. Voor jullie allebei een minpunt!
Gebruik ik die clown smiley, wordt mijn humor nog niet begrepenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh wacht. Hebben ze allemaal samengewerkt met Snoop Dogg? Alleen van Coolio weet ik het niet.
Gokje: alle drie stiekem het werk van DJ Rollo van Faithless?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wat is de connectie tussen Don't You Want Me van Felix, Feel What You Want va Kristine W en Hold That Sucker Down van O.T. Quartet?
robdriessen +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gokje: alle drie stiekem het werk van DJ Rollo van Faithless?
Oh wauw, ik wist het alleen van die eerste. Leuk om te weten.quote:
quote:On 4 December 1971 they had set up camp to record an album using a mobile recording studio rented from the Rolling Stones at an entertainment complex. On the eve of the recording session another band held a concert in the nearby theatre. In the middle of a synthesizer solo, the place suddenly caught fire when somebody in the audience fired a flare gun into the rattan covered ceiling. The resulting fire destroyed the entire complex, along with all the performing bands' equipment.
BlueChicagoMoon +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Smoke on the Water van Deep Purple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:During live performances the band would repeat a single chord from the song for as long as they felt bearable, the song descending into cacophony.[2] This is sometimes referred to as the "holocaust section", and usually lasted about 15 minutes, although there are reports of shows where it went on for well over half an hour.brought each show to an ear-splitting conclusion, reaching up to 130 dB
WeezerButler +1quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
My Bloody Valentine --You made me realise
quote:has told Entertainment Weekly that he rejected a request from the producers of Glee to use
music in an episode of the series. His reasoning was pretty simple: He thinks the hit show is horrible.
"Glee is worse than Grease and Grease is bad enough," he told EW. "I look at Grease now and think, 'Between High School Musical and Glee, Grease was a work of art.'" Sois definitely not a fan of squeaky-clean singing teens.
Tikkie terug maar weer. pipster+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |