quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
zoeken.fok.nlquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
Waar zijn de foto topics, en waarom staan die niet in de OP?
Zijn er fototopics?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
Waar zijn de foto topics, en waarom staan die niet in de OP?
Zijn onderweg. Komen hopelijk vandaag.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
Zolang ze het maar zelf opruimen dan.
quote:
quote:
Moet je niet bij mij zijn!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het maar kut
En nou opschieten met die foto's
Bij wie dan?quote:
Breuls moet ze allemaal nog op Facebook gaan zetten op de FOK!pagina aldaar, maar die heeft ook gewoon een leven en tis best een klusje, dus dat wordt vanavond ofzo. Komt allemaal goed.quote:
Rebubbledquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Stefan het volgende:
Bij wie heeft Juicyhil nu gescoord gister?
Tsss, i never would hit that, ze heeft puntige knieën manquote:
Als jij die dude was die zo awkward samen met je mededude midden in het kringgesprek bleef staan na mijn hand te hebben geschud, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Was jij degene die ik een hand gaf, terwijl je eigenlijk ergens naartoe wees?
Jep, dat was ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als jij die dude was die zo awkward samen met je mededude midden in het kringgesprek bleef staan na mijn hand te hebben geschud, ja.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aangenaam.
-edit-: Oh wacht, ik heb mij al voorgesteld. Twee keer zelfs.
Hallo mijn grote liefde.quote:
Ze had natuurlijk alle aandacht voor die Van Tellingen vriendquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aangenaam.
-edit-: Oh wacht, ik heb mij al voorgesteld. Twee keer zelfs.
Maar hoe ga je je vervolgdate doen, met of zonder drank?quote:
Ik zou jou daarentegen zeker doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tsss, i never would hit that, ze heeft puntige knieën man
[ afbeelding ]
Dat snap ik. Juicy is een baas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk alle aandacht voor die Van Tellingen vriend
Ik zal wel moeten indrinken om nog iets van indruk te makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar hoe ga je je vervolgdate doen, met of zonder drank?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat snap ik. Juicy is een baas.
Puntquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Oz. het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid en goede woorden over mijn film. Ik zit hier lekker met Glinda te genieten van het uitzicht over Smaragdstad!
Pics van Glinda.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Oz. het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid en goede woorden over mijn film. Ik zit hier lekker met Glinda te genieten van het uitzicht over Smaragdstad!
De rechterhelft van de foto is wel leuk jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Oz. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik sta er ook op. Leuke foto, hè?
Hoe is het met de aap?quote:
Wat is er?quote:
Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De rechterhelft van de foto is wel leuk ja.
Dank je wel, mevrouw.quote:
Goed, hij is nog steeds een trouwe vriend!quote:
Juicyhil wil weten hoe oud China Girl is en wanneer je Dorothy verwachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:34 schreef Oz. het volgende:
Goed, hij is nog steeds een trouwe vriend!
Jammer dat haar zus zo enorm veranderd isquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De rechterhelft van de foto is wel leuk ja.
Wat is Juicyhil? Ligt dat achter de papavervelden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juicyhil wil weten hoe oud China Girl is en wanneer je Dorothy verwacht
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Oz. het volgende:
[..]
Wat is Juicyhil? Ligt dat achter de papavervelden?
Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..quote:
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..Maar ja, uiteraard. Ben benieuwd wat en waar het is. Tot zover weet ik alleen dat het in april plaats vindt.
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
We hebben een dealquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.
Dat wil ik ook zien!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
Mono in pak..... NEED to SEE thatquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
LOLAquote:
Dat zou je sowieso al doen,quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
LOLA
Ik had mijn galajurk niet aan, maar als Mono in 3d.pak gaat kan ie als mijn chaperon optreden
Wel waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef Rebubbled het volgende:
Ja zeg euh, met zoveel concurrentie kan ik niet omgaan hoor.
Tnx!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ikJe zag er wel heel leuk uit hoor
![]()
Uh nee.... uhm fobo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Ben jij op de foto gegaan Engel? Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet namelijk.
Oooooohquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Voorproefje. Zonder stropdas en zonder baard.
* LovelyLady glijdt van de bank afquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan beter die foto!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met schattig jongetje!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.
Vond ik stiekem zelf ook leuk om te doen
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.
Vond ik stiekem zelf ook leuk om te doen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.
Oh. Ik ging er meteen vanuit dat het niet zijn kind was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.
Hahahah! No way dat Mono een chick heeft kunnen bezwangeren, zoiets?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Ik ging er meteen vanuit dat het niet zijn kind was.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahahah! No way dat Mono een chick heeft kunnen bezwangeren, zoiets?
Niet haten op Monopolyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Monopoly is stamgast in OUD en valt jan en alleman lastig met foto's van 'schattige' kinderen?
Ik mag niet meer in OUD komen na dit topic die ik daar plaatste: OUD / Neefje betrapt...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Monopoly is stamgast in OUD en valt jan en alleman lastig met foto's van 'schattige' kinderen?
Hij heeft dinsdag bewezen Juicyhil-waardig te zijnquote:
Als hij slim is verlaagd hij zichzelf niet door zich in jouw omgeving te begevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft dinsdag bewezen Juicyhil-waardig te zijnDus niets tegen Monopoly.
Briljant topicquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in OUD komen na dit topic die ik daar plaatste: OUD / Neefje betrapt...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Briljant topicErgens wel terecht
Maar als mensen nou in het vervolg weer eens niet weten wat poppers zijn, stuur ze gerust door naar UVT hequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het was echt overduidelijk maar ik bleef gewoon mee doen
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Maar als mensen nou in het vervolg weer eens niet weten wat poppers zijn, stuur ze gerust door naar UVT he
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
Zolang ze het maar zelf opruimen dan.
Willen jullie met mij trouwen?quote:
Uiteraard willen ik dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie met mij trouwen?
Nee, ik ben geheelonthouder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij toch ook? Net de Tros, één grote familie, soort van harem enzo.
Oh tuurlijk, stom van me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ben geheelonthouder.
Geen drank, seks, drugs of tabak voor het huwelijk.
Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er nou al foto's?
wat duurt het lang!!!
Die heb ik allang in m'n privecollectie zittenquote:
quote:
Als je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
Nummer 92, is dat die meid uit GTST ?
Ik zoek er nog wel ff 1tje op waar je wel op staatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
Ik sta op niks![]()
Scheelt me weer een biertje kopen voor Greys.
Kommaneukerquote:
Jammer ik zag je ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:40 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mezelf op twee foto's gespot, gelukkig van ver weg dus nog lichtelijk onherkenbaar.
Rawr!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je geziensamen met je toyboy mono
Hehe heel misschien op zo'n foto die van de hele zaal gemaakt is, vanaf het scherm.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zoek er nog wel ff 1tje op waar je wel op staat
de zaal fotoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag jou ook op één van de foto's.
Ik weet ook niet echt hoe je eruit ziet, wat het zoeken ook moeilijker maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hehe heel misschien op zo'n foto die van de hele zaal gemaakt is, vanaf het scherm.
Maar volgens mij sta ik echt nergens op
Van jullie 5? Met huppel? Staat die er niet bij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is ook een groepsfoto gemaakt.. maar ik weet niet of kano die foto nog gaat plaatsen
Heb ik nie gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van jullie 5? Met huppel? Staat die er niet bij?
Ik kijk ff in de pauze, zit nu nog in werktijd.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk ff in de pauze, zit nu nog in werktijd.
Ik heb je vorig jaar op de spelletjes meet nog gezien manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt hoe je eruit ziet, wat het zoeken ook moeilijker maakt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weer mij voor lul zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:03 schreef Stefan het volgende:
OMG, 10 minuten deleted scenes klaar, ook met greys
Ojaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb je vorig jaar op de spelletjes meet nog gezien man
Die was niet online-waardig natuurlijk!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van jullie 5? Met huppel? Staat die er niet bij?
Linkje!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weer mij voor lul zetten![]()
Dat ik vorig jaar in de deleted scenes op mijn knieën met die banner lag te knokken met mijn tong uit mijn mond was niet erg genoeg? Bwahahaha
Ik kan 'm wel mailen anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was niet online-waardig natuurlijk!!
quote:
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meerquote:
Huilebalkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meer
Ik ga maar in R&P posten dat ik me zo leeg, en als een spook en niet gewaardeerd voel
Ja, we waren je ook bijna vergeten mee te nemen, het is dat je ineens naast me zatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meer
Ik ga maar in R&P posten dat ik me zo leeg, en als een spook en niet gewaardeerd voel
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, we waren je ook bijna vergeten mee te nemen, het is dat je ineens naast me zat
*kras
volgens mij niet echt, ik heb iig niks gefotografeerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er geen foto's gemaakt van de after-party?
Jammer welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
volgens mij niet echt, ik heb iig niks gefotografeerd
Misschien moet je eens mensen aanspreken in het vervolg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zat 30 centimeter van je af en we hebben met z'n allen nog over Champions League voetbal gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mensen aanspreken in het vervolg.Ik begin steeds meer te denken dat het jouw probleem is en niet de mijne dat ik je niet heb gezien.
Godverdomme man, ik heb een vagina.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zat 30 centimeter van je af en we hebben met z'n allen nog over Champions League voetbal gehaddat gesprek begon ik nog
Ik haat het om mijn nickname uit te sprekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb een vagina.Denken dat ik ook maar enigszins luister naar een gesprek over de Champions League. Volgende keer gewoon handje schudden en zeggen dat jij het gezicht achter So_Surreal bent. Dan zorg ik ervoor dat ik je onthoud.
Geen idee, ik weet wel dat ik jou nu niet eens meer durf te vergetenquote:
Excuses aanvaard. En Kanovinnie ken ik wel ja, jou heb ik ondertussen meer dan eens gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn nickname uit te sprekenmaar sorry dat ik tegen jou en je vagina over voetbal begon
Jij herkende mij ook niet zeker Huppel ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ik jou nu niet eens meer durf te vergeten
Zat je na de film in de kroeg? Want voor de film heb ik niemand gezien omdat ik zo laat wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jij herkende mij ook niet zeker Huppel ?
Nee ik stond een halve meter van je af en zei nog hoi toen je met Patje aan het praten wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat je na de film in de kroeg? Want voor de film heb ik niemand gezien omdat ik zo laat was
Die is erg leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
Ben benieuwd naar het andere filmpje trouwens
Hahahaha!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik stond een halve meter van je af en zei nog hoi toen je met Patje aan het praten was
Dat was na de film net buiten te zaal.
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahahaha!Hoe heb je het in vredesnaam voor elkaar gekregen dat niemand je kan herinneren?
Plan van aanpak, volgende keer proactief je voorstellen met je username, hoe verschrikkelijk dat ook is. En dan doe je een kek dansje na het voorstellen of een olifantimpressie ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw ideeik heb niks raars gedaan of zo, misschien is dat het wel en moet ik wat raars doen.
Stiekem net gekeken. ECHT HEEL TOFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
Ben benieuwd naar het andere filmpje trouwens
Hij had gewoon Amsterdams moeten lullen tegen mij!! Dan had ik hem wel herkendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Plan van aanpak, volgende keer proactief je voorstellen met je username, hoe verschrikkelijk dat ook is. En dan doe je een kek dansje na het voorstellen of een olifantimpressie ofzo.
Het gaat wel over seksquote:
Ik herken je de volgende keer aan je tieten die uit je shirt rolden toen je staand naar Yvonne stond gebogenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had gewoon Amsterdams moeten lullen tegen mij!! Dan had ik hem wel herkend
Prima!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik herken je de volgende keer aan je tieten die uit je shirt rolden toen je staand naar Yvonne stond gebogen![]()
tnxquote:
Ik zag de hele collectie van Jumbo voorbij komenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb een vagina.Denken dat ik ook maar enigszins luister naar een gesprek over de Champions League. Volgende keer gewoon handje schudden en zeggen dat jij het gezicht achter So_Surreal bent. Dan zorg ik ervoor dat ik je onthoud.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Stratego!
Leuk filmpje Stefan & co!
Yesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ook nog Monopony en Kolonist van Katan
Guido Spek was dat toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Die Iemand van TV stond btw niet op de BN'er lijst en toen kwam Yvonne vragen naar zijn username
Aw zieligerd, hij leek me wel een liefje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Die Iemand van TV stond btw niet op de BN'er lijst en toen kwam Yvonne vragen naar zijn username
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrrquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Ik schrok eerstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderkin was er ook. Lekker confronterend dit
En toen nog een keer bij Salima en mij in de zaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Guido was aardig
En had ie eerst yvonne over zich heen gekregen met 'hoiiiii ik ben yvonne en wie ben jij??', daarna vroeg Stefan nog vier keer aan hem 'waar we hem van moesten kennen'. Hij liet zich niet uit het veld slaan
Welke ben jij danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
die met de dvds onder de jasquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Stefan het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
Stratego Monopony en Kolonist van Katanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Milf" bij yvonne
Leuk meisje trouwens, die van Spanga's. Tenminste geen sterallures
Die dvdjatter was juicy ja.quote:
Dit was grappig inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
En die camera gewoon op dezelfde stand houden bij Ralf, hij kwam nog net in beeld
Ik heb ergere hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
En 'filf' bij greys
Maar die ziet er ook gewoon leuk uit (no lesbo)
Die was echt schattigquote:En die camera gewoon op dezelfde stand houden bij Ralf, hij kwam nog net in beeld
Doe me eens een linkje per dm? Ik ben benieuwd wie jij was!quote:Wel tussen de facebookfoto's![]()
nee, nee 't is goed zoquote:
Tsja, "Gilf' is te voorbarig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Milf" bij yvonne
Leuk meisje trouwens, die van Spanga's. Tenminste geen sterallures
Wat vind je van de foto van Leeell?quote:
ja, dat is daar prima uit af te leidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
BRECHTJE IS VOLGEZWANGERD?
[ afbeelding ]
Het kan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is daar prima uit af te leiden.
Je mag Rebubbled wel vaker mee nemen gastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is daar prima uit af te leiden.
Yvonne is met haar 38 jaar veel te jong om oma te wordenquote:
Lezen is niet je allersterkste punt hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
BRECHTJE IS VOLGEZWANGERD?
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto, zo schattig. En ook nog eens een mooie fotoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat vind je van de foto van Leeell?
Als ze nu zwanger is ben je nog geen oma, dus het had gekundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lezen is niet je allersterkste punt hè?
Ik zei al tegen Leeell, Yvonne gaat die foto schattig vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een leuke foto, zo schattig. En ook nog eens een mooie foto
Sowieso de foto's
Getekend, Monopolie / Monopony / Stratego / Kolonist van Katan.quote:De film Oz is voor ons allen één groot plezier,
en daarom zijn we vanavond met z’n allen hier.
Veel mooie mannen en mooie vrouwen,
waar ik misschien later ooit nog best wel ‘ns mee wil zou gaan trouwen.
Uit het blote hoofd, zonder probleem,
rijm ik hier zo door dit stukje FOK!tv heen.
Ik groet u allen, en veel plezier.
Heel veel bier!
Ah oke, dan snap ik hetquote:
Of jij neemt me voortaan mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag Rebubbled wel vaker mee nemen gast
Dan kom ik je ophalen in 3 delig pak met een roos in mijn handen!quote:
Keihard geDMt natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom ik je ophalen in 3 delig pak met een roos in mijn handen!![]()
Dan moet ik wel meer van je weten. Stuur anders een DM met je facebook![]()
welke minuut?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Geitjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Stefan het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
zo de tering ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh, vlak voor het nagellakmeisje ofzo
Ja, met jou en Fendy en Monopoly op de foto, dan ben ik een ukkiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ik loop door 't filmpje
Greys, volgende keer gewoon met mij op de foto gaan, dan kan je gewoon rechtop staan
En ik buk altijd een beetje op foto's anders zie ik er uit als een uit de klauwen gewassen zwerverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met jou en Fendy en Monopoly op de foto, dan ben ik een ukkie
Dan zie je er, net als ik overigens, uit als een gebochelde uit de klauwen gewassen zwerverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik buk altijd een beetje op foto's anders zie ik er uit als een uit de klauwen gewassen zwerver
Je hebt 2 armen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom ik je ophalen in 3 delig pak met een roos in mijn handen!![]()
Dan moet ik wel meer van je weten. Stuur anders een DM met je facebook![]()
Jij hebt al verkering, en jij hebt je telefoonnummer in de jaszak van die tranny diva gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hey Hey mono. Wat doe jij nou... bambi is van mij.
Hij/zij heeft nog niet gebeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt al verkering, en jij hebt je telefoonnummer in de jaszak van die tranny diva gedaan.
hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij/zij heeft nog niet gebeld.![]()
Ah! Duidelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Van foktv
http://frontpage.fok.nl/s(...)de-roze-maandag.html
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag ook wel je Facebook DM'en hoor
Ik bijt niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor.
Kom op, klik op vriendschapsverzoek danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben wel 5 gemeenschappelijke vrienden.
Flippiee, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie zijn die tandafdrukken op mijn kont dan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom op, klik op vriendschapsverzoek danIk heb geen idee wie jij bent op FB
Die 5 zijn wel van FOK! ? Of zit je nu te wroeten in mijn privé leven ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind het wel vermakelijk zo, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die 5 zijn wel van FOK! ? Of zit je nu te wroeten in mijn privé leven ?
Jij komt ook uit Leusden ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee, allemaal FOK!kers. Beetje anticlimax wel, helemaal gezien het "komt uit Leusden" gedeelte.
Dat is niet zo absurd veel toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Mono, je hebt bijna 450 vriendendat is echt fantastisch!
Fantastisch is mijn middle name broeder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Mono, je hebt bijna 450 vriendendat is echt fantastisch!
Het is wel fantastischquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is niet zo absurd veel toch?
Mr. Fabulous?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fantastisch is mijn middle name broeder.
Vertel je je chickies wel dat je op maandagen MINE bent?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag ook wel je Facebook DM'en hoor
Hahahhaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is wel fantastisch
[..]
Mr. Fabulous?
[ afbeelding ]
Elke maandag zijn wij samenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel je je chickies wel dat je op maandagen MINE bent?
Als ik ook kom zit je sowieso helemaal onderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elke maandag zijn wij samenTenzij Muis er is, dan moeten jullie in bikini en ingesmeerd met jam uitvechten wie mij naar huis mee neemt
Wij vechten niet om vrouwen. Wij gunnen elkaar de buit. Zo rollen wij gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik ook kom zit je sowieso helemaal onder
Exact, dat is ook gewoon dé manier, eckte vrienden delen elkaars buit jeweet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij vechten niet om vrouwen. Wij gunnen elkaar de buit. Zo rollen wij gewoon.
Het zaad van je maat kan geen kwaad?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij vechten niet om vrouwen. Wij gunnen elkaar de buit. Zo rollen wij gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |