Aw zieligerd, hij leek me wel een liefje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Die Iemand van TV stond btw niet op de BN'er lijst en toen kwam Yvonne vragen naar zijn username
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrrquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Ik schrok eerstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderkin was er ook. Lekker confronterend dit
En toen nog een keer bij Salima en mij in de zaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Guido was aardig
En had ie eerst yvonne over zich heen gekregen met 'hoiiiii ik ben yvonne en wie ben jij??', daarna vroeg Stefan nog vier keer aan hem 'waar we hem van moesten kennen'. Hij liet zich niet uit het veld slaan
Welke ben jij danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderkin was er ook. Lekker confronterend dit
die met de dvds onder de jasquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Stefan het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
Stratego Monopony en Kolonist van Katanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Milf" bij yvonne
Leuk meisje trouwens, die van Spanga's. Tenminste geen sterallures
Die dvdjatter was juicy ja.quote:
Dit was grappig inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
En die camera gewoon op dezelfde stand houden bij Ralf, hij kwam nog net in beeld
Ik heb ergere hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
En 'filf' bij greys
Maar die ziet er ook gewoon leuk uit (no lesbo)
Die was echt schattigquote:En die camera gewoon op dezelfde stand houden bij Ralf, hij kwam nog net in beeld
Doe me eens een linkje per dm? Ik ben benieuwd wie jij was!quote:Wel tussen de facebookfoto's![]()
nee, nee 't is goed zoquote:
Tsja, "Gilf' is te voorbarig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Milf" bij yvonne
Leuk meisje trouwens, die van Spanga's. Tenminste geen sterallures
Wat vind je van de foto van Leeell?quote:
ja, dat is daar prima uit af te leidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
BRECHTJE IS VOLGEZWANGERD?
[ afbeelding ]
Het kan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is daar prima uit af te leiden.
Je mag Rebubbled wel vaker mee nemen gastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is daar prima uit af te leiden.
Yvonne is met haar 38 jaar veel te jong om oma te wordenquote:
Lezen is niet je allersterkste punt hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
BRECHTJE IS VOLGEZWANGERD?
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto, zo schattig. En ook nog eens een mooie fotoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat vind je van de foto van Leeell?
Als ze nu zwanger is ben je nog geen oma, dus het had gekundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lezen is niet je allersterkste punt hè?
Ik zei al tegen Leeell, Yvonne gaat die foto schattig vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een leuke foto, zo schattig. En ook nog eens een mooie foto
Sowieso de foto's
Getekend, Monopolie / Monopony / Stratego / Kolonist van Katan.quote:De film Oz is voor ons allen één groot plezier,
en daarom zijn we vanavond met z’n allen hier.
Veel mooie mannen en mooie vrouwen,
waar ik misschien later ooit nog best wel ‘ns mee wil zou gaan trouwen.
Uit het blote hoofd, zonder probleem,
rijm ik hier zo door dit stukje FOK!tv heen.
Ik groet u allen, en veel plezier.
Heel veel bier!
Ah oke, dan snap ik hetquote:
Of jij neemt me voortaan mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag Rebubbled wel vaker mee nemen gast
Dan kom ik je ophalen in 3 delig pak met een roos in mijn handen!quote:
Keihard geDMt natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom ik je ophalen in 3 delig pak met een roos in mijn handen!![]()
Dan moet ik wel meer van je weten. Stuur anders een DM met je facebook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |