Aw zieligerd, hij leek me wel een liefje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Die Iemand van TV stond btw niet op de BN'er lijst en toen kwam Yvonne vragen naar zijn username
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrrquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Ik schrok eerstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ff kijkeh hoe mijn hawwrr zit heuuwwrr
- AARGGGHHHHH![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderkin was er ook. Lekker confronterend dit
En toen nog een keer bij Salima en mij in de zaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Guido was aardig
En had ie eerst yvonne over zich heen gekregen met 'hoiiiii ik ben yvonne en wie ben jij??', daarna vroeg Stefan nog vier keer aan hem 'waar we hem van moesten kennen'. Hij liet zich niet uit het veld slaan
Welke ben jij danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n onderkin was er ook. Lekker confronterend dit
die met de dvds onder de jasquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Stefan het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
Stratego Monopony en Kolonist van Katanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Milf" bij yvonne
Leuk meisje trouwens, die van Spanga's. Tenminste geen sterallures
Die dvdjatter was juicy ja.quote:
Dit was grappig inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
En die camera gewoon op dezelfde stand houden bij Ralf, hij kwam nog net in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |