Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De rechterhelft van de foto is wel leuk ja.
Dank je wel, mevrouw.quote:
Goed, hij is nog steeds een trouwe vriend!quote:
Juicyhil wil weten hoe oud China Girl is en wanneer je Dorothy verwachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:34 schreef Oz. het volgende:
Goed, hij is nog steeds een trouwe vriend!
Jammer dat haar zus zo enorm veranderd isquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De rechterhelft van de foto is wel leuk ja.
Wat is Juicyhil? Ligt dat achter de papavervelden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juicyhil wil weten hoe oud China Girl is en wanneer je Dorothy verwacht
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Oz. het volgende:
[..]
Wat is Juicyhil? Ligt dat achter de papavervelden?
Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..quote:
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..Maar ja, uiteraard. Ben benieuwd wat en waar het is. Tot zover weet ik alleen dat het in april plaats vindt.
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
We hebben een dealquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.
Dat wil ik ook zien!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
Mono in pak..... NEED to SEE thatquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
LOLAquote:
Dat zou je sowieso al doen,quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
LOLA
Ik had mijn galajurk niet aan, maar als Mono in 3d.pak gaat kan ie als mijn chaperon optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |