Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..quote:
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we het nog niet hebben over de volgende keer..Maar ja, uiteraard. Ben benieuwd wat en waar het is. Tot zover weet ik alleen dat het in april plaats vindt.
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
We hebben een dealquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha! Nou dat moet ik zeker zien natuurlijk! Zorg ik dat ik mijn beste lingerie aan heb en mijn haar heb gekamd.
Dat wil ik ook zien!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, maar als ik weet dat jij komt doe ik mijn 3 delig pak aan
Mono in pak..... NEED to SEE thatquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
LOLAquote:
Dat zou je sowieso al doen,quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
LOLA
Ik had mijn galajurk niet aan, maar als Mono in 3d.pak gaat kan ie als mijn chaperon optreden
Wel waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef Rebubbled het volgende:
Ja zeg euh, met zoveel concurrentie kan ik niet omgaan hoor.
Tnx!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ikJe zag er wel heel leuk uit hoor
![]()
Uh nee.... uhm fobo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Ben jij op de foto gegaan Engel? Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet namelijk.
Oooooohquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Voorproefje. Zonder stropdas en zonder baard.
* LovelyLady glijdt van de bank afquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan beter die foto!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met schattig jongetje!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.
Vond ik stiekem zelf ook leuk om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |