Niet dat ik het niet met je eens ben, maar bedoel je dat Karen als eerste vreemd is gegaan, met Bill? Want volgens mij was ze juist bij Hank weggegaan (en bij Bill beland) nadat Hank op de set van zijn boekverfilming vreemd was gegaan met iemand die meewerkte aan de film. Dus uiteindelijk is het wel zijn schuld, al vind ik dat hij het allang goed gemaakt heeftquote:Op woensdag 3 april 2013 20:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ja ga lekker voor een wijf dat in zes seizoenen nog geen poot voor je uit heeft gestoken. Sterker nog, die elke keer loopt te zeiken en mauwen als het even niet loopt zoals mevrouw wil. Een wijf dat zeikt, maar zelf degene was die vreemdging, waardoor Hank uberhaupt met anderen ging neuken.
Hank ontkende dat toch? In die ep met al die flashbacks als Hanks vader doodgaat wordt dat allemaal uiteengezet geloof ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar bedoel je dat Karen als eerste vreemd is gegaan, met Bill? Want volgens mij was ze juist bij Hank weggegaan (en bij Bill beland) nadat Hank op de set van zijn boekverfilming vreemd was gegaan met iemand die meewerkte aan de film. Dus uiteindelijk is het wel zijn schuld, al vind ik dat hij het allang goed gemaakt heeft
Wie zegt dat het het laatste seizoen is volgend jaar?quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Micson het volgende:
Verder aardig seizoen, matig einde. Hank en Karin hebben het hele seizoen geen enkele chemie met elkaar gehad, dit was hét moment voor Hank om afscheid te nemen van het verleden en opnieuw te beginnen met Faith
Hank in het laatste seizoen op tour met Atticus en Faith was veel interessanter geweest dan dat we weer een herhaling van seizoen 2/3/4/5/6 krijgen met een alternatieve versie van Lew Ashby/Samurai Apocalypse/Atticus Fetch.
Dat liedje van Minchin vind ik overigens nog alleraardigst. Mooi dat het in de laatste ep weer voorbij kwam. Evenals die kleine rol voor Lew Ashby, denk dat ik hem nog wel de beste support character van de serie vindt.
Volgens mij zei David Duchovny dat zelf ergens.quote:Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het het laatste seizoen is volgend jaar?
Oh, dan heb ik het me verkeerd herinnerd waarschijnlijk. Ik doelde inderdaad op die flashback ep, dat je ook ziet waar het allemaal in eerste instantie misging tussen Hank en Karen. Ik dacht dat je daarin ook een stukje zag dat hij op de filmset met zijn assistent(?) van bil ging, maar misschien was het alleen een flirt wat je zag, ik moet toegeven dat ik het niet allemaal zo helder meer voor me zie.quote:Op zondag 7 april 2013 13:11 schreef Micson het volgende:
Hank ontkende dat toch? In die ep met al die flashbacks als Hanks vader doodgaat wordt dat allemaal uiteengezet geloof ik.
Hank en Lew hadden pas chemie samen. Misschien zelfs meer dan Runkle.quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Micson het volgende:
Evenals die kleine rol voor Lew Ashby, denk dat ik hem nog wel de beste support character van de serie vindt.
nice!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Sokz het volgende:
The Sopranos alum Michael Imperioli has joined the upcoming seventh season of Showtime‘s comedy series Californication for a major recurring role. He will portray Rick Rath, a successful old-school television producer who will play a key role in Hank’s (David Duchovny) latest venture.
[ afbeelding ]
http://www.deadline.com/2(...)t&utm_medium=twitter
Ik had de serie ook graag wat donkerder gezien.quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef larry_flynt het volgende:
How should it end?
"Hank and, his ex, Karen together for good. This love story between the two is the heart of the show. Once there was the idea of the show to end with the death of Hank, because as I said earlier, someone who drinks and smokes so much simply cannot live long. But I think Hank has become so important to kill him (laughs)”
Ben het met hem eens qua tweede gedeelte. Hank had dood moeten gaan.
Het eerste seizoen (en 2e ook wel) was vrij donker, ik had gewild dat ze dat vast hadden gehouden....quote:Op woensdag 10 april 2013 08:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik had de serie ook graag wat donkerder gezien.
Hank die midden in de nacht buiten stikt in zijn eigen kots.
Beste nieuws sinds het begin van de seriequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Sokz het volgende:
The Sopranos alum Michael Imperioli has joined the upcoming seventh season of Showtime‘s comedy series Californication for a major recurring role. He will portray Rick Rath, a successful old-school television producer who will play a key role in Hank’s (David Duchovny) latest venture.
[ afbeelding ]
http://www.deadline.com/2(...)t&utm_medium=twitter
iddquote:Op woensdag 10 april 2013 08:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Beste nieuws sinds het begin van de serie
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook altijd al gehad. Seizoen 3 was al wat minder, maar had nog geweldige afleveringen zoals "The Apartment" en de finale. Als ik een specifiek punt moet aanwijzen als "jumping the shark" moment qua balans tussen drama en komedie, dan is het voor mij "Monkey Business" (seizoen 4, aflevering 4) waarin Hank en Stu naar het huis van één of ander miljonair ging, die zichzelf uiteindelijk per ongeluk van kant hielp d.m.v. 'erotic asphyxiation' en de hijinx van een bizarre aap.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Het eerste seizoen (en 2e ook wel) was vrij donker, ik had gewild dat ze dat vast hadden gehouden....
Dat is zonder twijfel de beste serie ooit. Heb de box ook thuis en ieder jaar kijk ik alles minimaal 1 keer. Geen enkele serie is zo compleet als The Sopranos.quote:
Weet precies waar je bedoelt ja... Eensquote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook altijd al gehad. Seizoen 3 was al wat minder, maar had nog geweldige afleveringen zoals "The Apartment" en de finale. Als ik een specifiek punt moet aanwijzen als "jumping the shark" moment qua balans tussen drama en komedie, dan is het voor mij "Monkey Business" (seizoen 4, aflevering 4) waarin Hank en Stu naar het huis van één of ander miljonair ging, die zichzelf uiteindelijk per ongeluk van kant hielp d.m.v. 'erotic asphyxiation' en de hijinx van een bizarre aap.
Dat ging inderdaad nergens over.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook altijd al gehad. Seizoen 3 was al wat minder, maar had nog geweldige afleveringen zoals "The Apartment" en de finale. Als ik een specifiek punt moet aanwijzen als "jumping the shark" moment qua balans tussen drama en komedie, dan is het voor mij "Monkey Business" (seizoen 4, aflevering 4) waarin Hank en Stu naar het huis van één of ander miljonair ging, die zichzelf uiteindelijk per ongeluk van kant hielp d.m.v. 'erotic asphyxiation' en de hijinx van een bizarre aap.
Dit was inderdaad vrij bizar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Xurk het volgende:
Maar deze aflevering was wel heel over-the-top en erg ongeloofwaardig vond ik. Ik heb het met name over alle scènes in rehab. Daardoor had ik ook moeite met het nog grappig te vinden. Ik zat ook echt met verbazing te kijken dat die scènes nog goedgekeurd zijn ook aangezien de boodschap: "Drugs are good(, mmkay) " er vanaf droop. Ze smokkelen drugs binnen in een afkickkliniek en al die mensen daar waarvan de levens verwoest zijn door drugs worden er dus mee verleid en krijgen massaal relapses. Atticus die echt probeert af te kicken wordt zelfs onder enorme groepsdruk gezet om weer te gaan gebruiken. En uiteindelijk weten ze zelfs de baas van de kliniek zover te krijgen dat hij cocaïne gaat snuiven.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef TC03 het volgende:
Redelijk seizoen, maar wel veel meer van hetzelfde. Ik vind het niet leuk als de randfiguren te excentriek worden, het wordt echt van kwaad tot erger. Natuurlijk balanceert Californication op de grens van normaal en bizar, maar soms gaat het gewoon te furrr. Ik heb liever gewoon wat normale scènes/dialogen zoals in dat seizoen met Lew Ashby (seizoen 3 geloof ik). Daarnaast mag het idd wel wat donkerder.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Houniet het volgende:
Wat een godvergeten klote seizoen zeg!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef larry_flynt het volgende:
Zit nu aflevering 11 te kijken maar wat een slechte aflevering. Helemaal pro drugs
Ik vond het geweldig dat hij 3 vrouwen tegelijkertijd aan het lijntje hield en dat ze daar op een gegeven moment achterkwamen allemaal. En de seizoen finale was ook een van de betere.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
het eerste wat me te binnen schiet is een scene in een striplclub
Nog een seizoen en dan klaar. Ik vind het vanaf seizoen 5 niet veel meer.quote:
stiekem hebben we het wel gehad met dat geneuzel, na 20x hetzelfde verhaal. Eigenlijk was dat voor mij al klaar na S1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Mooi nog 12 afleveringen om er een einde aan te breien. Stiekem willen we toch allemaal dat Hank & Karen gelukkig worden.
Wat? Ze lieten altijd zien dat drugs je kapot maakte en onze held moest zelfs naar de afkick. En nu opeens dat drugs zo goed zijn....quote:
Drugs are bad mkay, maar het zou de serie ook niet veel goeds doen als het eraan zou ontbreken. Sex, drugs and rock 'n roll.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat? Ze lieten altijd zien dat drugs je kapot maakte en onze held moest zelfs naar de afkick. En nu opeens dat drugs zo goed zijn....
Tussen recreatief drugsgebruik en drugs uitdelen in een verslavingskliniek zit een wereld van verschil.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Drugs are bad mkay, maar het zou de serie ook niet veel goeds doen als het eraan zou ontbreken. Sex, drugs and rock 'n roll.
Dat is gewoon humor man.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tussen recreatief drugsgebruik en drugs uitdelen in een verslavingskliniek zit een wereld van verschil.
Och ja! Eva Amurri, de dochter van Susan Sarandon. Die vormde inderdaad wel de (twee) hoogtepunt(en) van seizoen 3 jaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef planethugo het volgende:
het eerste wat me te binnen schiet is een scene in een striplclub
Oja die was inderdaad erg goed te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Xurk het volgende:
Slechte humor danMaar ik heb er al een relaas over geschreven dus ik ga er verder niet op door.
[..]
Och ja! Eva Amurri, de dochter van Susan Sarandon. Die vormde inderdaad wel de (twee) hoogtepunt(en) van seizoen 3 ja
Helaas lijdt zij intussen ook al aan het bekende Hollywood-virus waarbij iedereen alsmaar dunner wil worden. Ik vind haar er niet knapper op geworden en haar 'sterke punten' zijn er ook op achteruit gegaan
Sowieso Lew Ashbey (oid) zijn kop ergens plaatsen... Becka/becca en dat andere zeikwijf van Hank vergeten... gewoon wat mooie door hem geneukte vrouwen er bij.quote:
Deze in het groot boven je bed hangen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mede Fans,
Ik wil graag een mooie poster laten maken van Californication. Nu vind ik de meeste posters/wallpapers nogal saai. Dus ik zoek er eentje die echt recht doet aan de show. Liefst ook nog in goede kwaliteit aangezien de foto vergroot moet worden. Ik zie graag suggesties.
Bedankt alvast.
Dat dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Maastoren het volgende:
Verstandige beslissing. Vind het afgelopen seizoen niet bijzonder.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
SPECIAL ANNOUNCEMENT:
Facebook Fans – we want to let you know that the upcoming season of #Californication will be the final season. Thank you for your love and support over the last six years! Hank's final fling will begin this April.
!!! NOOOO
Shitquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
SPECIAL ANNOUNCEMENT:
Facebook Fans – we want to let you know that the upcoming season of #Californication will be the final season. Thank you for your love and support over the last six years! Hank's final fling will begin this April.
!!! NOOOO
ik verwacht eigenlijk wel dat hier ooit eens film van gaat komen, pure speculatie trouwens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Eindelijk de laatste aflevering bekeken.
Ben benieuwd ho ze het volgend seizoen gaan afronden.
Nog een maandje maar!quote:
GoT begint vrijdag al, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Nielsch het volgende:
True Detective en Banshee deze maand afgelopen... gelukkig komen volgende maand Game of Thrones en Californication terug...
Uh. Neuh.quote:
quote:
einde-fucking-lijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Ik heb er zin in!quote:Op maandag 7 april 2014 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Yeah. Let's give this a proper Moody-farewell mothafugggaaaaa!
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen die de eerste aflevering al hebben gekeken?
Was weer lachen, goed begin als je het mij vraagt
Neen. Mooie plottwist op het laatst.quote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...
quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Staat er nu dus al op, HD alles..quote:
Schijnbaar eerder gelekt. Wel zoals Maastoren zei, allemaal met Duitse subs.quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, echt joh?
Bij mij staat de planning namelijk op '6h 45m to go'.
Ja klopt. Had er geen problemen mee eerlijk gezegd. Normaal Engelse subs maar ja, boeiend.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Alles beter dan Duits nagesynchroniseerdquote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |