Dat dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Maastoren het volgende:
Verstandige beslissing. Vind het afgelopen seizoen niet bijzonder.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
SPECIAL ANNOUNCEMENT:
Facebook Fans – we want to let you know that the upcoming season of #Californication will be the final season. Thank you for your love and support over the last six years! Hank's final fling will begin this April.
!!! NOOOO
Shitquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
SPECIAL ANNOUNCEMENT:
Facebook Fans – we want to let you know that the upcoming season of #Californication will be the final season. Thank you for your love and support over the last six years! Hank's final fling will begin this April.
!!! NOOOO
ik verwacht eigenlijk wel dat hier ooit eens film van gaat komen, pure speculatie trouwens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Eindelijk de laatste aflevering bekeken.
Ben benieuwd ho ze het volgend seizoen gaan afronden.
Nog een maandje maar!quote:
GoT begint vrijdag al, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Nielsch het volgende:
True Detective en Banshee deze maand afgelopen... gelukkig komen volgende maand Game of Thrones en Californication terug...
Uh. Neuh.quote:
quote:
einde-fucking-lijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Ik heb er zin in!quote:Op maandag 7 april 2014 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Yeah. Let's give this a proper Moody-farewell mothafugggaaaaa!
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen die de eerste aflevering al hebben gekeken?
Was weer lachen, goed begin als je het mij vraagt
Neen. Mooie plottwist op het laatst.quote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...
quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Staat er nu dus al op, HD alles..quote:
Schijnbaar eerder gelekt. Wel zoals Maastoren zei, allemaal met Duitse subs.quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, echt joh?
Bij mij staat de planning namelijk op '6h 45m to go'.
Ja klopt. Had er geen problemen mee eerlijk gezegd. Normaal Engelse subs maar ja, boeiend.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Alles beter dan Duits nagesynchroniseerdquote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.
Zal wel een paar maanden duren. Hangt er ook natuurlijk ook van af hoeveel afleveringen er komen dit seizoen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
Hoelang tot het seizoen volledig klaar is? Kijk het liever in een ruk dan om de week een aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |