ik verwacht eigenlijk wel dat hier ooit eens film van gaat komen, pure speculatie trouwens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Eindelijk de laatste aflevering bekeken.
Ben benieuwd ho ze het volgend seizoen gaan afronden.
Nog een maandje maar!quote:
GoT begint vrijdag al, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Nielsch het volgende:
True Detective en Banshee deze maand afgelopen... gelukkig komen volgende maand Game of Thrones en Californication terug...
Uh. Neuh.quote:
quote:
einde-fucking-lijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Ik heb er zin in!quote:Op maandag 7 april 2014 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Yeah. Let's give this a proper Moody-farewell mothafugggaaaaa!
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen die de eerste aflevering al hebben gekeken?
Was weer lachen, goed begin als je het mij vraagt
Neen. Mooie plottwist op het laatst.quote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte maar hij is nog te downloaden ook. Of het is fake...
quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week rond deze tijd de episode binnenhalen!
Hank's back motherfuckers!
Staat er nu dus al op, HD alles..quote:
Schijnbaar eerder gelekt. Wel zoals Maastoren zei, allemaal met Duitse subs.quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, echt joh?
Bij mij staat de planning namelijk op '6h 45m to go'.
Ja klopt. Had er geen problemen mee eerlijk gezegd. Normaal Engelse subs maar ja, boeiend.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat bij alle versies duitse subs 'ingebakken' zijn![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.
Alles beter dan Duits nagesynchroniseerdquote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie nu alleen nog maar "subbed" downloads staan. ik wil helemaal geen ondertitels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |