quote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Houniet het volgende:
Wat een godvergeten klote seizoen zeg!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef larry_flynt het volgende:
Zit nu aflevering 11 te kijken maar wat een slechte aflevering. Helemaal pro drugs
Ik vond het geweldig dat hij 3 vrouwen tegelijkertijd aan het lijntje hield en dat ze daar op een gegeven moment achterkwamen allemaal. En de seizoen finale was ook een van de betere.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
het eerste wat me te binnen schiet is een scene in een striplclub
Nog een seizoen en dan klaar. Ik vind het vanaf seizoen 5 niet veel meer.quote:
stiekem hebben we het wel gehad met dat geneuzel, na 20x hetzelfde verhaal. Eigenlijk was dat voor mij al klaar na S1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Mooi nog 12 afleveringen om er een einde aan te breien. Stiekem willen we toch allemaal dat Hank & Karen gelukkig worden.
Wat? Ze lieten altijd zien dat drugs je kapot maakte en onze held moest zelfs naar de afkick. En nu opeens dat drugs zo goed zijn....quote:
Drugs are bad mkay, maar het zou de serie ook niet veel goeds doen als het eraan zou ontbreken. Sex, drugs and rock 'n roll.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat? Ze lieten altijd zien dat drugs je kapot maakte en onze held moest zelfs naar de afkick. En nu opeens dat drugs zo goed zijn....
Tussen recreatief drugsgebruik en drugs uitdelen in een verslavingskliniek zit een wereld van verschil.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Drugs are bad mkay, maar het zou de serie ook niet veel goeds doen als het eraan zou ontbreken. Sex, drugs and rock 'n roll.
Dat is gewoon humor man.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tussen recreatief drugsgebruik en drugs uitdelen in een verslavingskliniek zit een wereld van verschil.
Och ja! Eva Amurri, de dochter van Susan Sarandon. Die vormde inderdaad wel de (twee) hoogtepunt(en) van seizoen 3 jaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef planethugo het volgende:
het eerste wat me te binnen schiet is een scene in een striplclub
Oja die was inderdaad erg goed te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Xurk het volgende:
Slechte humor danMaar ik heb er al een relaas over geschreven dus ik ga er verder niet op door.
[..]
Och ja! Eva Amurri, de dochter van Susan Sarandon. Die vormde inderdaad wel de (twee) hoogtepunt(en) van seizoen 3 ja
Helaas lijdt zij intussen ook al aan het bekende Hollywood-virus waarbij iedereen alsmaar dunner wil worden. Ik vind haar er niet knapper op geworden en haar 'sterke punten' zijn er ook op achteruit gegaan
Sowieso Lew Ashbey (oid) zijn kop ergens plaatsen... Becka/becca en dat andere zeikwijf van Hank vergeten... gewoon wat mooie door hem geneukte vrouwen er bij.quote:
Deze in het groot boven je bed hangen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mede Fans,
Ik wil graag een mooie poster laten maken van Californication. Nu vind ik de meeste posters/wallpapers nogal saai. Dus ik zoek er eentje die echt recht doet aan de show. Liefst ook nog in goede kwaliteit aangezien de foto vergroot moet worden. Ik zie graag suggesties.
Bedankt alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |