Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Via post.nl/ontvangen met je KGcode (jaja, KGcode) kan je aangeven wanneer & waar je je bestelling wilt ontvangen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
die wilde weten bij welke vrouw ik was......toen ik niks zei kreeg ik een bijbel op mn neus
Balen zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.
Morgen dus. Ophalen bij postkantoor.
Hij werkt. En dat is eng, werkende KG'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Heb jij een KGcode ja? Wil je hem uitproberen?
[..]
waag het nietquote:
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vindenquote:
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij werkt. En dat is eng, werkende KG's
nee want last van mn beenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Schop die collega even. Dankje
Ahwquote:
Truste en werkse morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer werken en zo.
Dan doe je maar een extra trui aanquote:
Ja echt? Ik weet t nog niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vinden
[..]
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoor![]()
Ik had haar al ergens op fok bij naam gemoend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vinden
[..]
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoor![]()
heb je eigenlijk al een pic gepost hier ?quote:
Dreig er nog maar wat korting af ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want last van mn beenmaar wil hem best bedreigen per mail
misschien volgende week vrijdag in amersfoortquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw![]()
Wanneer ben je in het westen dan?
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
KG Nikkie weet van onze nacht. Ze chanteerde me.
wordt toch tijd voor een vrouw bosquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik moet zometeen eerst een wasje ophangen
Dat is dan weer iets minder leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik moet zometeen eerst een wasje ophangen
Ik ook zo, nog even mijn drankje ledigen en douchen en dan plat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer werken en zo.
Ik heb al een dekentjequote:
Ik ga even een vriend waarschuwen die bij de pliesie zit daarzoquote:
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
heb je eigenlijk al een pic gepost hier ?
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.
Groot gelijk. Als ze oud en wijs genoeg is daarvoor moet ze dat zelf maar beslissen. Maar ow wat is ze mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.
En mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ga even een vriend waarschuwen die bij de pliesie zit daarzo
Kom je ook dan?quote:
Ja hoor, binnenkort proberen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja echt? Ik weet t nog niet hoor
Goede beslissing dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had haar al ergens op fok bij naam gemoend.
Maar een tt is dan toch nog wel weer een stapje verder.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien volgende week vrijdag in amersfoort
veel plezierquote:
quote:
Ja, met sneeuwvlokjes eropquote:
nee bedankt weet genoeg...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarmee?
Nikkie, meer info over waarom Toek chantabel is in ruil voor meer info over de hotelmeet?
jij weet het alquote:
quote:
quote:
Ja als ik kom wel...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
Wel even rekening mee houden dat ik alleen koffie en thee te bieden heb allemaal
[..]
Ja hoor, binnenkort proberen?Het voordeel is dat je me ook zo weer uit kan zetten
[..]
Goede beslissing dus
[..]Heb je dan tijd om na werk langs 010 te rijden? Of is dat je te ver weg?
Past wel goed bij deze kou eigenlijkquote:
Dat moet toch lukken met drie mannenquote:
quote:
Slapen bedoel ikquote:
ow trusten danquote:
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
[..]Ciao broertje
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Hij is echt heul schattig en lief hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
Nee ik wil weten wat jou chantabel maaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...
quote:
quote:
Staat er slet op mn UI???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
foto's van mijn in amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik wil weten wat jou chantabel maakt
Droom fijn op je roze wolkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga uit de kleren. en onder de douche
Tot ergens morgen ofzo.![]()
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjeStraks maak ik je nog stuk
Ahwquote:
trusten, sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorDat hoef je niet te adverteren
[..]![]()
Pas maar op jij
[..]
AhwSlaap lekker
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellenquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
quote:
Niet als Fles erbij is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
jij ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat slapen douchen of weet ik wat. En tot morgen!
op de wallen achter een raam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
Ik chanteer toek met iets heel gemeens..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik chanteer toek met iets heel gemeens..
Sneeuwchauffeurquote:
Fles is mijn beschermdingetje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet als Fles erbij is natuurlijk![]()
Ben heel lief braaf meisje hoor....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorDat hoef je niet te adverteren
[..]![]()
Pas maar op jij
[..]
AhwSlaap lekker
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.
Ik ben 1,79 komt goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Kwam je zelf boven het kozijn uit of kreeg je een kontje van een prostituee?
Een soort levende kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fles is mijn beschermdingetje.
quote:
Wat je bent maakt niet heel veel uit, we zijn toch met drie manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ben heel lief braaf meisje hoor....
quote:
Ah gelijk in de tijdelijke WW gezet?quote:
*PROEST*quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ben heel lief braaf meisje hoor....
was dat maar waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah gelijk in de tijdelijke WW gezet?
stuartquote:
Pardon?? Ze weten wel dak niet aan sex voor het huwelijk doe en nooit getrouwd en gescheiden ben hoor...quote:
Zo kuis ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een soort levende kuisheidsgordel?
Ah dat is weer minder danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
overuren inleveren
Alleen bij mij dus?quote:
Ze zijn te goed gelovig hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Pardon?? Ze weten wel dak niet aan sex voor het huwelijk doe en nooit getrouwd en gescheiden ben hoor...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat je bent maakt niet heel veel uit, we zijn toch met drie man![]()
[..] wat wil je daar mee zeggen???![]()
Nou daar zal ik me maar bij neerleggen danquote:
Doe dat maar, maakt de boel een stuk minder complexquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou daar zal ik me maar bij neerleggen dan
Complex? Ik dacht dat het juist makkelijker was danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe dat maar, maakt de boel een stuk minder complex
Mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een raadsel voor Nikkie: Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?
Djeez zeker weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Toekito het volgende:
Herbezwangering Doutzen Kroes duurt nog even
Aan mij zal het niet liggen.
Een gangrape op die tiendequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
sex met een vrouw die andere is homoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sex met een vrouw die andere is homo
Geef RN een knuffel van mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef MPG het volgende:
Filmmeet was tof!
LoLa geknuffeld![]()
Nu met RN in de trein terug naar het zuiden..
Als bazen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef MPG het volgende:
Filmmeet was tof!
LoLa geknuffeld![]()
die is dus zwanger straksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef MPG het volgende:
Filmmeet was tof!
LoLa geknuffeld![]()
Nee natuurlijk niet. Hoe ga ik mijn hormonen nou vertellen dat ze pssssstksssst-wegwezen moeten doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Complex? Ik dacht dat het juist makkelijker was dan
Ik zei... wat wil je er mee zeggen... plaatste t alleen niet goed..quote:
Ah dat loopt wel los, je wil toch geen relatie met mij dus geen probleem daar toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hoe ga ik mijn hormonen nou vertellen dat ze pssssstksssst-wegwezen moeten doen?
quote:
eerst de vrijdag nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dat is weer minder dan
Al druk aan het voorbereiden voor Nic's feestje?
quote:
Heb ik hem goed??? Hij was dan te voorspelbaar gezien het onderwerp hahahaquote:
Heb je hem gekregen?quote:
Ah hetzelfde als met mijn grapjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik zei... wat wil je er mee zeggen... plaatste t alleen niet goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet iedereen allang toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
Affijn nu denkt Nikkie dus serieus dat ik en KG het bed gedeeld hebbenZoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Goed bezig herman!quote:
Nee, en als niet iedereen me eraan blijft herinneren gaat die dag ook gewoon ongemerkt voorbijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst de vrijdag nog![]()
en jij ook al bezig voor je verjaardag zondag?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je hem gekregen?Goed bewaren, ik wil hem ooit eens terug
Ga je me eindelijk voorstellen?quote:
Ja hallo... wat denk je nou?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dat loopt wel los, je wil toch geen relatie met mij dus geen probleem daar toch?
Alleen als je in je roze pak mee komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga je me eindelijk voorstellen?
Het komt nog wel een keer goed met onsquote:
Ehm gewoon wat ik zeg? Ik ben een ongecompliceerde manquote:
Will do!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus knuffel haar niet al te plat. Kan ik zaterdag ook nog een KOETSIEKOETSIEAAAAAAAAH doen.
Ik heb geen roze pakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen als je in je roze pak mee komt.
Vrouw en ongecompliceerd. Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het komt nog wel een keer goed met ons
[..]
Ehm gewoon wat ik zeg? Ik ben een ongecompliceerde man
Dus dat gaat helemaal goedkomen dan toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrouw en ongecompliceerd. Dat gaat niet.
Je begrijpt mij niet kgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus dat gaat helemaal goedkomen dan toch?Of begrijp ik je verkeerd
quote:
Als ons nou de gelegenheid zou gunnen om elkaar wat beter te gaan begrijpen zou dat wel goed komenquote:
Hmmmm. Werkelijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ons nou de gelegenheid zou gunnen om elkaar wat beter te gaan begrijpen zou dat wel goed komen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je hem gekregen?Goed bewaren, ik wil hem ooit eens terug
[..]
Ah hetzelfde als met mijn grapje
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?try it once you'll never try it again....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat weet iedereen allang toch?life goes on.. be proud of yourself!
quote:
quote:
Droom zachtquote:
Klopt, na een keer ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
try it once you'll never try it again....
Wij zijn als qubits, als je zegt dat je het begrijpt dan begrijp je er niets vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
Je denkt van wel KG? maar heb je daar dan ook een wetenschappelijke onderbouwing en bronvermelding van?
geen feestje dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, en als niet iedereen me eraan blijft herinneren gaat die dag ook gewoon ongemerkt voorbij
wat je nog goed staat ook nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb geen roze pak
Wel een kapiteinspakMet dank aan GF
Nee geen feestjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen feestje dus![]()
en je wordt nog wel 40
Wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat je nog goed staat ook nog
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee geen feestjeIk ga wel van die visjes aan mijn voeten laten knabbelen, dat lijkt me wel lekker
1 keer maar kun je niet vaker????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik denk het wel
[..]![]()
[..]
Droom zacht![]()
[..]
Klopt, na een keer ben ik er wel klaar mee
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeldquote:
Nee ik ben niet zo van de groepsverkrachtingenquote:
Rock van waar?quote:
Rock, van FOK! hihaho.quote:
Dat klinkt zo Schrödinger's Catquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij zijn als qubits, als je zegt dat je het begrijpt dan begrijp je er niets van
bedoelde eigenlijk maar 1 keer je sperma verspillen per keer maar dis ook een leuk antwoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeld
[..]
Nee ik ben niet zo van de groepsverkrachtingenIk presteer een stuk beter zonder dat ik in de rij moet staan
En nu ben je oud genoeg voor KSC?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rock, van FOK! hihaho.
Nee, van Jong! vooral, en ABO.
Ik drink koffie, dus ik vind van welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En nu ben je oud genoeg voor KSC?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat klinkt zo Schrödinger's Cat
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk maar 1 keer je sperma verspillen per keer maar dis ook een leuk antwoord
Wat je niet ziet is er niet. Mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat maakt gelijk dat het helemaal niet zo gecompliceerd hoeft te zijn tussen ons
[..]
Dat is eigenlijk het enige onderwerp waar we het nooit over hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik drink koffie, dus ik vind van wel
Dus wanneer ben je er wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat je niet ziet is er niet. Mooi
Haha, gelukkig maar, anders word het echt een kut SC haha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige onderwerp waar we het nooit over hebben
Maar hoe oud ben je dan? Wat doe je voor school/werk/enzovoorts?
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus wanneer ben je er wel?Even via DM een afspraak maken?
Kun je al een beetje masseren?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar, anders word het echt een kut SC haha.
Ik ben 16, ben 1e jaars fysiotherapie student op de Hogeschool Leiden en ben avondchef bij de Digros op de AGF afdeling!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Kapitein jaag iet al die jonkies weg dan heb. Je nog niks te doen.....
16? Dan ben je wel een vroege leerling of niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben 16, ben 1e jaars fysiotherapie student op de Hogeschool Leiden en ben avondchef bij de Digros op de AGF afdeling!
16 en toch al eerstejaarsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
HahahahaNou, komend weekend fokmeet. Weekend erna weet ik niet zo uit mn hoofd of ik dan al wat heb. En daarna is ierland al bijna
Haha ja dat vraagt iedereen altijd, en jazeker!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kun je al een beetje masseren?
Ik mag vrijdag gewoon werken snoesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?
Ja, gymnasium gedaan, niet leuk --> HAVO. Die snel afgerond, en toen HBO gaan doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik jaag niemand weg
Ik ben gewoon benieuwd
[..]
16? Dan ben je wel een vroege leerling of niet?
vrijdag??? Net was t nog donderdag..??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?
Ah, een sla-schuiver.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
avondchef bij de Digros op de AGF afdeling!
Lekker beppen met de slaajmanager hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Diiiiiiieeeee hadden we nog niet
GMTAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag gewoon werken snoes
Lekker snelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, gymnasium gedaan, niet leuk --> HAVO. Die snel afgerond, en toen HBO gaan doen.
Plus klas overgeslagen op de basisschool = extreem vroege leerling.
Voor DE maak ik apart tijd vrijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vrijdag??? Net was t nog donderdag..??
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Haha, ook een komkommer-propper en aardappeltjesvuller hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
True. Altijd jongste geweest op school, en nu gewoon weer :pquote:
dat klinkt eerder als een dierenartsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ohh dus k ben nie apart genoeg....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat snap ikNa werk dus
[..]
Lekker snel
[..]
Voor DE maak ik apart tijd vrij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt eerder als een dierenarts
of als een visrestaurant
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Kg, enig idee hoe laat ik dan in dat gehucht ben met het ov?
Ik zeg niets over apartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ohh dus k ben nie apart genoeg....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef MPG het volgende:
HOOR IK HIER SLAAJ?????
Chef slaaj verschuiven present!
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Konijn al de trein uit gezet?
Ja wel 13 hele minuten. Maar t is een beetje onhandig, werk tot een uur of 5 op vrijdag mits geen rare spoedjes aan het einde van de dag. Dus dan ben ik pas rond half 8 daarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Lekker visje eten
[..]Geen idee, je kan de Fyra
nemen, dat zou sneller moeten zijn
Dat vroeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!
sushiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Lekker visje eten
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het middenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja wel 13 hele minuten. Maar t is een beetje onhandig, werk tot een uur of 5 op vrijdag mits geen rare spoedjes aan het einde van de dag. Dus dan ben ik pas rond half 8 daarDenk dat de dag dan iets te lang gaat worden voor mij.
Voor die tijd zet ik haar NIET de trein uitquote:
geen wortelsquote:
Die all you can eat reclamequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor die tijd zet ik haar NIET de trein uit
ken ik nietquote:
Die zaten niet op zijn hamburgerquote:
quote:
Welterusten Fles en succes morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer woest vroeg op, kijken wat een puinzooi ze er nu weer van maken op het spoor.
Truste Flesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer woest vroeg op, kijken wat een puinzooi ze er nu weer van maken op het spoor.
Ja dat klopt dan welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kwam t op neer... of bijzonder of hoe je t noemen wilt..
Ook rampverbinding. Overstappen in Amsterdam of Haarlem, ben ik alsnog een uur/langer onderwegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het midden
die vindt ze te gezondquote:
pssst pssst, wil jij mijn wortel zien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Omg omg MPG heeft wortels bij.
Wortels, jongens, niet vies denken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ook rampverbinding. Overstappen in Amsterdam of Haarlem, ben ik alsnog een uur/langer onderweg
quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Hij is goed hequote:
Als k dat toch nie ben hoef k er ook niet voor naar 010 te reizen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Truste Fles
[..]
Ja dat klopt dan wel![]()
Ja je moet jezelf ook niet aan DE af willen metenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Als k dat toch nie ben hoef k er ook niet voor naar 010 te reizen...
Je hebt lief, schattig Nijntje toch nog gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!
Kom ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het midden
Arme jij... is ie nog wel gezellig dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
En hiermee zit ik dus nog een halfuur in de trein.
Heb je zondag wat te doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaBedenk eens een creatieve oplossing?
![]()
[..]
Hij is goed he
Zocht hij mequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt lief, schattig Nijntje toch nog gevonden?
tuurlijk, ze zat braaf met haan op t perronquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt lief, schattig Nijntje toch nog gevonden?
Ja joh, valt reuze mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Arme jij... is ie nog wel gezellig dan?
maf ze flesquote:
quote:
quote:
Ik meet niet met DE ik meet met bijzonderheid....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf ook niet aan DE af willen metenOf wat dat betreft niet naar mijn mening vragen
dan is ie jarigquote:
Arme voetjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik wil Eendje niet delen hoor
[..]Helaas wel
Dan gaan visjes aan mijn voeten knabbelen
Dit ging om dat ik voor DE apart de tijd neemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik meet niet met DE ik meet met bijzonderheid....
quote:
Nou.. Oke dan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik wil Eendje niet delen hoor
[..]Helaas wel
Dan gaan visjes aan mijn voeten knabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee![]()
Ben je zondag jarig ja?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit ging om dat ik voor DE apart de tijd neem
[..]
Ja nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Arme voetjesMaar uhm, dan even een andere dag prikken?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
je wordt 40quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben bijna offline in bed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja niceIk open even mijn agenda, ben je online op feestboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Klopt maar mij wil je delen met 2 andere gozers.... daar meet ik mee....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
TMIquote:
Je kan donderdag naar 010 komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheheequote:Ik word net zo 40 als dat jij dit jaar de 200 haaltquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Dan was jouw reisgezelschap leuker dan dat van mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk, ze zat braaf met haan op t perron![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna offline in bed.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Klopt maar mij wil je delen met 2 andere gozers.... daar meet ik mee....
hou je hormoontjes in toom!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |