zei ze zelf iets over 18 topics terug.....maar toen was je aan het verven.quote:
Sinds ze Mart gemeet heeft hebben we nooit meer iets van r vernomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Nijn echt zo schattig als men zegt?
Je bent nogal stil de laatste paar dagenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, rekenen lukt je aardig, maar ik val totaal niet op vrouwen
Twee keer zo leuk dusquote:
Uhu..quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal hem ff in je nek leggen ouwe geit.
Ik ben wel druk geweest ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
zei ze zelf iets over 18 topics terug.....maar toen was je aan het verven.
1 avondje hoeft niet alles te betekenen tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, rekenen lukt je aardig, maar ik val totaal niet op vrouwen
Meerdere dames zijn we een pré ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Twee keer zo leuk dus
[..]
Uhu..
[..]Doen!
Kan wel ff wat verzinnen mocht je geinterresseerd zijn in toek???quote:
Jawel, dat je sneu bent en meedoet aan de heersende hypequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 avondje hoeft niet alles te betekenen toch
Ik wil wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kan wel ff wat verzinnen mocht je geinterresseerd zijn in toek???
ik heb niks....ja een leeg bed vannachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, dat je sneu bent en meedoet aan de heersende hype
Je hebt bi gevoelens of je hebt ze niet.
hype hype wat mis ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar Toek wil niet
Ik ook, ik knuffel wel met mijn ratatouille ratje knuffel dingiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks....ja een leeg bed vannacht
hoeft nie kan ook experiment zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Of dat je een keer wil experimenterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je kont nergens kunt keren of vrouwen staan te zoenen met elkaar, want dat is "in".quote:
Kom je donderdag ook naar het WTC om een uur of half zes? Mini komt ookquote:
Op mijn 39e nog?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft nie kan ook experiment zijn...
Wat wil je precies dan roggel ik zo even voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar Toek wil niet
ik moet vaker buiten komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je kont nergens kunt keren of vrouwen staan te zoenen met elkaar, want dat is "in".
Dat kan prima hoorquote:
Nee komt al goed geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat wil je precies dan roggel ik zo even voor je.
tuurlijk eens moet de eerste keer zijn en heb je alles keer geprobeerd..quote:
quote:
True, maar ik weet inmiddels wel waar mijn voorkeur ligtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan prima hoorJe zou de eerste niet zijn
Heel goed meisje. Is je telefoon binnen?quote:
Ieder zijn ding, maar sommige dingen hoef ik niet te proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tuurlijk eens moet de eerste keer zijn en heb je alles keer geprobeerd..
Dat kan natuurlijk maar daar zei ik niets overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
True, maar ik weet inmiddels wel waar mijn voorkeur ligt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
Nee nikkie ook via whats app ga ik niet in op vragen wat ik met KG gedaan heb in het hotel
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed meisje. Is je telefoon binnen?
Ik hoorde dat ik jullie mag feliciterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Treur niet, ik had ook wat anders vandaag.
Drukke tijden ja. Werkwerkwekr.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nogal stil de laatste paar dagen
waaneer spreken wij weer eens irl?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn bed was wel lekker warm hoor
Helaas werd Muck wakker toen ik de kamer terug insneakte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn bed was wel lekker warm hoor
Kom je ook donderdag dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waaneer spreken wij weer eens irl?
we moeten nodig weer iknuffelen
Staat er niet op je briefje "Als je voor 19:00 belt komen we terug! 06-lilali"?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.
Morgen dus. Ophalen bij postkantoor.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik jullie mag feliciteren.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Helaas werd Muck wakker toen ik de kamer terug insneakte.
Niet meer vanuit huis? Jammer, we missen je hierquote:
Nope. Via post.nl/ontvangen met je KGcode (jaja, KGcodequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er niet op je briefje "Als je voor 19:00 belt komen we terug! 06-lilali"?
die wilde weten bij welke vrouw ik was......toen ik niks zei kreeg ik een bijbel op mn neusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die had daar toch geen bezwaar tegen? Of had ze mee willen doen?
Ja, RN is echt een lief en schattig konijntjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Nijn echt zo schattig als men zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |