quote:
quote:
Ja als ik kom wel...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
Wel even rekening mee houden dat ik alleen koffie en thee te bieden heb allemaal
[..]
Ja hoor, binnenkort proberen?Het voordeel is dat je me ook zo weer uit kan zetten
[..]
Goede beslissing dus
[..]Heb je dan tijd om na werk langs 010 te rijden? Of is dat je te ver weg?
Past wel goed bij deze kou eigenlijkquote:
Dat moet toch lukken met drie mannenquote:
quote:
Slapen bedoel ikquote:
ow trusten danquote:
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
[..]Ciao broertje
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Hij is echt heul schattig en lief hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
Nee ik wil weten wat jou chantabel maaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...
quote:
quote:
Staat er slet op mn UI???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
foto's van mijn in amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik wil weten wat jou chantabel maakt
Droom fijn op je roze wolkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga uit de kleren. en onder de douche
Tot ergens morgen ofzo.![]()
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjeStraks maak ik je nog stuk
Ahwquote:
trusten, sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorDat hoef je niet te adverteren
[..]![]()
Pas maar op jij
[..]
AhwSlaap lekker
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellenquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
quote:
Niet als Fles erbij is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
jij ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat slapen douchen of weet ik wat. En tot morgen!
op de wallen achter een raam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
Ik chanteer toek met iets heel gemeens..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |