Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Via post.nl/ontvangen met je KGcode (jaja, KGcode) kan je aangeven wanneer & waar je je bestelling wilt ontvangen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
die wilde weten bij welke vrouw ik was......toen ik niks zei kreeg ik een bijbel op mn neus
Balen zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.
Morgen dus. Ophalen bij postkantoor.
Hij werkt. En dat is eng, werkende KG'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Heb jij een KGcode ja? Wil je hem uitproberen?
[..]
waag het nietquote:
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vindenquote:
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij werkt. En dat is eng, werkende KG's
nee want last van mn beenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Schop die collega even. Dankje
Ahwquote:
Truste en werkse morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer werken en zo.
Dan doe je maar een extra trui aanquote:
Ja echt? Ik weet t nog niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vinden
[..]
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoor![]()
Ik had haar al ergens op fok bij naam gemoend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wilde eerst A-M neerzetten maar toen bedacht ik dat je dat misschien niet leuk zou vinden
[..]
Als ze goed werken is dat enge er snel vanaf hoor![]()
heb je eigenlijk al een pic gepost hier ?quote:
Dreig er nog maar wat korting af ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want last van mn beenmaar wil hem best bedreigen per mail
misschien volgende week vrijdag in amersfoortquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw![]()
Wanneer ben je in het westen dan?
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
KG Nikkie weet van onze nacht. Ze chanteerde me.
wordt toch tijd voor een vrouw bosquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik moet zometeen eerst een wasje ophangen
Dat is dan weer iets minder leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik moet zometeen eerst een wasje ophangen
Ik ook zo, nog even mijn drankje ledigen en douchen en dan plat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer werken en zo.
Ik heb al een dekentjequote:
Ik ga even een vriend waarschuwen die bij de pliesie zit daarzoquote:
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
heb je eigenlijk al een pic gepost hier ?
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.
Groot gelijk. Als ze oud en wijs genoeg is daarvoor moet ze dat zelf maar beslissen. Maar ow wat is ze mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zul je op fok niet heel snel voorbij zien komen gok ik.
En mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ga even een vriend waarschuwen die bij de pliesie zit daarzo
Kom je ook dan?quote:
Ja hoor, binnenkort proberen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja echt? Ik weet t nog niet hoor
Goede beslissing dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had haar al ergens op fok bij naam gemoend.
Maar een tt is dan toch nog wel weer een stapje verder.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien volgende week vrijdag in amersfoort
veel plezierquote:
quote:
Ja, met sneeuwvlokjes eropquote:
nee bedankt weet genoeg...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarmee?
Nikkie, meer info over waarom Toek chantabel is in ruil voor meer info over de hotelmeet?
jij weet het alquote:
quote:
quote:
Ja als ik kom wel...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
Wel even rekening mee houden dat ik alleen koffie en thee te bieden heb allemaal
[..]
Ja hoor, binnenkort proberen?Het voordeel is dat je me ook zo weer uit kan zetten
[..]
Goede beslissing dus
[..]Heb je dan tijd om na werk langs 010 te rijden? Of is dat je te ver weg?
Past wel goed bij deze kou eigenlijkquote:
Dat moet toch lukken met drie mannenquote:
quote:
Slapen bedoel ikquote:
ow trusten danquote:
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hoef niet meer details.. wil alleen ff weten of jij het ook leuk vond...
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken met drie mannen
[..]Ciao broertje
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch ook een detail? Dan mag je mij ook best iets vertellen
Hij is echt heul schattig en lief hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhmmm nou ja weet niet of ik daar voor in ben.. hou al niet van trios laat staan kwartet....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kg, jou uitproberen... Nee dat durf ik niet hoor
Nee ik wil weten wat jou chantabel maaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
was je zo lam dat je onze wilde nacht vergeten ben?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee sorry schat kan ik niet aan beginnen...
quote:
quote:
Staat er slet op mn UI???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan gaan we wel om de beurt
[..]Beetje jammer
Weet je het zeker?
foto's van mijn in amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik wil weten wat jou chantabel maakt
Droom fijn op je roze wolkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga uit de kleren. en onder de douche
Tot ergens morgen ofzo.![]()
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker. Je bent nu zo'n slank breekbaar poppetjeStraks maak ik je nog stuk
Ahwquote:
trusten, sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen hoorDat hoef je niet te adverteren
[..]![]()
Pas maar op jij
[..]
AhwSlaap lekker
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellenquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef JJH het volgende:
quote:
Niet als Fles erbij is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JA wat, bespring je mij ineens? Krijg je ruzie met Flessel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
jij ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat slapen douchen of weet ik wat. En tot morgen!
op de wallen achter een raam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
Ik chanteer toek met iets heel gemeens..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Big deal, gewoon zeggen dat het van vijf jaar geleden is toen de 010 supporters daar nog mochten rellen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |