Die all you can eat reclamequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor die tijd zet ik haar NIET de trein uit
ken ik nietquote:
Die zaten niet op zijn hamburgerquote:
quote:
Welterusten Fles en succes morgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer woest vroeg op, kijken wat een puinzooi ze er nu weer van maken op het spoor.
Truste Flesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer woest vroeg op, kijken wat een puinzooi ze er nu weer van maken op het spoor.
Ja dat klopt dan welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kwam t op neer... of bijzonder of hoe je t noemen wilt..
Ook rampverbinding. Overstappen in Amsterdam of Haarlem, ben ik alsnog een uur/langer onderwegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het midden
die vindt ze te gezondquote:
pssst pssst, wil jij mijn wortel zien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Omg omg MPG heeft wortels bij.
Wortels, jongens, niet vies denken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ook rampverbinding. Overstappen in Amsterdam of Haarlem, ben ik alsnog een uur/langer onderweg
quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Hij is goed hequote:
Als k dat toch nie ben hoef k er ook niet voor naar 010 te reizen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Truste Fles
[..]
Ja dat klopt dan wel![]()
Ja je moet jezelf ook niet aan DE af willen metenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Als k dat toch nie ben hoef k er ook niet voor naar 010 te reizen...
Je hebt lief, schattig Nijntje toch nog gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!
Kom ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |