16 en toch al eerstejaarsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar, anders word het echt een kut SC haha.
Ik ben 16, ben 1e jaars fysiotherapie student op de Hogeschool Leiden en ben avondchef bij de Digros op de AGF afdeling!
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
HahahahaNou, komend weekend fokmeet. Weekend erna weet ik niet zo uit mn hoofd of ik dan al wat heb. En daarna is ierland al bijna
Haha ja dat vraagt iedereen altijd, en jazeker!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kun je al een beetje masseren?
Ik mag vrijdag gewoon werken snoesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?
Ja, gymnasium gedaan, niet leuk --> HAVO. Die snel afgerond, en toen HBO gaan doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik jaag niemand weg
Ik ben gewoon benieuwd
[..]
16? Dan ben je wel een vroege leerling of niet?
vrijdag??? Net was t nog donderdag..??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom je vrijdag een kopje koffie doen in 010?
Ah, een sla-schuiver.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
avondchef bij de Digros op de AGF afdeling!
Lekker beppen met de slaajmanager hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Diiiiiiieeeee hadden we nog niet
GMTAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag gewoon werken snoes
Lekker snelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, gymnasium gedaan, niet leuk --> HAVO. Die snel afgerond, en toen HBO gaan doen.
Plus klas overgeslagen op de basisschool = extreem vroege leerling.
Voor DE maak ik apart tijd vrijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vrijdag??? Net was t nog donderdag..??
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
Haha, ook een komkommer-propper en aardappeltjesvuller hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een sla-schuiver.
True. Altijd jongste geweest op school, en nu gewoon weer :pquote:
dat klinkt eerder als een dierenartsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeld
Ohh dus k ben nie apart genoeg....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat snap ikNa werk dus
[..]
Lekker snel
[..]
Voor DE maak ik apart tijd vrij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeld
[..]
dat klinkt eerder als een dierenarts
of als een visrestaurant
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Kg, enig idee hoe laat ik dan in dat gehucht ben met het ov?
Ik zeg niets over apartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ohh dus k ben nie apart genoeg....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef MPG het volgende:
HOOR IK HIER SLAAJ?????
Chef slaaj verschuiven present!
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Konijn al de trein uit gezet?
Ja wel 13 hele minuten. Maar t is een beetje onhandig, werk tot een uur of 5 op vrijdag mits geen rare spoedjes aan het einde van de dag. Dus dan ben ik pas rond half 8 daarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Lekker visje eten
[..]Geen idee, je kan de Fyra
nemen, dat zou sneller moeten zijn
Dat vroeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Neej man, we zijn nog lang niet thuis gek!
sushiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Lekker visje eten
En als je nou naar Leiden gaat? Dan meeten we in het middenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja wel 13 hele minuten. Maar t is een beetje onhandig, werk tot een uur of 5 op vrijdag mits geen rare spoedjes aan het einde van de dag. Dus dan ben ik pas rond half 8 daarDenk dat de dag dan iets te lang gaat worden voor mij.
Voor die tijd zet ik haar NIET de trein uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |