eerst de vrijdag nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dat is weer minder dan
Al druk aan het voorbereiden voor Nic's feestje?
quote:
Heb ik hem goed??? Hij was dan te voorspelbaar gezien het onderwerp hahahaquote:
Heb je hem gekregen?quote:
Ah hetzelfde als met mijn grapjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik zei... wat wil je er mee zeggen... plaatste t alleen niet goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet iedereen allang toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
Affijn nu denkt Nikkie dus serieus dat ik en KG het bed gedeeld hebbenZoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Goed bezig herman!quote:
Nee, en als niet iedereen me eraan blijft herinneren gaat die dag ook gewoon ongemerkt voorbijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst de vrijdag nog![]()
en jij ook al bezig voor je verjaardag zondag?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je hem gekregen?Goed bewaren, ik wil hem ooit eens terug
Ga je me eindelijk voorstellen?quote:
Ja hallo... wat denk je nou?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dat loopt wel los, je wil toch geen relatie met mij dus geen probleem daar toch?
Alleen als je in je roze pak mee komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga je me eindelijk voorstellen?
Het komt nog wel een keer goed met onsquote:
Ehm gewoon wat ik zeg? Ik ben een ongecompliceerde manquote:
Will do!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus knuffel haar niet al te plat. Kan ik zaterdag ook nog een KOETSIEKOETSIEAAAAAAAAH doen.
Ik heb geen roze pakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen als je in je roze pak mee komt.
Vrouw en ongecompliceerd. Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het komt nog wel een keer goed met ons
[..]
Ehm gewoon wat ik zeg? Ik ben een ongecompliceerde man
Dus dat gaat helemaal goedkomen dan toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrouw en ongecompliceerd. Dat gaat niet.
Je begrijpt mij niet kgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus dat gaat helemaal goedkomen dan toch?Of begrijp ik je verkeerd
quote:
Als ons nou de gelegenheid zou gunnen om elkaar wat beter te gaan begrijpen zou dat wel goed komenquote:
Hmmmm. Werkelijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ons nou de gelegenheid zou gunnen om elkaar wat beter te gaan begrijpen zou dat wel goed komen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je hem gekregen?Goed bewaren, ik wil hem ooit eens terug
[..]
Ah hetzelfde als met mijn grapje
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?try it once you'll never try it again....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat weet iedereen allang toch?life goes on.. be proud of yourself!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |