maf ze flesquote:
quote:
quote:
Ik meet niet met DE ik meet met bijzonderheid....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf ook niet aan DE af willen metenOf wat dat betreft niet naar mijn mening vragen
dan is ie jarigquote:
Arme voetjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik wil Eendje niet delen hoor
[..]Helaas wel
Dan gaan visjes aan mijn voeten knabbelen
Dit ging om dat ik voor DE apart de tijd neemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik meet niet met DE ik meet met bijzonderheid....
quote:
Nou.. Oke dan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik wil Eendje niet delen hoor
[..]Helaas wel
Dan gaan visjes aan mijn voeten knabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee![]()
Ben je zondag jarig ja?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit ging om dat ik voor DE apart de tijd neem
[..]
Ja nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Arme voetjesMaar uhm, dan even een andere dag prikken?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
je wordt 40quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben bijna offline in bed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja niceIk open even mijn agenda, ben je online op feestboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehee![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Klopt maar mij wil je delen met 2 andere gozers.... daar meet ik mee....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
TMIquote:
Je kan donderdag naar 010 komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheheequote:Ik word net zo 40 als dat jij dit jaar de 200 haaltquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan was jouw reisgezelschap leuker dan dat van mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk, ze zat braaf met haan op t perron![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna offline in bed.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Klopt maar mij wil je delen met 2 andere gozers.... daar meet ik mee....
hou je hormoontjes in toom!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |