quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je hem gekregen?Goed bewaren, ik wil hem ooit eens terug
[..]
Ah hetzelfde als met mijn grapje
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?try it once you'll never try it again....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat weet iedereen allang toch?life goes on.. be proud of yourself!
quote:
quote:
Droom zachtquote:
Klopt, na een keer ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
try it once you'll never try it again....
Wij zijn als qubits, als je zegt dat je het begrijpt dan begrijp je er niets vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
Je denkt van wel KG? maar heb je daar dan ook een wetenschappelijke onderbouwing en bronvermelding van?
geen feestje dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, en als niet iedereen me eraan blijft herinneren gaat die dag ook gewoon ongemerkt voorbij
wat je nog goed staat ook nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb geen roze pak
Wel een kapiteinspakMet dank aan GF
Nee geen feestjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen feestje dus![]()
en je wordt nog wel 40
Wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat je nog goed staat ook nog
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee geen feestjeIk ga wel van die visjes aan mijn voeten laten knabbelen, dat lijkt me wel lekker
1 keer maar kun je niet vaker????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik denk het wel
[..]![]()
[..]
Droom zacht![]()
[..]
Klopt, na een keer ben ik er wel klaar mee
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeldquote:
Nee ik ben niet zo van de groepsverkrachtingenquote:
Rock van waar?quote:
Rock, van FOK! hihaho.quote:
Dat klinkt zo Schrödinger's Catquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij zijn als qubits, als je zegt dat je het begrijpt dan begrijp je er niets van
bedoelde eigenlijk maar 1 keer je sperma verspillen per keer maar dis ook een leuk antwoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dr Fish ofzoiets, S heeft dat geregeld
[..]
Nee ik ben niet zo van de groepsverkrachtingenIk presteer een stuk beter zonder dat ik in de rij moet staan
En nu ben je oud genoeg voor KSC?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rock, van FOK! hihaho.
Nee, van Jong! vooral, en ABO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |