Mijne niet. Dan ben je gewoon onverantwoord bezig imho.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef Zaran het volgende:
[..]
Vandaag ging ik iemand koud na mij 160kg squatten
Dan heb je echt mijn respect
Als dat z'n max-set is wel, maar als ie vervolgens doorgaat tot de 320kg hoor je mij niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijne niet. Dan ben je gewoon onverantwoord bezig imho.
Als ik na mijn ouders ga ligt er ook allemaal ongezonde troep die erg verleidelijk is zeker als je thuis aan het cutten bent, heb dan vaak ook mijn cheat day bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik (mijn moeder) maak(t) elke maand progress pics en meet alles op. Toen ze het afgelopen zaterdag zag was ze erg trots, ze schrok zelfs een beetje.
Mijn moeder staat en heeft altijd 100% achter mij gestaan, dus ze stimuleert mij gewoon om mijn ding te doen. Echter vond ze mij wel leuker (schattiger) toen ik wat chubby was, maar ze vindt dit mooier. In het begin vond ze wel dat ik erg mager werd en was een beetje bang dat ik te mager zou worden, maarja, moeders overdrijven nogal.
Ik voel mij erg gezegend met mijn moeder.Als ik soms zie of hoor wat voor ouders sommige hebben, onbegrijpelijk. Ikzelf zou als ouder mijn kind ook overal in steunen en ze nooit pushen om iets te doen wat ik vanuit mijn eigen arrogantie zou willen zien; dat zie je ook heel vaak.
Ik had laatst een keer chips gekocht en van die bio-koekjes. Ikzelf wou het niet te vaak kopen (de koekjes) omdat ze erg verleidelijk om te eten zijn. Nu had ze deze dus laatst gekocht voor mij en dan wordt ik weer boos op haar dat ze dat niet moet doen. Hier kan ik mij wel aan irriteren, maar ze bedoelt het natuurlijk goed.![]()
Als het z'n warm-up isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijne niet. Dan ben je gewoon onverantwoord bezig imho.
Naja, hier ligt ook allemaal snoep en shit. Wel op een plek waar ik het niet zie, maar ik heb mijzelf gewoon aangeleerd dat als ik het eet, ik voor niks zo dedicated bezig ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Als ik na mijn ouders ga ligt er ook allemaal ongezonde troep die erg verleidelijk is zeker als je thuis aan het cutten bent, heb dan vaak ook mijn cheat day bij mijn ouders.
Mijn ouders steunen me wel maar mijn moeder is weer te kritisch, dan zegt dat ik te bleek ben, een dikke reet heb en dat die striaie zonde van mijn mooie huid is. Echt goed voor je zelfvertrouwen
Geen probleemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, hier ligt ook allemaal snoep en shit. Wel op een plek waar ik het niet zie, maar ik heb mijzelf gewoon aangeleerd dat als ik het eet, ik voor niks zo dedicated bezig ben.Af en toe ligt er wel zo'n zak noten-mix van de LIDL en die is zo goddelijk dat ik wel een paar handjes pak, zo af en toe.
Dat is eerder bezorgd in mijn ogen. Mijn moeder schrok zich ook te pleuren bij bepaalde zaken, waar eigenlijk geen paniek bij nodig is.
De grill is trouwens mees-ter-lijk!Vandaag moest ik toevallig naar de supermarkt om wat voor m'n baas te halen en ging ik eens kijken of er bij de vlees afdeling wat lekker vlees lag, dat net zoals kip laag in vet is. Aangezien ik elke dag kip eet, wou ik het natuurlijk testen op de ekte ekte shizz.
Uiteindelijk runder bief-lappen gekocht (119/23/0/3), maar 1,5 gr. vet meer dan kip.
Een uurtje geleden thuisgekomen, ding uitgepakt, gewassen en gelijk het vlees erop gegooid. Heb het net op, fucking heerlijk man!
Ideaal ook die drie standen. Ook grappig dat vet wat weg druipt.
Bedankt!
Was ¤ 10,- bij elkaar (692 gr.). Ik heb ook vlees van de Turkse slager in de diepvries, maar daar zit teveel vet op. Was slechts een uitzondering dit. Vlees van de Turk is sowieso van veel betere kwaliteit dan dit supermarkt vlees.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef Zaran het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Hoeveel was je kwijt voor die bieflappen? Eet nu vooral euroshopper biefstuk, heb ook biefstuk bij de halal slager gehaald maar dat is echt vies
Doe ik meestal ook, behalve bij apparaten als leg curl/extension, meestal pak ik dan 1 setje. Na grote compound oefeningen is dat dan toch niet zo nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Bij elke oefening minstens twee sets warming up. Ik vind het wel bijzonder dat zoveel mensen geen goede warming up doen. Is toch gewoon common sense?
Yes morgenochtend ga ik weer, houd je op de hoogtequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat even weten of het probleem hiermee opgelost is als je weer gaat trainen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop.![]()
Maart 2011 was dit mijn chest.Nice man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Werkt dat, bieflappen op een gril?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was ¤ 10,- bij elkaar (692 gr.). Ik heb ook vlees van de Turkse slager in de diepvries, maar daar zit teveel vet op. Was slechts een uitzondering dit. Vlees van de Turk is sowieso van veel betere kwaliteit dan dit supermarkt vlees.
Respect. Ik wil ook zulke ouders. (op dit aspect dan) Zitten hier continu te klagen dat ik of teveel eet, of magertjes eruit zie in m'n gezicht. Dat ik 'zelfs in deze kou' naar buiten ga. Je lijkt 'wel gek' om te trainen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik (mijn moeder) maak(t) elke maand progress pics en meet alles op. Toen ze het afgelopen zaterdag zag was ze erg trots, ze schrok zelfs een beetje.
Mijn moeder staat en heeft altijd 100% achter mij gestaan, dus ze stimuleert mij gewoon om mijn ding te doen. Echter vond ze mij wel leuker (schattiger) toen ik wat chubby was, maar ze vindt dit mooier. In het begin vond ze wel dat ik erg mager werd en was een beetje bang dat ik te mager zou worden, maarja, moeders overdrijven nogal.
Ik voel mij erg gezegend met mijn moeder.Als ik soms zie of hoor wat voor ouders sommige hebben, onbegrijpelijk. Ikzelf zou als ouder mijn kind ook overal in steunen en ze nooit pushen om iets te doen wat ik vanuit mijn eigen arrogantie zou willen zien; dat zie je ook heel vaak.
Ik had laatst een keer chips gekocht en van die bio-koekjes. Ikzelf wou het niet te vaak kopen (de koekjes) omdat ze erg verleidelijk om te eten zijn. Nu had ze deze dus laatst gekocht voor mij en dan wordt ik weer boos op haar dat ze dat niet moet doen. Hier kan ik mij wel aan irriteren, maar ze bedoelt het natuurlijk goed.![]()
Vaak onwetendheid in verband met de negatieve verhalen die geassocieerd worden met body building.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Respect. Ik wil ook zulke ouders. (op dit aspect dan) Zitten hier continu te klagen dat ik of teveel eet, of magertjes eruit zie in m'n gezicht. Dat ik 'zelfs in deze kou' naar buiten ga. Je lijkt 'wel gek' om te trainen.
Of laatst kocht ik twee boeken van arnold (total recall en z'n encyclopedie, hoor ik meteen met zo'n ongeloofde stem 'je wilt toch niet ook zo gespierd worden hea?'.
Ik merk gewoon dat ze niet helemaal achter te zijn wat best wel frustrerend kan zijn. Alsof je dan toch beperkt wordt in je ontwikkeling. Deze ontwikkeling, that is.
dat is best kut, als ze zo reageren en je totaal niet steunen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Respect. Ik wil ook zulke ouders. (op dit aspect dan) Zitten hier continu te klagen dat ik of teveel eet, of magertjes eruit zie in m'n gezicht. Dat ik 'zelfs in deze kou' naar buiten ga. Je lijkt 'wel gek' om te trainen.
Of laatst kocht ik twee boeken van arnold (total recall en z'n encyclopedie, hoor ik meteen met zo'n ongeloof stem 'je wilt toch niet ook zo gespierd worden hea?'.
Ik merk gewoon dat ze niet helemaal achter te zijn wat best wel frustrerend kan zijn. Alsof je dan toch beperkt wordt in je ontwikkeling. Deze ontwikkeling, that is.
Kun je nagaan hoe moeilijk mijn ouders het gehad hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is best kut, als ze zo reageren en je totaal niet steunen.
gewoon zeggen, ik ben niet aan de drugs zoals mijn leeftijdsgenoten.
Klopt, je hebt ook van die lappen die je moet stoven. Die had ik de vorige keer gekocht en dat was niet te eten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkt dat, bieflappen op een gril?
Bieflappen moet je doorgaans 2-3 uur stoven voordat het mals wordt, staat ook op de verpakking. Zeg maar een hachee of goulash. Is ook mijn ervaring met die dingen. Lijkt me enorm taai op een gril?
Die heb je ook ja. Je moet gewoon analyseren vanuit waar dit gedrag komt. Je hebt ook ouders die zo doen maar het echt goed bedoelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Of laatst kocht ik twee boeken van arnold (total recall en z'n encyclopedie, hoor ik meteen met zo'n ongeloofde stem 'je wilt toch niet ook zo gespierd worden hea?'.
Als je steeds op dezelfde plek foto's neemt kun je wel een redelijke inschatting maken. Ik ga me ook niet doodstaren op BF percentages (dat heb ik een lange tijd wel gedaan en ik zat mezelf daar helemaal gek mee te maken), heb wel een accu-measure caliper maar daar kun je in je eentje niet accuraat mee meten. Wellicht dat de meetlint methode werkt, maar ik betwijfel het bij mezelf aangezien ik enig vel overschot bij mijn buik heb ( YOFOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, maar een meetlint voor bf% is een stuk kwantitatiever dan je eigen inschatting van spiegels waar lichtinval etc. ook een rol in spelen. Meten is niet subjectief te interpreteren, je eigen beeld in een spiegel wel.
Ik gebruik meetlint + spiegel.
Wat. Is. Dit. Man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
Nou kom ik ergens dit tegen maar dit is toch wel echt de absurd
Thanks brah.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.ergogenics.org/anabolenboek/index0.html
Misschien heb je hier ook nog wat aan: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
Volgens mij post een van die gasten op dbb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind het wel meevallen allemaal, op die zoete troep na.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
lbs naar kg is .45. Oftewel is 1lbs is .45kg, 10lbs = 4.5kg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef no1uknow het volgende:
Is er nog een handige vuistregel voor het uitrekenen van je warming up? Ik kom op Stronglifts zelf dit tegen voor wat ik toevallig ook squat, 60kg, ga dit maar eens proberen:
2x5 45lb
3x75lb
2x110lb
5x5 135lb
Maar ik moet het natuurlijk ook weten dan voor de andere oefeningen zoals overhead press, barbell row, deadlift en bench press, of is het squatten met de bijbehorende warming up al wel genoeg voor de oefeningen die daarop volgen?
En weet iemand nog een handige vuistregel voor het omrekenen van lbs naar kg trouwens?
Markie rippetoe zijn mening:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef Zaran het volgende:
Hoe zit het trouwens met een belt, is het nou wel of niet goed voor je core? Ik denk dat ik er maar 1 ga kopen omdat mijn onderrug me toch wel eens in de steek wil laten de laatste reps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |