abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123966610
Bij elke oefening minstens twee sets warming up. Ik vind het wel bijzonder dat zoveel mensen geen goede warming up doen. Is toch gewoon common sense?
pi_123966645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik doe bij de meeste oefening weer apart een warming-up (soms ook heel kort, 5 reps ofzo). Het is toch steeds een andere spiergroep die je op z'n donder gaat geven. Bij squats heb ik wel de meest uitgebreide warm-up omdat dat ook de eerste oefening is die ik doe.

Je moet zelf een beetje aanvoelen hoe en wat. Als je na het squaten gaat benchen dan gewoon weer een goede warm-up doen. Ga je echter iets anders met je benen doen, dan zal het weer minder noodzakelijk zijn.
Thanks ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Bij elke oefening minstens twee sets warming up. Ik vind het wel bijzonder dat zoveel mensen geen goede warming up doen. Is toch gewoon common sense?
Al doende leert men :@
pi_123967112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:26 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou denken dat die Eliott wel beter kan krijgen
Dat is zijn moeder denk ik?
pi_123967171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:54 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Dat is zijn moeder denk ik?
Nee zijn vrouw. Heeft al wel geboorte gegeven aan 4 kinderen. Dacht juist dat vrouwen daar juist grotere borsten van kregen
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:58:02 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123967315
Als ze zwanger zijn wel ja. Daarna zijn ze uitgelubberd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123967335
quote:
[ afbeelding ]

Best interessante vent. Aardig wat kennis en ervaringen in huis. Zijn al samen vanaf hun 14e.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_123967401
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Thanks ^O^

[..]

Al doende leert men :@
Laat even weten of het probleem hiermee opgelost is als je weer gaat trainen
pi_123967698
quote:
Ik zie ze hier wel eens vanuit de kleedkamer komen en dan direct vol gaan benchen 8)7
pi_123968083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, fijn idd dat je moeder achter je staat, dat kan een hoop schelen. :)

En ik ken ook geen moeders die willen dat hun zonen ripped zijn, maar juist een beetje chubby. :') Kunnen ze meer koken ofzo. :')
Haha, ja, inderdaad. Kwam nooit wat tekort hiervoor. :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:16 schreef Levolution het volgende:
Ik mag een essay schrijven over AAS (+geschiedenis). _O_

Iemand die goede boeken o.i.d. kan aanbevelen? Dit is geen paper dus de bronnen hoeven niet louter wetenschappelijke artikelen te zijn.
http://www.ergogenics.org/anabolenboek/index0.html

Misschien heb je hier ook nog wat aan: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101

quote:
[ afbeelding ]

Echt hé. :P
If not now, then when.
pi_123968100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zie ze hier wel eens vanuit de kleedkamer komen en dan direct vol gaan benchen 8)7
Vandaag ging ik iemand koud na mij 160kg squatten

Dan heb je echt mijn respect
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:15:19 #61
157922 fathank
pi_123968179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef Zaran het volgende:

[..]

Vandaag ging ik iemand koud na mij 160kg squatten

Dan heb je echt mijn respect
Mijne niet. Dan ben je gewoon onverantwoord bezig imho.
pi_123968253
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Als dat z'n max-set is wel, maar als ie vervolgens doorgaat tot de 320kg hoor je mij niet hoor :D.
Soukidan op je oogbal.
pi_123968264
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik (mijn moeder :D ) maak(t) elke maand progress pics en meet alles op. Toen ze het afgelopen zaterdag zag was ze erg trots, ze schrok zelfs een beetje. :o Mijn moeder staat en heeft altijd 100% achter mij gestaan, dus ze stimuleert mij gewoon om mijn ding te doen. Echter vond ze mij wel leuker (schattiger) toen ik wat chubby was, maar ze vindt dit mooier. In het begin vond ze wel dat ik erg mager werd en was een beetje bang dat ik te mager zou worden, maarja, moeders overdrijven nogal. :D

Ik voel mij erg gezegend met mijn moeder. :) Als ik soms zie of hoor wat voor ouders sommige hebben, onbegrijpelijk. Ikzelf zou als ouder mijn kind ook overal in steunen en ze nooit pushen om iets te doen wat ik vanuit mijn eigen arrogantie zou willen zien; dat zie je ook heel vaak.

Ik had laatst een keer chips gekocht en van die bio-koekjes. Ikzelf wou het niet te vaak kopen (de koekjes) omdat ze erg verleidelijk om te eten zijn. Nu had ze deze dus laatst gekocht voor mij en dan wordt ik weer boos op haar dat ze dat niet moet doen. Hier kan ik mij wel aan irriteren, maar ze bedoelt het natuurlijk goed. O+
Als ik na mijn ouders ga ligt er ook allemaal ongezonde troep die erg verleidelijk is zeker als je thuis aan het cutten bent, heb dan vaak ook mijn cheat day bij mijn ouders.

Mijn ouders steunen me wel maar mijn moeder is weer te kritisch, dan zegt dat ik te bleek ben, een dikke reet heb en dat die striaie zonde van mijn mooie huid is. Echt goed voor je zelfvertrouwen :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:19:54 #64
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_123968386
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Als het z'n warm-up is :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:20:45 #65
157922 fathank
pi_123968420
Warm-up my ass.
pi_123968568
Wordt trouwens de volgende training een bro workout als mijn scheenbeen verrekking niet snel overgaat. Niks anders dan BPen,Curlen en chin ups 8-)
pi_123968801
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Zaran het volgende:

[..]

Als ik na mijn ouders ga ligt er ook allemaal ongezonde troep die erg verleidelijk is zeker als je thuis aan het cutten bent, heb dan vaak ook mijn cheat day bij mijn ouders.

Mijn ouders steunen me wel maar mijn moeder is weer te kritisch, dan zegt dat ik te bleek ben, een dikke reet heb en dat die striaie zonde van mijn mooie huid is. Echt goed voor je zelfvertrouwen :')
Naja, hier ligt ook allemaal snoep en shit. Wel op een plek waar ik het niet zie, maar ik heb mijzelf gewoon aangeleerd dat als ik het eet, ik voor niks zo dedicated bezig ben. :) Af en toe ligt er wel zo'n zak noten-mix van de LIDL en die is zo goddelijk dat ik wel een paar handjes pak, zo af en toe.

Dat is eerder bezorgd in mijn ogen. Mijn moeder schrok zich ook te pleuren bij bepaalde zaken, waar eigenlijk geen paniek bij nodig is.

De grill is trouwens mees-ter-lijk! _O_ Vandaag moest ik toevallig naar de supermarkt om wat voor m'n baas te halen en ging ik eens kijken of er bij de vlees afdeling wat lekker vlees lag, dat net zoals kip laag in vet is. Aangezien ik elke dag kip eet, wou ik het natuurlijk testen op de ekte ekte shizz. 8-) Uiteindelijk runder bief-lappen gekocht (119/23/0/3), maar 1,5 gr. vet meer dan kip. :D Een uurtje geleden thuisgekomen, ding uitgepakt, gewassen en gelijk het vlees erop gegooid. Heb het net op, fucking heerlijk man! _O_ Ideaal ook die drie standen. Ook grappig dat vet wat weg druipt. :D

Bedankt! ^O^
If not now, then when.
pi_123968941
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja, hier ligt ook allemaal snoep en shit. Wel op een plek waar ik het niet zie, maar ik heb mijzelf gewoon aangeleerd dat als ik het eet, ik voor niks zo dedicated bezig ben. :) Af en toe ligt er wel zo'n zak noten-mix van de LIDL en die is zo goddelijk dat ik wel een paar handjes pak, zo af en toe.

Dat is eerder bezorgd in mijn ogen. Mijn moeder schrok zich ook te pleuren bij bepaalde zaken, waar eigenlijk geen paniek bij nodig is.

De grill is trouwens mees-ter-lijk! _O_ Vandaag moest ik toevallig naar de supermarkt om wat voor m'n baas te halen en ging ik eens kijken of er bij de vlees afdeling wat lekker vlees lag, dat net zoals kip laag in vet is. Aangezien ik elke dag kip eet, wou ik het natuurlijk testen op de ekte ekte shizz. 8-) Uiteindelijk runder bief-lappen gekocht (119/23/0/3), maar 1,5 gr. vet meer dan kip. :D Een uurtje geleden thuisgekomen, ding uitgepakt, gewassen en gelijk het vlees erop gegooid. Heb het net op, fucking heerlijk man! _O_ Ideaal ook die drie standen. Ook grappig dat vet wat weg druipt. :D

Bedankt! ^O^
Geen probleem :)

Hoeveel was je kwijt voor die bieflappen? Eet nu vooral euroshopper biefstuk, heb ook biefstuk bij de halal slager gehaald maar dat is echt vies :r
pi_123969027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef Zaran het volgende:

[..]

Geen probleem :)

Hoeveel was je kwijt voor die bieflappen? Eet nu vooral euroshopper biefstuk, heb ook biefstuk bij de halal slager gehaald maar dat is echt vies :r
Was ¤ 10,- bij elkaar (692 gr.). Ik heb ook vlees van de Turkse slager in de diepvries, maar daar zit teveel vet op. Was slechts een uitzondering dit. Vlees van de Turk is sowieso van veel betere kwaliteit dan dit supermarkt vlees.
If not now, then when.
pi_123969267
quote:
Doe ik meestal ook, behalve bij apparaten als leg curl/extension, meestal pak ik dan 1 setje. Na grote compound oefeningen is dat dan toch niet zo nodig.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123969749
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Laat even weten of het probleem hiermee opgelost is als je weer gaat trainen
Yes morgenochtend ga ik weer, houd je op de hoogte
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:59:06 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123970096
Rare trainingsdag gehad.... kijken of ik hem blessure vrij ben doorgekomen.... sommige oefeningen wilden wel goed, anderen wilden weer totaal niet.... benchpress viel me tegen, behalve op dat technogym apparaat (daar drukte ik toch nog 80 kilo)... apparaat als laatste gedaan omdat het gewone benchen niet wilde :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123970285
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]

Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop. :P

Maart 2011 was dit mijn chest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice man.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:15:35 #74
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123970848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Was ¤ 10,- bij elkaar (692 gr.). Ik heb ook vlees van de Turkse slager in de diepvries, maar daar zit teveel vet op. Was slechts een uitzondering dit. Vlees van de Turk is sowieso van veel betere kwaliteit dan dit supermarkt vlees.
Werkt dat, bieflappen op een gril?

Bieflappen moet je doorgaans 2-3 uur stoven voordat het mals wordt, staat ook op de verpakking. Zeg maar een hachee of goulash. Is ook mijn ervaring met die dingen. Lijkt me enorm taai op een gril?

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 12-03-2013 19:23:55 ]
Confidence through competence
pi_123971242
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik (mijn moeder :D ) maak(t) elke maand progress pics en meet alles op. Toen ze het afgelopen zaterdag zag was ze erg trots, ze schrok zelfs een beetje. :o Mijn moeder staat en heeft altijd 100% achter mij gestaan, dus ze stimuleert mij gewoon om mijn ding te doen. Echter vond ze mij wel leuker (schattiger) toen ik wat chubby was, maar ze vindt dit mooier. In het begin vond ze wel dat ik erg mager werd en was een beetje bang dat ik te mager zou worden, maarja, moeders overdrijven nogal. :D

Ik voel mij erg gezegend met mijn moeder. :) Als ik soms zie of hoor wat voor ouders sommige hebben, onbegrijpelijk. Ikzelf zou als ouder mijn kind ook overal in steunen en ze nooit pushen om iets te doen wat ik vanuit mijn eigen arrogantie zou willen zien; dat zie je ook heel vaak.

Ik had laatst een keer chips gekocht en van die bio-koekjes. Ikzelf wou het niet te vaak kopen (de koekjes) omdat ze erg verleidelijk om te eten zijn. Nu had ze deze dus laatst gekocht voor mij en dan wordt ik weer boos op haar dat ze dat niet moet doen. Hier kan ik mij wel aan irriteren, maar ze bedoelt het natuurlijk goed. O+
Respect. Ik wil ook zulke ouders. (op dit aspect dan) Zitten hier continu te klagen dat ik of teveel eet, of magertjes eruit zie in m'n gezicht. Dat ik 'zelfs in deze kou' naar buiten ga. Je lijkt 'wel gek' om te trainen.
Of laatst kocht ik twee boeken van arnold (total recall en z'n encyclopedie, hoor ik meteen met zo'n ongeloofde stem 'je wilt toch niet ook zo gespierd worden hea?'.

Ik merk gewoon dat ze niet helemaal achter te zijn wat best wel frustrerend kan zijn. Alsof je dan toch beperkt wordt in je ontwikkeling. Deze ontwikkeling, that is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')