abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:08:26 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_123986268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gaat 'm niet lukken.
Hij doet erg zijn best.
pi_123986370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Henk Hagoort komt het nu uitleggen bij P&W.
Ik neem aan dat hij daarna zijn functie ter beschilking stelt wegens het op de proppen komen met zo'n faalplan.

Toch? :o
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:10:28 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123986382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij doet erg zijn best.
Tja, hij staat er zelf wel achter. Maar veel verder dan "het is belangrijk om" en "dit is een logische stap" en wat gelul over herkenbaarheid (die daalt als een baksteen ten opzichte van nu) komt hij niet.

Het is hem overigens ook niet gelukt om een tamelijk relevante partij, de omroepbazen, te overtuigen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:11:46 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_123986442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij daarna zijn functie ter beschilking stelt wegens het op de proppen komen met zo'n faalplan.

Toch? :o
Het zou wel erg voor de hand liggen, maar ben bang dat hij dat niet gaat doen want hij blijft volhouden dat het een goed plan is.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:12:26 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_123986489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja, hij staat er zelf wel achter. Maar veel verder dan "het is belangrijk om" en "dit is een logische stap" en wat gelul over herkenbaarheid (die daalt als een baksteen ten opzichte van nu) komt hij niet.

Het is hem overigens ook niet gelukt om een tamelijk relevante partij, de omroepbazen, te overtuigen.
Gelukkig maar ! Misschien gaat dit onzalige plan nu niet door.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:12:50 #106
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123986513
We kunnen inmiddels denk ik wel concluderen dat dit geen 1-april grap is.

Helaas.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_123986521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja, hij staat er zelf wel achter. Maar veel verder dan "het is belangrijk om" en "dit is een logische stap" en wat gelul over herkenbaarheid (die daalt als een baksteen ten opzichte van nu) komt hij niet.

Het is hem overigens ook niet gelukt om een tamelijk relevante partij, de omroepbazen, te overtuigen.
Politici van uiteenlopende hoeken kraken het ook al. En of het publiek erop zit te wa...oh nee, daar heeft zo'n figuur uiteraard geen boodschap aan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:13:37 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123986566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig maar ! Misschien gaat dit onzalige plan nu niet door.
Volgens mij zit deze aap op een plek waarmee hij zijn zin kan doordrukken. Alleen de politiek kan ingrijpen volgens mij, maar de kosten voor deze bullshit zijn natuurlijk al lang gemaakt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_123986597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zou wel erg voor de hand liggen, maar ben bang dat hij dat niet gaat doen want hij blijft volhouden dat het een goed plan is.
Want ja, eh...het zit zo...het is duidelijk dat het een goed plan is!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:14:45 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123986642
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Want ja, eh...het zit zo...het is duidelijk dat het een goed plan is!
En we gaan er niet mee stoppen, want we hebben het namelijk nu al bedacht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:15:27 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_123986689
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Want ja, eh...het zit zo...het is duidelijk dat het een goed plan is!
En het kost maar het luttele bedrag van 96.000 euro, dus waar praten we over? Crisis, what crisis?
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:16:59 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_123986812
Hebben ze het geld al overgemaakt aan die Postduivenvereniging?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:17:31 #113
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123986846
Maar goed, na dit vloeiende relaas zijn we allemaal overtuigd toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_123986862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En we gaan er niet mee stoppen, want we hebben het namelijk nu al bedacht.
Soms is het jammer dat het peck ende veeren zijn afgeschaft. -O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:19:47 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123987000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En het kost maar het luttele bedrag van 96.000 euro, dus waar praten we over? Crisis, what crisis?
Dat was toch alleen die website?

Dit gaat tonnen kosten.... want er zal wel een nieuw logo moeten komen, en alles, maar dan ook alles moet in de nieuwe huisstijl.... tot de kladblokken bij de telefonistes aan toe.
Hebben ze wel weer eens nieuwe kopjes in de kantine...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123987076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was toch alleen die website?

Dit gaat tonnen kosten.... want er zal wel een nieuw logo moeten komen, en alles, maar dan ook alles moet in de nieuwe huisstijl.... tot de kladblokken bij de telefonistes aan toe.
Hebben ze wel weer eens nieuwe kopjes in de kantine...
Duur verlengstuk kortom.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:24:16 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123987310
Van de website:

quote:
Met één sterke naam op radio, tv en internet wil de NPO online beter tegenwicht kunnen bieden aan internationale mediamerken als Youtube, Google en Apple.

Verduidelijking
'Die slag dreigen we nu te verliezen,' aldus Henk Hagoort...
Jezelf willen kunnen meten met Youtube, Google en Apple :') :X _O- _O- _O-

Mijn hemel, dat moet toch wel een 1 april grap zijn? :')

Honey, what is going on in Europe?
I don't know dear, why don't you check www.npo.nl

Yeah right :')

En dan hebben ze het .nl domein gekocht.... waar wil je je nou mee meten? Koop dan gewoon .com
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:25:18 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_123987383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was toch alleen die website?

Dit gaat tonnen kosten.... want er zal wel een nieuw logo moeten komen, en alles, maar dan ook alles moet in de nieuwe huisstijl.... tot de kladblokken bij de telefonistes aan toe.
Hebben ze wel weer eens nieuwe kopjes in de kantine...
Ja, dat was alleen de website, dus de echte kosten gaan flink in de papieren lopen.
Hagoort is niet goed.
pi_123987484
hallloww waar zijn we nou helemaal mee bezig ?!
Kost bakken met geld dit echt je reinste geldverspeling!
En wordt weer allemaal betaald van onze belastingschulden!!
En daarbij NPO klinkt toch voor geen meter.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 23:35:01 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_123987934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef MrSweets het volgende:
hallloww waar zijn we nou helemaal mee bezig ?!
Kost bakken met geld dit echt je reinste geldverspeling!
En wordt weer allemaal betaald van onze belastingschulden!!
En daarbij NPO klinkt toch voor geen meter.
Het gaat er vooral om dat dit helemaal nergens voor nodig is.
Dus gewoon een megalomaan plannetje van meneer Hagoort die schijt heeft aan de crisis en hier kostbaar geld aan wil besteden. Geld wat in deze tijden van bezuiniging beter besteed kan worden.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:39:03 #121
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123988125
Er is gewoon niemand geweest die onze Henk tegen heeft durven spreken toen hij dit proefballonetje opperde in de bestuurskamer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:42:47 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123988292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef VeX- het volgende:
Er is gewoon niemand geweest die onze Henk tegen heeft durven spreken toen hij dit proefballonetje opperde in de bestuurskamer.
Nee, ze dachten allemaal dat hij een grapje maakten en hebben er hartelijk om gelachen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123988565
NPO hopelijk wel in een lekker kek comic sans lettertype in de rechterbovenhoek.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_123989228
Wat voor invloed kan de 2e kamer hierop uitoefenen, is de minister ook aansprakelijk voor het aanstellen/ontslag eisen van Hagoort?

Stuur die man alsjeblieft mee met de eerste beste boot naar Siberië, de strijd aangaan met Apple en Youtube come on please zeg, haal die kop uit je reet. Ik vrees dat Henkie zelfs nog bang wordt van de enge verhalen van Dieuwertje Blok in het Sinterklaasjournaal.
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:07:50 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_123989319
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Kowloon het volgende:
Google en Apple doen toch volstrekt iets anders dan de publieke omroep? Waar zou je dan tegenwicht aan moeten bieden?
Stel die vraag over vijf jaar nog eens.
Yankee go home!
pi_123989991
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Stel die vraag over vijf jaar nog eens.
Apple maakt computers, tablets en mobiele telefoons. De NPO maakt televisie- en radioprogramma's. :? Welke "slag" denken ze in vredesnaam te moeten maken, cq. te moeten missen? De NPO hoeft überhaupt geen "slagen" te maken, maar moet gewoon de taken uitvoeren die de Mediawet aan de NPO toebedeelt. Niet meer, niet minder.
pi_123990115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO hoeft überhaupt geen "slagen" te maken, maar moet gewoon de taken uitvoeren die de Mediawet aan de NPO toebedeelt. Niet meer, niet minder.
Dat is eigenlijk nog wel het best argument tegen deze onzin.
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:34:50 #128
321876 Cherna
Fuck the System
pi_123990180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De BBC heet al 300 jaar zo. En waarom zouden we persé andere landen moeten nadoen?

Velen denken trouwens dat het om een 1-aprilgrap gaat. Dat is werkelijk te hopen.
Omdat je mensen in dienst hebt die anders niets te doen hebben. Of je laat ze constant reorganiseren. Tja je kunt ze slechts niets laten doen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:35:50 #129
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123990214
NPO. _O- Hoe kunnen we die Hagoort ontslagen krijgen? Motie van onbekwaamheid? Petitie?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_123990267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
NPO. _O- Hoe kunnen we die Hagoort ontslagen krijgen? Motie van onbekwaamheid? Petitie?
Een petitie vind ik sinds vanochtend, toen dit bizarre nieuws wereldkundig werd, al een fantastisch idee.
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:42:00 #131
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123990390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een petitie vind ik sinds vanochtend, toen dit bizarre nieuws wereldkundig werd, al een fantastisch idee.
Ik vind NPO teveel op NPS lijken. Mensen denken als ze daN NPO zien dat ze naar NPS zitten te kijken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:44:04 #132
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123990451
Is het al vermeld dat dit gewoon een prestige-project is voor dhr. Hagoort. Even zijn stempeltje drukken op de Nederlandse televisie-landschap zonder na te denken of het zinvol is of het een groter belang dient. Hij wilt zijn CV opfleuren voor als hij over 3 jaar met een gouden handdruk van een paar miljoen weggaat naar SBS of RTL (waar hij thuishoort).
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_123992565
Henk, :').

Kon zijn eigen idee niet eens verdedigen bij P&W, omdat ie weet dat het lucht is.
pi_123992699
Uiteindelijk blijkt het toch iets van 2,5 ton te kosten? Maar hey, we hadden weer iets om boos en verontwaardigd over te zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123992957
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef Elfletterig het volgende:
Matige 1-aprilgrap of zouden ze dit bezopen plan echt gaan uitvoeren?

[..]

Bron: http://www.nu.nl/media/3366399/nederland-1-wordt-npo-1.html

Ik heb eigenlijk maar één vraag: waarom?
De 'waarom' vraag wordt vanmiddag beantwoord door de zichzelf benoemde journalist KoosVogels.
Hij moet eerst nog zijn dagelijkse reportage -op de brommer want solidariteit- maken over de waterhoogten van hedenmorgen van de Rijn.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_123993214
2.5 ton? Reken maar op iets meer, een beetje rebranding van een website kost al snel een ton.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123993235
Anderhalve ton zeiden ze bij de NOS op NPO 1.
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:11:35 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123993248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 06:59 schreef DroogDok het volgende:
Uiteindelijk blijkt het toch iets van 2,5 ton te kosten? Maar hey, we hadden weer iets om boos en verontwaardigd over te zijn.
De kans lijkt me klein dat dat de totale kosten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:17:10 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123993302
De NPO heeft duidelijk teveel geld en teveel tijd om over dit soort onzin na te denken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123993332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De NPO heeft duidelijk teveel geld en teveel tijd om over dit soort onzin na te denken.
Teveel nederlandsche ambtenaren met een wij van WCeend is de basis Piet...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:19:59 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123993341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef cempexo het volgende:

[..]

Teveel nederlandsche ambtenaren is de basis Piet...
Ik weet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:20:59 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_123993352
Ik blijf het een prima idee vinden, ze hadden het alleen al veel eerder moeten doen.
Maar ok, beter laat dan nooit.

NPO ^O^
Yankee go home!
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 maart 2013 @ 08:39:51 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123993628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik haak aan bij wat je zegt. Misschien had ik je post niet moeten citeren, omdat je nu een reactie op jouw opmerkingen verwachtte. Ik wilde slechts aangeven dat ik de registratie van npo.nl best snap, maar de verdere naamswijzigingen niet.

Overigens heeft bestuursvoorzitter Hagoort een nadere toelichting gegeven:

[..]

Ik link NPO helemaal niet aan de publieke omroep...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_123994182
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik link NPO helemaal niet aan de publieke omroep...
Ik ook niet, al kan ik nog wel snappen dat ze dat domein hebben aangekocht. Ik vraag me vooral af wanneer Hagoort zijn keutel weer intrekt. De weerstand die gisteren naar voren kwam, is enorm. De maatschappelijke verontwaardiging is groot en ook de politiek vindt het onbegrijpelijk.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:23:25 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_123994463
Wat een onbegrijpelijk conservatisme wordt hier ten toon gespreid zeg. Snappen jullie dan echt niet dat in het huidige zwaar veranderende medialandschap een sterke overkoepelende merknaam gewoon pure noodzaak is?
Yankee go home!
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 maart 2013 @ 09:26:47 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123994553
quote:
15s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef remlof het volgende:
Wat een onbegrijpelijk conservatisme wordt hier ten toon gespreid zeg. Snappen jullie dan echt niet dat in het huidige zwaar veranderende medialandschap een sterke overkoepelende merknaam gewoon pure noodzaak is?
Nee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:28:22 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123994599
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123994710
quote:
15s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef remlof het volgende:
Wat een onbegrijpelijk conservatisme wordt hier ten toon gespreid zeg. Snappen jullie dan echt niet dat in het huidige zwaar veranderende medialandschap een sterke overkoepelende merknaam gewoon pure noodzaak is?
Nee..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_123994809
Fok! wordt F!
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_123995288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarvan een flink deel weer wordt terugverdiend door reclame-inkomsten. Lees hier zelf hoe onze Publieke Omroep het doet in vergelijking met naburige landen: NWS / Steeds meer kritiek op NOS Journaal
Appels en peren.

In de NPO-berekeningen laten ze standaard de regionale en lokale omroepen weg. Verder heeft de VRT een verbod om reclame uit te zenden op TV (niet op de radio, wat je overigens ook in de programmering merkt).

Zwitserland is helemaal een rare vergelijking. Die omroep zendt in 3 talen uit (2 netten per taalgebied).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')