abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123853929
Bas van der Werven, :') :') :').
pi_123855099
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
Bas van der Werven, :') :') :').
Wie de neuk is dat?

Edit: laat maar... |:(
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_123855105
Die bolle.

pi_123855128
Was er inmiddels al achter, maar dank voor de hulp... :)
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 10 maart 2013 @ 02:40:28 #205
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123855181
als je het NOS journaal al erg vind moet je voor de grap eens nu.nl lezen. Dan zakt je broek echt af.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_123855494
Die meningen van de mensen van de straat kunnen me echt gestolen worden, het is net Keek op de Week, maar dan ongeensceneerd en niet interessant. Terug naar het design van de jaren 80 hoeft natuurlijk ook weer niet, vooral de journaal leaders van voor 1987 doen nu wel erg goedkoop aan.
pi_123855538
Ik kijk liever naar het VRT Journaal op één (velen, velen, velen malen professioneler en zakelijker, to the point, en informatief nieuws) en het RTL Nieuws dan het NOS Journaal sinds de nieuwe format.. Kan er ook niet tegen dat zij je als een debiel aanspreken.

[ Bericht 59% gewijzigd door Erasmus op 10-03-2013 03:40:31 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 22:07:05 #208
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_123888353
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee juist niet, neem een Fred Emmer. Het huidige Russische nieuws en wat ze in andere oostbloklanden presteren zit qua kwaliteit / informativiteit op dat niveau. Oude techniek, gedateerd design, presentatie technieken uit de steentijd. Staats TV in deze tijd is alsof de muur nooit is gevallen.
Zo slecht is de NOS nu ook weer niet.
quote:
Over 20 jaar staan die ook te presenteren[bron?]. Als je dat de clown uithangen noemt dan zit de NOS wel op t juiste spoor in de goede weg. Ik vind zoals ze t nu brengen modern en vlot. Net zoals onze maatschappij dat is /mening

Iedereen bij de NOS is nu Ron Fresen. Modern en vlot.

quote:
Wie geeft de maat aan? Is dat t CNN, de BBC of zijn wij daar ook deel van? Ik vind dat NL het erg goed doet en kan volgens mij zo in t rijtje
Wie geeft de maat aan waarop journaals presenteren? Fox en Comdey Central meer zo dan de BBC en CCN heb ik het idee. Maakt het een verschil? Is er een wedstrijd gaande wie zijn publiek als het kleinste kind kan behandelen? Een half uur volpraten en zo veel mogelijk mensen overhalen om de afstandsbediening even naast zich neer te leggen is dat het doel? Want zodra dat het enige is wat overblijft heeft de publieke omroep haar raison d'être verloren.

Interessanter is de de vraag: 'wie geeft de maat aan op nieuws gebied?' Ik heb het idee dat de regionale dagbladen en televisiezenders, Hart van Nederland en het ANP dat zijn, in Nederland althans.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 maart 2013 @ 22:55:38 #209
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_123891642
Zou het afnemende niveau de werkelijke oorzaak zijn dat Sacha de Boer er mee stopt?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 10 maart 2013 @ 23:03:03 #210
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_123892084
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou het afnemende niveau de werkelijke oorzaak zijn dat Sacha de Boer er mee stopt?
Onzin, ze wou gewoon meer tijd doorbrengen met haar lief, de journalistiek.
pi_123904344
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 03:29 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Die meningen van de mensen van de straat kunnen me echt gestolen worden, het is net Keek op de Week, maar dan ongeensceneerd en niet interessant. Terug naar het design van de jaren 80 hoeft natuurlijk ook weer niet, vooral de journaal leaders van voor 1987 doen nu wel erg goedkoop aan.
Dat is allemaal gekomen nadat alle LPF stemmers kenbaar maakten dat de politiek en de publieke omroep te links / te ouderwets was en dat men niet luisterde naar de gewone man. De politici en het journaal gaan nu ook de straat op en bij de deuren langs. Toegegeven soms is het niets, maar als je 't over bedrijven hebt die omvallen tijdens de crisis en ondernemers die het hoofd maar net boven water kunnen houden dan vind ik een stukje over de groep die 't betreft niet meer dan een goede aanvulling voor het beeld, dat maakt cijfers tastbaar. Het is niet die paar procent van de poppetjes die hun baan verliezen maar je buurman. Het journaal is meer dan een stapel papiertjes of de autocue lezen.

Bovendien is wat wij als kwaliteit zien iets psychologisch. Als er in Frankrijk iets gebeurd willen we een correspondent in beeld zien die in Frankrijk is.. het liefst voor de Eiffeltoren of de Champs-Élysées. Ook al is het maar een foto. En die correspondenten hebben vaak net zoveel te melden als de redactie van het journaal, want alles stroomt wel binnen. Je hoeft helemaal niet meer op de locatie te zijn om bovenop het nieuws te zitten. Maar we willen graag de sfeer proeven en "erbij zijn".

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zo slecht is de NOS nu ook weer niet.

Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat de kwaliteit van het beeld en de soort nieuwslezer in 1981 (de manier waarop ze praten en de houterigheid) misschien zo is als Noord Korea nu en die uit 1991 zoals de Arabische TV zenders. De NOS loopt aardig op kop qua vernieuwing, ook in de sport, zie b.v. de camera die om de schaatsbanen draaien wat later ook toegepast werd in de atletiek.
pi_123904608
Als ze bij de NOS nou eens een voorbeeld nemen aan de BBC en ook maar 10% doen van wat zij doen, dan zou het al een stuk beter zijn.

Tevens NOS :')
pi_123904676
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef Syntix het volgende:
Als ze bij de NOS nou eens een voorbeeld nemen aan de BBC en ook maar 10% doen van wat zij doen, dan zou het al een stuk beter zijn.

Tevens NOS :')
ik denk dat de BBC wel meer dan 10% van NOS-budget hebben hoor.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_123904757
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Klopt daarom heb ik het maar op 10% gehouden. Als de NOS nou eens de BBC als voorbeeld ziet. Overigens zeg ik niet CNN, want amerika :r :') etc.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:51:25 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123906880
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik denk dat de PO Vlamen maar 10% van het NL PO budget hebben, toch maken ze daar een beter journaal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123907658
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik denk dat de PO Vlamen maar 10% van het NL PO budget hebben, toch maken ze daar een beter journaal
inderdaad.. en ze hebben daarbij ook nog eens een strak decor en strakke vormgeving.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:34:46 #217
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_123908605
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bovendien is wat wij als kwaliteit zien iets psychologisch. Als er in Frankrijk iets gebeurd willen we een correspondent in beeld zien die in Frankrijk is.. het liefst voor de Eiffeltoren of de Champs-Élysées. Ook al is het maar een foto. En die correspondenten hebben vaak net zoveel te melden als de redactie van het journaal, want alles stroomt wel binnen. Je hoeft helemaal niet meer op de locatie te zijn om bovenop het nieuws te zitten. Maar we willen graag de sfeer proeven en "erbij zijn".

Niemand wil presentatoren persberichten horen oplezen met een foto van de Eiffeltoren op de achtergrond. En degenen die dat wel willen hebben nu.nl

quote:
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat de kwaliteit van het beeld en de soort nieuwslezer in 1981 (de manier waarop ze praten en de houterigheid) misschien zo is als Noord Korea nu en die uit 1991 zoals de Arabische TV zenders. De NOS loopt aardig op kop qua vernieuwing, ook in de sport, zie b.v. de camera die om de schaatsbanen draaien wat later ook toegepast werd in de atletiek.
Ik zou het Noord Koreaanse journaal niet beschrijven als houterig. En de journaals van de Arabische oliesjeiks zijn voor zo ver ik ze gezien een bijzonderheid in de wereld van de journalistiek in dat ze uitzonderlijk on-commercieel zijn en toch vrij vermogend.
pi_123909948
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niemand wil presentatoren persberichten horen oplezen met een foto van de Eiffeltoren op de achtergrond. En degenen die dat wel willen hebben nu.nl
Ik had 't over correspondenten...

quote:
Ik zou het Noord Koreaanse journaal niet beschrijven als houterig. En de journaals van de Arabische oliesjeiks zijn voor zo ver ik ze gezien een bijzonderheid in de wereld van de journalistiek in dat ze uitzonderlijk on-commercieel zijn en toch vrij vermogend.
ok, dan zie ik wat anders op mn schotel TV hier
  maandag 11 maart 2013 @ 14:17:35 #219
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_123910509
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

Dat is een grote ergernis voor mij.
heitieh
  maandag 11 maart 2013 @ 14:21:51 #220
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_123910700
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik had 't over correspondenten...
De correspondenten die net zo goed met een foto van de Eiffeltoren op de achtergrond een persbericht zouden kunnen oplezen als dat ze reportages zouden kunnen maken waar een kijker nog nog iets nieuws van leert over de wereld. Toch?
  maandag 11 maart 2013 @ 14:21:52 #221
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_123910701
Ze voelen zich ook zo belangrijk, alsof ze zich overal moeten profileren en al het nieuws een NOS-sausje moeten geven. Daar zit ik helemaal niet op te wachten, het journaal is een doorgeefluik en niet veel meer. Als je dat als medewerker niet wil, dan kun je ook bij Man Bijt Hond gaan werken.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:23:52 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_123910798
Die Rob doet altijd alles zo over-dramatisch.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_123910970
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas voor jou, klopt er helemaal niks van die bewering:

quote:
Veel interessanter is het om de VRT naast Europese publieke omroepen te plaatsen uit enigszins vergelijkbare landen, die ook in een klein taalgebied de specifieke opdracht krijgen om de culturele identiteit te waarborgen: Nederland, Zwitserland en de Scandinavische landen.

Waarom wordt er zo nauwlettend toegekeken op het reilen en zeilen van de publieke omroepen? Omdat ze met overheidsgeld werken, met de centen van u en ik. De VRT behoort met een overheidsdotatie van 48,5 euro per inwoner zeker niet tot de best gesubsidieerde omroepen van Europa. De duurste is Zwitserland met 102,7 euro per inwoner. Maar die moet dan ook extra investeren om de verschillende taalgebieden te coveren. De goedkoopste is Nederland met 32,7 euro per inwoner.

De Nederlandse omroep heeft in onze lijst dan misschien wel de laagste overheidsdotatie per inwoner, maar haalt wel beduidend meer geld uit de markt. Vier keer zo veel als de VRT.

Stel dat de publieke omroepen met de huidige budgetten alleen met overheidsgeld betaald zouden worden, hoeveel zouden ze dan per inwoner kosten? Het Zwitserse model blijft ook dan het duurste met 141 euro per inwoner en Nederland blijft de goedkoopste met ruim 51 euro per inwoner. De VRT zou in dat geval 75 euro per inwoner kosten, evenveel als de Finse publieke omroep.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=FI2NPGN1

Onze Publieke Omroep is spotgoedkoop en haalt veel geld uit de markt (dus inkomsten uit reclame). Zelfs als ze dat niet zouden doen, blijven ze erg goedkoop.

Wat het Journaal betreft, is het gewoon de invulling die het verschil maakt. In Nederland is het veel te kijkcijfergericht; veel te veel gaat het om een 'leuk, bekijkens-waardig' programma voor een brede doelgroep. Bij de VRT zie ik veel meer een poging om compleet te zijn. Kijk naar hun late journaal en je bent compleet geïnformeerd over wat er die dag in de wereld is gebeurd.
pi_123911017
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De correspondenten die net zo goed met een foto van de Eiffeltoren op de achtergrond een persbericht zouden kunnen oplezen als dat ze reportages zouden kunnen maken waar een kijker nog nog iets nieuws van leert over de wereld. Toch?
Dat zijn twee verschillende dingen. Niemand zit te wachten op een voor-opgenomen reportage als er breaking-news is. Dan willen we live naar Washington worden verbonden waar onze correspondent aanwezig is om z'n praatje te doen. Als deze in de kantine van de NOS zou zitten met z'n internetverbinding dan vinden we 't medium niet geloofwaardig.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beathoven op 11-03-2013 14:35:30 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 15:07:43 #225
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123912850
Wat lopen mensen nou te klagen over de NOS :').
Kijk dan gewoon naar RTL.
pi_123913610
Ochtend journaals kijk ik bij RTL , veel beter :)
  maandag 11 maart 2013 @ 15:41:05 #227
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123914115
NOSop3 Journaal op 3fm gaat op moment ook erg bergafwaarts :{
Verder is het storend dat ze tegenwoordig meningen gaan vragen van de Henk en Ingrids op straat. Dat interesseert mij niet. :{

Luchtigheid mag. Zoals die itempjes van die kale gast met hangsnor. Doet het altijd aardig :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 16:24:28 #228
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_123915766
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
Verder is het storend dat ze tegenwoordig meningen gaan vragen van de Henk en Ingrids op straat. Dat interesseert mij niet.
Beter nog als ze in plaats daarvan een bloemlezing van tweets publiceren.
pi_123917847
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
Verder is het storend dat ze tegenwoordig meningen gaan vragen van de Henk en Ingrids op straat. Dat interesseert mij niet. :{

Luchtigheid mag. Zoals die itempjes van die kale gast met hangsnor. Doet het altijd aardig :P
Die participerende journalistiek van Peer Ulijn is imho juist hét voorbeeld van de verloedering van het journaal. Dat is echt altijd jeugdjournaal-niveau.

Bij actualiteitenrubrieken als Eén vandaag erger ik me ook kapot aan de mening van de kijker. Die wordt dan heel gewichtig gebracht door die Gijs Rademaker van 'Het Eén vandaag opiniepanel'.
Gewoon een goedkope manier om wat tijd te vullen. Zelfs als het representatief zou zijn - wat ik ernstig betwijfel - boeit het niet echt of 30 of 40 procent het eens is met maatregel x of y.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 11 maart 2013 @ 20:06:18 #230
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123926622
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Die participerende journalistiek van Peer Ulijn is imho juist hét voorbeeld van de verloedering van het journaal. Dat is echt altijd jeugdjournaal-niveau.

Bij actualiteitenrubrieken als Eén vandaag erger ik me ook kapot aan de mening van de kijker. Die wordt dan heel gewichtig gebracht door die Gijs Rademaker van 'Het Eén vandaag opiniepanel'.
Gewoon een goedkope manier om wat tijd te vullen. Zelfs als het representatief zou zijn - wat ik ernstig betwijfel - boeit het niet echt of 30 of 40 procent het eens is met maatregel x of y.
Tja, zo vullen kranten 's zomers de paginas met lijstjes.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 11 maart 2013 @ 21:02:34 #231
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_123930678
Net als de verkiezingspolls nu, terwijl er helemaal geen verkiezingen zijn... hebben ze weer wat tijd gevuld.
heitieh
  maandag 11 maart 2013 @ 21:31:09 #232
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123932967
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik heb het nooit als storend ervaren, maar ik kijk dan ook nauwelijks tv. Als je nieuws wilt kijk je op internet, immers.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:30:04 #233
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123937117
quote:

[..]

ik zag laatst het jeugdjournaal; stuk hoger niveau dan het reguliere journaal :')
pi_123938764
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat lopen mensen nou te klagen over de NOS :').
Kijk dan gewoon naar RTL.
Ik kan alleen BVN ontvangen
pi_123945342
Tja, het NOS journaal. Vroeger kon ik me er nog kwaad om maken. Nu vraag ik me echt af wie er nog de tijd neemt om iedere keer weer gehersenspoeld te worden met domme filmpjes en traag-pratende hoofden. Lezen gaat toch veel sneller?

Dat mensen hun informatie van "het nieuws" kregen, is zo 20e eeuw.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_123945999
Dat Sasha de Boer er mee stopt. Dat vind ik wel een puntje van kritiek.
pi_123949872
quote:

[..]

Ik vind het niet zozeer kwalijk dat ze aandacht besteden aan de mening van zo'n panel, het is meer dat Nederlanders over veel zaken een mening hebben zonder dat ze buitensporig veel feitenkennis bezitten....
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:04:13 #238
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_123967641
Whehe, net ook in t Radio 1-journaal: we gaan nu over naar een Nederlander in de file in Frankrijk.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_123970882
Die Ostendorf is echt verschrikkelijk.. Een complete doorgedraaide eurofiel die alleen maar eu propagande staat te verkondigen. Dat ze zo iemad toelaten om berichtgeving uit brussel te doen.
pi_123972841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het niet zozeer kwalijk dat ze aandacht besteden aan de mening van zo'n panel, het is meer dat Nederlanders over veel zaken een mening hebben zonder dat ze buitensporig veel feitenkennis bezitten....
het wordt tijd dat er weer geluld wordt aan de koffietafel en de bar ipv voor de open microfoon.
pi_123972880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Bombshell het volgende:
e Ostendorf is echt verschrikkelijk.. Een complete doorgedraaide eurofiel die alleen maar eu propagande staat te verkondigen. Dat ze zo iemad toelaten om berichtgeving uit brussel te doen.
Irriteer ik me ook dood aan. Zijn 1e interview met minister Dijsselbloem was al een voorbode.

Walgelijke vent.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:05:02 #242
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_123973506
En ja hoor, eerste item over diezelfde gemiddelde Nederlander in de file :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:11:53 #243
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_123982253
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Faux. het volgende:
En ja hoor, eerste item over diezelfde gemiddelde Nederlander in de file :')
''Hij heeft nog niets gemerkt van een hulpactie'' Er is vast niemand die ze kunnen ondervragen over wat er dan wel aan hulp wordt gedaan. :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:29:42 #244
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_123983540
En die drol van een Ostendorf komt ook met een prachtig neutraal stuk. Ow nee de commissaris van landbouwzaken is vroeger zelf boer geweest en heeft ook een academische achtergrond in de landbouweconomie. Duidelijk een groot boerenkapitaal lobbyist dus. Arme milieu lobbyisten, de hele vergroening gaat niet door. 5 seconden mag iemand in beeld komen waar die landbouw subsidie ook al weer voor diende om het hele principe vervolgens 3 minuten helemaal af te branden puur op ideologische basis.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:27:15 #245
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_124115255
Vandaag weer een item over de vermeende vriendin van de nieuwe paus van 50 jaar geleden.

Het wordt echt steeds sneuer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Forum Admin zaterdag 16 maart 2013 @ 05:19:14 #246
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_124121280
Ik zette het laatst weer eens een keer op. Ik keek voornamelijk RLT nieuws, da's ook niet alles maar oogt al een heel stuk professioneler dan de NOS. Wat een wanvertoning zeg.. vreselijk decor, heen en weer wandelen en kut items.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2013 @ 19:57:22 #248
145738 superworm
is erbij
pi_124139413
De live coverage van de paus was ook weer dramatisch. Had toch wel verwacht dat daarover geklaagd zou worden in dit topic.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_124139820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Bombshell het volgende:
Die Ostendorf is echt verschrikkelijk.. Een complete doorgedraaide eurofiel die alleen maar eu propagande staat te verkondigen. Dat ze zo iemad toelaten om berichtgeving uit brussel te doen.
Op een goede tweede plek staat trouwens Gerri Eickhof. Hoe hij non-nieuws weet te brengen als iets tragisch en een groot maatschappelijk probleem is echt tenenkrommend.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2013 @ 20:17:56 #250
145738 superworm
is erbij
pi_124140331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef remcoP het volgende:

[..]

Op een goede tweede plek staat trouwens Gerri Eickhof. Hoe hij non-nieuws weet te brengen als iets tragisch en een groot maatschappelijk probleem is echt tenenkrommend.
En je zou je in dit oppervlakkige mediatijdperk toch afvragen, of er niet wordt gelet op het niet aannemen van mensen met zo'n ontiegelijk vervelende stem als die van Gerri.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')