Beter nog als ze in plaats daarvan een bloemlezing van tweets publiceren.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
NOSop3 Journaal op 3fm gaat op moment ook erg bergafwaarts![]()
Verder is het storend dat ze tegenwoordig meningen gaan vragen van de Henk en Ingrids op straat. Dat interesseert mij niet.
Die participerende journalistiek van Peer Ulijn is imho juist hét voorbeeld van de verloedering van het journaal. Dat is echt altijd jeugdjournaal-niveau.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
NOSop3 Journaal op 3fm gaat op moment ook erg bergafwaarts![]()
Verder is het storend dat ze tegenwoordig meningen gaan vragen van de Henk en Ingrids op straat. Dat interesseert mij niet.![]()
Luchtigheid mag. Zoals die itempjes van die kale gast met hangsnor. Doet het altijd aardig
Tja, zo vullen kranten 's zomers de paginas met lijstjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die participerende journalistiek van Peer Ulijn is imho juist hét voorbeeld van de verloedering van het journaal. Dat is echt altijd jeugdjournaal-niveau.
Bij actualiteitenrubrieken als Eén vandaag erger ik me ook kapot aan de mening van de kijker. Die wordt dan heel gewichtig gebracht door die Gijs Rademaker van 'Het Eén vandaag opiniepanel'.
Gewoon een goedkope manier om wat tijd te vullen. Zelfs als het representatief zou zijn - wat ik ernstig betwijfel - boeit het niet echt of 30 of 40 procent het eens is met maatregel x of y.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik heb het nooit als storend ervaren, maar ik kijk dan ook nauwelijks tv. Als je nieuws wilt kijk je op internet, immers.
ik zag laatst het jeugdjournaal; stuk hoger niveau dan het reguliere journaalquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die participerende journalistiek van Peer Ulijn is imho juist hét voorbeeld van de verloedering van het journaal. Dat is echt altijd jeugdjournaal-niveau.
Bij actualiteitenrubrieken als Eén vandaag erger ik me ook kapot aan de mening van de kijker. Die wordt dan heel gewichtig gebracht door die Gijs Rademaker van 'Het Eén vandaag opiniepanel'.
Gewoon een goedkope manier om wat tijd te vullen. Zelfs als het representatief zou zijn - wat ik ernstig betwijfel - boeit het niet echt of 30 of 40 procent het eens is met maatregel x of y.
Ik kan alleen BVN ontvangenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat lopen mensen nou te klagen over de NOS.
Kijk dan gewoon naar RTL.
Ik vind het niet zozeer kwalijk dat ze aandacht besteden aan de mening van zo'n panel, het is meer dat Nederlanders over veel zaken een mening hebben zonder dat ze buitensporig veel feitenkennis bezitten....quote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Loohcs het volgende:
[..]
het wordt tijd dat er weer geluld wordt aan de koffietafel en de bar ipv voor de open microfoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet zozeer kwalijk dat ze aandacht besteden aan de mening van zo'n panel, het is meer dat Nederlanders over veel zaken een mening hebben zonder dat ze buitensporig veel feitenkennis bezitten....
Irriteer ik me ook dood aan. Zijn 1e interview met minister Dijsselbloem was al een voorbode.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Bombshell het volgende:
e Ostendorf is echt verschrikkelijk.. Een complete doorgedraaide eurofiel die alleen maar eu propagande staat te verkondigen. Dat ze zo iemad toelaten om berichtgeving uit brussel te doen.
''Hij heeft nog niets gemerkt van een hulpactie'' Er is vast niemand die ze kunnen ondervragen over wat er dan wel aan hulp wordt gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Faux. het volgende:
En ja hoor, eerste item over diezelfde gemiddelde Nederlander in de file
Op een goede tweede plek staat trouwens Gerri Eickhof. Hoe hij non-nieuws weet te brengen als iets tragisch en een groot maatschappelijk probleem is echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Bombshell het volgende:
Die Ostendorf is echt verschrikkelijk.. Een complete doorgedraaide eurofiel die alleen maar eu propagande staat te verkondigen. Dat ze zo iemad toelaten om berichtgeving uit brussel te doen.
En je zou je in dit oppervlakkige mediatijdperk toch afvragen, of er niet wordt gelet op het niet aannemen van mensen met zo'n ontiegelijk vervelende stem als die van Gerri.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
Op een goede tweede plek staat trouwens Gerri Eickhof. Hoe hij non-nieuws weet te brengen als iets tragisch en een groot maatschappelijk probleem is echt tenenkrommend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |