Jij leest zeker ook de metro met daarna het gevoel dat je overal goed van op de hoogte bent? Metro, Spits en nu.nl zijn zo oppervlakkig als de pest.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef Internepper het volgende:
Waarom het journaal kijken, als ik ook gewoon nu.nl of andere nieuwssites kan lezen -zijn tevens ook nog eens sneller-?
Kut ja, ik mis Lingo ook alquote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kan ja, maar nu voetbalperiode he..
Inderdaad. Het enige echte en betrouwbare nieuws komt van NOS. Is het niet in het NOS Journaal dan wel net zo snel op NOS Teletekst.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef andreas612 het volgende:
Jij leest zeker ook de metro met daarna het gevoel dat je overal goed van op de hoogte bent? Metro, Spits en nu.nl zijn zo oppervlakkig als de pest.
Ja, maar alsnog geen Lingo dacht ik, tenzij dat sportjournaal wat van de week om 18:40 begon maar 15 min duurde.quote:
Nee helaasch niet. En het valt echt wel mee hoor. Ik weet toevallig dat ze bij het journaal regelmatig een verkeerd beeld van de situatie geven.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de metro met daarna het gevoel dat je overal goed van op de hoogte bent? Metro, Spits en nu.nl zijn zo oppervlakkig als de pest.
Simplistische weergave tegenwoordig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee helaasch niet. En het valt echt wel mee hoor. Ik weet toevallig dat ze bij het journaal regelmatig een verkeerd beeld van de situatie geven.
klopt, ze zijn een beetje pro Amerika als het om het buitenland gaat.. maar over het algemeen leer je er meer van dan elders op TV, icm met andere nieuwsbronnen snap je een onderwerp in iedergeval.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee helaasch niet. En het valt echt wel mee hoor. Ik weet toevallig dat ze bij het journaal regelmatig een verkeerd beeld van de situatie geven.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik kijk alleen naar Nederland in Beweging
*kuch nytimes *kuchquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |