Nee, ze dachten allemaal dat hij een grapje maakten en hebben er hartelijk om gelachen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef VeX- het volgende:
Er is gewoon niemand geweest die onze Henk tegen heeft durven spreken toen hij dit proefballonetje opperde in de bestuurskamer.
Stel die vraag over vijf jaar nog eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Kowloon het volgende:
Google en Apple doen toch volstrekt iets anders dan de publieke omroep? Waar zou je dan tegenwicht aan moeten bieden?
Apple maakt computers, tablets en mobiele telefoons. De NPO maakt televisie- en radioprogramma's.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel die vraag over vijf jaar nog eens.
Dat is eigenlijk nog wel het best argument tegen deze onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO hoeft überhaupt geen "slagen" te maken, maar moet gewoon de taken uitvoeren die de Mediawet aan de NPO toebedeelt. Niet meer, niet minder.
Omdat je mensen in dienst hebt die anders niets te doen hebben. Of je laat ze constant reorganiseren. Tja je kunt ze slechts niets laten doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De BBC heet al 300 jaar zo. En waarom zouden we persé andere landen moeten nadoen?
Velen denken trouwens dat het om een 1-aprilgrap gaat. Dat is werkelijk te hopen.
Een petitie vind ik sinds vanochtend, toen dit bizarre nieuws wereldkundig werd, al een fantastisch idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
NPO.Hoe kunnen we die Hagoort ontslagen krijgen? Motie van onbekwaamheid? Petitie?
Ik vind NPO teveel op NPS lijken. Mensen denken als ze daN NPO zien dat ze naar NPS zitten te kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een petitie vind ik sinds vanochtend, toen dit bizarre nieuws wereldkundig werd, al een fantastisch idee.
De 'waarom' vraag wordt vanmiddag beantwoord door de zichzelf benoemde journalist KoosVogels.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef Elfletterig het volgende:
Matige 1-aprilgrap of zouden ze dit bezopen plan echt gaan uitvoeren?
[..]
Bron: http://www.nu.nl/media/3366399/nederland-1-wordt-npo-1.html
Ik heb eigenlijk maar één vraag: waarom?
De kans lijkt me klein dat dat de totale kosten zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 06:59 schreef DroogDok het volgende:
Uiteindelijk blijkt het toch iets van 2,5 ton te kosten? Maar hey, we hadden weer iets om boos en verontwaardigd over te zijn.
Teveel nederlandsche ambtenaren met een wij van WCeend is de basis Piet...quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De NPO heeft duidelijk teveel geld en teveel tijd om over dit soort onzin na te denken.
Ik weetquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
Teveel nederlandsche ambtenaren is de basis Piet...
Ik link NPO helemaal niet aan de publieke omroep...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik haak aan bij wat je zegt. Misschien had ik je post niet moeten citeren, omdat je nu een reactie op jouw opmerkingen verwachtte. Ik wilde slechts aangeven dat ik de registratie van npo.nl best snap, maar de verdere naamswijzigingen niet.
Overigens heeft bestuursvoorzitter Hagoort een nadere toelichting gegeven:
[..]
Ik ook niet, al kan ik nog wel snappen dat ze dat domein hebben aangekocht. Ik vraag me vooral af wanneer Hagoort zijn keutel weer intrekt. De weerstand die gisteren naar voren kwam, is enorm. De maatschappelijke verontwaardiging is groot en ook de politiek vindt het onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik link NPO helemaal niet aan de publieke omroep...
Nee...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef remlof het volgende:
Wat een onbegrijpelijk conservatisme wordt hier ten toon gespreid zeg. Snappen jullie dan echt niet dat in het huidige zwaar veranderende medialandschap een sterke overkoepelende merknaam gewoon pure noodzaak is?
Nee..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef remlof het volgende:
Wat een onbegrijpelijk conservatisme wordt hier ten toon gespreid zeg. Snappen jullie dan echt niet dat in het huidige zwaar veranderende medialandschap een sterke overkoepelende merknaam gewoon pure noodzaak is?
Appels en peren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan een flink deel weer wordt terugverdiend door reclame-inkomsten. Lees hier zelf hoe onze Publieke Omroep het doet in vergelijking met naburige landen: NWS / Steeds meer kritiek op NOS Journaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |