Hmm, je zou denken van wel. Eleiko 25 kg schijven zijn ook gewoon rood volgens het internet. Buffe chick dan, wtf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
Waarschijnlijk niet idd..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
quote:
1.50 / 1.60quote:
hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef fathank het volgende:
Zelfs panzer heeft nog grotere tieten dan die chick.
Would bang panzer first
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.quote:
voor manlets mss lolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol manmores forever a-stickquote:![]()
True storyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.
Ik vind het veel leuker als ze klein en schattig is, gewoon vrouwelijk, en dan heels eronder plakken en dan nog steeds geen gevaarte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar 1.75-1.80. En dat ze dan in heels even groot zijn als ik ben, of een paar cm langer
Dit is nog net lekker IMHO.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Best okay voor een keertje.
deze mannetje weetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar 1.75-1.80. En dat ze dan in heels even groot zijn als ik ben, of een paar cm langer
Dat is wel heel extreem ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef seto het volgende:
[..]
deze mannetje weet
Moet wel toegeven, als een meisje groter dan ik zou zijn met heels (1.96) ik ook wel zou twijfelen
Klopt, daarom kan het wel voor een keer. Zie zelf liever een chick als:quote:
Die mag er wezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, daarom kan het wel voor een keer. Zie zelf liever een chick als:
[ afbeelding ]
Die borsten zijn inderdaad niet mooi. Maar ze was tot nu toe wel het mooiste van deze pagina, imo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hou niet zo van siliconenborsten; lijkt net alsof er een steen in zit die de huid enorm uitrekt.
Toen ik nog onderzoek deed, was een collega van mij met zijn eigen onderzoek bezig: het mechanisch analyseren van de eigenschappen van de siliconenpolymeren voor borstvergrotingen, en kijken waar er nog verbeteringen gedaan kon worden
Zat 'ie de hele dag met de trekbank aan tieten te trekken
Done.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef CarbonC het volgende:
S.v.p. die chicks ook even posten in dat B&H topic.
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat soort benen vind ik juist nice. Goede bovenbenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwacht
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwacht
Miss Wednesday heeft net B's en I love them, niets mis mee. Hangt ook heel sterk van de rest af. Dem supersensitive orgasmic nips.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tieten zijn voor mij sowieso niet erg relevant (als het maar geen A of DD is, B, C beste). Kont daarentegen moet perfect rond en zacht zijn.
Hmm, en hoe zit het met deze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
maar da's idd wel mooi qua 'bouw', deze vrouw heeft wat onbalans in het type...
http://en.wikipedia.org/wiki/Adrenergic_receptor
... in d'r kont. Energie wordt dus niet gelijk verdeeld, maar wordt meer richting kont opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ook aardig wat mass op haar bil. En nee, geen fatass.![]()
welke minuut komt de anabolen dealer in beeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:23 schreef CarbonC het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/727463
vanaf 14:25 in the gym.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
welke minuut komt de anabolen dealer in beeld
rijpquote:
No man, waar zijn je standaarden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Would smash.
Srs ik geef op dit moment geen fuck.
Wat zijn standaarden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, waar zijn je standaarden.
The influence of excessive weight and muscle gain on sexual preferences in young semi-heterosexual males. Peer reviewed by Stereo and Diabox.
Eens met deze echte man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn standaarden?
Nee maar srs ik laat me niet tegenhouden door wat vetjes, zolang het gezicht en de hygiene maar goed is.
Okay en het moet geen type obese BBW zijn, die pic hierboven is net de max zegmaar.
jezus man die is net ff 5 maatjes te groot gek. die angie verona van hierboven is lkkrquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
Maarja, mijn ideale vrouwenlichaam is iets als dit:
[ afbeelding ]
Buikje lijkt wel een beetje op zo'n Afrikaanse buikje met eiwittekort, liever meer zandloper (dikke ass dikke tieten dunne buik). Deze heeft vreemde verhoudingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
[ afbeelding ]
Hm, dat vind ik een beetje skinnyfat... gaat de verkeerde kant op als ze 30+ wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Buikje lijkt wel een beetje op zo'n Afrikaanse buikje met eiwittekort, liever meer zandloper (dikke ass dikke tieten dunne buik). Deze heeft vreemde verhoudingen.
Dat mag wel, ik ben ook niet bang voor een beetje vrouwtjesvet, maar dan moet ze ook dikkere heupen en tieten enzo hebben. Zodat de verhoudingen weer kloppen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.
Je eierstokken rammelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.
Ik wist niet dat dat een vraag was, maar ja hij doet het hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
You didn't answer the question, Miss.
Black genetics broquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Push. het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel fietsen zou hij thuis hebben staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ik googledequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef Seam het volgende:
Angie Varona begint ook wel echt een mooi fysiek te krijgen.
[ afbeelding ]
Bohh. Heeft ze facebook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
Hahah ik ging stukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is imo het beste.
[ afbeelding ]
Check die gozer linksonder dan.
http://instagram.com/angiefyfvarona/quote:
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, sloots gonna sloot
Attentionwhores gonna attention
Als ik de tekst ernaast goed interpreteer is dat niet haar asser.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hebben aandacht nodig en zijn sletjes. Kijk die foto's op Instagram ook:
[ afbeelding ]
Welke zichzelf respecterende vrouw zet dit nou openbaar online?
Komt door verschillende factoren natuurlijk, maar heeft veel met opvoeding te maken en/of een verstoorde kind/ouder relatie. Daarnaast zijn vrouwen sowieso meer emotioneel kwetsbaar door hun geslacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerdquote:
Ja gewoon borst biceps toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben ook helemaal klaar ermee, verschrikkelijk. Met name die mannetjes en vrouwtjes met hun viva en dieetclub kennis, walgelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerd
Altijd broer, in LIF. Je mag alleen 'smeer lekker royaal Slankie op je suikerbrood!'-opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |