quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
Hahah ik ging stukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is imo het beste.
[ afbeelding ]
Check die gozer linksonder dan.
http://instagram.com/angiefyfvarona/quote:
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, sloots gonna sloot
Attentionwhores gonna attention
Als ik de tekst ernaast goed interpreteer is dat niet haar asser.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hebben aandacht nodig en zijn sletjes. Kijk die foto's op Instagram ook:
[ afbeelding ]
Welke zichzelf respecterende vrouw zet dit nou openbaar online?
Komt door verschillende factoren natuurlijk, maar heeft veel met opvoeding te maken en/of een verstoorde kind/ouder relatie. Daarnaast zijn vrouwen sowieso meer emotioneel kwetsbaar door hun geslacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerdquote:
Ja gewoon borst biceps toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben ook helemaal klaar ermee, verschrikkelijk. Met name die mannetjes en vrouwtjes met hun viva en dieetclub kennis, walgelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerd
Altijd broer, in LIF. Je mag alleen 'smeer lekker royaal Slankie op je suikerbrood!'-opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een goede tip gegeven maar ben verwijdert slaat nergns op ik geef gewoon goede tips maarja word niet gewaardeerd
nou dn krijg je wel lkr figuurtje en kan je lekker cruesli eten en af en toe een patatje kan gewoon!!quote:
Ze kijken in de spiegel en denken dat er nodig wat af moet. 10 minuten later pakken ze gewoon die bastogne. Ze willen het eigenlijk helemaal niet man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Al die manieren om gezond en verantwoord af te vallen maar het toch leuk te houden. Kom op man, als je iets wil dan ga je er toch voor. Niet met bullshit als "ja maar je wil toch ook wel eens genieten of niet".
Wat wil je dan precies?
Gewoon discipline en niet zeuren.
Ja daar zou ik wel eens mee willen stoeienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Zit die myelene aan de test? Wat n katje
Zal tijdens de daad alleen maar lopen zeiken over de crisis en irritante collegas, nahquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel eens mee willen stoeien
Volgens mij is er niks mis met haarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.
komt omdat ze zelf ook altijd meeleest in dieetclub, is totaal gehersenspoeld. Worden wel meer mods als ze al zo lang moderator zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Zit die myelene aan de test? Wat n katje
Gelukkig hebben wij snakey, die vergeet alleen zn been na de workoutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef Seam het volgende:
[..]
komt omdat ze zelf ook altijd meeleest in dieetclub, is totaal gehersenspoeld. Worden wel meer mods als ze al zo lang moderator zijn.
Ja precies.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze kijken in de spiegel en denken dat er nodig wat af moet. 10 minuten later pakken ze gewoon die bastogne. Ze willen het eigenlijk helemaal niet man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |