nou dn krijg je wel lkr figuurtje en kan je lekker cruesli eten en af en toe een patatje kan gewoon!!quote:
Ze kijken in de spiegel en denken dat er nodig wat af moet. 10 minuten later pakken ze gewoon die bastogne. Ze willen het eigenlijk helemaal niet man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Al die manieren om gezond en verantwoord af te vallen maar het toch leuk te houden. Kom op man, als je iets wil dan ga je er toch voor. Niet met bullshit als "ja maar je wil toch ook wel eens genieten of niet".
Wat wil je dan precies?
Gewoon discipline en niet zeuren.
Ja daar zou ik wel eens mee willen stoeienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Zit die myelene aan de test? Wat n katje
Zal tijdens de daad alleen maar lopen zeiken over de crisis en irritante collegas, nahquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel eens mee willen stoeien
Volgens mij is er niks mis met haarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er mankeert bij zulke meisjes.
komt omdat ze zelf ook altijd meeleest in dieetclub, is totaal gehersenspoeld. Worden wel meer mods als ze al zo lang moderator zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Zit die myelene aan de test? Wat n katje
Gelukkig hebben wij snakey, die vergeet alleen zn been na de workoutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef Seam het volgende:
[..]
komt omdat ze zelf ook altijd meeleest in dieetclub, is totaal gehersenspoeld. Worden wel meer mods als ze al zo lang moderator zijn.
Ja precies.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze kijken in de spiegel en denken dat er nodig wat af moet. 10 minuten later pakken ze gewoon die bastogne. Ze willen het eigenlijk helemaal niet man.
mha op z'n tijd in een durrrty bulk moet het kunnen. Zolang je blijft tellen kan het gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb de afgelopen weken elk weekend feestjes gehad, dan is het 1-2 biertjes als het binnen m'n macro's past en daarna gewoon water. Als ik thuis kom nog ff een shake en dan is het prima.
Als je daar vol aan de bitterballen, pizza en chips gaat kom je er nooit.
Gewoon Vifit elke ochtend. De naam zegt het al, je wordt er fit van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef 16meter het volgende:
wat vinden jullie van optimel voor de cut??? ervaringen?!
Ja sowieso, toen ik bulkte deed ik dat ook gewoon. Maar nu ik cut ga ik me niet elk weekend bezatten aan bier en vette troep naar binnen werken, dan is de hele week voor niks geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Seam het volgende:
[..]
mha op z'n tijd in een durrrty bulk moet het kunnen. Zolang je blijft tellen kan het gewoon.
oh ja vergat dat de meerderheid nu in de cut zitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon Vifit elke ochtend. De naam zegt het al, je wordt er fit van.
Al die goede bifidus culturen.
[..]
Ja sowieso, toen ik bulkte deed ik dat ook gewoon. Maar nu ik cut ga ik me niet elk weekend bezatten aan bier en vette troep naar binnen werken, dan is de hele week voor niks geweest.
dus as k het goed begrijp ben je nu een fatso?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef 16meter het volgende:
gewoon flink cheaten tijdens bulk, als het te snel gaat kun je altijd nog ingrijpen
kijk er al naar uit![]()
huh wat is dat voor een beest? Ik dacht dat mensen alleen zoogdieren waren.quote:
Bourgondier betekent niet gelijk kankerdik worden hoor. Dat wordt echt altijd uit verband gerukt!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |