Hmm, je zou denken van wel. Eleiko 25 kg schijven zijn ook gewoon rood volgens het internet. Buffe chick dan, wtf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
Waarschijnlijk niet idd..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
quote:
1.50 / 1.60quote:
hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef fathank het volgende:
Zelfs panzer heeft nog grotere tieten dan die chick.
Would bang panzer first
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.quote:
voor manlets mss lolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol manmores forever a-stickquote:![]()
True storyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.
Ik vind het veel leuker als ze klein en schattig is, gewoon vrouwelijk, en dan heels eronder plakken en dan nog steeds geen gevaarte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar 1.75-1.80. En dat ze dan in heels even groot zijn als ik ben, of een paar cm langer
Dit is nog net lekker IMHO.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Best okay voor een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |