Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook zo mooi die ondertitel, hehe. [ afbeelding ]
Sowieso!quote:
HIITquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef jeurse04 het volgende:
Wat is het beste als ik cardio ga doen in de cut? Zo hard mogelijk gaan op die cardioapparaten tot ik me helemaal kapot zweet en niet meer kan, of een bepaald tempo aanhouden? gr gr
Alsof je van een berg af gaat zo snel, alleen moet je hem dan instellen alsof je een berg op gaat!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef jeurse04 het volgende:
Wat is het beste als ik cardio ga doen in de cut? Zo hard mogelijk gaan op die cardioapparaten tot ik me helemaal kapot zweet en niet meer kan, of een bepaald tempo aanhouden? gr gr
80% van je HRmax. (HRmax is ongeveer 220bpm min je leeftijd in jaren).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef jeurse04 het volgende:
Hmm, je zou denken van wel. Eleiko 25 kg schijven zijn ook gewoon rood volgens het internet. Buffe chick dan, wtf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
Waarschijnlijk niet idd..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
quote:
1.50 / 1.60quote:
hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef fathank het volgende:
Zelfs panzer heeft nog grotere tieten dan die chick.
Would bang panzer first
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.quote:
voor manlets mss lolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol manmores forever a-stickquote:![]()
True storyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |