Hmm, je zou denken van wel. Eleiko 25 kg schijven zijn ook gewoon rood volgens het internet. Buffe chick dan, wtf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
Waarschijnlijk niet idd..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie foto, maar ik denk niet dat die rode schijven 25kg/stuk zijn.
quote:
1.50 / 1.60quote:
hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef fathank het volgende:
Zelfs panzer heeft nog grotere tieten dan die chick.
Would bang panzer first
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.quote:
voor manlets mss lolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 1.60 - 1.70 barefoot is perfect voor chicks.
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol manmores forever a-stickquote:![]()
True storyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook maar een uitgehuwelijkt 6'je.
Ik vind het veel leuker als ze klein en schattig is, gewoon vrouwelijk, en dan heels eronder plakken en dan nog steeds geen gevaarte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar 1.75-1.80. En dat ze dan in heels even groot zijn als ik ben, of een paar cm langer
Dit is nog net lekker IMHO.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Best okay voor een keertje.
deze mannetje weetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar 1.75-1.80. En dat ze dan in heels even groot zijn als ik ben, of een paar cm langer
Dat is wel heel extreem ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef seto het volgende:
[..]
deze mannetje weet
Moet wel toegeven, als een meisje groter dan ik zou zijn met heels (1.96) ik ook wel zou twijfelen
Klopt, daarom kan het wel voor een keer. Zie zelf liever een chick als:quote:
Die mag er wezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, daarom kan het wel voor een keer. Zie zelf liever een chick als:
[ afbeelding ]
Die borsten zijn inderdaad niet mooi. Maar ze was tot nu toe wel het mooiste van deze pagina, imo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hou niet zo van siliconenborsten; lijkt net alsof er een steen in zit die de huid enorm uitrekt.
Toen ik nog onderzoek deed, was een collega van mij met zijn eigen onderzoek bezig: het mechanisch analyseren van de eigenschappen van de siliconenpolymeren voor borstvergrotingen, en kijken waar er nog verbeteringen gedaan kon worden
Zat 'ie de hele dag met de trekbank aan tieten te trekken
Done.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef CarbonC het volgende:
S.v.p. die chicks ook even posten in dat B&H topic.
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat soort benen vind ik juist nice. Goede bovenbenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwacht
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee wacht... dat was een stukje breder dan ik had verwacht
Miss Wednesday heeft net B's en I love them, niets mis mee. Hangt ook heel sterk van de rest af. Dem supersensitive orgasmic nips.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tieten zijn voor mij sowieso niet erg relevant (als het maar geen A of DD is, B, C beste). Kont daarentegen moet perfect rond en zacht zijn.
Hmm, en hoe zit het met deze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
maar da's idd wel mooi qua 'bouw', deze vrouw heeft wat onbalans in het type...
http://en.wikipedia.org/wiki/Adrenergic_receptor
... in d'r kont. Energie wordt dus niet gelijk verdeeld, maar wordt meer richting kont opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ook aardig wat mass op haar bil. En nee, geen fatass.![]()
welke minuut komt de anabolen dealer in beeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:23 schreef CarbonC het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/727463
vanaf 14:25 in the gym.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
welke minuut komt de anabolen dealer in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |