rijpquote:
No man, waar zijn je standaarden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Would smash.
Srs ik geef op dit moment geen fuck.
Wat zijn standaarden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, waar zijn je standaarden.
The influence of excessive weight and muscle gain on sexual preferences in young semi-heterosexual males. Peer reviewed by Stereo and Diabox.
Eens met deze echte man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn standaarden?
Nee maar srs ik laat me niet tegenhouden door wat vetjes, zolang het gezicht en de hygiene maar goed is.
Okay en het moet geen type obese BBW zijn, die pic hierboven is net de max zegmaar.
jezus man die is net ff 5 maatjes te groot gek. die angie verona van hierboven is lkkrquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
Maarja, mijn ideale vrouwenlichaam is iets als dit:
[ afbeelding ]
Buikje lijkt wel een beetje op zo'n Afrikaanse buikje met eiwittekort, liever meer zandloper (dikke ass dikke tieten dunne buik). Deze heeft vreemde verhoudingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
[ afbeelding ]
Hm, dat vind ik een beetje skinnyfat... gaat de verkeerde kant op als ze 30+ wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, yolo.
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Buikje lijkt wel een beetje op zo'n Afrikaanse buikje met eiwittekort, liever meer zandloper (dikke ass dikke tieten dunne buik). Deze heeft vreemde verhoudingen.
Dat mag wel, ik ben ook niet bang voor een beetje vrouwtjesvet, maar dan moet ze ook dikkere heupen en tieten enzo hebben. Zodat de verhoudingen weer kloppen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.
Je eierstokken rammelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zo'n buikje altijd wel iets hebben. Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel opwindend als er lichtelijk van dat zijvet zo over de broekrand heen komt zoals bij haar.
Ik wist niet dat dat een vraag was, maar ja hij doet het hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
You didn't answer the question, Miss.
Black genetics broquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Push. het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel fietsen zou hij thuis hebben staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |