abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 21:18:29 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885291

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-03-2013 23:30:28 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123885484
Alle lopers gefeliciteerd met jullie prestatie.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:23:36 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885602
als ik de tijden zo zien is er voor mij geen excuus meer mogelijk om vanavond niet naar track-training te gaan voor wat snelheid
  zondag 10 maart 2013 @ 21:27:09 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885893
pi_123886394
quote:
Whehe nice! In ieder geval beter dan roze! :P Past wel bij mijn shirt van gister trouwens! Alleen dan kan ik mijn kinvara's niet meer aan.. dan word ik waarschijnlijk geslagen.. ;(
pi_123886433
Maar stiekem smaakt zo'n HM naar meer ;)
pi_123886488
quote:
Ik las gisteren ergens (weet helaas niet meer waar) dat je ze kon winnen via facebook
pi_123886503
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef linebear het volgende:
Maar stiekem smaakt zo'n HM naar meer ;)
Dat zeker! En hopelijk gaat het ook elke keer weer wat beter! Dat is het mooie! :D
pi_123886661
Het was zo koud vandaag....

Ondergetekende in het groen. 1 vd 50 hindernissen...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_123887035
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Cynic het volgende:
Het was zo koud vandaag....

Ondergetekende in het groen. 1 vd 50 hindernissen...
Crosstraining? Waar doe je dat en wat moest je nog meer doen? Ziet er wel uitdagend uit!
  zondag 10 maart 2013 @ 21:51:18 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123887363
quote:
Voor koninginnendag heb ik het volgende al.

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123887551
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Voor koninginnendag heb ik het volgende al.

Daar kom je de Nieuwe kerk wel mee in :)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:59:27 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123887905
Garmin Forerunner 610 GPS-HRM Special edition "Tijdelijke aanbieding" ¤ 279,00

Met mijn volle 73% verstand besteld! :o :D O+ 8-)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123888021
Net terug thuis. Wat was het leuk bij CPC. Vooral dikke duimen omhoog! Yuki, Guppy, Grace, sylvesterrr, Onama, Maleduck, Yur en Quoi. Cool jullie allemaal (weer) te zien. Topdag gehad!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_123888047
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Garmin Forerunner 610 GPS-HRM Special edition "Tijdelijke aanbieding" ¤ 279,00

Met mijn volle 73% verstand besteld! :o :D O+ 8-)
Ik dacht altijd dat hardlopen goedkope sport was en dat je aan een goed paar schoenen al genoeg hebt. Maar daar komen nog een fatsoenlijke tight, compressiesokken en dat ding dus bij :P
pi_123888085
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Crosstraining? Waar doe je dat en wat moest je nog meer doen? Ziet er wel uitdagend uit!
Survivalrun, deze was in Kootstertille. Je kan het zo gek niet verzinnen of we moesten het wel doen, uitdagend was het inderdaad wel weer vandaag... Toch vrij vaak het water in geweest en alle hindernissen waren nat dus op een gegeven moment had ik zulke koude en zere handen....
It has to mean something
  zondag 10 maart 2013 @ 22:03:40 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123888187
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat hardlopen goedkope sport was en dat je aan een goed paar schoenen al genoeg hebt. Maar daar komen nog een fatsoenlijke tight, compressiesokken en dat ding dus bij :P
schoenen van 120.
garmin 280.
kleding tegen de 100.
en wil nog trailschoenen wat vast ook rond de 100 .

En ik loop nog maar een half jaartje _O-
pi_123888218
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef Cynic het volgende:

[..]

Survivalrun, deze was in Kootstertille. Je kan het zo gek niet verzinnen of we moesten het wel doen, uitdagend was het inderdaad wel weer vandaag... Toch vrij vaak het water in geweest en alle hindernissen waren nat dus op een gegeven moment had ik zulke koude en zere handen....
Ah vet! Ziet er zwaarder uit dan de Urbanathlon die ik vorig jaar gedaan heb! Dit jaar ook nog de Strongmanrun, maar dat valt ook in het niets vergeleken bij dat van jou denk ik. Misschien ook maar eens uitchecken! ^O^
pi_123888304
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah vet! Ziet er zwaarder uit dan de Urbanathlon die ik vorig jaar gedaan heb! Dit jaar ook nog de Strongmanrun, maar dat valt ook in het niets vergeleken bij dat van jou denk ik. Misschien ook maar eens uitchecken! ^O^
Kijk eens een keer of er een trainingsgroep in je buurt is om een keertje mee te doen. Je moet wel een paar basistechnieken leren anders heeft een run meedoen niet zoveel zin (schippersslag is vrij essentieel).
It has to mean something
  zondag 10 maart 2013 @ 22:09:04 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123888477
Ik weet niet of het al genoemd was (heb nog niet teruggelezen) maar vanaf a.s. donderdag bij de Lidl een hoop running-kleding. Ook compressiekleding en sokken.
Mijn oude 3/4 tight is aan vervanging toe, dus die ga ik even vervangen en ik ga de compressiekousen proberen. Eerst maar el cheapo proberen voor ik er een hoop geld aan uit geef ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:16:37 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_123888995
Ik heb gelukkig het een en ander in het verschiet.
1
2
[b]17 maart - [ url=www.kavholland.nl/spaarnwoudeloop/]Spaarnwoudeloop[/url ][/b ]
[*] Schanulleke - 10 km
21 april - spieren voor spieren Hilversum
Schanulleke - 5 km
26 mei - Leiden marathon - Schanulleke - HM
1
2
[b]26 juni - [ url=http://www.grachtenloop.nl/]naamloop[/url ][/b ]
[*] Schanulleke - 10 km
Mogen die in de OP?

Ik moet waarschijnlijk wel de circuitloop laten lopen omdat mijn dochter die dag gaat afzwemmen voor haar A. Kwestie van prioriteiten. Al is er een kans.. de tijden zijn alleen nog niet bekend.
Life is what you make it.
pi_123889164
Ha, de lidl hier gaat ook compressiekousen verkopen:

http://www.lidl.co.uk/cps(...)on=showDetail&id=300

Lijkt wel alsof ze hier minder hebben dan in NL, ach ja.. :+ heb toch geen geld.
De sportwinkel waar ik m'n hoofdband gekocht heb gisteren hebben overigens wel veel van Karrimor, ook goed merk voor hike-shizzle en buitenkleding in 't algemeen. Hoofdband zelf is ook van Karrimor, dus ben benieuwd. Als 't bevalt weet ik waar ik m'n spullen kan halen. Schoenen echter was niet veel keus: alleen Karrimor en New Balance, geen Brooks/Asics/etc.
Ja doei.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:39:19 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123890578
Karrimor hebben ze bij de nieuwe goedkope sportzaak in het Alexandrium ook veel, als ik de website bekijk. :Y Staat al weken op de planning om eens langs te gaan daar om te kijken en voelen, maar nog niet aan toe gekomen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:47:08 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123891102
mine mine mine mine mine

pi_123891937
Gefeliciteerd allemaal met de goede resultaten van vandaag! Knap hoor, wat ik allemaal lees hier.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:12:24 #26
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_123892615
TVWest heeft de uitzending al op Youtube gezet

Feyenoord!!! * Barça
pi_123893356
Mooi horloge, leuke kleuren.
Als ik het lopen zo op blijf bouwen lijkt dat me op den duur ook wel een leuke beloning, een garmin.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:32:18 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123893528
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Beau87 het volgende:
Mooi horloge, leuke kleuren.
Als ik het lopen zo op blijf bouwen lijkt dat me op den duur ook wel een leuke beloning, een garmin.
Wou als ik de 5km kon al iets kopen maar nooit wat gekocht. Nu gewoon deze maar gekocht. "Omdat het kan" :7
pi_123893648
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:

Leuk om te zien. Maar jee wat lopen ze hard!
Nu is dat ook de bedoeling, I know. Maar toch..
pi_123893728
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wou als ik de 5km kon al iets kopen maar nooit wat gekocht. Nu gewoon deze maar gekocht. "Omdat het kan" :7
Groot gelijk heb je!
Ik heb met 3 min. ( Hoeveel zou dat zijn, 300 meter ;) )
Een hardloopbroek gekocht. Ik beloon mezelf snel. Haha
  zondag 10 maart 2013 @ 23:37:16 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123893774
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Beau87 het volgende:

[..]

Leuk om te zien. Maar jee wat lopen ze hard!
Nu is dat ook de bedoeling, I know. Maar toch..
inderdaad Beau, daar staren wij ons wel eens blind op denk ik, maar gewoon lekker kijken naar je eigen vooruitgang en daar trots op zijn!!
  zondag 10 maart 2013 @ 23:39:24 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123893883
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Beau87 het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je!
Ik heb met 3 min. ( Hoeveel zou dat zijn, 300 meter ;) )
Een hardloopbroek gekocht. Ik beloon mezelf snel. Haha
bij mij is het geen beloning meer..... I've got an addiction to feed
pi_123894032
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad Beau, daar staren wij ons wel eens blind op denk ik, maar gewoon lekker kijken naar je eigen vooruitgang en daar trots op zijn!!
Ja dat is ook zo. Ik zag ook echt de Kenianen die vooraan liepen.
En je ziet ook dat de mensen van de 10km ook niet zo snel gaan.
Al vind ik het nog snel genoeg hoor. Ik heb er respect voor!
  zondag 10 maart 2013 @ 23:49:38 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123894406
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:

leuke uitzending...niet helemaal mijn scene maar geeft wel een mooi sfeerbeeld, veel aandacht aan de "gewone" recreatieve lopers besteed!

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-03-2013 00:33:53 ]
pi_123894902
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

leuke uitzending...niet helemaal mijn scene maar geeft wel een mooi sfeerbeeld, veel aandacht aan de "gewone" recreatieve lopers!
Die gast die als laatste over de finish komt :D Mooie beelden :)
pi_123894904
Nog bedankt voor de reacties allemaal!

Ik ben weer thuis :D Vanmorgen voor de start eerst Guppy + mr Guppy, mama Guppy, zusje Guppy en nog iemand ontmoet. Goed gezelschap en fijn dat ik niet alleen hoefde te wachten :) En toen starten. Het was druk! De eerste kilometer ging erg langzaam en daarna gingen er nog steeds heel veel mensen erg langzaam. Ik had het gevoel steeds maar bezig te zijn met inhalen, stoepje op, stoepje af, lantaarnpalen ontwijken en heel vaak ook klemgelopen te worden waardoor ik wéér gas terug moest nemen. Heel veel mensen ook die echt enorm traag helemaal links liepen of wandelden en erdoorheen zigzaggen zonder mensen voor de voeten te lopen was niet altijd mogelijk. Maar ik vloog weer. Rond 7km begon ik m'n benen een beetje te voelen, maar ook mensen van de eerste startgolf in te halen, dus dat gaf wel weer moed. Richting finish nog maar wat extra versnellen, want m'n beentjes en m'n conditie waren nog lang niet op. Het allerallerallervervelendste vandaag vond ik dat ik in het stuk voor de finish precies weer tegen een blok mensen opliep waardoor ik toch weer tegengehouden werd. En een meter of 5 voor de finish stond het vast, dus moest ik dribbelend over de finish -O- . Maar, al met al uiteindelijk natuurlijk wel heel tevreden over mijn tijd. Ik hoopte op zo rond de 55, dus dan is 53:44 toch wel erg leuk :)

Volgens mij heeft mijn Garmin het toch wel regelmatig wat moeilijk met GPS, want zo onregelmatig heb ik volgens mij ook weer niet gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/165974565/6360987 En hij vond dat ik maar 9.96km heb gelopen, dus die laatste 40 meter heb ik er zelf maar aangeplakt ;)

Na de finish van de 10 vond ik het wel erg druk op het Malieveld en ben ik eigenlijk meteen weer weggegaan. Wel nog de rest van de dag in Den Haag gehangen, maar dus behalve Gup niemand ontmoet.
pi_123895049
Leuk om enkele FOK!kers gemeet te hebben. Bij de start van de 10km werd ik trouwens heel even een beetje emotioneel... "Ik had daar ook kunnen staan... ;("

Verder was het IJSKOUD!
  maandag 11 maart 2013 @ 00:12:44 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123895382
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ik vond het stukje over de mensen met een mentale achtergrond en hun begeleider en coach mooi...het laat zien dat er in de "hardloopscene" nog zo veel te doen is buiten het hardlopen om...begeleiding van deze groep mensen, hardlopen met blinden, het coachen van jeugd etc. etc.... het is dat ik zelf nog te veel ambities heb en andere bezigheden die veel tijd opslokken maar anders....

[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-03-2013 00:27:44 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 00:29:11 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123895962
Mooi verslag Hatsie en prima gelopen!!

enne...we breed them bloody tough down here!!
http://www.stuff.co.nz/na(...)-run-on-broken-ankle

[ Bericht 74% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-03-2013 00:35:22 ]
pi_123896180
Ik lees morgen de verslagen even. Nu slapen.. :z

Het is flink aan het sneeuwen hier! :'(
Ja doei.
pi_123896917
Gefeliciteerd alle lopers van vandaag! Mooie/leuke verhalen en beelden. *O*

Zelf 11 km gelopen, had een nieuw rondje van 10.2 uitgestippelt op afstandmeten.nl maar er was een stuk bos niet toegankelijk, wat online niet zichtbaar was, en toen ik daar omheen gelopen was kwam het op iets meer uit. Da's nog wel een eind, voel rechts m'n hamstring wel en links een rode plek op m'n voet die nog geen blaar is maar dat bij nog 1-2km wel geworden zou zijn. Nog twee weken voor Zandvoort, is wel een beetje pushen om de 12 te gaan redden, maar ja bij zo'n wedstrijd wordt je 't laatste stuk toch wel meegesleept door de groep en het publiek en alles. :)

Daarna ga ik 't een tijdje rustig aan doen, even ophouden met afstand uitbereiden tot ik rondjes van 10-12 echt soepel loop. Heb op 't moment geen langere afstanden op m'n programma staan, dus dat moet lukken... tot iemand een link post van een bijzondere 15km ofzo waardoor ik me weer laat verleiden 8-)
  maandag 11 maart 2013 @ 01:38:52 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123897227
bijna vergeten dit te spammen.... een plaatselijk evenement en voor velen mischien te ver om naar toe af te reizen maar toch, daar het georganiseert wordt door vrienden van mij en voor een goed doel is... en ik natuurlijk een geboren en getogen Henkuzer ben.... en de foto zegt niets te veel...een van de mooiste oude stadjes langs de voormalige Zuiderzee

quote:
Voor het goede doel, de allereerste prestatieloop door het centrum en langs de havens van Enkhuizen.
Team "Leef elke dag" organiseert ism De Bootcompany een echte prestatieloop door Enkhuizen, met start en finish in het centrum. Ons doel, zoveel mogelijk geld inzamelen voor het KWF. U een prachtige loop door Enkhuizen. U heeft de keuze uit 2,5 - 5- 7,5 of 10 km
Inschrijving is vanaf 09.30 uur in de Nieuwe Doelen, Spoorstraat 2, Enkhuizen.
Inschrijfkosten zijn ¤ 10,00 p/p
Voor de jongste onder ons is er 's middags om 13.30 uur de Kidsrun. Inschrijving gaat via school. Maar uiteraard mag je ook met de "gewone" loop meedoen
Meer info via: www.leefelkedag.nl of via jacco@schildervis.nl
  maandag 11 maart 2013 @ 02:02:06 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123897559
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

duurde even een tijdje voordat ik bij het eind van het filmpje was tussen de werkzaamheden door maar die pure, rauwe emotie vind ik mooier dan de binnenkomst van de eerste wedstrijdloper.
Het verhaal achter de 21km....gewoon fantastich, puur kippevel!
Ik denk dat als ik het geweest was en al de politiemotoren achter me had gezien ik ook een potje had staan janken
pi_123898830
Mijn directe collega is ook geboren en getogen in Enkhuizen. Hij woont er nog steeds. Bovendien fietst hij ook graag. :D
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 07:17:37 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_123898957
Krijg nou wat, volgens mij ben ik weer warm :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 11 maart 2013 @ 07:18:45 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123898967
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Krijg nou wat, volgens mij ben ik weer warm :o
Heb je over mij gedroomd ja? ;)
F means you're fucked
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 07:22:25 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_123898981
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:18 schreef YUR het volgende:

[..]

:D

Jammer dat ik er niet meer was om je te zien finishen! Ik trok helemaal weg van de kou, brrrr ;( Zo zonde!

Maar in april maak ik het goed *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 11 maart 2013 @ 07:25:30 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123898994
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jammer dat ik er niet meer was om je te zien finishen! Ik trok helemaal weg van de kou, brrrr ;( Zo zonde!

Maar in april maak ik het goed *O*
Ik snap het wel hoor, het was echt koud langs de kant....iedereen die langs de kant heeft gestaan heeft tenminste net zo'n grote prestatie geleverd als de lopers zelf :Y
F means you're fucked
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 07:31:59 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_123899028
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, het was echt koud langs de kant....iedereen die langs de kant heeft gestaan heeft tenminste net zo'n grote prestatie geleverd als de lopers zelf :Y
Absoluut, zo fijn dat er veel supporters waren!! En eerst dacht ik nog "dit gaat wel lukken" maar gaandeweg kreeg ik het echt ijzig!!
pi_123899110
quote:

[..]

Ik heb extra lang langs de kant gestaan om je even te zien, maar je was ons al voorbij voordat ik wist dat je er was. :D
  maandag 11 maart 2013 @ 08:08:20 #51
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123899297
quote:

[..]

Helemaal mee eens :Y
Zo, echt heerlijk geslapen en gewoon zonder pijntjes opgestaan, dus goed naar mijn lijf geluisterd! Wel van die lekkere 'rozige, warme' spieren, wat wel leuk is. En ook gaaf dat een paar collega's vroegen hoe het gegaan was :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 11 maart 2013 @ 08:21:57 #52
236410 MaleDuck
pi_123899437
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Wow, wat een lage hartslag voor een PR loop. Wel een strakke tijd ^O^

Ik ben echt tot het gaatje gegaan en dan hou ik mn hartslag niet zo laag:
[ afbeelding ]

Eindsprint ftw :7
Netjes hoor, je moet mijn hartslag ook wel in perspectief zien, mijn max ligt tussen de 175 & 180, heb dus op 90-95% van mijn hartslagbereik gelopen, dus wel redelijk naar het uiterste van mijn lichaam.

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Naam Bonobo11
Woonplaats / Vereniging Leiden
Afstand ABN AMRO Halve Marathon
Categorie M35
Totaal plaats 1775 / 8197
Categorie plaats 264
Snelheid 13,003 km/uur
5 kilometer 23:50 (23:50)
10 kilometer 46:51 (23:01)
15 kilometer 1:10:05 (23:14)
20 kilometer 1:32:46 (22:41)
Bruto tijd 1:44:43
Netto tijd 1:37:21

Wat een massale loop zeg, heel leuk. Was er om half 2. Nog geprobeerd om Maleduck te bellen, maar geen bereik en daarna maar gelaten, was ook met m'n moeder.
Wel tijdens het lopen naar alle Haaglopers gekeken of het Yur was :+
In het begin tempo noodgedwongen door de drukte laag gehouden, bleef eigenlijk de hele loop druk, maar toch lekker vlak tempo kunnen lopen, na 14k even stuifsneeuw, maar ik heb het niet koud gehad. Zwaarste was op de boulevard met tegenwind, maar daarna liep het heerlijk naar beneden en de laatste 3k naar de finish nog versneld en zelfs nog energie over voor een eindsprintje. Voldaan over de finish. Toen wel snel trui en extra broek aan en aan de chocomel. daarna rustig richting CS
Jammer dat ik je gemist heb, maar het bereik was met mijn telefoon ook wel slecht, jammer je misgelopen te hebben, maar mooie prestatie hoor ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 11 maart 2013 @ 08:24:13 #53
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123899464
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 07:18 schreef YUR het volgende:

Ik wel O+
Deed jij ook knipogen naar de camera zo vlak voor de finish?

SPOILER
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 11 maart 2013 @ 08:55:52 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123899851
Ben wel benieuwd naar de spierpijn van mensen :D

SPOILER
  maandag 11 maart 2013 @ 08:56:19 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123899856
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik wel O+
Deed jij ook knipogen naar de camera zo vlak voor de finish?

SPOILER
O+

Ik heb niet geknipoogd...ik heb een andere loper uitgedaagd voor een eindsprintje :D

SPOILER
F means you're fucked
pi_123899944
Zojuist de video van de cpc van omroepwest gekeken... DATWILIKOOK!!!!
pi_123899990
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Ben wel benieuwd naar de spierpijn van mensen :D

SPOILER
Geen pijn, alleen een klein beetje stijf.

SPOILER
  maandag 11 maart 2013 @ 09:39:37 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123900608
Lieve mensen....help me even herinneren dat ik de HM over twee weken in marathontempo moet lopen... :P
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 09:43:12 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123900693
Maarr.. maarr.. binnenkort is nog een maand ver weg en dat is.. vijf maanden geleden voor het laatst gelopen.

Welke HM ga je lopen op M tempo dan?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123900705
Ok jongens, wie doet er mee aan de Fok!-knokploeg? Als YUR over 2 weken nog een PR uit zijn mouw tovert dan moeten we maar eens even op pad gaan... ~O>

Wat is je M-tempo trouwens? :)
  maandag 11 maart 2013 @ 09:44:06 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123900712
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:43 schreef slacker_nl het volgende:
Maarr.. maarr.. binnenkort is nog een maand ver weg en dat is.. vijf maanden geleden voor het laatst gelopen.

Welke HM ga je lopen op M tempo dan?
Dan heb je al 5/6e achter de rug!

www.arcadehalvemarathon.nl
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 09:45:09 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123900733
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok jongens, wie doet er mee aan de Fok!-knokploeg? Als YUR over 2 weken nog een PR uit zijn mouw tovert dan moeten we maar eens even op pad gaan... ~O>

Wat is je M-tempo trouwens? :)
Hehe, dat zeg ik lekker achteraf pas :P

SPOILER
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 09:51:16 #63
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123900895
Ik kom nog even _O_ ^O^ *O* voor iedereen die gisteren gelopen heeft en langs de kant heeft gestaan ;) Wat een prestaties allemaal!

Ik zit met een dilema....wel of niet inschrijven voor de Marikenloop?! Schijnbaar sluit morgen de reguliere inschrijving. Ik wilde eigenlijk wachten met inschrijven tot na de Venloop om te zien of het me bevalt....maar het is dus nu of nooit.....

Verder zag ik gsiteren nog een mooi schema voorbij komen (B210K volgens mij)....eerlijk gezegd lijkt me dat geschikter voor mij omdat je echt de tijd opbouwt ipv bij renate steeds 20 minuten rent en de laatste week ineens een half uur en 50 minuten....
Maar ja, om nu te gaan betalen voor een schema is ook wat :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_123900913
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Ok, dus dat zou dan 1.52.30 moeten worden op de halve. Om dat voor jou nog een beetje uitdaging te houden moet je dan maar met het rhino-pak lopen! Of neem slacker mee op je rug, heeft ze meteen weer een beetje het gevoel ook weer mee te doen en dan ook nog een HM! :D 2 vliegen in 1 klap!
pi_123900938
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ok, dus dat zou dan 1.52.30 moeten worden op de halve. Om dat voor jou nog een beetje uitdaging te houden moet je dan maar met het rhino-pak lopen! Of neem slacker mee op je rug, heeft ze meteen weer een beetje het gevoel ook weer mee te doen en dan ook nog een HM! :D 2 vliegen in 1 klap!
:')
Ja doei.
pi_123900959
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Hehe.. hij dan..? :@
pi_123900986
:T

Heerlijk loopweer hier nu...

*slaat hoofd tegen muur*
Ja doei.
pi_123901006
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
:T

Heerlijk loopweer hier nu...

*slaat hoofd tegen muur*
Moet 'ie zn profiel maar normaal invullen.. :P
  maandag 11 maart 2013 @ 09:55:56 #69
236410 MaleDuck
pi_123901007
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
"Als je met een evenement meedoet en je moet op trainingstempo lopen, dan kan je net zo goed gewoon een training doen, evenementen zijn om even lekker te knallen." aldus de brabantse marathonlopers waar ik bij in de trein zat :D En denk dat het 50-ers waren, die gister even de HM in 1:28 gelopen hadden ;) En dit al jaren zo doen :D
  maandag 11 maart 2013 @ 09:58:01 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123901057
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:55 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

"Als je met een evenement meedoet en je moet op trainingstempo lopen, dan kan je net zo goed gewoon een training doen, evenementen zijn om even lekker te knallen." aldus de brabantse marathonlopers waar ik bij in de trein zat :D En denk dat het 50-ers waren, die gister even de HM in 1:28 gelopen hadden ;) En dit al jaren zo doen :D
Marathontempo is sneller dan trainingstempo he ;)
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 10:01:24 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123901154
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:55 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Amen! _O_

YUR, gewoon bij de 10 en 20 km even 5 minuten gaan zitten :Y)
  maandag 11 maart 2013 @ 10:03:00 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123901200
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Amen! _O_

Bij de waterposten rustig een gesprek met een vrijwilliger aangaan :P
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 10:04:16 #73
236410 MaleDuck
pi_123901231
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Amen! _O_

Ja, gewoon 2 keer een 10 km lopen met 10 minuten pauze ertussen :D Heb je nog een intervaltraining ook ;)

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Marathontempo is sneller dan trainingstempo he ;)
Ja, dat is waar, maar je loopt een marathon toch gewoon in marathon tempo en een halve marathon toch in halve marathon tempo...

Dan zou ik de 10 km van over 2 weken ook op HM tempo moeten lopen... nope, dacht het niet ;)

Maar luisteren naar je trainert kan ook goed zijn ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 10:06:54 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123901286
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Bij de waterposten rustig een gesprek met een vrijwilliger aangaan :P
Vrijwilliger: * geeft bekertje water* Succes he!!
Jij: Nou, bedankt. Waarom heb je je eigenlijk aangemeld als vrijwilliger?
Vrijwilliger: :?
Jij: Tsja, je hebt iig wel een mooie dag uitgekozen. Loop je zelf ook hard?
Vrijwilliger: :? :?

Etc :Y)
  maandag 11 maart 2013 @ 10:07:18 #75
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123901302
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:44 schreef YUR het volgende:
Dan heb je al 5/6e achter de rug!

www.arcadehalvemarathon.nl
Nee, ik zit nu op 4/5. Duurt lang!

Je loopt echt tussen de kassen, grappig.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:07:31 #76
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123901305
Meh, niet kunnen lopen door de sneeuw :(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 10:07:34 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123901306
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, gewoon 2 keer een 10 km lopen met 10 minuten pauze ertussen :D Heb je nog een intervaltraining ook ;)

[..]

Ja, dat is waar, maar je loopt een marathon toch gewoon in marathon tempo en een halve marathon toch in halve marathon tempo...

Dan zou ik de 10 km van over 2 weken ook op HM tempo moeten lopen... nope, dacht het niet ;)

Maar luisteren naar je trainert kan ook goed zijn ;)
Mn trainingsschema schrijft marathon+ -tempo voor. Maar dat deed het gisteren ook. Ligt er maar net aan hoe dik die plus is :D
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 10:08:09 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123901327
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef henkde_j het volgende:
Slechte smoes dit...
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 10:13:21 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123901441
Hoelang duurt het voor een garmin is opgeladen? Normaal ga ik direct uit het werk lopen maar ik wil natuurlijk dinsdag gelijk dat ding om de pols. Maar hij zou eerst opgeladen moeten worden.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:15:53 #80
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123901529
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Slechte smoes dit...
Geen zin om m'n knieën en enkels te verneuken door de gladheid :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door henkde_j op 11-03-2013 10:23:07 ]
Jij begrijpt _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 10:16:45 #81
236410 MaleDuck
pi_123901552
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Mn trainingsschema schrijft marathon+ -tempo voor. Maar dat deed het gisteren ook. Ligt er maar net aan hoe dik die plus is :D
Daarom, je had gister mooie hartslag trouwens ^O^
pi_123901599
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoelang duurt het voor een garmin is opgeladen? Normaal ga ik direct uit het werk lopen maar ik wil natuurlijk dinsdag gelijk dat ding om de pols. Maar hij zou eerst opgeladen moeten worden.
Bij mij zat hij voor 40% al vol tijdens de levering. Dus als het een kort rondje is ga je het misschien wel redden.
pi_123901707
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef henkde_j het volgende:
Oh, ik wilde YUR quoten.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Slechte smoes dit...
Dit is geen excuus dus :{w
Ja doei.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:23:25 #84
236410 MaleDuck
pi_123901720
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij mij duurde het volgens mij 3 uurtjes ofzo.
pi_123901725
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom nog even _O_ ^O^ *O* voor iedereen die gisteren gelopen heeft en langs de kant heeft gestaan ;) Wat een prestaties allemaal!

Ik zit met een dilema....wel of niet inschrijven voor de Marikenloop?! Schijnbaar sluit morgen de reguliere inschrijving. Ik wilde eigenlijk wachten met inschrijven tot na de Venloop om te zien of het me bevalt....maar het is dus nu of nooit.....

Verder zag ik gsiteren nog een mooi schema voorbij komen (B210K volgens mij)....eerlijk gezegd lijkt me dat geschikter voor mij omdat je echt de tijd opbouwt ipv bij renate steeds 20 minuten rent en de laatste week ineens een half uur en 50 minuten....
Maar ja, om nu te gaan betalen voor een schema is ook wat :P
C25K en B210K zijn gratis hoor! Er zijn wel apps voor te krijgen waar de intervallen ingeprogrammeerd staan, maar je kunt ze zelf supergemakkelijk in Endomondo zetten.

http://i.imgur.com/Ty6jz.png

Je kunt ook voor deze gaan, die bouwt op over 10 weken, ipv 6 http://blog.bluefinapps.com/about-ease-into-10k/
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  maandag 11 maart 2013 @ 10:24:47 #86
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123901755
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik wilde YUR quoten.

[..]

Dit is geen excuus dus :{w
Haha je loopt te miepen als ik te hard loop ivm mogelijke blessures.
Maar ondertussen wel lopen in de sneeuw :') 14.gif
Jij begrijpt _O_
pi_123901810
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:24 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel lopen in de sneeuw :') [ afbeelding ]
Ik ben begonnen met hardlopen toen het sneeuwde. Je kunt prima rennen op een fietspad waar gestrooid is, of je pakt een stuk park/bos waar de sneeuw nog vers is, heb je ook nog wat extra demping ook nog.
The sun in your Eyes
  maandag 11 maart 2013 @ 10:27:34 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123901826
quote:

[..]

In de sneeuw kun je zat lopen, gewoon je tempo aanpassen en goed opletten.
Maar elke dag hard en ver lopen is slecht.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:27:37 #89
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123901828
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:27 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met hardlopen toen het sneeuwde. Je kunt prima rennen op een fietspad waar gestrooid is, of je pakt een stuk park/bos waar de sneeuw nog vers is, heb je ook nog wat extra demping ook nog.
^^ :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 10:27:53 #90
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123901841
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:23 schreef Onama het volgende:

[..]

C25K en B210K zijn gratis hoor! Er zijn wel apps voor te krijgen waar de intervallen ingeprogrammeerd staan, maar je kunt ze zelf supergemakkelijk in Endomondo zetten.

http://i.imgur.com/Ty6jz.png

Je kunt ook voor deze gaan, die bouwt op over 10 weken, ipv 6 http://blog.bluefinapps.com/about-ease-into-10k/
dankje....die link die gisteren bij het schema stond was idd een betaalde app....maar zelf inprogrameren gaat idd ook...
pi_123901846
quote:

[..]

Je kunt prima door de sneeuw lopen, als je maar iets voorzichtiger doet dan normaal en eventueel ook wat gas terug neemt. Op mijn ldl-tempo hoeft dat bv niet eens.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:29:24 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123901875
Slacker, jouw tijd komt weer! w/

Zo vanmorgen was ik wel wat stijfjes, maar dat komt meer van het aanmoedigen denk ik :') Alweer 15 minuutjes gefietst en trappen Delft CS bedwongen, dus mijn mini-bootcampje zit er alweer op. Rustig werkdagje vandaag :)
pi_123901925
quote:

[..]

Haha.
Ja doei.
pi_123902082
Ietwat stijf, beetje spierpijn, beetje rozig... en zit nog op mijn roze wolk
  maandag 11 maart 2013 @ 10:37:47 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123902089
Zo kan ik voor elk weertype wel een reden bedenken waarom hardlopen niet verstandig is :7:

Zon: Zon, fel in je ogen, je ziet niks waardoor je ineens tegen een boom aan loopt.
Bewolkt: Jamaar dan is het of heel benauwd of heel koud. Niet lekker voor je longen ;(
Regen: Harde regen, je raakt doorweekt en vervolgens ziek. Ook door harde regen zie je gewoon helemaal niks. En ohmylord, straks stap je nog in een plas.
Onweer: Tsja, wie wil er nou geraakt worden door onweer?! Bennie gek ofzo...
Harde wind: Er kan een tak op je knar vallen jonguh..
Sneeuw: Jamaar..sneeuw! :'(
Koud: Brrr...dan krijg ik het koud. ;(
Warm: Pfuh, ik zweet me dan kapot. Datkennie en das vies. :6 Bovendien, hallo terrasje/bier/bbq!

:Y)

Motto: Niet mieten, ga gewoon lopen.
pi_123902150
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
Zo kan ik voor elk weertype wel een reden bedenken waarom hardlopen niet verstandig is :7:

Zon: Zon, fel in je ogen, je ziet niks waardoor je ineens tegen een boom aan loopt.
Bewolkt: Jamaar dan is het of heel benauwd of heel koud. Niet lekker voor je longen ;(
Regen: Harde regen, je raakt doorweekt en vervolgens ziek. Ook door harde regen zie je gewoon helemaal niks. En ohmylord, straks stap je nog in een plas.
Warm: Pfuh, ik zweet me dan kapot. Datkennie en das vies. :6 Bovendien, hallo terrasje/bier/bbq!

True! :D

Alleen met onweer zou ik het niet doen (beetje afhankelijk van waar je loopt, maar een onderdeel van mijn route is langs weilanden :+ ).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:43:16 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123902220
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

True! :D

Alleen met onweer zou ik het niet doen (beetje afhankelijk van waar je loopt, maar een onderdeel van mijn route is langs weilanden :+ ).
Onweer is ook gewoon niet verstandig :)
  maandag 11 maart 2013 @ 10:44:23 #98
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123902257
Met onweer ga ik niet lopen hoor. Ben bang voor die onzin. :{w
  maandag 11 maart 2013 @ 10:46:53 #99
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123902340
Met onweer loop ik ook echt niet....en eigenlijk heb ik nu ook geen zin, maar het moet! Dus vanaaf maar weer lopen.

Mare ik heb jullie hulp nodig.....Marikenloop 10km of 5km? Als ik vandaag nog begin met dat B210K schema heb ik 11 weken....Ben wel ontiegelijk lang bezig geweest met de 5km, dus of het verstandig is, weet ik niet....Maar voor de 5km loop ik ook al ongeveer 40minuten (ja lekker langzaam :6 ) dus die eerste week zou geen probleem moeten zijn.....
  maandag 11 maart 2013 @ 10:48:23 #100
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123902397
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:37 schreef GotC het volgende:

True. Maar gladheid en onweer vind ik gewoon risicovol. Het kloterige aan gladheid is dat je nogal onverwachtse bewegingen kunt maken door wegglijden. Dan heb je zo een blessure te pakken. :{
Jij begrijpt _O_
pi_123902453
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Met onweer loop ik ook echt niet....en eigenlijk heb ik nu ook geen zin, maar het moet! Dus vanaaf maar weer lopen.

Mare ik heb jullie hulp nodig.....Marikenloop 10km of 5km? Als ik vandaag nog begin met dat B210K schema heb ik 11 weken....Ben wel ontiegelijk lang bezig geweest met de 5km, dus of het verstandig is, weet ik niet....Maar voor de 5km loop ik ook al ongeveer 40minuten (ja lekker langzaam :6 ) dus die eerste week zou geen probleem moeten zijn.....
Gewoon lekker voor de 5 gaan
  maandag 11 maart 2013 @ 10:54:41 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123902589
quote:

Misschien voor een snelle 5k gaan?
  maandag 11 maart 2013 @ 10:55:17 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123902609
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef henkde_j het volgende:

[..]

True. Maar gladheid en onweer vind ik gewoon risicovol. Het kloterige aan gladheid is dat je nogal onverwachtse bewegingen kunt maken door wegglijden. Dan heb je zo een blessure te pakken. :{
Tsja, een stoeptegel was voor mij al genoeg in perfecte omstandigheden. Dus pas je snelheid+loopstijl aan en hobbelen maar ^O^
pi_123902656
Ik maak me een beetje zorgen om mijn benen -O- Voorlopig maar even rustig aan, even geen interval meer denk ik..
Vorige week woensdag 2-4-6-6-4-2 gedaan, ging op zich goed, wel een beetje slapjes aan het einde maar ik had ook niet zo goed gegeten. Donderdag had ik pijn in mijn schenen -O- Op werk is er een meisje dat ook hard liep maar dat niet meer kan doen door scheenbeenvliesontsteking. Mijn pijnklachten kwamen wel overeen, alleen in minder hevige mate.
Vrijdag maar rustig lopen dacht ik, pijn in de schenen trok wel weg, maar mijn benen waren zo zwaar, heel vreemd.

Waarom gaat het niet gewoon lekker soepel allemaal pff :r

/einde zeurpost

En nog *O* voor alle cpc-lopers en toeschouwers :D
  maandag 11 maart 2013 @ 10:58:03 #105
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123902690
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef linebear het volgende:

[..]

Gewoon lekker voor de 5 gaan
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Misschien voor een snelle 5k gaan?
Bedankt. Ik hou het gewoon op de 5km en zie dan wel hoe en wat :D
  maandag 11 maart 2013 @ 10:59:06 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123902721
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

[..]

Daarom joh :Y) Geloof me, met gemak 5km uit kunnen lopen en nog kunnen knallen ook geeft een hoop vertrouwen!
pi_123902753
FUU, er is een HM letterlijk om de hoek volgende week ;( no way dat ik dat ga redden na de laatste paar weken verhuisdrukte en nu al een halve week verkouden/lichte griep -O- jammer... ;(
Ja doei.
pi_123902816
Dan pak je die toch lekker in ieder geval volgend jaar mee. En misschien een andere keer dit jaar een andere als je zin hebt.

Is het huis een beetje klaar al? Ben je al op de blauwe w.c. geweest?
pi_123902908
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan pak je die toch lekker in ieder geval volgend jaar mee. En misschien een andere keer dit jaar een andere als je zin hebt.

Is het huis een beetje klaar al? Ben je al op de blauwe w.c. geweest?
Ghehe, ja, volgend jaar inderdaad zeker meedoen! *O*

En nee :P die gaan we wrsch toch maar verwijderen, ookal is het een goede feature :P
Ja doei.
  maandag 11 maart 2013 @ 11:11:33 #110
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123903105
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Daarom joh :Y) Geloof me, met gemak 5km uit kunnen lopen en nog kunnen knallen ook geeft een hoop vertrouwen!
Hahah ja dat geloof ik....kan denk ik beter rustig aan doen en fatsoenlijk die 5km kunnen lopen dan nu alles overhaasten en het risico lopen blessures enzo (en/of moed verliezen en motivatie kwijt)

Ben alleen nog aant twijfelen over die pastaparty en treinabbo :D
pi_123904280
Zo, lekker door de polder, 7x4 minuten. Geen sterveling gezien, heerlijk vrieskoude wind om je bakkes. Kilometerslang rechte paden. O+

http://www.endomondo.com/workouts/166053479/6503018
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_123904437
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, lekker door de polder, 7x4 minuten. Geen sterveling gezien, heerlijk vrieskoude wind om je bakkes. Kilometerslang rechte paden. O+

Goed bezig! Wordt dat niet snel saai, zo'n polder? Of kun je lekker dagdromen als je toch kilometers rechtdoor kan?
The sun in your Eyes
pi_123904669
Lijkt me heerlijk door de polder.
Als ik straks wat langere afstnden kan lopen dan kan ik ook lekker de natuur opzoeken.
pi_123904683
Ik ga trouwens een midweekje weg, Centerparcs. De loopschoenen zijn ook ingepakt!
  maandag 11 maart 2013 @ 11:57:46 #115
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123904760
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:55 schreef Beau87 het volgende:
Ik ga trouwens een midweekje weg, Centerparcs. De loopschoenen zijn ook ingepakt!
_O_
  maandag 11 maart 2013 @ 11:58:31 #116
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123904792
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:49 schreef Onama het volgende:

[..]

Goed bezig! Wordt dat niet snel saai, zo'n polder? Of kun je lekker dagdromen als je toch kilometers rechtdoor kan?
Lijkt me best fijn zo af en toe. Nergens op letten. Gewoon blik op oneindig en gaan.
pi_123904871
quote:

[..]

Het is een beetje surrealistisch, lopen en niet echt het idee dat je ergens dichtbij komt. Beviel goed!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:04:18 #118
123170 alors
zlata1234
pi_123905058
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te lopen met dat koude schijtweer steeds, ik heb me er de hele winter al doorheen geslagen en nu is het gewoon klaar. Ik wil normale temperaturen, zon en alles behalve oostenwind.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:04:58 #119
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123905089
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef alors het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te lopen met dat koude schijtweer steeds, ik heb me er de hele winter al doorheen geslagen en nu is het gewoon klaar. Ik wil normale temperaturen, zon en alles behalve oostenwind.
loopband een optie?
pi_123905151
Ik wil finishfoto's!
pi_123905172
Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de kou.
In het begin even, maar ik krijg het al snel warm.
Nu loop ik ook maar 3 km in een klein half uurtje.
pi_123905276
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef De_kluizenaar het volgende:

Zeer bekend gebied voor mij! :D
  maandag 11 maart 2013 @ 12:10:52 #123
123170 alors
zlata1234
pi_123905311
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

loopband een optie?
Nee, ik heb geen sportschoolabo maar een loopband trekt me ook totaal niet eigenlijk. Ik ga denk ik voorlopig nog maar 1x pw lopen om het bij te houden en dan ga ik wel weer 3x als het normaal weer is.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:12:25 #124
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123905377
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen sportschoolabo maar een loopband trekt me ook totaal niet eigenlijk. Ik ga denk ik voorlopig nog maar 1x pw lopen om het bij te houden en dan ga ik wel weer 3x als het normaal weer is.
Ja vind het zelf ook helemaal niks hoor. Laatst een keer geprobeerd maar nee toch maar buiten. Heb gelukkig niet veel last van de kou, eerder van de warmte denk ik straks.

Maar de lente ligt op de loer 8-) (hoop ik) ^O^
pi_123905429
Ik vind de loopband maar vreemd.
Ik hou het daarop langer vol om achter elkaar hard te lopen.
Maar ik heb het idee dat het belastender is voor je enkels en knieeen.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:16:33 #126
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123905521
Ik had op de loopband altijd het idee dat ik stampte als een olifant en hoopte dan maar dat niemand het hoorde en ik er niet zo uitzag......ik zou het nog wel eens willen proberen (en dan het liefst gewoon thuis voor de tv ofzo :D)

Dit weekend gaan we ook met de familie een weekendje weg en heb met mijn nicht afgesproken dat we samen een rondje gaan doen :) ook zij moet klaar zijn voor de Venloop. (al kan zij allang 5km lopen, maar leek me wel gezellig)
Familie wil alleen dat we smorgens vroeg gaan zodat we daarna voor het ontbijt kunnen zorgen :{w
pi_123906359
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zeer bekend gebied voor mij! :D
Ja, je bracht mij op een idee! :D
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 12:38:26 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_123906376
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

[..]

Gewoon doen, wij zijn er ook! Is vast leuk :)
pi_123907536
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil finishfoto's!
Wat deze meneer zegt
pi_123907686
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:09 schreef linebear het volgende:

[..]

Wat deze meneer zegt
Mevrouw :*
  maandag 11 maart 2013 @ 13:14:02 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123907709
Die foto's zullen er misschien vanavond zijn denk ik...
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 13:17:06 #133
236410 MaleDuck
pi_123907838
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bewijs op de finishfoto's wil zien :P

Ik heb waarschijnlijk nog een wedstrijd in april :D Ga waarschijnlijk meedoen met een Run Bike Run Bike Run op 13 april, samen met een collega, hij fietst en ik loop :D Is dan 3x 2,5 km lopen voor mij, leuke gelegenheid om eens te zien hoe ik het doe op zulke korte afstanden!
  maandag 11 maart 2013 @ 13:17:53 #134
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123907873
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gewoon doen, wij zijn er ook! Is vast leuk :)

Doe jij/jullie wel mee aan die pastaparty? En heb jij verstand van die chips? Denk dat ik gewoon voor die groene ga...das het goedkoopste. maar heb echt geen idee wat het verschil zou moeten zijn enzo....
pi_123908092
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

oops, mijn nederige excuses :)
pi_123908378
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:23 schreef linebear het volgende:

[..]

No problemo ;)
pi_123908826
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Doe jij/jullie wel mee aan die pastaparty? En heb jij verstand van die chips? Denk dat ik gewoon voor die groene ga...das het goedkoopste. maar heb echt geen idee wat het verschil zou moeten zijn enzo....
Klinkt geweldig, een pastaparty! :Y) :9~ Ik zou er bijna voor gaan meedoen....
  maandag 11 maart 2013 @ 13:44:20 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123909083
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:23 schreef linebear het volgende:

[..]

Dit soort dingen gebeuren hier vaker :@
  maandag 11 maart 2013 @ 13:46:52 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123909226
Een pastaparty is niets meer dan een buffet met meestal 2 of 3 soorten pasta en saus, en een heleboel mensen die dat dan gaan eten....
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 13:49:22 #140
236410 MaleDuck
pi_123909343
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dit soort dingen gebeuren hier vaker :@
Van wie heb je dan allemaal verkeerd ingeschat qua geslacht? :D
pi_123909370
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een Shemaleduck was :o :@
Ja doei.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:50:42 #142
236410 MaleDuck
pi_123909396
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een Shemaleduck was :o :@
:{w Jij wist echt wel beter :Y
pi_123909512
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef YUR het volgende:
Een pastaparty is niets meer dan een buffet met meestal 2 of 3 soorten pasta en saus, en een heleboel mensen die dat dan gaan eten....
Hmmm, dat klinkt al minder en het is vast ook niet de lekkerste pasta dan....
pi_123909539
Bij de meeste mensen staat het er toch bij of het mannetje of een vrouwtje is? Of klopt dat niet altijd?
  maandag 11 maart 2013 @ 13:54:42 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123909565
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hmmm, dat klinkt al minder en het is vast ook niet de lekkerste pasta dan....
Ik vond het wel lekker :9 Maar niet bijzonder, nee. Soort..luxe vreetschuur.
Ik maak betere pasta's :7
  maandag 11 maart 2013 @ 13:59:47 #146
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123909760
hmm oke...pastaparty is exit :P Weet ook niet of ik er midden op de middag zin in heb om pasta te gaan eten.... maar goed :P
nu het treinkaartje nog....aan de ene kant snap ik hun beleid wel...maar heb zo'n idee dat met de trein reizen op zondag vanuit ons een crime gaat zijn.....
pi_123909914
Vanuit waar moet je naar Venlo?
pi_123910231
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik vanochtend nog met slacker_nl! :D Maar dat doet 'ie zelf!

Pastaparty's zijn goed! Ik hoor net dat GotC een pastaparty gaat verzorgen in augustus? ;)

Het was vandaag trouwens inderdaad wel erg koud, volgens Garmin was de gevoelstemperatuur -8, dat kon ik wel merken ook. 2 shirts en jasje aan, handschoenen en muts. Boh, mijn voeten en handen hadden het erg moeilijk om warm te worden. Pas na een km of 5 begon het een beetje te komen en toen was ik al bijna klaar. :P Maar wel mooi een herstelloopje gedaan, beetje rustig op mijn Vibrams gelopen, merkte nog wel erg goed spierpijn in mijn kuiten van zaterdag, maar die moeten niet zo zeuren. Eigenlijk ging ik ook nog iets te hard, maar dat is best lastig met die schoentjes. Totaal 7.2 kms over de hei en door het bos. De grond was wel erg hard ook nog, wel jammer.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:19:33 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123910594
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik vanochtend nog met slacker_nl! :D Maar dat doet 'ie zelf!

Pastaparty's zijn goed! Ik hoor net dat GotC een pastaparty gaat verzorgen in augustus? ;)

knip
We can shake hands then.... ;)

Mmm....gek op pasta's. Als je nog een handje in de keuken nodig hebt GotC t.z.t., heb veel lekker soorten pasta's in de vingers :9
  maandag 11 maart 2013 @ 14:21:43 #150
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123910688
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanuit waar moet je naar Venlo?
Vanuit Helden (in de buurt daarvan tenmiste)....met de auto is dat best te doen hoor....maar in principe is met de auto sneller/goedkoper dan met de trein....
pi_123910731
Ja, dan zou ik inderdaad met de auto gaan, dan ben je denk ik 10 x sneller dan met de trein en ander O.V. Helden ken ik wel (ik woon in Ospeldijk).
  maandag 11 maart 2013 @ 14:29:03 #152
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123911016
Hahah ja ik eigenlijk in Koningslust :P Ook zo'n klein gat...maar vrij dicht bij de snelweg en we zitten zo op de A73 richting Nijmegen....

En ingeschreven *O*
Mag ik ook in het lijstje?
1
2
[b]26 mei - [url=www.marikenloop.nl]Marikenloop[/url][/b ] 
[*] Tyler-girl - 5km

Heb ik het zo goed gedaan?

[ Bericht 27% gewijzigd door TaMieke op 11-03-2013 14:35:47 ]
pi_123911686
Haha, Koningslust, dat ken ik wel ja. Vlakbij hier, we kunnen bijna naar elkaar toe rennen, nog effe trainen!
  maandag 11 maart 2013 @ 14:54:07 #154
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123912163
Nou naar Ospeldijk rennen dat lukt me nog niet hoor.....maar zou wel graag een keer in de Peel ofzo willen gaan rennen (niet dat ik daar de weg ken) maar lijkt me super....
  maandag 11 maart 2013 @ 14:56:27 #155
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123912266
Voor de pasta-heads.

Ragu alla bolognese. (dus geen dunne bolognesesaus maar echte vleesragu) met taliatelle.

http://culinariaitalia.wo(...)se-authentic-recipe/

Je heb er een paar uur werk van maar het is zooo lekker
pi_123912371
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou naar Ospeldijk rennen dat lukt me nog niet hoor.....maar zou wel graag een keer in de Peel ofzo willen gaan rennen (niet dat ik daar de weg ken) maar lijkt me super....
Dat loopt inderdaad super, ik loop daar altijd. Is van mij een paar minuutjes wandelen en dan begin ik daar te rennen, heb een mooi rondje van 8 km.
pi_123912435
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de pasta-heads.

Ragu alla bolognese. (dus geen dunne bolognesesaus maar echte vleesragu) met taliatelle.

http://culinariaitalia.wo(...)se-authentic-recipe/

Je heb er een paar uur werk van maar het is zooo lekker
Haha, gaan we recepten uitwisselen.

Ziet er goed uit, alleen die tomatenpuree kan niet he. Daar gaan natuurlijk verse tomaten in.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:03:43 #158
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123912638
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat loopt inderdaad super, ik loop daar altijd. Is van mij een paar minuutjes wandelen en dan begin ik daar te rennen, heb een mooi rondje van 8 km.
Ow mooi dan kom ik in de zomer zeker een rondje bij/met je doen ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 15:38:22 #159
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123914010
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, alleen die tomatenpuree kan niet he. Daar gaan natuurlijk verse tomaten in.
Uiteraard! Ik heb even snel een goed recept gezocht. Maar zoek op ragu alla bolognese. Je kunt aan de bereidingstijd wel zien of het een simpele bolognesesaus betreft of de echte ragu.
pi_123916451
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[offtopic]
In authentieke bolognesesaus gaan geen tomaten! Alleen een klein beetje geconcentreerde puree. :P
[/offtopic]
pi_123916581
Dan zal er geen puree in gaan, maar passata di pomodoro (iets dunner). Het is trouwens Al Ragu, Bolognesesaus bestaat niet in Italie (al zetten ze het voor de toeristen soms wel zo op de kaart zodat die het ook herkennen).
  maandag 11 maart 2013 @ 16:41:52 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123916661
Een paar uur in de keuken staan voor een bordje pasta. Van mn leven niet...
F means you're fucked
pi_123916851
Je mag gewoon iets anders doen en dan elke 20 minuten een keertje roeren hoor.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:46:18 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123916886
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Je mag gewoon iets anders doen en dan elke 20 minuten een keertje roeren hoor.
Dan nog... als ik er langer over doe om mn eten te maken dan ik nodig heb om het op te eten, vind ik het zonde van mn tijd
F means you're fucked
pi_123916946
Ach dan is koken ook vast niet je hobby he. Voor mij wel. Heerlijk, uren in de keuken staan en nieuwe gerechten proberen.
pi_123916973
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach dan is koken ook vast niet je hobby he. Voor mij wel. Heerlijk, uren in de keuken staan en nieuwe gerechten proberen.
O+
Ja doei.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:48:15 #167
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123917002
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat klopt! :D

Eten doe ik dan weer wel heel graag... :P
F means you're fucked
pi_123917053
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat klopt! :D

Eten doe ik dan weer wel heel graag... :P
Dat heb ik er ook nog bij als hobby, dat vult elkaar ook mooi aan .

En dan nog de hobby hardlopen zodat het allemaal ook kan zonder al te veel schade.
pi_123918684
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[offtopic]
In authentieke bolognesesaus gaan geen tomaten! Alleen een klein beetje geconcentreerde puree. :P
[/offtopic]
Wat er precies in de ragu gaat hangt er vanaf aan welke Italiaan je het vraagt.
pi_123919994
vol spanning wacht ik op de foto's
  maandag 11 maart 2013 @ 17:54:20 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123920020
Vorig jaar duurde het ook een paar dagen :z
pi_123920159
al die 30.000 fotos ook :)

Hier staan ook veel foto'swww.sportkiek.nl
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 17:59:25 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_123920272
Heel de week op die site klikken :D
pi_123920337
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef linebear het volgende:
al die 30.000 fotos ook :)

Hier staan ook veel foto'swww.sportkiek.nl
Hier nog meer van verschillende afstanden, eens kijken of ik mezelf terug kan vinden :)

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&datum=3/10/2013
The sun in your Eyes
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 18:01:53 #175
155227 crew  Guppy
dus
pi_123920385
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahah ja ik eigenlijk in Koningslust :P Ook zo'n klein gat...maar vrij dicht bij de snelweg en we zitten zo op de A73 richting Nijmegen....

En ingeschreven *O*
Mag ik ook in het lijstje?
[ code verwijderd ]

Heb ik het zo goed gedaan?
Koningslust!! Daar hebben wij vorig jaar nog een sledenhondentocht gedaan :D
  maandag 11 maart 2013 @ 18:04:31 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123920482
Thank god dat Yur HAAG geel droeg O+
pi_123920643
Wat waren jullie startnummers? :P
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 18:08:01 #178
155227 crew  Guppy
dus
pi_123920649
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef GotC het volgende:
Thank god dat Yur HAAG geel droeg O+
Zijn er ook maar een paar die dat aanhadden :P

Heb je al iets van m gevonden dan??
pi_123920733
4592
pi_123920791
1706
The sun in your Eyes
pi_123921753
quote:

Ik zou gewoon lekker de vijf doen en achteraf met mij een biertje drinken op de overwinnen op onszelf ;)
Je kan volgens mij je inschrijving nog wel omzetten naar 10, moet je even opzoeken tot wanneer dat kan, maar dan ben je in ieder geval aangemeld!

-edit- ah lekker spuit 11 :')
Goede beslissing denk ik ^O^
  maandag 11 maart 2013 @ 18:38:04 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123921858
quote:

[..]

ik loop vaak kilometers achter elkaar over de zelfde weg....de enkele keer dat ik door de stad (Gore, tijdens harrierstraining of zoals gister na track-training) word ik bijna kriegel van alle korte straatjes...weer een bocht, weer stoppen voor de kruising etc.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:39:21 #183
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123921921
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Koningslust!! Daar hebben wij vorig jaar nog een sledenhondentocht gedaan :D
Een sledenhondentocht? Hoe kom je daar bij terecht dan? Wist niet eens dat het kon.... :D

quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker de vijf doen en achteraf met mij een biertje drinken op de overwinnen op onszelf ;)
Je kan volgens mij je inschrijving nog wel omzetten naar 10, moet je even opzoeken tot wanneer dat kan, maar dan ben je in ieder geval aangemeld!
Ik heb me ondertussen ingeschreven.....maar bier hoef ik niet :P maar een ander koud drankje zal er vast wel ingaan :D
pi_123921988
_O_ voor alle lopers gisteren en iedereen die langs de kant heeft staan aanmoedigen *O*
Wat een goede tijden en leuke verhalen!
  maandag 11 maart 2013 @ 18:41:27 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123922004
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:55 schreef Beau87 het volgende:
ik ook, morgen naar Wanaka en dan donderdag trailen naar de top van Mt.Roy 1577m (oke, Wanaka ligt al op 277 boven zee nivo)

pi_123922184
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik ook, morgen naar Wanaka en dan donderdag trailen naar de top van Mt.Roy 1577m (oke, Wanaka ligt al op 277 boven zee nivo)

[ afbeelding ]
_O_ Ik neem nog wel een weekje vrij, dan kom ik er zo aan! :D
  maandag 11 maart 2013 @ 18:48:10 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123922304
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

_O_ Ik neem nog wel een weekje vrij, dan kom ik er zo aan! :D
opschieten, het is de komende dagen nog mooi weer
http://www.metservice.com/towns-cities/wanaka
pi_123922316
quote:
In het zuiden en zuidoosten sneeuwt het licht tot matig en worden de (lokale) wegen geleidelijk glad. Later in de avond, nacht en morgenochtend volgt in het zuiden meer sneeuw en kan een sneeuwdek ontstaan van 5 tot 10 cm
Ik ga morgenvroeg mijn trail door de bossen maar weer eens opzoeken denk ik. En mijn muts, sjaal en handschoenen...
The sun in your Eyes
pi_123922331
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

opschieten, het is de komende dagen nog mooi weer
http://www.metservice.com/towns-cities/wanaka
Ik ben al onderweg, doe nu mijn schoenen aan!
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 19:08:19 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_123923216
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:39 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Een sledenhondentocht? Hoe kom je daar bij terecht dan? Wist niet eens dat het kon.... :D

Hebben we hier gedaan, en ik had het voor m'n verjaardag gekregen van Mr. Guppy O+ was echt heel erg leuk om een keer te doen
  maandag 11 maart 2013 @ 19:12:46 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123923445
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
268
F means you're fucked
pi_123923759
Mooi rd O+ O+

Hier weer aan de beterende hand! Hopelijk woensdag weer rennen :)
Ja doei.
pi_123923925
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
1775
  maandag 11 maart 2013 @ 19:29:09 #194
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123924278
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hebben we hier gedaan, en ik had het voor m'n verjaardag gekregen van Mr. Guppy O+ was echt heel erg leuk om een keer te doen
Leuk! Apart cadeau wel...:P maar wel leuk hoor....wist wel dat ze honden hadden maar niet dat ze ook zoiets organiseerde.
pi_123924633
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:12 schreef YUR het volgende:

[..]

268
Jah dat had ik al gezien, ik heb het idee dat je met de foto's van de HM op de strandweg ongeveer op het eind van de 4e pagina zou moeten staan gekeken naar de tijd van de mensen daar. Maar heb zo nog niets kunnen vinden.
Voor de 5km mensen ook al even gezocht op tijd maar ook nog geen resultaten. Er zijn ook zo enorm veel mensen en alleen op startnummer zoeken is ook wel erg lastig :P .
pi_123924985
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jah dat had ik al gezien, ik heb het idee dat je met de foto's van de HM op de strandweg ongeveer op het eind van de 4e pagina zou moeten staan gekeken naar de tijd van de mensen daar. Maar heb zo nog niets kunnen vinden.
Voor de 5km mensen ook al even gezocht op tijd maar ook nog geen resultaten. Er zijn ook zo enorm veel mensen en alleen op startnummer zoeken is ook wel erg lastig :P .
Volgens mij was ik de enige die de 5k heeft gedaan, of liep ik stiekem met iemand anders dat ik het niet wist?

Bedankt voor het kijken in ieder geval! Wordt gewaardeerd. *O*
The sun in your Eyes
pi_123925380
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef Onama het volgende:

[..]

Volgens mij was ik de enige die de 5k heeft gedaan, of liep ik stiekem met iemand anders dat ik het niet wist?

Bedankt voor het kijken in ieder geval! Wordt gewaardeerd. *O*
Ja, das waar.. :P
Bij zo'n loopje als de Harderwijk Halve Marathon is het in ieder geval wel een heel stuk makkelijker om mensen te vinden. Nou ja, dan maar wachten op de foto's van de CPC zelf. :D
  maandag 11 maart 2013 @ 20:17:45 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123927315
Heb ook geen hits tussen de foto's die er nu zijn..... Afwachten maar :)
pi_123927706
Hmm, jammer. Er zijn bij de kidsrun van 's-morgens geen foto's gemaakt. Of weet iemand misschien nog een andere site waar foto's op gepubliceerd worden?
pi_123928258
Afwachten stom :(
pi_123928323
Via MudSweatTrails op het spoor gekomen van een nieuwe trail hier in NL. Ze hebben 2 afstanden, 13.3 en 27.3 km. Ik heb me meteen maar ingeschreven voor de 13.3. Hoogstwaarschijnlijk ga ik deze lopen in mijn FiveFingers. Dat moet over 2 maandjes wel te doen zijn :). Dan wordt dit mijn eerste trail, in plaats van de Stuwwaltrail op 1 Juni.
De trail is in natuurgebied "Het Leudal" in Limburg, het heeft wel wat kleine klimmetjes, maar niet veel hoogtemeters. Wel veel single-trails en 'een schitterende omgeving'.
http://www.avheythuysen.nl/wedstrijden/trailrun-leudal-5-mei-2013

Als er nog meer geïnteresseerden zijn, er is een limiet van 200 deelnemers dus niet heel veel. De kosten zijn 10 euro bij voorinschrijving. :)
  maandag 11 maart 2013 @ 20:36:19 #202
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123928539
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Via MudSweatTrails op het spoor gekomen van een nieuwe trail hier in NL. Ze hebben 2 afstanden, 13.3 en 27.3 km. Ik heb me meteen maar ingeschreven voor de 13.3. Hoogstwaarschijnlijk ga ik deze lopen in mijn FiveFingers. Dat moet over 2 maandjes wel te doen zijn :). Dan wordt dit mijn eerste trail, in plaats van de Stuwwaltrail op 1 Juni.
De trail is in natuurgebied "Het Leudal" in Limburg, het heeft wel wat kleine klimmetjes, maar niet veel hoogtemeters. Wel veel single-trails en 'een schitterende omgeving'.

Als er nog meer geïnteresseerden zijn, er is een limiet van 200 deelnemers dus niet heel veel. De kosten zijn 10 euro bij voorinschrijving. :)
de 13.3km lijkt me een hele mooie "instapafstand" om kennis te maken met trailen voor diverse posters hier.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:37:13 #203
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123928609
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:

Ik loop nu zo rond de 7. Dan moet ik over 2 maand wel de 13km kunnen lopen toch? Ziet er tof uit namelijk.
pi_123929233
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik loop nu zo rond de 7. Dan moet ik over 2 maand wel de 13km kunnen lopen toch? Ziet er tof uit namelijk.
Ja dat moet wel te doen zijn. Vooral bij zo'n trail gaat het natuurlijk niet echt om de snelheid dus kan je desnoods iets rustiger aan doen. Maar als je nu elke week een km bij je lange duurloop opzet dan ben je er al heel snel!
  maandag 11 maart 2013 @ 20:44:11 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123929237
quote:
5s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Arquero het volgende:
Hmm, jammer. Er zijn bij de kidsrun van 's-morgens geen foto's gemaakt. Of weet iemand misschien nog een andere site waar foto's op gepubliceerd worden?
Op deze site (staat ook al ergens eerder hierboven) staan ook foto's van de kidsrun.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:47:04 #206
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123929486
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja dat moet wel te doen zijn. Vooral bij zo'n trail gaat het natuurlijk niet echt om de snelheid dus kan je desnoods iets rustiger aan doen. Maar als je nu elke week een km bij je lange duurloop opzet dan ben je er al heel snel!
Zal er even over nadenken...
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 20:47:56 #207
155227 crew  Guppy
dus
pi_123929557
De CPC was leuk :) verslagje!

Wij waren er al vroeg, want m'n moeder was bang dat ze te laat zouden komen. Nou goed, dan komen wij ook wel op tijd. Ik was met Mr. Guppy, en m'n moeder, zusje en een vriendinnetje waren er ook.

We waren zo op tijd dat we nog hebben kunnen kijken bij de start van de 5km. Was leuk om te zien, en wat gingen ze hard! Hatsaflats had ons na een tijdje ook gevonden, dat was gezellig :) we hebben nog lekker lopen modderen op het Malieveld, en we moesten allemaal nog een potje tijgerbalsem halen van m'n moeder "want dat kregen we"...!
Sorry Flats, she does that :@

Nadat de eerste lopers binnen waren zijn we zelf ook wat laagjes uit gaan doen. Brrr!! Ik had gelukkig nog een poncho bij me, die hield me lekker warm. Alleen wilde Mr. Guppy toen niet meer naast me lopen, die hardloopmode ontging hem volledig :')
Nou ja, iedereen ging naar z'n eigen startvak, ik stond met m'n startvak D ergens in de buurt het van Centraal Station *) naast me stond ene Klaus, in lederhosen en twee grote pullen bier. Die moesten vol de 10km meedoen, die pullen. Was een weddenschap geloof ik. Ik hoop dat het gelukt is!

Het was wel lekker warm zo met z'n allen. Dus poncho uit, en starten maar!!

Ik moet zeggen dat ik vrij snel m'n ritme had, zo aan de rechterkant van de weg. En ineens zag ik twee bekende gezichten!! YUR en GotC *O* whoehoe!! Tik 'm aan!!

En toen weer verder, Javastraat in. Ik heb geprobeerd de ambassades te tellen (je moet wat :') ), maar halverwege ben ik de tel kwijt geraakt. En nog een paleisachtig gebouw, wat later op Google een kerk bleek. En Madurodam! Geen idee dat we daar langs zouden komen O+

Magoed, ik was natuurlijk niet alleen aan de sightseeing, ik was ook nog aan het rennen. Oh ja! Zoals de meesten van jullie wel weten ga ik niet lekker de laatste tijd. Scheenbeenissues die maar niet over willen. Soms lijken ze over en ga ik weer lekker, en dan zijn ze ineens weer op volle sterkte terug. Ik neem dus veel rust, maar dit wilde ik niet laten schieten. Maar ten overmaat van ramp werd ik ook nog eens heel erg verkouden in de aanloop naar de CPC, welja, waarom niet.

M'n voornemen was dan ook om in ieder geval dan toch 5km te rennen. Daarna mocht ik stukjes wandelen tussendoor. Dat heb ik dus ook maar gedaan. Hard ging ik toch al niet, dus die paar stukjes wandelen maken ook niet meer uit dan. En dus heb ik vanaf 5km steeds stukjes 200m wandelen, 800m rennen gedaan. Héél erg jammer, maar goed, ik hoef ook niet kapot.

Zuur was het wel hoor. Je komt toch om een knappe tijd neer te zetten eigenlijk, en als het dan niet lukt, meh. En ik rende toch maar mooi wel, zo is het ook, maar het is wel zonde.

De laatste km heb ik toch maar gewoon gerend, en de "eindsprint" is er ook nog een beetje van gekomen. Ik was zo gefocust dat ik het gebrul van mosselmossel en Yuki niet eens gehoord heb :@ sorry jongens!!
Het laatste stukje nog lopen shinen naast een man met daarnaast de ambulancemotor, als je niet vooraan loopt, dan maar in stijl achteraan ;) En daar was de finish alweer!

Medaille gekregen, en drinken, en flyertjes, en m'n tas... Ik was toch wel tamelijk dood :o gelukkig hadden we een punt afgesproken waar we elkaar weer zouden vinden, en Mr. Guppy is lekker groot, dus dat was makkelijk.
En toen werd ik ook nog herkend :@ door sylversterrrr en Onama O+ maar ik was zo van de wereld dat ik het even allemaal niet echt meekreeg geloof ik... Jullie zullen wel gedacht hebben, het duurde echt wel even voor ik bij m'n positieven was... Normaal ben ik leuker hoor :')

Maar toen ik eenmaal m'n kleertjes aanhad, en m'n drankje op, ging het alweer! Toen gingen we GotC zoeken, want we moesten natuurlijk ook nog even echt hoi zeggen in plaats van alleen maar 'tik m aan' tijdens het lopen. Zo gezegd zo gedaan (handige foto van waar je stond ^O^ ), en daar met de hele groep naar de start van YUR gekeken. MaleDuck, mosselmossel, Yuki, Onama en sylversterrr waren ook aangesloten :)

YUR gezien!! *O* je moet trouwens nog even uitleggen hoe je nou in die eerste startgolf terecht was gekomen!
MamaGup had in alle enthousiasme alles weer gemist _O- niet zo hard meer starten de volgende keer YUR ;)

En de papa van GotC ook *O* superPa!! Hoe was z'n tijd uiteindelijk??

Nou, dat allemaal voorbij, en toen begon ik pas echt de kou te voelen... Brrr!! Rillen, en bibberen en alles... Echt een wegtrekker... Zo jammer, want ik wilde eigenlijk ook de finish zien van de HM :(

Maar goed, je kan niet alles hebben, en dit was ook niet lekker. M'n zusje en Mr. Guppy hadden de hele dag natuurlijk al staan kijken, en die waren er ook echt wel helemaal klaar mee (logisch ook). En dus zijn we afgetaaid naar de trein :@ ;( Maar YUR, in Rotterdam maak ik het goed, ik zorg dat ik dan bij de finish sta :)

Wel een hele leuke dag gehad :) Alle lieve Fok!kies gezien, gezellig wachten met Hatsaflats (toch leuker dan alleen wachten!), maar ook de verrassing van YUR en GotC langs de kant O+ en het geschreeuw van mosselmossel en Yuki (ik zal de volgende keer echt opletten :@ ). En ook Mr. Guppy die mee was, en die toch trots was.

En ik ben ook blij met m'n medaille, met het Binnenhof erop!

Die van de HM is ook tof, met de Pier erop! Wat stond er op die van de 5km, Onama? :)

Oh ja... En dan waren er ook nog tijden he... :@ moet dat...? Echt...? -O-
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 11-03-2013 21:04:38 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 20:52:33 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123929884
Leuk verslag Gup! :D

Wij waren ook verbaasd dat we in de eerste golf mochten starten, want we stonden in principe wel in C opgesteld. Voor de start werden we wel twee keer naar voren gedirigeerd, en ineens liepen we!

Achteraf blijkt dat ze de scheiding gewoon midden in vak C hebben gelegd...
F means you're fucked
pi_123930008
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef YUR het volgende:

Wij waren ook verbaasd dat we in de eerste golf mochten starten, want we stonden in principe wel in C opgesteld. Voor de start werden we wel twee keer naar voren gedirigeerd, en ineens liepen we!

Wij mochten ook eens naar voren
  maandag 11 maart 2013 @ 20:55:35 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123930112
Leuk verslag Gupster! Ik vind je top dat je toch bent gaan lopen, én toch maar weer wat sightseeing meegepakt toch? Trouwens, mamagup heeft bijna dezelfde tijd als ik :D Misschien staan we wel saamp op foto's...

Jammer dat we elkaar niet hebben gezien. Next time betturrr!
pi_123930192
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Verslagje noemt ze dat.. :P
Leuk verhaal en erg goed dat je je zo hebt ingehouden. Het schiet gewoon echt niet op als je al niet helemaal fit bent en dan zo hard gaat dat je blessures krijgt en dan een paar maanden stilzit. Hier is ook echt veel wilskracht voor nodig! Respect dus!!! _O_
Erg leuk dat je bijna iedereen gezien hebt, zal zeker een leuke dag geweest zijn! Helemaal toppie! *O*
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 20:56:28 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_123930198
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef YUR het volgende:

Hahaha, cool toch :D wij waren allang blij dat we je niet gemist hebben (gelukkig wist jij waar wij stonden!)
  maandag 11 maart 2013 @ 20:57:11 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123930256
Ik ben ook in startvak B ipv C gestart :o Start was een beetje chaotisch. Mr Q en zwager vertelden dat ze bij de start van de HM ergens tussen een hekje door rechtstreeks de koningskade opliepen...
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 20:57:30 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_123930285
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:55 schreef Quoi het volgende:
Leuk verslag Gupster! Ik vind je top dat je toch bent gaan lopen, én toch maar weer wat sightseeing meegepakt toch? Trouwens, mamagup heeft bijna dezelfde tijd als ik :D Misschien staan we wel saamp op foto's...

Jammer dat we elkaar niet hebben gezien. Next time betturrr!
Die meet houden we te goed! Als het beter weer is. Met een terrasje, zon, dit dat! Supernette tijd trouwens ook van jou ^O^
  maandag 11 maart 2013 @ 20:58:57 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123930393
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha, cool toch :D wij waren allang blij dat we je niet gemist hebben (gelukkig wist jij waar wij stonden!)
Kwestie van goede afspraken maken ;)
F means you're fucked
pi_123930430
Heb nog wat moeite om van de bank te komen of zelfs van een stoepje af te stappen. Maar het was het allemaal waard :)
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:01:43 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_123930605
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Verslagje noemt ze dat.. :P
Leuk verhaal en erg goed dat je je zo hebt ingehouden. Het schiet gewoon echt niet op als je al niet helemaal fit bent en dan zo hard gaat dat je blessures krijgt en dan een paar maanden stilzit. Hier is ook echt veel wilskracht voor nodig! Respect dus!!! _O_
Erg leuk dat je bijna iedereen gezien hebt, zal zeker een leuke dag geweest zijn! Helemaal toppie! *O*
Oops, I do that :@ :D

Ik kan er niks aan doen, ik kan nog veel meer vertellen, maar dat ga ik jullie niet aandoen.

Ik hoop trouwens wel dat ik met die ambulancemotor op de foto sta ergens. Voor zhe drahmah _O-
pi_123930729
quote:
En toen werd ik ook nog herkend :@ door sylversterrrr en Onama O+ maar ik was zo van de wereld dat ik het even allemaal niet echt meekreeg geloof ik... Jullie zullen wel gedacht hebben, het duurde echt wel even voor ik bij m'n positieven was... Normaal ben ik leuker hoor :')
Nou Sylvesterrr en ik waren al zo lang aan het zoeken naar Fokkers en opeens liep jij langs! Herkende je gelijk aan je shirt. Ik dus heel associaal Guppy roepen maar had niet door dat je rechtstreeks naar je ouders ging.

quote:
0s.gif
Die van de HM is ook tof, met de Pier erop! Wat stond er op die van de 5km, Onama? :)
De 5km heeft dezelfde print van het binnenhof erop. Alleen de tekst is natuurlijk anders.
The sun in your Eyes
pi_123930739
Ja, Gup, leuk verslag! Ik vond het erg gezellig wachten zo. En je moeder was ook tof hoor, ondanks de tijgerbalsem! Over het algemeen voel ik me nooit zo op m'n gemak bij nieuwe mensen, maar dat viel nu erg mee :D
SPOILER
Ik ben wel braaf in vak C gestart. De volgende keer als ik me aanmeld voor een groot evenement vul ik wel de tijd in die ik hoop te lopen, in plaats van wat ik zeker weet wat ik ga halen :)
  maandag 11 maart 2013 @ 21:06:57 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123931015
Ik heb trouwens zo'n leuk haarbandje van hiphardlopen.nl gekocht op het malieveld. Warme oren! :s)

Met een kroontje erop, kan die met koninginnedag/koningdag whatorever ook om...
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:07:21 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_123931048
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Onama het volgende:

[..]

Nou Sylvesterrr en ik waren al zo lang aan het zoeken naar Fokkers en opeens liep jij langs! Herkende je gelijk aan je shirt. Ik dus heel associaal Guppy roepen maar had niet door dat je rechtstreeks naar je ouders ging.

Weet je dat ik jullie pas in de gaten kreeg toen ik bij de bankjes was :@ Ik was echt een zombie :')

quote:
De 5km heeft dezelfde print van het binnenhof erop. Alleen de tekst is natuurlijk anders.
Tof :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 21:07:28 #222
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123931057
Leuk verslag gups!
pi_123931267
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Weet je dat ik jullie pas in de gaten kreeg toen ik bij de bankjes was :@ Ik was echt een zombie :')

[..]

Tof :Y
Gelukkig maar! Ik was al bang dat je geschrokken was van mijn extreem directe manier van begroeten. Keek sylvesterrr al aan van "oeps, die wil ons niet kennen...". :D
The sun in your Eyes
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:12:33 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_123931418
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Onama het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Ik was al bang dat je geschrokken was van mijn extreem directe manier van begroeten. Keek sylvesterrr al aan van "oeps, die wil ons niet kennen...". :D
Nee :D echt niet!! Like I said, normaal ben ik echt leuker! Of in ieder geval alerter :@
  maandag 11 maart 2013 @ 21:12:58 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123931449
Gisteren was ook de Afsluitdijkrun.... ze liepen alleen de verkeerde kant op, want ze hadden 30 kilometer lang wind tegen :D

http://www.runners-high.nl/afsluitdijkrun-2013/#.UT46bNbHEa5
F means you're fucked
pi_123931501
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee :D echt niet!! Like I said, normaal ben ik echt leuker! Of in ieder geval alerter :@
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! Ik was na de 5k ook niet echt heel aanspreekbaar, en jij hebt het dubbele gerend!
The sun in your Eyes
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:14:05 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_123931534
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
Gisteren was ook de Afsluitdijkrun.... ze liepen alleen de verkeerde kant op, want ze hadden 30 kilometer lang wind tegen :D

Oh kut! Hadden ze dat niet kunnen aanpassen? Zo van: "nee jongens, we beginnen toch maar aan de andere kant :+ "
  maandag 11 maart 2013 @ 21:17:40 #228
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123931814
quote:
Leuk verslag! En toch lekker wel gelopen _O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  maandag 11 maart 2013 @ 21:18:20 #229
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123931871
quote:

Dan is het tenminste een uitdaging. ^O^
pi_123931931
Nog fris en fruitig voor de start :)

maandag 11 maart 2013 @ 21:19:54 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123932000
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh kut! Hadden ze dat niet kunnen aanpassen? Zo van: "nee jongens, we beginnen toch maar aan de andere kant :+ "
lijkt me wel wat voor een over-georganiseerde mama-gup, op de dijk kan ze iig niet verdwalen!!
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:20:57 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_123932086
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef linebear het volgende:
Nog fris en fruitig voor de start :)

[ afbeelding ]
Die vrouw achter je vindt het saai :O
pi_123932196
Mooie prestaties allemaal, top ^O^.

Zelf zojuist een 4k op gemiddeld tempo gelopen. Het was wel afzien zeg, zo tegenwind en door de sneeuw! Verder wel lekker gelopen :). http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/156348532

quote:
-2℃
Voelt aan als -8℃
19 km/u ONO wind
Vochtigheid 74%
Get stoned
pi_123932211
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die vrouw achter je vindt het saai :O
Ik haar gelukkig ook :)
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:23:02 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_123932281
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

lijkt me wel wat voor een over-georganiseerde mama-gup, op de dijk kan ze iig niet verdwalen!!
Ja!!

Laatst bij de 3Bergenloop was er op een gegeven moment een splitsing in het parcours. 6km moest de ene kant op, 12km de andere kant op en we startten tegelijkertijd. En ooooh als ze de splitsing maar niet miste!! :% :X Meteen 3x extra naar de wc voor de start _O-
pi_123932296
quote:

Geen bochten ! *O*
pi_123932456
Niet plotseling de stoep op en door het gras te moeten
pi_123932743
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef linebear het volgende:
Niet plotseling de stoep op en door het gras te moeten
Nou, zo te horen was het nog best lastig om mensen in te halen, vooral in het begin. Dus waarschijnlijk dan wel door het gras.. :P
  maandag 11 maart 2013 @ 21:31:45 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123933020
Shit, inschrijftermijn voor de Arcade Halve Marathon verstreken. Dan maar voor de na-inschrijving gaan op de dag zelf :P Stom zeg 8)7
  maandag 11 maart 2013 @ 21:32:36 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123933100
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef Quoi het volgende:
Shit, inschrijftermijn voor de Arcade Halve Marathon verstreken. Dan maar voor de na-inschrijving gaan op de dag zelf :P Stom zeg 8)7
Sufferd :D
Die dag gewoon lekker vroeg naar Naaldwijk komen dus :P
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 21:33:34 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123933194
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Sufferd :D
Die dag gewoon lekker vroeg naar Naaldwijk komen dus :P
Vanaf 11:30. That's doable ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 21:36:02 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123933378
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vanaf 11:30. That's doable ;)
Hopen op lekker weer, dan wordt het er nog best gezellig ook!
F means you're fucked
  maandag 11 maart 2013 @ 21:38:08 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123933587
Kans op mooi weer is groter dan op sneeuw, denk ik zo :)
  maandag 11 maart 2013 @ 21:51:41 #244
92409 Twinky
Little star.
pi_123934630
ik heb een beetje een probleempje. Over iets minder dan 2 weken gaan we met mijn hele familie een weekendje naar Texel. We vertrekken vrijdagochtend en zondagavond weer terug.
Nou weet mijn familie niet dat ik hardloop en ik wilde het ook geheim houden (tot september, dam tot dam). Voornamelijk omdat zij zeer fit en sportief zijn, en ik een nogal slap lijf heb.
Ik wil de verrassing gewoon extra groot maken dat ik het toch kan (want ook zelf heb ik er nog niet volledig vertrouwen in).
Nouja, zaterdag is mijn hardloopdag, en ik zou heel graag op Texel gaan (want ik hou erg van Texel), maar wil eigenlijk niet dat mijn familie het weet/ziet.
Ik heb wel bedacht om gewoon met de hond te gaan 'wandelen' en dan volgens mijn schema mijn minuutjes doen (1-2-1), maar dan op mijn gewone of wandelschoenen. Zoiets.
Het stomme is ook dat ik het niet achter hun rug om wil doen ofzo, want ik heb geen geheimen voor ze :P ik wil het alleen gewoon voor mezelf houden tot ik echt wat kan zegmaar.
Hebben jullie ideeen hierover?
pi_123934969
Gewoon uit de kast komen.... Familie, ik moet jullie wat vertellen. Ik doe aan hard lopen :)
  maandag 11 maart 2013 @ 21:58:27 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123935121
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef linebear het volgende:
Gewoon uit de kast komen.... Familie, ik moet jullie wat vertellen. Ik doe aan hard lopen :)
Cameraploegje, Arie Boomsma erbij.... Schijnt best goed te werken ;)

Serieus: verzet je hardloopschema een dagje of 2. Kun je hebben :)
pi_123935370
Ik denk alleen maar dat ze het geweldig vinden dat je begonnen bent
pi_123935548
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Op deze site (staat ook al ergens eerder hierboven) staan ook foto's van de kidsrun.
Dankje.
Helaas staan we er niet op.
Had gelukkig wel zelf foto gemaakt na afloop. Meiden wilden het liefst meteen de trein in. Ze hadden het koud genoeg, zeker de jongste :P
SPOILER
  maandag 11 maart 2013 @ 22:04:29 #249
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123935586
Kijken of je schema kan verschuiven. Dag ervoor gaan lopen en als je terugkomt weer.
pi_123936130
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dankje.
Helaas staan we er niet op.
Had gelukkig wel zelf foto gemaakt na afloop. Meiden wilden het liefst meteen de trein in. Ze hadden het koud genoeg, zeker de jongste :P
SPOILER
Erg leuk! _O_ Jij was de coach, of hebben ze zelf gerend? Als ik ooit later zelf kinderen krijg ga ik ook met ze rennen, of ze nu willen of niet.. ~O>
  maandag 11 maart 2013 @ 22:18:37 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123936411
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef linebear het volgende:
voor een hoop ouders is het al een schok als hun kind verteld dat hij of zij homosexueel is, laat staan als ze gaan vertellen dat ze hardloper zijn
pi_123936420
Heb zelf mee gerend :)
Had ik misschien niet beter kunnen doen, 's-avonds zat ik weer met felle pijn in mn knie op de bank, maar was het wel waard. En daarnaast heerlijk om weer eens te hardlopen na ruim een maand O+
  maandag 11 maart 2013 @ 22:23:15 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123936687
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef Arquero het volgende:
Heb zelf mee gerend :)
Had ik misschien niet beter kunnen doen, 's-avonds zat ik weer met felle pijn in mn knie op de bank, maar was het wel waard
dat lijkt mij ook, dat lijkt me als ouder echt genieten en trots zijn!!
  maandag 11 maart 2013 @ 22:36:07 #254
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123937520
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef Twinky het volgende:
ik heb een beetje een probleempje. Over iets minder dan 2 weken gaan we met mijn hele familie een weekendje naar Texel. We vertrekken vrijdagochtend en zondagavond weer terug.
Nou weet mijn familie niet dat ik hardloop en ik wilde het ook geheim houden (tot september, dam tot dam). Voornamelijk omdat zij zeer fit en sportief zijn, en ik een nogal slap lijf heb.
Ik wil de verrassing gewoon extra groot maken dat ik het toch kan (want ook zelf heb ik er nog niet volledig vertrouwen in).
Nouja, zaterdag is mijn hardloopdag, en ik zou heel graag op Texel gaan (want ik hou erg van Texel), maar wil eigenlijk niet dat mijn familie het weet/ziet.
Ik heb wel bedacht om gewoon met de hond te gaan 'wandelen' en dan volgens mijn schema mijn minuutjes doen (1-2-1), maar dan op mijn gewone of wandelschoenen. Zoiets.
Het stomme is ook dat ik het niet achter hun rug om wil doen ofzo, want ik heb geen geheimen voor ze :P ik wil het alleen gewoon voor mezelf houden tot ik echt wat kan zegmaar.
Hebben jullie ideeen hierover?
Aan de ene kant heel leuk (heb mn rijlessen ook verborgen gehouden voor mn zeurende kameraden en ze ineens opgehaald met auto toen ik klaar was) maar aan de andere kant kun je er ook veel motivatie en steun aan hebben. Maar ik zou anders ervoor en erna gaan. Het hoeft niet altijd pietje precies.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:47:06 #255
92409 Twinky
Little star.
pi_123938156
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Aan de ene kant heel leuk (heb mn rijlessen ook verborgen gehouden voor mn zeurende kameraden en ze ineens opgehaald met auto toen ik klaar was) maar aan de andere kant kun je er ook veel motivatie en steun aan hebben. Maar ik zou anders ervoor en erna gaan. Het hoeft niet altijd pietje precies.
hihi cool :D de motivatie en steun heb ik wel van een aantal vrienden die het weten, maar ik wil het ook gewoon uit mezelf doen. Het is mijn eigen project ofzo, ik moet die motivatie ook wel zelf vinden (is ook niet echt een probleem tot nu toe gelukkig). En ik ben bang dat als ik het vertel, ze (te) hoge verwachtingen van me hebben, omdat zij het allemaal zo goed kunnen en ik zo ontzettend sloom moet opbouwen :P
een keertje overslaan is ook wel een idee ja, gewoon een lekker rustig weekendje op texel ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 22:55:04 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123938603
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef Twinky het volgende:

[..]

hihi cool :D de motivatie en steun heb ik wel van een aantal vrienden die het weten, maar ik wil het ook gewoon uit mezelf doen. Het is mijn eigen project ofzo, ik moet die motivatie ook wel zelf vinden (is ook niet echt een probleem tot nu toe gelukkig). En ik ben bang dat als ik het vertel, ze (te) hoge verwachtingen van me hebben, omdat zij het allemaal zo goed kunnen en ik zo ontzettend sloom moet opbouwen :P
een keertje overslaan is ook wel een idee ja, gewoon een lekker rustig weekendje op texel ;)
gewoon lekker naar Texel gaan, is ook een goede test om te kijken hoe het met je motivatie gaat om na terugkomst de draad weer op te pakken.
Weekendje overslaan kan helemaal geen kwaad, het hardlopen moet tenslotte, en zeker niet in het begin, een verplichting worden.
En vergeet niet, ook je familieleden die al lopen zijn ooit ergens begonnen

of zoals Linebear al zei, gewoon uit de hardloopkast komen! ik ga er vanuit dat je familie meer dan bereid is om je te helpen en gewoon lekker met je mee te hobbelen
  maandag 11 maart 2013 @ 23:11:08 #257
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_123939542
Ik ben weer sinds 3 á 4 week begonnen met hardlopen, begin 4e week 3 dagen achter elkaar getraind waarbij de 3e dag tot het naadje en meteen daarna last van de schenen. Overbelast denk ik, misschien shin splint? Hoeveel week rust zou ik nemen, ben toen meteen gestopt met hardlopen en heb nu al een week rust en wordt wel iets beter maar voel het nog steeds. Vooral in kleermakerszit en met traplopen.
Nog tips advies? Hoeveel week rust zou ik moeten nemen?
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  maandag 11 maart 2013 @ 23:15:16 #258
92409 Twinky
Little star.
pi_123939783
Ik ben dus van plan uit de kast (van de bank?) te komen bij de Dam tot Damloop. Zij rennen allemaal elk jaar mee, de 16 en ik wilde dan de 6 doen en laten zien dat ik dat kon.
Mijn vader is superlief maar legt de lat erg hoog, en ik wil niet dat hij elke dag vraagt of ik al 5 km kan lopen. Ik wil gewoon zelf het allemaal gaan ontdekken, en het ook voor mezelf doen en niet omdat hij (of de rest) me pusht.
En ik weet zeker dat ze uiteindelijk megatrots zouden zijn, want niemand zou ooit van mij verwachten dat ik het zou kunnen. Maar als ik nu zeg dat ik 2 x een minuut ren, ben ik trots op mezelf dat ik het zo rustig aanpak en dat ik al twee minuutjes doe :P terwijl zij types zijn die nog met teennagels eraf kunnen rennen (vader), in drie maanden een HM (broertje) enzo.
pi_123940520
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef Twinky het volgende:
Ik ben dus van plan uit de kast (van de bank?) te komen bij de Dam tot Damloop. Zij rennen allemaal elk jaar mee, de 16 en ik wilde dan de 6 doen en laten zien dat ik dat kon.
Mijn vader is superlief maar legt de lat erg hoog, en ik wil niet dat hij elke dag vraagt of ik al 5 km kan lopen. Ik wil gewoon zelf het allemaal gaan ontdekken, en het ook voor mezelf doen en niet omdat hij (of de rest) me pusht.
En ik weet zeker dat ze uiteindelijk megatrots zouden zijn, want niemand zou ooit van mij verwachten dat ik het zou kunnen. Maar als ik nu zeg dat ik 2 x een minuut ren, ben ik trots op mezelf dat ik het zo rustig aanpak en dat ik al twee minuutjes doe :P terwijl zij types zijn die nog met teennagels eraf kunnen rennen (vader), in drie maanden een HM (broertje) enzo.
Als ik jou was, zou ik het nog geheim houden. Is toch een geweldig idee, om dan ineens te komen, van he, ik doe mee! Wat hiervoor al gezegd wordt, dan loop je net voor en na het weekend. !
Geweldige verrassing wordt dat straks! Nog even voor je houden!

En wat je zegt, anders zijn ze inderdaad alleen maar irritant de weken er naar toe met hun gevraag steeds.
pi_123941424
Jaaaa, geheim houden! Is toch fantastisch, tot het laatste moment geheim houden en opeens je startnummer opspelden. _O-
  maandag 11 maart 2013 @ 23:46:25 #261
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123941468
En het dan ook nog lekker uitlopen. :P ^O^
  maandag 11 maart 2013 @ 23:49:56 #262
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123941614
pi_123941886
quote:
Wat een verhaal en wat een held! :{ _O_ Z'n moeder van in de 70 liep de laatste km met hem mee. O+
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:10:19 #264
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123942534
quote:
als je de uitslagen bekijk dan zijn er volgens mij nog 3 lopers achter hem binnnen gekomen, weet iemand hoe dit zit?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:19:00 #265
92409 Twinky
Little star.
pi_123942851
Ja :) hoe tof is dat. Daar leef ik dus naartoe: in september 6,4 km hardlopen achter elkaar. Moet lukken in een half jaar :D zaterdag ga ik alweer drie 1+2) minuten rennen dus dan ben ik alweer een stapje dichterbij.
pi_123943270
Wat leuk Twinky dat je ook zo aan het opbouwen ben.
Hier precies hetzelfde. Heel rustig aan. Maar inmiddels heb ik gister 3x3 minuten gelopen. Beretrots op mezelf. Mijn familie weet het wel. Mijn zusje is ook bezig. En ik loop regelmatig samen met m'n achternichtje.
Ga je in de zomer ook al een keer een wedstrijdje oen van 5km? Of werk je echt naar september toe?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:50:36 #267
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123943721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als je de uitslagen bekijk dan zijn er volgens mij nog 3 lopers achter hem binnnen gekomen, weet iemand hoe dit zit?
Ik heb de uitslagen ook bekeken en daar zijn dan inderdaad nog 3 lopers achter hem binnengekomen.

Maar hier zie je hem toch als laatste voor de 'bezemwagen' binnenlopen. Vreemd.

dinsdag 12 maart 2013 @ 00:53:51 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123943790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:50 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik heb de uitslagen ook bekeken en daar zijn dan inderdaad nog 3 lopers achter hem binnengekomen.

Maar hier zie je hem toch als laatste voor de 'bezemwagen' binnenlopen. Vreemd.

zijn verhaal maakte waarschijnlijk betere "kijkcijfertelevisie" ;)
Maar dat neemt niet weg dat het een mooi en ontroerend verhaal blijft en dat die kerel een fantastische prestatie heeft geleverd.... truckers, that's how they roll!
99% van de mensen met zoveel overgewicht zouden er niet eens aan beginnen, al lopen er hier ook een paar helden rond!!
pi_123944204
wat een prestaties zijn er weer geleverd door de verschillende toppers in dit topic!
gefeliciteerd!

ik heb zondag een lekkere 6km gelopen met twee tempo`s van 150 meter ertussen. lekker de spieren losgegooid. ging weer best goed. niet veel te leiden gehad van de 90 km in de benen.
en mijn hond was weer erg blij dat hij weer mee mocht met het vrouwtje na twee weken.

alleen daarna kreeg ik last van buikgriep en lig ik nu voor pampus bleegh!

hier wat filmpjes van de uren voor de start en de link van runkeeper voor de liefhebbers!
http://smg.beta.photobuck(...).mp4.html?sort=6&o=7
http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=14
http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=12
http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=11

http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=2kpzy6

[ Bericht 26% gewijzigd door winterstorm666 op 12-03-2013 01:41:24 ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:39:55 #270
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123944526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:13 schreef winterstorm666 het volgende:
wat een prestaties zijn er weer geleverd door de verschillende toppers in dit topic!
gefeliciteerd!

ik heb zondag een lekkere 6km gelopen met twee tempo`s van 150 meter ertussen. lekker de spieren losgegooid. ging weer best goed. niet veel te leiden gehad van de 90 km in de benen.
en mijn hond was weer erg blij dat hij weer mee mocht met het vrouwtje na twee weken.

alleen daarna kreeg ik last van buikgriep en lig ik nu voor pampus bleegh!

hier wat filmpjes van de uren voor de start en de link van runkeeper voor de liefhebbers!

http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=14
http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=12
http://smg.beta.photobuck(...)mp4.html?sort=6&o=11

http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=2kpzy6
lekker ontspannen sfeertje zo voor de start, doet me denken aan de trailevenementen, daar gaat het ook altijd gemoedelijk aan toe
pi_123944591
het is zeer ontspannen. geen duwen. geen echt gestress.
bij de wc rij waar je zo een uur instaat, sta je zo geanimeerd te praten met iedereen.
ook na de start tijdens de 3km klim naar boven waar iedereen in vast staat. bijna iedereen relaxed en sportief.

het is een onovertroffen evenement en zeker als ik de kans krijg voor herhaling vatbaar.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 03:06:37 #272
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_123945122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zijn verhaal maakte waarschijnlijk betere "kijkcijfertelevisie" ;)
Maar dat neemt niet weg dat het een mooi en ontroerend verhaal blijft en dat die kerel een fantastische prestatie heeft geleverd.... truckers, that's how they roll!
99% van de mensen met zoveel overgewicht zouden er niet eens aan beginnen, al lopen er hier ook een paar helden rond!!
Denk dat hij in vak C of D gestart is en dus als laatste is binnengekomen, degenen die in de uitslag onder hem staan zijn in vak A of B gestart en hebben nadat de tijden wat geschoond zijn een slechtere eindtijd. Nettotijd en ook de brutotijd is (bij mij in ieder geval) later nog veranderd in de uitslag.
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 12 maart 2013 @ 03:59:54 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123945199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:06 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Denk dat hij in vak C of D gestart is en dus als laatste is binnengekomen, degenen die in de uitslag onder hem staan zijn in vak A of B gestart en hebben nadat de tijden wat geschoond zijn een slechtere eindtijd. Nettotijd en ook de brutotijd is (bij mij in ieder geval) later nog veranderd in de uitslag.
duidelijk...dus niet de langzaamste overall tijd maar wel als laatste over de streep.
Hoe dan ook, ik blijf het een prachtig moment vinden als hij over de streep komt, en dan ook nog, als een media-getrainde toploper zich ook direkt vol lof uit laten over de organisatie ^O^

Als je dat kan, na, naar ik aanneem,bijna 2 uur en 3 kwartier een strijd aan gegaan te zjin met jezelf dan ben je voor mij een ware kampioen
de sentimentale ouwe zak in mij heeft altijd een beetje een zwak voor de underdog..

[ Bericht 12% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-03-2013 04:32:15 ]
pi_123945407
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

voor een hoop ouders is het al een schok als hun kind verteld dat hij of zij homosexueel is, laat staan als ze gaan vertellen dat ze hardloper zijn
Oh shit, wat heb ik mijn ouders aangedaan.... ik heb ze beide moeten vertellen ;)
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 06:57:51 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_123945417
Noes :o :D
pi_123945458
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Noes :o :D
sorry, dat ik jullie ook confronteer met het feit dat ik hard loop
pi_123945461
Ik ben nog steeds heel erg stijf :( Voel me 80 en overreden door een vrachtwagen
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 07:09:16 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_123945467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 07:07 schreef linebear het volgende:

[..]

sorry, dat ik jullie ook confronteer met het feit dat ik hard loop
We zijn in shock, dat snap je
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:47:47 #279
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123945666
Twinky: geheim houden. Op Texel kan je altijd nog lopen, ze hebben er een HM.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 07:08 schreef linebear het volgende:
Ik ben nog steeds heel erg stijf :( Voel me 80 en overreden door een vrachtwagen
Massage scoren, das echt heerlijk na zo'n loop.

[ Bericht 80% gewijzigd door slacker_nl op 12-03-2013 07:53:50 ]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:57:10 #280
236410 MaleDuck
pi_123945753
Leuk verslag gup! Die ambassades, madurodam en dergelijke heb ik helemaal niet gezien, terwijl ik dezelfde route heb gelopen :X :@ Het enige wat ik onthouden heb is die Scheveningse bosjes, met dat klimmetje erin...

Gister lekker (2) hersteltrainingen gedaan, toch leuk dat hardlopen naar het trainen geven. Kon het nu lekker rustig aan doen, viel me alles mee hoe hard ik nog liep met een lage hartslag :Y

En Jeronimo, mijn startnummer was 4946 (10 km gelopen, er was ook een 4946 op de HM ;) )
pi_123945858
Haha, ik heb ook heel Madurodam en de ambassades gemist :9 Dat klimmetje weet ik ook nog wel, maar vooral omdat de mensen om me heen begonnen te zeuren dat het o zo'n zwaar stuk was. Ik denk dat ik in Zandvoort meer last ga krijgen van klimmetjes :D
pi_123946008
Hee Guppy,

Leuk verslag. ^O^

(Ik wou dat ik zo levendig kan schrijven :@ )
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:28:57 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123946111
Vandaag komt mn garmin binnen. Ben echt benieuwd :D Ook wat mijn hartslag doet want ik heb geen idee. Gister op de crosstrainer (met van die metalen dingen die je vast hebt, dus in hoeverre dat klopt) had ik een hartslag van 140 tijdens een flink tempo dus dat lijkt me niet helemaal te kloppen _O-
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:46:03 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123946385
@Gup, mijn paps:

quote:
Afstand ABN AMRO Halve Marathon
Categorie M55
Totaal plaats 6997 / 8197
Categorie plaats 349
Snelheid 9,800 km/uur
5 kilometer 30:22 (30:22)
10 kilometer 1:00:39 (30:17)
15 kilometer 1:31:18 (30:39)
20 kilometer 2:02:25 (31:07)
Bruto tijd 2:11:57
Netto tijd 2:09:10
Uiteraard weer mega trots O+ 11 minuten van z'n PR!

Mooi verslag trouwens! _O_
pi_123946394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb altijd wel extra respect voor mensen met overgewicht die zoiets doen. Ik was zelf al redelijk fit toen ik begon met hardlopen, dus ik kon meteen al wel een kilometer of vijf lopen. Ik weet niet of ik ook de motivatie zou hebben gehad om het minuut voor minuut op te moeten bouwen.

Maar ergens is het ook wel heel mooi om zo'n doel voor ogen te hebben. Een vriend van me is nu ook volop bezig met sporten en diëten en daar moet zeker 50 kg vanaf. Wel heel gaaf en interessant om zo'n uitdaging aan te gaan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:47:56 #286
236410 MaleDuck
pi_123946432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:46 schreef GotC het volgende:
@Gup, mijn paps:

[..]

Super, echt goed bezig :Y

Ik zag trouwens bij mijn statistieken geen split tijd op de 5 km -O-
pi_123946439
quote:
----enorme coole lap tekst over de CPC van de Gupster----
Cool verslag Gup! En je begrijpt, volgende keer krijg je alleen nog maar een klein laf applausje, maar ga ik niet meer zo staan schreeuwen :D ^^
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:52:02 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123946516
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:47 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Super, echt goed bezig :Y

Ik zag trouwens bij mijn statistieken geen split tijd op de 5 km -O-
Je was gewoon te snel ;) Zie trouwens bij niemand v/d 10km een split :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:04:29 #289
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123946733
quote:
@Gup, mijn paps:

Je pa z'n PR is 1 seconde sneller dan de mijne.
2.09.10 vs 2.09.11
pi_123946774
quote:
@Gup, mijn paps:

[..]

11 minuten is best wel heel veel! Tof!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:12:35 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123946885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

2.09.10 vs 2.09.11
Hij heeft de ervaring mee ;)
F means you're fucked
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:14:08 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123946915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

11 minuten is best wel heel veel! Tof!
Ja, vond ik ook! Hij is echter niet enorm tevreden, maar ik denk dat hij z'n tijd in Edinburgh nog wel gaat verbeteren :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

2.09.10 vs 2.09.11
Die tijd ga jij zeker nog wel inhalen hoor, je bent nog een jonge god!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:14:16 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123946917
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Hij heeft de ervaring mee ;)
Saved by the years ;)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:15:10 #294
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123946932
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook! Hij is echter niet enorm tevreden, maar ik denk dat hij z'n tijd in Edinburgh nog wel gaat verbeteren :D

[..]

Die tijd ga jij zeker nog wel inhalen hoor, je bent nog een jonge god!
Ik mag hopen van wel, weet nu al waar ik m'n PR ga slopen (of mezelf erg ga tegenkomen).
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:16:50 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123946956
Ben nog steeds blij met mn stats...misschien nog wel blijer dan met mn eindtijd:
quote:
Totaal plaats 1801 / 8197
Categorie plaats 715
Snelheid 12,512 km/uur
5 kilometer 24:30 (24:30)
10 kilometer 48:20 (23:50)
15 kilometer 1:12:14 (23:54)
20 kilometer 1:36:10 (23:56)
Bruto tijd 1:42:17
Netto tijd 1:41:10
De eerste 2km was ff ruimte zoeken, daarna heerlijk steady gelopen O+
F means you're fucked
pi_123947007
Ja wat een snelle tijd Yur!

Ik ga straks na het ontbijt les 4 doen hier op Centerparcs. 8x2 min lopen met steeds 2 min wandelen tussendoor.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:21:12 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123947037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:20 schreef Beau87 het volgende:
Ja wat een snelle tijd Yur!

Ik ga straks na het ontbijt les 4 doen hier op Centerparcs. 8x2 min lopen met steeds 2 min wandelen tussendoor.
Ik heb spontaan zin om naar Centerparcs te gaan O+ Veel plezier!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:31:21 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123947232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb spontaan zin om naar Centerparcs te gaan O+ Veel plezier!
* YUR noteert...
F means you're fucked
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:35:44 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123947315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik mag hopen van wel, weet nu al waar ik m'n PR ga slopen (of mezelf erg ga tegenkomen).
Als je ooit een haas nodig hebt :T
F means you're fucked
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:42:53 #300
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123947482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:35 schreef YUR het volgende:
Als je ooit een haas nodig hebt :T
Nog nooit gegeten :T
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:43:03 #301
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123947486
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')