quote:Er is nou al jaren gedoe met fijnstof en het meten daarvan. Kees van Oosten is er lang over bezig geweest met een rechtszaak, en het blijft duidelijk dat de gemeente er weinig tot niets effectiefs aan doet.
Maar er is nu ook een ander mooi initiatief: iSPEX.nl waar je voor weinig - gratis een opzetstukje kan kopen voor op je iPhone om zelf fijnstof te kunnen meten. Daar willen ze aan het begin van de zomer op een dag zoveel mogelijk metingen mee gaan doen om zo een nationaal beeld te krijgen van fijnstof.
Het zou mij fantastisch lijken als we zoveel mogelijk mensen uit Utrecht ook aan zo'n ding krijgen zodat er een goed beeld komt voor de fijnstofmetingen en dat we nu eindelijk eens echt wetenschappelijk kunnen aantonen dat het hier niet goed gaat.
quote:
Van wanneer is de bovenste foto ongeveer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
Stationswijk, vóórdat de boel werd platgegooid voor de betonnen HC-puist en de gracht catharijnebaan werd. Zie groen omlijnde gebouw, waar Staffhorst in heeft gezeten. Dat en wat straks wederom gracht wordt zijn ook het enigste te herkennen referentiepunt, de rest richting stationszijde is dus gesloopt. De auto's rechts op de oude foto staan op het Smakkelaarsveld.
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Van wanneer is de bovenste foto ongeveer?
Hoi trouwens, woon nu sinds 3 jaar in Utrecht maar nooit op gekomen om hier een kijkje te nemen.
Ik heb een Nokia uit 1800 geloof ik, ben al blij dat ik kan sms-enquote:
Afschuwelijk lelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
De raketten staan trouwens op de Lombokmoskee.
Ziet er niet uit.
Ja. Maar dat wilde je vast niet weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef bjanaan het volgende:
Iemand bekend met het Cafe Carre in Utrecht? Heb er over een weekje een afstudeerfeestje van een teamgenootje van mij.
Je betaalt er nog gewoon 2 euro voor een vaasje, dat is wel chill. In de avond meer een restaurant maar op overige tijden een cafe. Op de niet-etenstijden nooit superdruk geloof ik. Vriendelijk personeel op zich. Geen spectaculaire tent verder, maar ook weinig tot niets mis mee wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef bjanaan het volgende:
Iemand bekend met het Cafe Carre in Utrecht? Heb er over een weekje een afstudeerfeestje van een teamgenootje van mij.
2 euro voor een vaasje is niet duur en roken doen we in het rokershok?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je betaalt er nog gewoon 2 euro voor een vaasje, dat is wel chill. In de avond meer een restaurant maar op overige tijden een cafe. Op de niet-etenstijden nooit superdruk geloof ik. Vriendelijk personeel op zich. Geen spectaculaire tent verder, maar ook weinig tot niets mis mee wat mij betreft.
Volgens mij gewoon buiten, maar daar let ik niet echt op want ik rook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
2 euro voor een vaasje is niet duur en roken doen we in het rokershok?
Dankje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Welkom
De foto is een screenshot van Bing Maps en samengestelde kaartdata.
Wat ik zie komt uit 2006 - 2010 ofzo.
- Smakkelaarsveld is nog geen fietsenstalling;
- Vredenburg ligt er nog onaangeroerd bij;
- Catharijnebaan is nog in gebruik.
- Rabotoren is bijna klaar.
- Uithof: Busbaan wordt gerenoveerd, men is pas bezig met het gebouw van Educatie, ook De Bischoppen is nog under construction.
Classy!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb me vandaag in de kapsalon op station Utrecht Maliebaan laten scheren door meesterbarbier Jan Heideman. Een ervaring die ik elke man kan aanraden!
http://janheidemanmeesterbarbier.nl/
Elk tweede weekend gratis in het Spoorwegmuseum. De kapper zit zelfs op een plek waar je zonder entree tot het museum kan komen (al heb ik zelf een museumjaarkaart). Gewoon stationshal inlopen, perron op en rechtsaf.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Classy!Merk je groot verschil met zelf doen?
Het ziet er wel luxe uit, die site. Mag ik vragen wat zo'n scheerbeurt nou kost daar? Want dat kan ik op de site niet terugvinden.
Nee joh echt? Maar geen wachttijden ofzo dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Elk tweede weekend gratis in het Spoorwegmuseum. De kapper zit zelfs op een plek waar je zonder entree tot het museum kan komen (al heb ik zelf een museumjaarkaart). Gewoon stationshal inlopen, perron op en rechtsaf.
Had van mij ook niet gehoeven.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dankje!
Ah kijk dat was dus voordat ik in Utrecht kwam wonen. Vind het wel hard gaan allemaal, vorig jaar nog vlaktes zo ongeveer en nu staat dat muziekpaleis er al.
Wat me trouwens vandaag opviel is dat die minaretten van de moskee vanaf het Neude te zien zijn. D.w.z. vanaf de bushalte Neude. Had van mij nou niet zo'n landmark hoeven worden maar goed.
Ja echt, kapper is onderdeel van het Maliebaanstation en dat is in principe gratis te bezoeken, al denk ik niet dat het helemaal de bedoeling is maar goed.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee joh echt? Maar geen wachttijden ofzo dan?
Haha leuk! Nou misschien maar eens proberen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja echt, kapper is onderdeel van het Maliebaanstation en dat is in principe gratis te bezoeken, al denk ik niet dat het helemaal de bedoeling is maar goed.
Toen ik er kwam kon ik zo gaan zitten, maar terwijl ik in die stoel zat vormde zich wel een korte rij van twee mannen.
Klinkt goed inderdaad, ga ik zeker proberen!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja echt, kapper is onderdeel van het Maliebaanstation en dat is in principe gratis te bezoeken, al denk ik niet dat het helemaal de bedoeling is maar goed.
Toen ik er kwam kon ik zo gaan zitten, maar terwijl ik in die stoel zat vormde zich wel een korte rij van twee mannen.
Was me nog niet opgevallen, maar ik vind die hele moskee stiekem ook verschrikkelijk. Hoef er nu gelukkig niet meer langs te fietsen, maar het had echt wel een stuk kleiner gemogen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat me trouwens vandaag opviel is dat die minaretten van de moskee vanaf het Neude te zien zijn. D.w.z. vanaf de bushalte Neude. Had van mij nou niet zo'n landmark hoeven worden maar goed.
Geen idee, maar Lefebvre is een fijne plek om in de zomer een wijntje te drinken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Wow, De Drie Dorstige Herten is wel de place to be volgens mij. Iedere keer dat ik erlangs kom echt stampvol met young urban professionals.
En what the fuck is er met die wijnbarren die overal oppoppen als paddenstoelen? Wijnbar VinVin, wijnbar Lefebvre, wijnbar Talud9...
Als er nog plek is wel ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Geen idee, maar Lefebvre is een fijne plek om in de zomer een wijntje te drinken.
Dat is het voordeel van het niet meer hip hoeven te zijn, geen wijnbars en barista's for me lekker underground en niks vertellen! maar wel genietenquote:
Nog nooit geweest maar ik hoor wel een boel vrienden die er vaak heen gaan, moet er toch maar eens naar toe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Wow, De Drie Dorstige Herten is wel de place to be volgens mij. Iedere keer dat ik erlangs kom echt stampvol met young urban professionals.
Van niemand behalve zij zelf (en wat GroenLinksers) denk ik. Zie ze ook echt megagroot vanuit mijn zolderraam. Dat wordt nog wat als ze de luidsprekers installerenquote:
Oh dan moet ik daar als Lombokse dinky zonder auto ook maar naartoe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Zonder auto.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh dan moet ik daar als Lombokse dinky zonder auto ook maar naartoe.
Aleid zal straks een traantje wegpinken als hij driemaal daags de Azaan door de speakers hoort schallen. Toch nog iets weten te presteren in Utrecht. Spekman ook trots op hem en dus een mooi nieuw baantje uit de baantjesmachine.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Van niemand behalve zij zelf (en wat GroenLinksers) denk ik. Zie ze ook echt megagroot vanuit mijn zolderraam. Dat wordt nog wat als ze de luidsprekers installeren.
Maar goed aan de andere kant hebben we iets van zes kerktorens die nog hoger zijn, dus laat die vijfde colonne ook zijn lolletje. Qua verhouding klopt het wel.
Dit klopt trouwens, die koepel ziet er nu af uit en is grijs bedekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is/moet ie grijs worden
[ afbeelding ]
2030.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:05 schreef dud0r het volgende:
Wanneer zijn ze eens klaar bij het westplein? Wat een ramp is dat momenteel op de fiets.
's ochtends om 5uur is het prima als ik richting werk fiets maar in de spits is het alsof je Pandora's doos in rijd.
Als je van West naar Oost wil moet je daar wel langs, er is geen enkele andere mogelijkheid. Er is echt geen enkele andere stad in het land met zo'n grote niet-oversteekbare barriere midden door de stad.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:51 schreef dud0r het volgende:
Dan ga ik toch maar een andere fietsroute voor terug zoeken want het is echt pauper daar momenteel.
Doe je sportief door op de fiets naar werk te gaan(en ik heb geen auto dat scheelt ook al) word het alleen maar moeilijk gemaakt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je van West naar Oost wil moet je daar wel langs, er is geen enkele andere mogelijkheid. Er is echt geen enkele andere stad in het land met zo'n grote niet-oversteekbare barriere midden door de stad.
Ik moet vanaf Kanaleneiland naar Bilthoven, dus ik kan er gelukkig op verschillende manieren langs.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je van West naar Oost wil moet je daar wel langs, er is geen enkele andere mogelijkheid. Er is echt geen enkele andere stad in het land met zo'n grote niet-oversteekbare barriere midden door de stad.
Bij het station op 3 plekken naast elkaar of bij de Vaartse Rijn op de 3 plekken naast elkaar. Tussendoor nergens.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet vanaf Kanaleneiland naar Bilthoven, dus ik kan er gelukkig op verschillende manieren langs.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef dud0r het volgende:
Verkeersleiders zijn voor vliegtuigen
Maar de verkeersregelaars die staan af en toe te gebaren dat je minder hard moet rijden daar. Dat is alles wat ik ze heb zien doen.
Bij de Vaartsche Rijn ook nog maar op 2 manieren. Westerkade is weer afgesloten voor een jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij het station op 3 plekken naast elkaar of bij de Vaartse Rijn op de 3 plekken naast elkaar. Tussendoor nergens.
Daar lag vroeger het post-distributiecentrum tussen, was een beetje moeilijk. Nu zou het inderdaad wel ideaal zijn. Staat wel ergens op een vage nice-to-have-lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit een tunnel gemaakt tussen de Nicolaas Beetsstraat (Centrum) en de Reviuskade (Rivierenwijk)? Dat zou een hoop schelen.
Mja, daar komt die Rabobrug wel ongeveer in de buurt toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit een tunnel gemaakt tussen de Nicolaas Beetsstraat (Centrum) en de Reviuskade (Rivierenwijk)? Dat zou een hoop schelen.
Nou ja, scheelt nog wel een stukje. Extra kruising zou wel erg handig zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, daar komt die Rabobrug wel ongeveer in de buurt toch?
Zit vlak bij mijn huis dus als er geen vage kutmuzikant staat wil ik er best wel eens een vaas bier of glas whisky drinken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Iemand al eens hier geweest: https://www.facebook.com/kleinberlijn.de
Jij durftquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zit vlak bij mijn huis dus als er geen vage kutmuzikant staat wil ik er best wel eens een vaas bier of glas whisky drinken.
In dat bericht hebben ze het over stoplichten, maar daar staan toch helemaal geen stoplichten? Althans niet als dat zebrapad over op de Viebrug komt.quote:
Ik vind het echt niks. Moskee tot daaraan toe, en dat je bakstenen gebruikt kan ik ook nog wel bij. Maar waarom dan glas-met-metaal minaretten?? Die passen niet bij het gebouw, en ook niet in de wijkquote:Op zondag 17 maart 2013 09:06 schreef speknek het volgende:
Uh traditionele moskees zijn juist oerlelijk. Ik ben er wel blij om dat ze zich nog een beetje aan de buurt hebben aangepast en tenminste nog de rode bakstenen e.d. gebruiken.
Met als straatnaam nog "Moskeeplein" ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En los van dat alles, wie gaat er in GODSNAAM (of Allah's naam, zo u wilt) wonen in die appartementen die tegen die moskee aangebouwd worden...? Het is natuurlijk een keuze, maar dan heb je dus elke dag een imam tegen je gevel aan blèren...
Moslims?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
$
En los van dat alles, wie gaat er in GODSNAAM (of Allah's naam, zo u wilt) wonen in die appartementen die tegen die moskee aangebouwd worden...?
Als je erin woont hoef je er in ieder geval niet tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:02 schreef speknek het volgende:
Ik denk sowieso niemand want dat appartementencomplex wordt toch aarslelijk.
In de immer gezellige Damstraat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:02 schreef speknek het volgende:
Ik denk sowieso niemand want dat appartementencomplex wordt toch aarslelijk.
Maar dan kijk je naar de moskee, damstraat en vleutenseweg. Oh joy...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je erin woont hoef je er in ieder geval niet tegenaan te kijken.
Ik las er iets over op Twitter... welke brug?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef pokkerdepok het volgende:
okee komen hier net 6 ME busjes over de brug scheuren met sirenes...? wtf?
draaiweg, over de vecht, richting oost.wat stond er dan op twitter?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las er iets over op Twitter... welke brug?
Ik ben er afgelopen zaterdagmiddag geweest, best een leuk tentje! Helemaal geen obscuur donker alto-hol zoals je zou verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Iemand al eens hier geweest: https://www.facebook.com/kleinberlijn.de
Niets mis met Gulpener Dort!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
edit: ze hebben er overigens wel Gulpener bier
Ja, bij Lunetten. Daar hebben normale mensen niets aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Om even terug te komen op de fietstunnelberichten hierboven: http://www.utrecht.nl/sma(...)tID=385762&type=pers
Mocht dit nog niet bekend zijn hier dan.
Spreken ze er ook Duits?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Silenus het volgende:
Nee vond het ook prima bier, had het al tijdje niet gedronken. Hebben ook wat speciaalbieren.
Het is gewoon wel Duitse/Berlijnse stijl, dus je krijgt een flesje en eventueel een glas erbij als je dat wil.
Blijkbaar niet genoeg. De bereikbaarheid van Amelisweerd vanuit Lunetten is blijkbaar belangrijker dan de bereikbaarheid van de binnenstad.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Er zit toch al een fietstunnel onder het spoor door in Lunetten? Daar bij het station.
Verkeerd gelezen, fml!quote:Op woensdag 3 april 2013 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bij Lunetten. Daar hebben normale mensen niets aan.
Treurig eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg. De bereikbaarheid van Amelisweerd vanuit Lunetten is blijkbaar belangrijker dan de bereikbaarheid van de binnenstad.
Gelukkig komt de Rabobrug er in 2016 al.quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)overval-utrecht.htmlquote:Schoten gelost bij gewapende overval Utrecht
Tijdens een gewapende overval op een juwelier in de Utrechtse wijk Kanaleneiland zijn twee medewerkers gewond geraakt
De politie heeft twee mensen staande gehouden die voldoen aan het signalement van de verdachten.
Dat bevestigt de politie tegenover NU.nl. De juwelier is gevestigd in een winkelcentrum aan het Hammarskjoldhof.
De twee werknemers zijn naar het ziekenhuis gebracht, maar hebben geen ernstige verwondingen, aldus de politie.
De politie heeft het gebied rondom het winkelncentrum afgezet.
Kanalenaidslandquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Specularium het volgende:
Waarom word je dan ook juwelier in Kanalenaidsland?
Omdat AIDS!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Specularium het volgende:
Waarom word je dan ook juwelier in Kanalenaidsland?
Dat zijn allemaal hoeren!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kanalenaidsland
Maar inderdaad, dan vraag je er gewoon om, net als meisjes met korte rokjes.
Aha vandaar die politiebus met piepende banden door de bocht hier! Rond half 4 ?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Nielsch het volgende:
w00p w00p, het is weer gezellie in Kanaleneiland...
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)overval-utrecht.html
dus eigenlijk zeg je; doe eens normaal, er wonen ook mensen die geen arme allochtoon zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef lobelletje het volgende:
Nou nou doe eens gewoon, niet iedereen die op het Kanaleneiland woont deugt niet, er wonen ook veel ouderen en studenten en daarnaast zijn er ook nog de duurdere flats waar hele fatsoenlijke mensen wonen. Ik woon zelf in een flat vlakbij het 24 oktoberplein, een mooie flat, niet goedkoop, maar dat is geen enkele woning in Utrecht. Weinig overlast maar ja voor je boodschappen moet je wel naar het winkelcentrum.En aan het toezicht ontbreekt het, de politie laat zich amper zien, er wordt her en der geparkeerd, vooral op vrijdag, nou de staatskas kan er rijk van worden als er bekeurd zou worden. Het gemeentebestuur laat het ook hier weer liggen, het ene theehuis na het andere wordt geopend slechts bedoeld voor mannen. Het grofste voorbeeld is het inmiddels gesloopte theehuis aan de admiraal Helfrichlaan, aangevraagd als ontmoetingsruimte voor vrouwen maar toen het klaar was een theehuis voor mannen, contact met de gemeente leverde niets op, er was een vergunning verstrekt. Kortom als de gemeente niet ingrijpt in het beleid verandert er niets.
Ik kan er een boek over schrijven, ik ga verhuizen maar toch vind ik niet dat je iedere bewoner asociaal kan noemen,. Genoeg ouderen die hier in de zestiger jaren zijn komen wonen en genoeg mensen voor wie de duurdere flats nou eenmaal de toegangspoort zijn tot wonen, i.v.m. werk of studie in Utrecht.Daarnaast zijn de koopflats zo goedkoop dat veel ouders die kopen voor hun kinderen die gaan vind studeren.Overigens is er een nieuwe toestroom naar de goedkope,cq. afbraakflats op het kanaleneiland van oosteuropeanen. Ook een deel van de nikolitch familie. of hoe ze heten woont hier, altijd spektakel als zij in de AH zijn.
Ik denk dat de meerderheid van de zogenaamde 'niet-slechten' daar zo zou vertrekken als ze de kans hadden.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef lobelletje het volgende:
Waarom zeg je zucht, ken je de wijk van binnen en van buiten dan en waar woon jij dan, ik verdedig het kanaleneiland niet maar wel die bewoners die niet slecht of weet ik zijn.
ik heb er op school gezeten in de jaren 80, en wat vrienden wonen er.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef lobelletje het volgende:
Waarom zeg je zucht, ken je de wijk van binnen en van buiten dan en waar woon jij dan, ik verdedig het kanaleneiland niet maar wel die bewoners die niet slecht of weet ik zijn.
ik op de OSG van der vlist.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef lobelletje het volgende:
Waarschijnlijk hebben we op dezelfde school gezeten, alhoewel ik denk dat ik een stukje ouder ben op de openbare scholengengemeenschap .
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
Ja nee, maar het is wel een kutwijk.
Bijna alleen maar troosteloze flats met altijd zo'n vieze muffe soepgeur in het trappenhuis, veel schotels, slecht onderhoud, veel afval op straat, veel rondhangende mensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat lobelletje zegt zal inderdaad wel waar zijn, er wonen ook prima mensen en ook goede wijken hebben donkere hoekjes. Maar toch heb ik, en ik denk velen met mij, toch een 'vermijd ik liever' gevoel bij Kanaleneiland. In de 3 jaar die ik nu in Utrecht woon ben ik denk ik hooguit 5 keer op Kanaleneiland geweest en elke keer als ik er kwam voel ik me er niet op mijn gemak. Dat moet toch ergens vandaan komen dan.
Big smilequote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er heeft een keer iemand op fok een topic geopend omdat ie naar kanaleneiland moest om iets op te halen, en daar heb ik wat nuttige tips voor gegeven: KLB / Straks naar probleemwijk Kanaleneiland
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bijna alleen maar troosteloze flats met altijd zo'n vieze muffe soepgeur in het trappenhuis, veel schotels, slecht onderhoud, veel afval op straat, veel rondhangende mensen.
Ik snap dat gevoel best.
Er heeft een keer iemand op fok een topic geopend omdat ie naar kanaleneiland moest om iets op te halen, en daar heb ik wat nuttige tips voor gegeven: KLB / Straks naar probleemwijk Kanaleneiland
Haha top verhaal!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bijna alleen maar troosteloze flats met altijd zo'n vieze muffe soepgeur in het trappenhuis, veel schotels, slecht onderhoud, veel afval op straat, veel rondhangende mensen.
Ik snap dat gevoel best.
Dat verhaal is al vaker de ronde gegaan idd, niet alleen van Wikipedia. Hij is uiteindelijk weggegaan omdat ie bedreigd werd en in een beveiligde woning moest gaan wonen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha top verhaal!
Maar wat lees ik net? Geert Wilders heeft op Kanaleneiland gewoond? (Bron is wel Wikipedia)
Nee, hij is al verhuisd voor hij landelijk bekend werd.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat verhaal is al vaker de ronde gegaan idd, niet alleen van Wikipedia. Hij is uiteindelijk weggegaan omdat ie bedreigd werd en in een beveiligde woning moest gaan wonen.
Hij schijnt boven de Lild op Zuid te hebben gewoond.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha top verhaal!
Maar wat lees ik net? Geert Wilders heeft op Kanaleneiland gewoond? (Bron is wel Wikipedia)
En dan nog is een leuke beurs eroverheen is het helemaal een puinhoopquote:Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)ar-deels-bereikbaar/
Fijn, wordt dit deel van de stad nog onbereikbaarder.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef The6thgate het volgende:
is tot m'n verbazing zowaar de fly-over open!
Sinds 26 maart openquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Reed gisteren toevallig eens via het 24 oktoberplein, is tot m'n verbazing zowaar de fly-over open! Jammer dat je er alleen met 30 km/h overheen moet
Eindelijk. Het was al irritant om vanuit de Uithof naar Hoograven te fietsen zonder dat je door dat deprimerende jaren 80' doolhof heen moest. Met een behoorlijke omweg via de Koningsweg.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bij Lunetten. Daar hebben normale mensen niets aan.
Check je feiten voordat je dingen roeptquote:Op donderdag 4 april 2013 16:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat verhaal is al vaker de ronde gegaan idd, niet alleen van Wikipedia. Hij is uiteindelijk weggegaan omdat ie bedreigd werd en in een beveiligde woning moest gaan wonen.
Same here, ben je er net overheen, rood.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef The6thgate het volgende:
Stad-uit vanochtend eens geprobeerd. Nog een stoplicht extra! Duurt nog best lang ook
Inderdaad, hij heeft in Utrecht gewoond toen hij in 1997 en 1998 hier gemeenteraadslid was voor de VVD. Dat was voordat hij voor de VVD in de 2de kamer kwam en dus jaren voordat hij de VVD verliet en de PVV stichtte. Het grote publiek is Wilders pas gaan kennen ten tijde van de breuk me de VVD, dus het lijkt me stug dat hij al structureel werd bedreigd in Kanaleneiland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check je feiten voordat je dingen roept
Wilders woonde daar ver voor zijn tijd in den haag.
Een blanke op Kanaleneiland? Die wordt echt wel bedreigd. En beroofd. De naam maakt dan niet eens uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het lijkt me stug dat hij al structureel werd bedreigd in Kanaleneiland.
Ik ben er niet!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:41 schreef Paul het volgende:
JAWEL VANAVOND BEN ICH WIEDER IN AUS DER REIHE DERRICK, IK ZIE JULLIE EN Q DAAR!
GR GR
Ga maar naar rhijnauwen met die kleine monsters. Andere mensen moeten tenslotte ook lekker kunnen genieten van hun avondje uit.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef lost95 het volgende:
Iemand nog tips voor een restaurant in Utrecht waar je met 4 kinderen (9 maanden tot 5 jaar) goed heen kunt?
Buurten. Fijne plek waar ze erop ingericht zijn en het eten ook nog prima smaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef lost95 het volgende:
Iemand nog tips voor een restaurant in Utrecht waar je met 4 kinderen (9 maanden tot 5 jaar) goed heen kunt?
Niet geneukt zo te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef Q. het volgende:
Lentebokfestival is ook ernstig uit zn jasje gegroeid. Veel te druk. En dat met die pleuriskou.
Bij Europa (bekkerstraat) zijn ze goed en gewend aan kinderen, er is maar 1 kinderstoel btw, vroeger namen we de onze mee!quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef lost95 het volgende:
Ik ben er gisteren langsgefietst, was volle bak, bijna herfstbok aantallen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef Q. het volgende:
Lentebokfestival is ook ernstig uit zn jasje gegroeid. Veel te druk. En dat met die pleuriskou.
Had me wel tof geleken maar ben dan niet in Utrechtquote:
Dat schikt, het is namelijk in Leidsche Rijn en niet in Utrecht.quote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had me wel tof geleken maar ben dan niet in Utrecht
Klopt, ik heb er ook 2 jaar met plezier gewoond, maar niet als je afstudeerstage in Amsterdam op de Zuidas isquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef speknek het volgende:
Uithof lijkt me best aardig voor studenten?
Denk het ook niet, maar hij heeft wel praktijkervaring.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft in Utrecht gewoond toen hij in 1997 en 1998 hier gemeenteraadslid was voor de VVD. Dat was voordat hij voor de VVD in de 2de kamer kwam en dus jaren voordat hij de VVD verliet en de PVV stichtte. Het grote publiek is Wilders pas gaan kennen ten tijde van de breuk me de VVD, dus het lijkt me stug dat hij al structureel werd bedreigd in Kanaleneiland.
Is de kruising eronder ook al weer helemaal open?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef marcek het volgende:
[..]
Same here, ben je er net overheen, rood.
Zat ik net mijn dochter uit te leggen dat dat ding voor onze deur is gemaakt om auto's sneller de stad uit te lozen
I lol'edquote:Op zondag 7 april 2013 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat schikt, het is namelijk in Leidsche Rijn en niet in Utrecht.
Je kan nog steeds niet van de beneluxlaan naar het 24 oktoberplein,quote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is de kruising eronder ook al weer helemaal open?
Ergens in juni moet dat weer open zijn. Schiet niet op.quote:Op zondag 7 april 2013 23:40 schreef marcek het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet van de beneluxlaan naar het 24 oktoberplein,
volgens de brieven van de gemeente is het kruispunt zelf nu het volgende project, nu de fly over open is.
Maar beter wel een kamer dan helemaal niks toch? Dan maar vanuit de Uithof verder zoekenquote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er ook 2 jaar met plezier gewoond, maar niet als je afstudeerstage in Amsterdam op de Zuidas is
Sinds ik die geliked heb wordt ik helemaal vol gespammed met niet interessante foto's. Alleen een stuk of 30 berichten deze ochtend. Meteen weer eruit dus.quote:Op zondag 7 april 2013 09:19 schreef pokkerdepok het volgende:
voor als je facebook hebt: https://www.facebook.com/HerinnerJeUtrecht?ref=stream
Nah, dan ga ik liever ff gratis bij m'n moeder wonen, is net zo lang reizen naar Utrecht CS. En mn moeder woont nieteens in Utrechtquote:Op maandag 8 april 2013 10:16 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar beter wel een kamer dan helemaal niks toch? Dan maar vanuit de Uithof verder zoeken
Dat is facebook; ik wordt kapotspammed met pagina's die anderen liken.... Ik like niets meer op facebook.quote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Sinds ik die geliked heb wordt ik helemaal vol gespammed met niet interessante foto's. Alleen een stuk of 30 berichten deze ochtend. Meteen weer eruit dus.
Allejezus dat duurt lang zeg. Die weg is geloof ik nu al twee jaar dicht.quote:Op maandag 8 april 2013 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens in juni moet dat weer open zijn. Schiet niet op.
Het is Utrecht, zal dus wel 2030 worden voor die weg weer open is. En in de tussentijd rijdt al dat verkeer via de Admiraal Helfrichlaan. Fijn.quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Allejezus dat duurt lang zeg. Die weg is geloof ik nu al twee jaar dicht.
ja als je de fotos niet interessant vindt, dan kan je beter niet doen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Sinds ik die geliked heb wordt ik helemaal vol gespammed met niet interessante foto's. Alleen een stuk of 30 berichten deze ochtend. Meteen weer eruit dus.
Ik heb weinig interesse om 30 foto's te zien in een ochtend van nietszeggende straten in een wijk. Veel foto's zijn ook nog eens uit de jaren 70. Ik volg een soortgelijk Facebook-account van Den Bosch. En daar krijg ik gewoon één keer per dag een oude foto van een redelijk centrale plek, vaak zijn die foto's ook echt oud en zijn van voor WOII. Een stuk interessanter wat mij betrft.quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja als je de fotos niet interessant vindt, dan kan je beter niet doen.
ik vind het wel leuk omdat ik in de jaren 70 kind was. veel dingen bestaan nu niet meer.quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb weinig interesse om 30 foto's te zien in een ochtend van nietszeggende straten in een wijk. Veel foto's zijn ook nog eens uit de jaren 70. Ik volg een soortgelijk Facebook-account van Den Bosch. En daar krijg ik gewoon één keer per dag een oude foto van een redelijk centrale plek, vaak zijn die foto's ook echt oud en zijn van voor WOII. Een stuk interessanter wat mij betrft.
Dat denk ik ookquote:
Die van mij is juist een flink stuk lager dan vorig jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef speknek het volgende:
Wel als je de gemeente mag geloven, onlangs de WOZ waardering binnengekregen, alsof de huizenprijzen de laatste vijf jaar gestegen zijn.
Mijne ook, maar nog steeds stukken hoger dan wat ik uberhaupt vijf jaar geleden betaald heb voor mijn huis...quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij is juist een flink stuk lager dan vorig jaar.
Bij mij zit hij nu weer op het niveau wat ik er in 2005 voor betaald heb. Verschilt nogal per wijk.quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijne ook, maar nog steeds stukken hoger dan wat ik uberhaupt vijf jaar geleden betaald heb voor mijn huis...
Ik mag er van mijn bovenbuurvrouw vast geen extra verdieping op zetten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef speknek het volgende:
Hmm die van mij is een aantal jaar gelijk gebleven, maar ze hebben de extra verdieping (30m2 extra) op 50k hoger gewaardeerd, ookal kostte hij maar 35k. Toen ik hem binnenkreeg had ik echt zoiets van I wish!
Die van mij is omhoog gegaan maar nog steeds lager dan wat ik er vorige jaar voor betaald heb. Ben er nog niet helemaal over uit of ik er nog wat mee ga doen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef speknek het volgende:
Wel als je de gemeente mag geloven, onlangs de WOZ waardering binnengekregen, alsof de huizenprijzen de laatste vijf jaar gestegen zijn.
Ik vraag me nog steeds af of de gemeente zich niet hier veel te gemakkelijk vanaf maakt. Of ze niet gewoon via een verordening de grond van de jaarbeurs kunnen vorderen, tegen vijf keer de waarde, a tien cent, en vervolgens de Jaarbeurs het eerste recht geeft het terug te kopen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef Neelix het volgende:
De gemeente heeft zich uitgelaten over de erpacht van de Jaarbeurs:
http://www.bouwpututrecht(...)fpacht-Jaarbeurs.pdf
Vanaf de verenigde naties was er net na het uwv een afslag om bij ons op de parkeerplek te komen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Allejezus dat duurt lang zeg. Die weg is geloof ik nu al twee jaar dicht.
ik vind eigenlijk dat wij, mensen uit 2013, deze onderhandse vriendjespolitiek-deal uit een ver verleden helemaal niet meer hoeven te respecteren.quote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of de gemeente zich niet hier veel te gemakkelijk vanaf maakt. Of ze niet gewoon via een verordening de grond van de jaarbeurs kunnen vorderen, tegen vijf keer de waarde, a tien cent, en vervolgens de Jaarbeurs het eerste recht geeft het terug te kopen.
Dan eventueel maar geen Jaarbeurs in het centrum.
Dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan eventueel maar geen Jaarbeurs in het centrum.
De gemeente zit natuurlijk in de zak van de Jaarbeurs, Corio en de NS. Die gaan echt niets negatiefs roepen over hun holmaatjes.quote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of de gemeente zich niet hier veel te gemakkelijk vanaf maakt. Of ze niet gewoon via een verordening de grond van de jaarbeurs kunnen vorderen, tegen vijf keer de waarde, a tien cent, en vervolgens de Jaarbeurs het eerste recht geeft het terug te kopen.
Houd SSHxl.nl maar in de gaten, genoeg SSH-kamers op andere plekken.quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik liever ff gratis bij m'n moeder wonen, is net zo lang reizen naar Utrecht CS. En mn moeder woont nieteens in Utrecht
Heb inmiddels wat uitnodigingen voor hospiteeravonden, gezelligheid
Ik weet niet 100% zeker of je op die parkeerplaats voor het station gratis kan parkeren (denk het wel), maar de omringende straten is zeker weten gratis parkeren.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Mercan het volgende:
Kun je bij station Lunetten bij Furkaplateau gratis parkeren??
(auto moet daar ongeveer een week blijven staan).
Link
Streetview toont in ieder geval geen parkeerautomaten en ook een gewoon P bord. Geen P+betalen bord. Maar ja, je weet niet wanneer die foto's zijn gemaakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Mercan het volgende:
Kun je bij station Lunetten bij Furkaplateau gratis parkeren??
(auto moet daar ongeveer een week blijven staan).
Link
Aleid is weer eens geschrokken. Is die man echt zo naïef of doet hij maar alsof? Waarom zegt hij niet gewoon: "Het is bekend dat veel massagesalons seksuele handeling aanbieden. Dat dit in Utrecht ook voor komt sta ik dan ook niet van te kijken. We zullen hierop beter moeten gaan controleren."quote:Utrechtse massagesalons betrapt op illegale prostitutie
UTRECHT - Uit een verborgen camera-actie van enkele studenten van de School voor Journalistiek blijkt dat er in verschillende Utrechtse massagesalons illegale prostitutie wordt bedreven. Zo werden enkele salons aan de Amsterdamsestraatweg onder de loep genomen.
Volgens RTV Utrecht boden de salons onder meer een ‘happy end’ aan na de massagesessie.
De burgemeester laat weten geschrokken te zijn. ''We weten inmiddels om welke massagesalon het gaat en zullen daar een kijkje gaan nemen,'' aldus Wolfsen.
De PvdA stelt schriftelijke vragen over de controles, waar het volgens raadslid Marleen Haage nogal aan schort.
Een medewerkster van één van de salons wilde niet reageren.
Gaaaaf! Stuk leuker dan die newAG's van nu.quote:
Wat een NSB-studentjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Nielsch het volgende:
UTRECHT - Uit een verborgen camera-actie van enkele studenten van de School voor Journalistiek blijkt dat er in verschillende Utrechtse massagesalons illegale prostitutie wordt bedreven. Zo werden enkele salons aan de Amsterdamsestraatweg onder de loep genomen.
Ik ook, en een gele en een groene!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier nog ergens een miniatuur van die.
Wie heeft er precies last van dat plakband?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even mijn topic naar hiero linken, wie weet is er hier iemand die kan helpen??
FHF / [te leen gevraagd] Glazenwassersladder (5 meter) in Utrecht.
Dat dus. En we moeten het nu dus officieel verwijderen van de verhuurder (brief over gehad) en dat moet voor maandag gedaan zijn, anders doen hun het en is de rekening voor ons.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie heeft er precies last van dat plakband?
Of heeft een buurtbewoner zitten klagen?
Dat is niet des PvdAs. Die sociale rakkers gaan alleen maar uit van de goede bedoelingen van de rechtschapen mensch.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aleid is weer eens geschrokken. Is die man echt zo naïef of doet hij maar alsof? Waarom zegt hij niet gewoon: "Het is bekend dat veel massagesalons seksuele handeling aanbieden. Dat dit in Utrecht ook voor komt sta ik dan ook niet van te kijken. We zullen hierop beter moeten gaan controleren."
http://www.dichtbij.nl/ut(...)m_campaign=Telegraaf
Smoesjes! Kom nou maar gewoon ff kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef zatoichi het volgende:
Ja wat wil je als je het op een tunnel van de a2 organiseert. Wat heeft een snelweg met utrech te maken? Dan kun je het net zo goed in de arena vieren.
Zowel de A2 als Leidsche rijn bestonden nog niet bij de ondertekening. In die tijd kon je de stad misschien nog net zien liggen van die plek.
Ik misschien. Wel een kutlocatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die morgen naar het vrede van Utrecht spektakel gaat![]()
Saaierds
Ik ga ook Paulus!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die morgen naar het vrede van Utrecht spektakel gaat![]()
Saaierds
GVD ik was net te laat!quote:
Zeker dat gedeelte met Junkie XL dat was idd wel hardquote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot hier in Overvecht was het te horen, echt niet normaal.
De Herenroute? Daarmee willen ze de hoofdroute ontlasten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Neelix het volgende:
Waarom ligt er ineens een nieuwe fietsroute door het centrum met allerlei stippen over kruisingen heen en oerlelijke rode bordjes?
Nee, die is het niet. Hij gaat bijvoorbeeld ook vlak voor het spoorwegmuseum langs en over de Mariaplaats zelf en niet het achterafweggetje daar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
De Herenroute? Daarmee willen ze de hoofdroute ontlasten.
[ afbeelding ]
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. En we moeten het nu dus officieel verwijderen van de verhuurder (brief over gehad) en dat moet voor maandag gedaan zijn, anders doen hun het en is de rekening voor ons.
Word er helemaal tense van. Werk op Croeselaan en woon in binnenstad. Met de fiets kom je alleen maar ellende tegen. De situatie verandert om de paar weken. Tijd dat er een dooie valt en ze het eindelijk goed regelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
Die fiets/voetganger-route door de Lange Koestraat wordt er ook niet echt veiliger op he?
Plaatje van Twitter:
[ afbeelding ]
Blij dat ik daar in de spits niet langs hoef. Maar goed, alternatieven zijn er ook niet echt tenzij je grote groepen via het Paardeveld laat fietsen. Als die Rabobrug er nou eens was geweest had je voor een deel van de mensen tenminste een alternatief.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Word er helemaal tense van. Werk op Croeselaan en woon in binnenstad. Met de fiets kom je alleen maar ellende tegen. De situatie verandert om de paar weken. Tijd dat er een dooie valt en ze het eindelijk goed regelen.
The Wall was al een tijdje in handen van SNS Property Finance, 1 van de redenen dat SNS genationaliseerd moest worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Markeerstift het volgende:
UTRECHT - Ondernemer Roger Lips is dinsdag failliet verklaard. De man die bekend werd als ontwikkelaar van winkelcentrum The Wall bij Leidsche Rijn staat voor 7,3 miljoen euro in het rood bij de ABN Amro.
Daarnaast heeft hij nog andere grote schulden en een hypotheek van 13 miljoen euro op zijn huis in Uden. De Brabantse ondernemer stond tot vorig jaar nog in de Quote 500.
De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee curatoren benoemd.
Bron
Wat gaat er dan nu met the Wall gebeuren?
O haha, ik ben niet goed op de hoogte dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
The Wall was al een tijdje in handen van SNS Property Finance, 1 van de redenen dat SNS genationaliseerd moest worden.
En dat geld staat natuurlijk in een ander bv-tje of bij zijn vrouw geparkeerd...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef speknek het volgende:
Aardig hypotheekje. Waarschijnlijk aan zichzelf uitgeleend om maximaal hra te cashen.
Nee nooit. Het hele concept deugt van geen kant. De winkels zijn veel te groot, niet boeiend en je gaat er alleen heen als je er echt moet zijn. Als ze er kleine winkeltjes, restaurants, hippe kledingwinkels, eettentjes en entertainment (bios) waren geweest was het al een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O haha, ik ben niet goed op de hoogte dus![]()
Was er afgelopen winter en het was er alles behalve bruisend. Ben benieuwd of dat ooit wel is (geweest)..
Die Van Hool dingen zijn dan ook troep, want de aanbesteding mocht niks kosten. Voor nieuwerwetsche bussen zijn ze behoorlijk lawaaierig. Bij het passeren dreunt dat zware motorgeluid overal doorheen, zelfs in vergelijking met een oude vrachtwagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gaaaaf! Stuk leuker dan die newAG's van nu.
Idd. Was laatst in Dordrecht en daar zet Arriva electrische bussen in. Dat was pas relaxed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Die Van Hool dingen zijn dan ook troep, want de aanbesteding mocht niks kosten. Voor nieuwerwetsche bussen zijn ze behoorlijk lawaaierig. Bij het passeren dreunt dat zware motorgeluid overal doorheen, zelfs in vergelijking met een oude vrachtwagen.
Dat je er ook moest betalen om te parkeren helpt natuurlijk ook niet. En het helpt ook niet dat het "centrum" van Leidsche Rijn verre van klaar is wat daar op loopafstand vandaan ligtquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee nooit. Het hele concept deugt van geen kant. De winkels zijn veel te groot, niet boeiend en je gaat er alleen heen als je er echt moet zijn. Als ze er kleine winkeltjes, restaurants, hippe kledingwinkels, eettentjes en entertainment (bios) waren geweest was het al een stuk beter.
Ongeveer 10 jaar geleden reed Connexxion met Mercedes, fijne dingen maar zal ongetwijfeld te duur zijn geweest. Zelfde verhaal eigenlijk met GVB / Siemens Combino dingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Idd. Was laatst in Dordrecht en daar zet Arriva electrische bussen in. Dat was pas relaxed.
Nope. Doodgeboren kindje op een waardeloze locatie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O haha, ik ben niet goed op de hoogte dus![]()
Was er afgelopen winter en het was er alles behalve bruisend. Ben benieuwd of dat ooit wel is (geweest)..
Ik ben geen Starbucks-fan (ook niks op tegen, zwarte filterkoffie is best prima) maar ik vind het wel goed dat er naast twee joekels van kledingwinkels nu ook nog een koffietentje met hopelijk wat tafeltjes + stoelen buiten (ook wel terras genoemd) in de Vredenburg komt. Zal goed zijn voor de aanloop + uitstraling van het gebouw, zeker aan die kant...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
Voor de mensen die niet van koffie maar wel van hipsters en hype houden: in de hoekunit van De Vredenburg komt een Starbucks (hoek Bijenkorf / C&A / WE)
CU2030 Twitter. Het staat zelfs al op het gebouw.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben geen Starbucks-fan (ook niks op tegen, zwarte filterkoffie is best prima) maar ik vind het wel goed dat er naast twee joekels van kledingwinkels nu ook nog een koffietentje met hopelijk wat tafeltjes + stoelen buiten (ook wel terras genoemd) in de Vredenburg komt. Zal goed zijn voor de aanloop + uitstraling van het gebouw, zeker aan die kant...
Wat is je bron eigenlijk? Kan er nog niets over vinden.
Je bedoelt een terras waar de hele dag een rij op staat?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben geen Starbucks-fan (ook niks op tegen, zwarte filterkoffie is best prima) maar ik vind het wel goed dat er naast twee joekels van kledingwinkels nu ook nog een koffietentje met hopelijk wat tafeltjes + stoelen buiten (ook wel terras genoemd) in de Vredenburg komt. Zal goed zijn voor de aanloop + uitstraling van het gebouw, zeker aan die kant...
Wat is je bron eigenlijk? Kan er nog niets over vinden.
Volgens mij nog niets, staat nog steeds te huur idd.quote:Op donderdag 18 april 2013 03:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Weet iemand al wat voor tent er op de hoek bij Ledig Erf komt? Boven appartementjes, beneden horecabestemming.
[ afbeelding ]
Zover ik weet staat dat nog steeds te huur, just curious.
hiihihquote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:
toch fijn dat je straks, net als in elke stad ter wereld, in een starbucks kan gaan zitten emailen.
zucht.
We horen er eindelijk bij!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:
toch fijn dat je straks, net als in elke stad ter wereld, in een starbucks kan gaan zitten emailen.
zucht.
was nog een beetje weinig, 3. nog minstens 3 erbij in het centrum en we doen mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
We horen er eindelijk bij!
Alhoewel er al 3 SBs zijn op/rondom het station.
Eerst nog 4 McDonaldsen er bij. Moet nog altijd huilen als ik er aan denk dat we er vroeger nog eentje extra hadden op Boven Clarenburg die nu weg is.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
was nog een beetje weinig, 3. nog minstens 3 erbij in het centrum en we doen mee.
Ah die ja. Die was echt heel klein.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst nog 4 McDonaldsen er bij. Moet nog altijd huilen als ik er aan denk dat we er vroeger nog eentje extra hadden op Boven Clarenburg die nu weg is.!
Mac is Mac.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah die ja. Die was echt heel klein.
Die wordt toch alleen in de spits ingezet voor extra ritten. Ik vind het altijd wel leuk om m te zien rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal eigenlijk met GVB / Siemens Combino dingenEr zal vast ook wel een goede reden zijn dat ik zo vaak de rode Weense tram hier zie rijden.
ja echt heel gezellig...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:05 schreef pokkerdepok het volgende:
toen was het nog gezellig op boven clarenburg.
Geniet er nog maar van zolang ze er nog zijn, duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die wordt toch alleen in de spits ingezet voor extra ritten. Ik vind het altijd wel leuk om m te zien rijden
Ja klopt, dat zware geluid bij het optrekken vooral. Stiekem was mijn vorige post niet helemaal waar want ik vind ze er wel mooi uit zien. En o wat zou ik graag eens in zo'n dubbel gelede bus willen rijden. Lijkt me vet!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Die Van Hool dingen zijn dan ook troep, want de aanbesteding mocht niks kosten. Voor nieuwerwetsche bussen zijn ze behoorlijk lawaaierig. Bij het passeren dreunt dat zware motorgeluid overal doorheen, zelfs in vergelijking met een oude vrachtwagen.
Dat was de McSnack!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst nog 4 McDonaldsen er bij. Moet nog altijd huilen als ik er aan denk dat we er vroeger nog eentje extra hadden op Boven Clarenburg die nu weg is.!
Ik hoor van collega's al leuke verhalen van rijen auto's op de fietspaden, dat wordt gezellig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:01 schreef speknek het volgende:
Het was er weer fantastisch.
Gisternacht hadden ze hem zelfs helemaal afgesloten voor auto's, dat was wel relaxt.
Onderweg bij het Jaarbeursplein was het vanochtend ook even spannend. Voor mijn neus botsten op het zebrapad twee fietsers vol op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:58 schreef Q. het volgende:
Zo eens kijken wat voor lekkere teringchaos het is rondom het Westplein.
Het hele weekend is de kruising Westplein/Croeselaan afgesloten. En de hele Graadt van Roggenweg dus ook. Wordt lekker morgen. Wat is nu de omleidingsroute vanaf de A2 naar de binnenstad dan? Via de Vleutenseweg?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef Markeerstift het volgende:
Is het nu alweer omgegooid dan?
Vind het trouwens altijd raar dat als je vanaf de damstraat komt fietsers vaak rood hebben terwijl lopers dan groen hebben? Niet dat er een fietser is die dan braaf blijft wachten..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:09 schreef Q. het volgende:
Ah, op UtrechtBereikbaar.nl staat: "Kijk voor meer informatie op www.utrechtbereikbaar.nl.". Handig.
De Croeselaan stond flink vol met auto's die allemaal stug rechtdoor willen en stuk voor stuk uitgelegd moesten worden hoe ze om moesten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele weekend is de kruising Westplein/Croeselaan afgesloten. En de hele Graadt van Roggenweg dus ook. Wordt lekker morgen. Wat is nu de omleidingsroute vanaf de A2 naar de binnenstad dan? Via de Vleutenseweg?
ahahaah kanker grappig ik heb ook mcdonalds gewerkt eerst gwn toen ik 15 was in lobby toen mt 16 keuken soms counter alleen ik versierde te veel chimeids met sluit tijdje nog 2e raam gestaan en toen crewtrainer geworden daarna assistent manager de ziekenhuis in geslagen toen ben ik op staande voet ontslagen en moes me kleding inleveren op hoofdkantoor maar sowieso goeie tijden gehad sluit is chill gwn radio aan in de keuken en we hadden een actieve personeel verernging was altijd wel lachen daar welke werkte jij ik zwolle centrumquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was de McSnack!Daar heb ik nog gewerkt
Mijn hoofdstekkie was de McSnack (die boven de zeeman in HC) maar stond ook geregeld in HC of langs de Ouwe Gracht. Heb alleen vaag het vermoeden dat dat was in de tijd dat jij nog geboren moest wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaah kanker grappig ik heb ook mcdonalds gewerkt eerst gwn toen ik 15 was in lobby toen mt 16 keuken soms counter alleen ik versierde te veel chimeids met sluit tijdje nog 2e raam gestaan en toen crewtrainer geworden daarna assistent manager de ziekenhuis in geslagen toen ben ik op staande voet ontslagen en moes me kleding inleveren op hoofdkantoor maar sowieso goeie tijden gehad sluit is chill gwn radio aan in de keuken en we hadden een actieve personeel verernging was altijd wel lachen daar welke werkte jij ik zwolle centrum
Ah lees dit nu pasquote:
Hoaxquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:06 schreef Q. het volgende:
APPLE STORE!
http://www.iphoneclub.nl/(...)-aan-oudegracht-113/
a oke nee ik ben in 1990 geboren dus je bent al tijdje weg bij mcdonalds maar sowieso moet je daar als puber gewerkt hebben tijd van je leven daarquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn hoofdstekkie was de McSnack (die boven de zeeman in HC) maar stond ook geregeld in HC of langs de Ouwe Gracht. Heb alleen vaag het vermoeden dat dat was in de tijd dat jij nog geboren moest worden
Nou, ik kom er alleen maar 2-3 keer per jaar om wat freebees in te wisselen voor een cd of dvd.quote:Op zondag 21 april 2013 04:10 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb jaren gewerkt Bij de FRS oudsewgeacht. Ik geef er om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |